abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:03:16 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_84035640
geloven jullie dat we stiekem gemanipuleerd worden met chemische stoffen in bijvoorbeeld shampoo of tandpasta ?

Poll: Er zitten geest-manipulerende stoffen in producten
  • Geloof ik niet
  • Ja dat geloof ik
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

of heb ik te veel TV gekeken ?
  • Save Us From Fashion !
    pi_84035659
    Geloof ik ook, en ik kijk zelden TV.
    pi_84035714
    Ik denk het ook.
    ik ben kaal dus gebruik geen shampoo, en sinds ik een kunstgebid heb voel ik me veel beter
    Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
    pi_84035799
    OPEN JE OGNE MENSEN
    Flesje bier
      woensdag 14 juli 2010 @ 11:09:48 #5
    302853 themole
    graaft totaal door.
    pi_84035924
    Niet altijd serieus
    pi_84035932
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
    OPEN JE OGNE MENSEN
    Nee, want dan prikt de shampoo!
      woensdag 14 juli 2010 @ 11:11:03 #7
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_84035978
    Ja.
    pi_84036152
    ik denk dat jij door je medicijnen rare dingen gaat schrijven
    Free people own guns! Slaves do not!
    pi_84036309
    ---> BNW
    Juin uit Eigen Tuin!
      woensdag 14 juli 2010 @ 11:25:52 #10
    264415 Jahr00n
    Fakkelteit
    pi_84036629
    Ze strooien al tientallen jaren gif over ons heen met die vliegtuigen!!!! Voedsel zal ook al wel gif bevatten.
    pi_84036657
    Volgens mij is het niet altijd stiekem. Ze schrijven erop wat erin zit, maar mensen gebruiken het toch.

Dit is ook een mooie: http://www.msnbc.msn.com/id/30929880/

Geen wonder dat de kids zo verslaaft zijn tegenwoordig.
    白い付
    付いて行く
    pi_84038172
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Jungpionier het volgende:
    Volgens mij is het niet altijd stiekem. Ze schrijven erop wat erin zit, maar mensen gebruiken het toch.

Dit is ook een mooie: http://www.msnbc.msn.com/id/30929880/

Geen wonder dat de kids zo verslaaft zijn tegenwoordig.
    red bull cola drink.
    dus niet normale red bull en in cola zit altijd een heel klein beetje coke omdat het onmogelijk is alles eruit te krijgen
    pi_84038791
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

red bull cola drink.
    dus niet normale red bull en in cola zit altijd een heel klein beetje coke omdat het onmogelijk is alles eruit te krijgen
    waar zeg ik dat het specifiek om de normale red bull gaat? En wat maakt het uit?
    Is alleen om even aan te geven dat er soms ook dingen in zitten die juist niet op de verpakking staan. Op cola staat niet "cocaine" zo veer ik dat weet

hier nog meer:

http://www.etaiwannews.com/etn/news_content.php?id=963665&lang=eng_news&cate_img=316.jpg&cate_rss=news_Health

Of dat nou express gebeurd van boven af, of een fout is in de productie of een regionaale promotie-stunt, dat zal men moeten discusseren.
    白い付
    付いて行く
    pi_84040304
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

red bull cola drink.
    Tuurlijk niet. Vroeger zat er coca extract in. Nu niet meer.
    pi_84044248
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 12:10 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

waar zeg ik dat het specifiek om de normale red bull gaat? En wat maakt het uit?
    Is alleen om even aan te geven dat er soms ook dingen in zitten die juist niet op de verpakking staan. Op cola staat niet "cocaine" zo veer ik dat weet

hier nog meer:

http://www.etaiwannews.com/etn/news_content.php?id=963665&lang=eng_news&cate_img=316.jpg&cate_rss=news_Health

Of dat nou express gebeurd van boven af, of een fout is in de productie of een regionaale promotie-stunt, dat zal men moeten discusseren.
    0.03 parts per billion of cocaine
    nee dat heeft ook echt effect op een menselijk lichaam
    pi_84044373
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef tinoz het volgende:

geloven jullie dat we stiekem gemanipuleerd worden met chemische stoffen in bijvoorbeeld shampoo of tandpasta ?
    dat is zelf geen kwestie van 'geloven' maar gewoon een feit ......

vrijwel alle producten die je kunt kopen zitten vol met 'manipulerende chemische stoffen'...

bv in tandpastea zitten allerhande chemische stoffen die je mondhygiene manipuleren, tandvlees en aanwezigheid van tandplak doen veranderen, en shampoo's zitten vol met chemische zeepverbindingen die stevige invloed op je haar hebben, op je hoofdhuid.

