Nee, want dan prikt de shampoo!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
OPEN JE OGNE MENSEN
red bull cola drink.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Jungpionier het volgende:
Volgens mij is het niet altijd stiekem. Ze schrijven erop wat erin zit, maar mensen gebruiken het toch.![]()
Dit is ook een mooie: http://www.msnbc.msn.com/id/30929880/![]()
Geen wonder dat de kids zo verslaaft zijn tegenwoordig.
waar zeg ik dat het specifiek om de normale red bull gaat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
red bull cola drink.
dus niet normale red bull en in cola zit altijd een heel klein beetje coke omdat het onmogelijk is alles eruit te krijgen
Tuurlijk niet. Vroeger zat er coca extract in. Nu niet meer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
red bull cola drink.
dus niet normale red bull en in cola zit altijd een heel klein beetje coke omdat het onmogelijk is alles eruit te krijgen
0.03 parts per billion of cocainequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:10 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het specifiek om de normale red bull gaat?En wat maakt het uit?
Is alleen om even aan te geven dat er soms ook dingen in zitten die juist niet op de verpakking staan. Op cola staat niet "cocaine" zo veer ik dat weet
hier nog meer:
http://www.etaiwannews.com/etn/news_content.php?id=963665&lang=eng_news&cate_img=316.jpg&cate_rss=news_Health
Of dat nou express gebeurd van boven af, of een fout is in de productie of een regionaale promotie-stunt, dat zal men moeten discusseren.
dat is zelf geen kwestie van 'geloven' maar gewoon een feit ......quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef tinoz het volgende:
geloven jullie dat we stiekem gemanipuleerd worden met chemische stoffen in bijvoorbeeld shampoo of tandpasta ?
ik denk dat jij ook wel weet waarover het hier gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is zelf geen kwestie van 'geloven' maar gewoon een feit ......
vrijwel alle producten die je kunt kopen zitten vol met 'manipulerende chemische stoffen'...
bv in tandpastea zitten allerhande checmische stoffen die je m,ondhygiene manipuleren en shampoo's zitten vol met chemische zeepverbindingen die stevige invloed op je haar hebben, op je hoofdhuid.
Hooguit wanneer je beginzt je 'exacte' definitie van wàt jij onder 'manipuleren' vind vallen sterker inperkt valt er misschien wat te discussieren hierover, maar zoals je het nu stelt _is_ het gewoon zo... vrijwel alle producten zitten vol met chemische stoffen die een zekere invloed op je hebben, je 'manipuleren'
Nee, ik leg een hoge waarde aan een duidelijke en exacte uitleg .....quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook wel weet waarover het hier gaat
ik snap het best, maar ik leg je uit dat het veels te vaag en breed is ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef tinoz het volgende:
welke gedeelte van "geest-manipulerende stoffen in producten" snapje niet ?
Waarop baseer je je idee dat er een duidelijk definieerbaar verschil zou bestaan tussen iemand die zich 'fris en lekker voelt' of juist extra 'wakker' door een zeker product te gebruiken... én de 'geestelijke beinvloeding door chemische stoffen'...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef tinoz het volgende:
De vraag die ik wil stellen heeft niets met geur of een fris gevoel te maken ; ik wil meer weten over de mogelijkheid dat het denken zelf beïnvloed wordt door chemische ingrediënten in producten die op grote schaal gebruikt worden .
Het creatief denken en een gezonde achterdocht die worden aangetast door een chemisch component in bijvoorbeeld shampoo of tandenpasta.
En zo ja , zouden de chemische componenten dan een direct effect op het denken hebben of zouden de chemicaliën kunnen dienen als contact maker ? In dat geval zou er een externe kracht door middel van het chemisch goedje draadloos in contact kunnen komen met het brein .....
volstoppen met Prozac dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef tinoz het volgende:
Zo ver ik weet waren ze al een tijd bezig medicatie te ontwikkelen om soldaten met trauma's te helpen die gebeurtenissen te vergeten.
Misschien weet iemand er meer over.
Dat gebeurt ook.quote:Verder kan je natuurlijk mensen wel gelukkiger make met bijvoorbeeld XTC, maar waarom zou je dan niet het vrij denken kunnen indammen met chemische stoffen ?
Waarom scheikunde ? Biologie, natuurkunde, psychologie en relegie zijn net zo relevant.quote:Je doet of je weet waar je over praat en wilt zelfs mijn vraag sluitend beantwoorden met NEE,
Ben je afgestudeerd op Scheikunde ?
hoe had je dat voorgesteld ... alsof je zomaar een pilletje kunt nemen en al je gevoelens en psyche zou 'veranderen'....quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef tinoz het volgende:
Zo ver ik weet waren ze al een tijd bezig medicatie te ontwikkelen om soldaten met trauma's te helpen die gebeurtenissen te vergeten.
ehm... je vraag is gewoon een hoop onduidelijke vagigheid die dubbel interpreterbaar is en ik heb je meermaals duidelijk gevraagd gewoon beter te specificeren en exacter je definitie'squote:Je doet of je weet waar je over praat en wilt zelfs mijn vraag sluitend beantwoorden met NEE,
Project MKULTRAquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
cool !