Hooguit wanneer je begint je 'exacte' definitie van wàt jij onder 'manipuleren' vind vallen sterker inperkt valt er misschien wat te discussieren hierover, maar zoals je het nu stelt _is_ het gewoon zo... vrijwel alle producten zitten vol met chemische stoffen die een zekere invloed op je hebben, je 'manipuleren'
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      woensdag 14 juli 2010 @ 14:09:33 #17
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84044480
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat is zelf geen kwestie van 'geloven' maar gewoon een feit ......

vrijwel alle producten die je kunt kopen zitten vol met 'manipulerende chemische stoffen'...

bv in tandpastea zitten allerhande checmische stoffen die je m,ondhygiene manipuleren en shampoo's zitten vol met chemische zeepverbindingen die stevige invloed op je haar hebben, op je hoofdhuid.

Hooguit wanneer je beginzt je 'exacte' definitie van wàt jij onder 'manipuleren' vind vallen sterker inperkt valt er misschien wat te discussieren hierover, maar zoals je het nu stelt _is_ het gewoon zo... vrijwel alle producten zitten vol met chemische stoffen die een zekere invloed op je hebben, je 'manipuleren'
    ik denk dat jij ook wel weet waarover het hier gaat
    Save Us From Fashion !
    pi_84044569
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef tinoz het volgende:

[..]

ik denk dat jij ook wel weet waarover het hier gaat
    Nee, ik leg een hoge waarde aan een duidelijke en exacte uitleg .....
    (ik vermoed wel dat ik een beetje in kan schatten dat je een bepaalde richting op wil gaan, maar juist daarom vind ik het belangrijker dat je wat verder gaat dan 'hersenscheetjes')

Niet 'halve dingen roepen' en vooral veel overlaten aan wat 'interpretaties' en 'vrij en los 'erbijdenken' maar wees exact en duidelijk...
    Wil je een bepaalsde stelling bediscussieren, moet eerst heel duidelijk zijn wàt precies het onderwerp is... anders wordt het héél makkelijk 'langs elkaar heen te praten'.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      woensdag 14 juli 2010 @ 15:03:12 #19
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84047111
    welke gedeelte van "geest-manipulerende stoffen in producten" snapje niet ?
    Save Us From Fashion !
    pi_84047264
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef tinoz het volgende:
    welke gedeelte van "geest-manipulerende stoffen in producten" snapje niet ?
    ik snap het best, maar ik leg je uit dat het veels te vaag en breed is ...

'geest' is een erg vaag begrip, daaronder kun je alles vatten als psyche, gevoelens, en ook bv onderbewustzijn....

bv shampoo bevat geurstoffen die een sterk psychische manipulatie genereren, bv geeven de gebruiken de indruk dat de shampoo naar bloemen ruikt of bv naar fruit...
    eveneens wordt er heel bewust de 'kleur' van shampoos bepaalt door kleurstoffen die het 'psychische effect' van deze shampoo versterken.

Tandpasta zal smaakstoffen bevatten welke heel specifiek een 'psychische werking' zal hebben op de gebruiker ... namelijk de indruk versterken dat zn mond 'schoner' is na het poetsen en ook een 'lekker' gevoel geeft.

Hooguit kan mischien het door jou in de OP gekozen wordje 'stiekem' nog een extra aspect aan de discussie geven... omdat fabrikanten geen stoffen in producten mógen verwerken die niet gedocumenteerd zijn ....
    alle stoffen moete dus op het etiket vermeld worden via E-nummers, alhoewel weinig gebruikers wérkelijk precies zullen weten _wat_ al die stoffen precies doen... en bv reclame-makers dolgraag allerlei 'suggesties' doen over de inhoud van producten door 'dure' en interssan te termen te gebruiken:
    'Bevat Hydro-gel' voor een product op waterbasis bv.

reclame zelf is natuurlijk ook een prima manier van 'geest-manipulatie' al worden daarbij , bij reclame als comunicatiemedium niet direkt chemische stoffen gebruikt (alhoewel er een nauwe grens is tussen 'reclame' en product-ontwikkeling' waarbij bv ook 'geur', 'smaak' en 'klank' vanuit een sterk comunicatief aspect 'ontwikeld' worden)
      woensdag 14 juli 2010 @ 16:35:36 #21
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84051304
    Okay!

Misschien helpt dit je verder .

Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven.

De vraag die ik wil stellen heeft niets met geur of een fris gevoel te maken ; ik wil meer weten over de mogelijkheid dat het denken zelf beïnvloed wordt door chemische ingrediënten in producten die op grote schaal gebruikt worden .

Het creatief denken en een gezonde achterdocht die worden aangetast door een chemisch component in bijvoorbeeld shampoo of tandenpasta.

En zo ja , zouden de chemische componenten dan een direct effect op het denken hebben of zouden de chemicaliën kunnen dienen als contact maker ? In dat geval zou er een externe kracht door middel van het chemisch goedje draadloos in contact kunnen komen met het brein .....
    Save Us From Fashion !
    pi_84087019
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef tinoz het volgende:

De vraag die ik wil stellen heeft niets met geur of een fris gevoel te maken ; ik wil meer weten over de mogelijkheid dat het denken zelf beïnvloed wordt door chemische ingrediënten in producten die op grote schaal gebruikt worden .

Het creatief denken en een gezonde achterdocht die worden aangetast door een chemisch component in bijvoorbeeld shampoo of tandenpasta.

En zo ja , zouden de chemische componenten dan een direct effect op het denken hebben of zouden de chemicaliën kunnen dienen als contact maker ? In dat geval zou er een externe kracht door middel van het chemisch goedje draadloos in contact kunnen komen met het brein .....
    Waarop baseer je je idee dat er een duidelijk definieerbaar verschil zou bestaan tussen iemand die zich 'fris en lekker voelt' of juist extra 'wakker' door een zeker product te gebruiken... én de 'geestelijke beinvloeding door chemische stoffen'...

Als je een blikje Red Bull drinkt, heeft dat een direkte invloed op je 'geest'... en die ontstaat door de chemische stoffen erin...

Wat je misschien ook denkt, maar wat wél grote onzin is... dat er in de directie van zulke fabrikanten iemand zou ziten die bepaalde stofjes in producten stopt... om heel 'gericht' waaraan mensen denken of hoe ze zich 'voelen en daarin een grote 'sturing' aan te brengen is ...

Nee, je kunt géén product maken waarvan mensen zich zomaar 'gelukkiger' gaan voelen of een bepaalde politieke overtuiging 'aannemen' enkel omdat zekere stoffen erin zitten....

precies zoals ook bv medicijnen die mensen voorgeschreven krijgen bij bv depressiviteit of anti-psychotica niet de problemen zelf wegnemen of wérkelijk de gevoelens 'veranderen... maar hooguit er een zekere 'sturing in aanbrengen qua 'beinvloeding'... door bv in het algemeen emotionele gevoelens eof opgewondenheid te onderdrukken (downers) of wat 'op te peppen'.
      donderdag 15 juli 2010 @ 18:13:10 #23
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84099987
    Zo ver ik weet waren ze al een tijd bezig medicatie te ontwikkelen om soldaten met trauma's te helpen die gebeurtenissen te vergeten.

Misschien weet iemand er meer over.

Verder kan je natuurlijk mensen wel gelukkiger make met bijvoorbeeld XTC, maar waarom zou je dan niet het vrij denken kunnen indammen met chemische stoffen ?

Je doet of je weet waar je over praat en wilt zelfs mijn vraag sluitend beantwoorden met NEE,

Ben je afgestudeerd op Scheikunde ?
    Save Us From Fashion !
    pi_84101162
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef tinoz het volgende:
    Zo ver ik weet waren ze al een tijd bezig medicatie te ontwikkelen om soldaten met trauma's te helpen die gebeurtenissen te vergeten.