MK-Ultra = Prozac + Fluoride + Aspartaam
uhm...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, nou en, wat is er mis mee dan ?
Waarop doel je; welk punt moet ik concreet beantwoorden ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef tinoz het volgende:
[..]
uhm...
hoe weet jij zo goed wat er WEL en wat er nou weer NIET mogelijk is in de chemie ?
Ja, ik schreef al elders over dit onderwerp op fok. Het is een groot taboe.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:40 schreef tinoz het volgende:
Deze topic ben ik begonnen omdat geloof dat er overal corruptie is . Ik vertrouw zo goed als geen hond meer.
Radiografische techniek zoals Bluetooth die ik 5 jaar geleden voor het eerst testte op mijn nokia 6600, gaf me hoofdpijn en ik kon de straling voelen, soms leek het zelfs of ik het proefde.
Daarna kwam de gewenning en stond ik er niet meer bij stil. Ik ben van mening dat een enorm bedrijf zoals bijvoorbeeld NOKIA , in iedergeval genoeg geld bezit om de mensen die ik niet vertrouw ( de keurings diensten van Europa en NL ) te kunnen omkopen om hun bevindingen over de schade afkomstig van nieuwe techonlogische snufjes weg te moffelen.
Poll: Vertrouw jij de Europese toezicht houders van ElectronicaJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Er is nu zoveel kanker , dat moet toch ergens vandaan komen ?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef tinoz het volgende:
ik ga een frietje eten , RVU al gezien, mooi voorbeeld van rare dingen die bedrijven doen zoals Kellogs doet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:13 schreef tinoz het volgende:
Okay,
Als ervaringsdeskundige, concludeer ik dat je er geen hol van snapt
als ik zeg dat ik op TV iets gezien heb over een nieuw medicijn dan betekend dat dat zoiets al bestaat , dus wat moet ik dan met al denkwijze hierom heen.
ken je MK - Ultra ?
houd even jouw mening en speculaties voor wat ze zijn of geef aan wat jij denkt , maar ga niet gooien met "feiten" die niet bestaan SVP , er moeten meer mensen dit topic lezen![]()
Thanks
quote:
begin gewoon eens eventjes geheel opnieuw met mn posts te doorlezen want kennelijk heb je niks begrepen van wat ik schrijf....quote:ik vind het eigenaardig dat jij zonder dat je veel lijkt te weten van de psyche zo duidelijk probeert te verklaren dat niets zoals geest manipulerende stoffen bestaan.
Ik heb jouw posts gelezen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef RM-rf het volgende:
wat maakt het uit hoe je me 'in een hokje wilt stoppen'...?
lees gewoon neutraal mn post, mn argumentatie en ga in discussie als je het met mn voorbeelden niet eens bent of beantwoord mn vragen over hoe jij die 'geest-manipulatie' precies definieert, en of dat inclusief het gegeven is dat iedere chemische stof invloed op iemands geest zal hebben als deze opgenomen wordt in je lichaam ... of dat je die 'beinvloeding' tóch veel specifieker vastlegt op een bepaalde 'complot-gedachte' erachter (die je dan verder zal moeten uitleggen en misschien duidelijke voorbeelden of aanleiding zo te denken kunt geven) ...
... ik heb een hekel aan sceptics, aan twijffelaars; en dan terwijl ze wel met argumenten aankomen zoals chemische invloeden, daaraan twijffelen ze kennelijk niet. Maar dat komt omdat jouw hersenspinsels niet anders kunnen, het is niet jouw eigen schuld; je bent ermee opgegroeid.quote:nee ik ben niet dom, ..., ook geen 'advocaat van de duivel' en ik doe geen bewuste poging je te 'irriteren' ....
'sceptisch' is wel een grondinstelling van me, maar dat is iets persoonlijks van mezelf en ik probeer me ook niet op scepticisme 'blind te staren'.
Jij discusieert niet, jij beschuldigt medeforumgebruikers dat ze chemisch beinvloed zijn zodra ze het oneens zijn met jou. Jij snapt geen biet van conspiracy-denken. Ja, er zijn veel conspiracies, en er is ook veel disinformatie; maar dat maakt hier niet uit. Het is jouw onvermogen om een discussie inhoudelijk te voeren. Je hebt niet en je zult nooit je in de gaten krijgen dat je alleen je eigen beperkte wereldbeeld herhaalt als een vastgelopen grammofoonplaat.quote:Zie me gewoon eens als een mede-forum-gebruiker waarmee je zou kunnen discussieren.... en als jij deze discussie begint op een publiek forum, is dat iets dat best mogelijk zou moeten zijn.
dat heb je volledig mis want dat stel ik nergens ... ik stel nergens dat een bepaalde gedachte zou komen door stoffen van buiten... integendeel juist.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik jouw posts gelezen.