Misschien weet iemand er meer over.
    volstoppen met Prozac dus.
    quote:
    Verder kan je natuurlijk mensen wel gelukkiger make met bijvoorbeeld XTC, maar waarom zou je dan niet het vrij denken kunnen indammen met chemische stoffen ?
    Dat gebeurt ook.
    quote:
    Je doet of je weet waar je over praat en wilt zelfs mijn vraag sluitend beantwoorden met NEE,

Ben je afgestudeerd op Scheikunde ?
    Waarom scheikunde ? Biologie, natuurkunde, psychologie en relegie zijn net zo relevant.
    pi_84101426
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 18:13 schreef tinoz het volgende:
    hoe had je dat voorgesteld ... alsof je zomaar een pilletje kunt nemen en al je gevoelens en psyche zou 'veranderen'....
    als jij weet van hebt hoe dat mogelijk is, kun je goud geld verdienen en de medicijnenfabrikanten zouden dolgraag zulk een medicijn kunnen maken...

Màár, hét probleem daarbij is dat beinvloeding door chemische stoffen helemaal niet zo 'fantastisch'
    gaat.... je kunt wel bepaalde gevoelens beinvloeden of sturen, maar nooit de enorm gecompliceerde lichamelijke functies overnemen die je zenwustelsel inneemt, welke ook gericht je hormoonhuishouding kan aanpassen aan bepaale situaties (ook bv psychische 'aanpassing'... bv voel je dat je hart sneller gaat kloppen als je aane eg 'spannende' situatie blootstaat, dat komt doordat je adrenaline-spiegel stijgt... iets dat je lichaam doet ... je kunt het ook door 'pilletjes' doen maar lang niet zo effectief als je lichaam zelf dat 'stuurt)
    quote:
    ehm... je vraag is gewoon een hoop onduidelijke vagigheid die dubbel interpreterbaar is en ik heb je meermaals duidelijk gevraagd gewoon beter te specificeren en exacter je definitie's
    'vast' te leggen, om heel duidelijk te maken wélke richting je op wilt..

volgens mij probeer ik ook constructief bepaalde voorbeelden te geven welke 'mogelijkheden' je over kunt hebben , inclusief beter uitgewerkte voorbeelden... waarbij ik verschilende kanten probeer te 'belichten'.

Serieus... het lichaam van de Mens, het centrale Zenuwstelsel en de hormoonhusihouding is iets heel moois ...
    je lijkt te denken dat je dat zomaar 'eventjes' kunt overnemen van buitenaf... maar dat is onzin ... enkel door bepaalde stoffen aan producten toe te voegen kun je nooit de 'geest' zo effectief 'besturen' omdat juist je lichaam zélf vele malen gecompliceerde en fijn afgeregeld is, amar ook individueel enorme verschillen zijn tussen mensen ...

dat merken bv ook artsen en psychiaters vaker, die ook moeten proberen iemands 'geest' enigszins te 'sturen' via bv medicatie, maar wat enorm lastig blijkt te zijn en vaak ook een lastig traject waarin men ook veel moet 'experimenteren' hoe een specifiek lichaam op medicatie reageert en op welke doses
      donderdag 15 juli 2010 @ 19:13:05 #26
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84101893
    Okay,

Als ervaringsdeskundige, concludeer ik dat je er geen hol van snapt
    als ik zeg dat ik op TV iets gezien heb over een nieuw medicijn dan betekend dat dat zoiets al bestaat , dus wat moet ik dan met al denkwijze hierom heen.

ken je MK - Ultra ?

houd even jouw mening en speculaties voor wat ze zijn of geef aan wat jij denkt , maar ga niet gooien met "feiten" die niet bestaan SVP , er moeten meer mensen dit topic lezen

Thanks
    Save Us From Fashion !
      donderdag 15 juli 2010 @ 19:14:01 #27
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84101938
    quote:
    volstoppen met Prozac dus.
    Save Us From Fashion !
    pi_84102310
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:19 schreef Floxcie het volgende:
    Fluoride
    cool !

MK-Ultra = Prozac + Fluoride + Aspartaam
    pi_84102385
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

cool !

MK-Ultra = Prozac + Fluoride + Aspartaam
    Project MKULTRA
    pi_84102496
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:24 schreef Floxcie het volgende:

[..]

Project MKULTRA
    Ja, nou en, wat is er mis mee dan ?
      donderdag 15 juli 2010 @ 19:29:59 #32
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84102600
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, nou en, wat is er mis mee dan ?
    uhm...

hoe weet jij zo goed wat er WEL en wat er nou weer NIET mogelijk is in de chemie ?
    Save Us From Fashion !
    pi_84102730
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef tinoz het volgende:

[..]

uhm...

hoe weet jij zo goed wat er WEL en wat er nou weer NIET mogelijk is in de chemie ?
    Waarop doel je; welk punt moet ik concreet beantwoorden ?
      donderdag 15 juli 2010 @ 19:40:29 #34
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84103025
    Deze topic ben ik begonnen omdat geloof dat er overal corruptie is . Ik vertrouw zo goed als geen hond meer.

Radiografische techniek zoals Bluetooth die ik 5 jaar geleden voor het eerst testte op mijn nokia 6600, gaf me hoofdpijn en ik kon de straling voelen, soms leek het zelfs of ik het proefde.

Daarna kwam de gewenning en stond ik er niet meer bij stil. Ik ben van mening dat een enorm bedrijf zoals bijvoorbeeld NOKIA , in iedergeval genoeg geld bezit om de mensen die ik niet vertrouw ( de keurings diensten van Europa en NL ) te kunnen omkopen om hun bevindingen over de schade afkomstig van nieuwe techonlogische snufjes weg te moffelen.

Poll: Vertrouw jij de Europese toezicht houders van Electronica
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Er is nu zoveel kanker , dat moet toch ergens vandaan komen ?
  • Save Us From Fashion !
    pi_84103388
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:40 schreef tinoz het volgende:
    Deze topic ben ik begonnen omdat geloof dat er overal corruptie is . Ik vertrouw zo goed als geen hond meer.

Radiografische techniek zoals Bluetooth die ik 5 jaar geleden voor het eerst testte op mijn nokia 6600, gaf me hoofdpijn en ik kon de straling voelen, soms leek het zelfs of ik het proefde.

Daarna kwam de gewenning en stond ik er niet meer bij stil. Ik ben van mening dat een enorm bedrijf zoals bijvoorbeeld NOKIA , in iedergeval genoeg geld bezit om de mensen die ik niet vertrouw ( de keurings diensten van Europa en NL ) te kunnen omkopen om hun bevindingen over de schade afkomstig van nieuwe techonlogische snufjes weg te moffelen.

Poll: Vertrouw jij de Europese toezicht houders van Electronica
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]

Er is nu zoveel kanker , dat moet toch ergens vandaan komen ?
  • Ja, ik schreef al elders over dit onderwerp op fok. Het is een groot taboe.
      donderdag 15 juli 2010 @ 19:57:37 #36
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84103897
    nu wordt het concreter .

Met het geen dat we in deze topic besproken hebben en wetende dat 1 op de 2 mensen de leveranciers van bepaalde producten niet vertrouwd + mijn eigen ervaring van vergelijken van mijn geestens toestand met & zonder shampoo / tandpasta, staan er hopelijk meer mensen open voor deze topic : ledgend / marter or legacy ? .

Wanneer je zover in die manier van denken zoekt raakt en verbanden gaat leggen , moet je dan ziek zijn om er niet meer in uit te komen of zou dit een "compleet normaal mens" ook kunnen overkomen ?
    Save Us From Fashion !
      donderdag 15 juli 2010 @ 20:50:56 #37
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84106669
    ik ga een frietje eten , RVU al gezien, mooi voorbeeld van rare dingen die bedrijven doen zoals Kellogs doet
    Save Us From Fashion !
      donderdag 15 juli 2010 @ 20:52:24 #38
    246425 Penisbaard
    We zijn binnen.
    pi_84106731
    Ja
      Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 21:04:48 #39
    249559 crew  Lavenderr
    pi_84107241
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 20:50 schreef tinoz het volgende:
    ik ga een frietje eten , RVU al gezien, mooi voorbeeld van rare dingen die bedrijven doen zoals Kellogs doet

Het toegevoegde ijzer, maar dat is al een poosje bekend toch? En kan geen kwaad heb ik gelezen. Integendeel zelfs.
    pi_84108461
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 19:13 schreef tinoz het volgende:
    Okay,

Als ervaringsdeskundige, concludeer ik dat je er geen hol van snapt
    als ik zeg dat ik op TV iets gezien heb over een nieuw medicijn dan betekend dat dat zoiets al bestaat , dus wat moet ik dan met al denkwijze hierom heen.

ken je MK - Ultra ?

houd even jouw mening en speculaties voor wat ze zijn of geef aan wat jij denkt , maar ga niet gooien met "feiten" die niet bestaan SVP , er moeten meer mensen dit topic lezen

Thanks

ach m'n jongen... ik heb serieus geprobeerd mee te werken aan een mogelijke discussie hierover (alhoewel ik vast geen opinie heb je die ji graagwil 'horen') maar als je enkel bagger teruggeeft en zulke beledigende replies gaat schrijven,waarbij je nergens ook maar minimaal ingaat op wat ik je zelf heb geantwoord...

tja, dan is er gewoon geen discussie mogelijk maar blijft het een leuk mono-topic over enkel jouw eigen werkelijkheidsopvatting...
    maarvermeld dan de volgende keerdat je kennelijk niet mensen wil horen die je niet naar de mond praten of in jouw straatje 'denken'.

Overigens, een laatste opmerking waarover je kan nadenken .... het ervaren van een bepaald soort van 'paranoia'... hetzien van 'diepgaande verbanden' en vermoeden van 'complotten' is zelf ook een gewoon beschreven symptoom van bepaalde chemische stoffen....
    sommige medicijnen wekken dit op... of bv soft-drugs als Marihuana, Psilocybine (magic mushrooms) én hardere drugs als LSD.
    zelfs 'religie' en 'religieuse gevoelens an sich is opwekbaar met chemische middelen ... enkel, het is niet mogelijk via chemische substanttie bv iemand overte halen in één specifieke gdosdienst te laten 'geloven'... hoooguit wél dat mensen door chemische middelen een 'bepaalde transcedente of religieuze ervaring' zullen ontwikkelen die ze echter zelf inhoudelijk zullen invullen naar hun _eigen_ 'denkpatronen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 15-07-2010 21:38:06 ]
      donderdag 15 juli 2010 @ 22:08:50 #41
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84110705
    nou doe je het weer
    Save Us From Fashion !
    pi_84113626
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef tinoz het volgende:
    nou doe je het weer

waarom een 'boos-kijk' smilie ...?

boos omdat ik op een serieuze wijze, maar met andere inzichten en ideeen, reageer op jouw stellingen ...?

heb je moeite ermee dat dit een publiek forum is ?
      vrijdag 16 juli 2010 @ 00:36:04 #43
    263757 smoking-snares
    waar rook is, is ....
    pi_84117480
    ik denk dat alle stoffen invloed hebben op de geest en ons manipuleren. of de bedrijven die deze producten vervaardigen dit met opzet doen is voor mij nog maar de vraag. in de OP vraag je of je te veel TV kijkt. misschien moet je je eerder zorgen maken of je gemanipuleerd wordt de tv?
    Zet heel Fok! blauw.
      vrijdag 16 juli 2010 @ 10:52:26 #44
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84124305
    @ RM-rf

je speculeert en spreekt vanuit je van je eigen perspectief, dat je van drugs paranoia kan worden hoef je mij echt niet te vertellen. Voordat we een sluitend antwoord kunnen krijgen op de vraag of we geestelijk gemanipuleerd worden, moeten we wat onderzoek doen en niet te snel van alles gaan uitsluiten.

ik vind het eigenaardig dat jij zonder dat je veel lijkt te weten van de psyche zo duidelijk probeert te verklaren dat niets zoals geest manipulerende stoffen bestaan.

Heb je er soms baad bij dat mensen jouw geloven ?
    Save Us From Fashion !
      vrijdag 16 juli 2010 @ 11:31:43 #45
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_84125623
    wat zou ik 'speculeren' ? ....
    De voorbeelden die ik geef zijn