Ik heb nieuws voor jou: jij bent zelf 100 procent gebrainwashed, jij stelt dat complot-denken een gevolg is van chemische invloeden op iemands geest;
Mocht dat zo zijn zou het me norm spijten en zou ik graag mn excuses daarover aanbieden...quote:Jij discusieert niet, jij beschuldigt medeforumgebruikers dat ...
Fluorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:29 schreef tinoz het volgende:
Effe dit nog : is dit bullshit ?
![]()
Waarom schrijven mensen zulke dingen als het niet waar is ?
Goede vraag. Erg goede vraag zelfs.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef tinoz het volgende:
Om nog een beetje verder op het onderwerp in te gaan ; wordt het HELE volk onderworpen met iets ( straling , fluoride /chemische toestanden etc ) of wordenenkel bepaalde mensen er tussenuit gevist waarvan de elite verwacht problemen te krijgen ? En zoja het tweede, hoe zouden ze dat dan doen ?
Dit denk ik; mensen met goede progressieve ideeën.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef tinoz het volgende:
Zijn mensen met progressieve ideeën zo dun gezaaid of .....
Met behulp van chemtrails.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef tinoz het volgende:
Om nog een beetje verder op het onderwerp in te gaan ; wordt het HELE volk onderworpen met iets ( straling , fluoride /chemische toestanden etc ) of wordenenkel bepaalde mensen er tussenuit gevist waarvan de elite verwacht problemen te krijgen ? En zoja het tweede, hoe zouden ze dat dan doen ?
Niet om het een of ander , maar kan je een iets beter je best doen om je beweringen te onderbouwen ? Ik geloof het op dit moment niet . Ik mag dan wel geestelijk gestoord zijn , maar ik spoor nog wel hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Met behulp van chemtrails.![]()
Alleen bepaalde mensen reageren er in fysiek-medische zin sterk allergisch op; ze krijgen huidproblemen, gezwellen en reageren zeer heftig, zodat ze dan direct worden herkend door de elite.
Kijk maar even in het chemtrails topic, daar staat nog veel meer over wie en waarom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef tinoz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander , maar kan je een iets beter je best doen om je beweringen te onderbouwen ? Ik geloof het op dit moment niet . Ik mag dan wel geestelijk gestoord zijn , maar ik spoor nog wel hoor
Weet niet wie ik allemaal op de tenen trap hoor ,maar dat is de grens voor mij , chemtrails , reptillians graancircels en UFO's ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kijk maar even in het chemtrails topic, daar staat nog veel meer over wie en waarom.
Je trapt niemand op de tenen hoor, jouw mening is van hetzelfde belang als van iedereen die hier postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef tinoz het volgende:
[..]
Weet niet wie ik allemaal op de tenen trap hoor ,maar dat is de grens voor mij , chemtrails , reptillians graancircels en UFO's ?
Dat kun je het beste aan (om er een paar te noemen) Lambiekje, Salvador of Bankfurt vragen, die hebben daar theoriëen over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef tinoz het volgende:
gelukkig
anyhows, heb even gekeken over die chemtreels, toch ff een vraagje :
Wat heeft het beschermen van onze analoge netwerken door aluminium deeltjes te maken met het manipuleren van de bevolking ?
Eeuhm Tinoz, naar aanleiding van een andere post van jou, weet ik niet zeker of het heel erg slim is veel in bnw rond te hangen, neem het iig met een korrel zoutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef tinoz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander , maar kan je een iets beter je best doen om je beweringen te onderbouwen ? Ik geloof het op dit moment niet . Ik mag dan wel geestelijk gestoord zijn , maar ik spoor nog wel hoor
Probeer die jongen nou geen morele restricties op te leggen, dat is juist fout.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Eeuhm Tinoz, naar aanleiding van een andere post van jou, weet ik niet zeker of het heel erg slim is veel in bnw rond te hangen, neem het iig met een korrel zout
Niet om economische redenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef tinoz het volgende:
Wat ik wel vrees / geloof , is dat er , giftige ( kk verwekkende ) stoffen in ons alledaagse eten medicijnen of in de lucht etc. zit, en dat voor zover de regering dat weet , de regering hierover niet naar buiten treed om economische redenen.
Och alles went. Het wordt zelfs eentonig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef tinoz het volgende:
[..]
Weet niet wie ik allemaal op de tenen trap hoor ,maar dat is de grens voor mij , chemtrails , reptillians graancircels en UFO's ?
Zeker genetische en raciale redenen. Maar ook geld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet om economische redenen
Wel om genetische en rasspecifieke redenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |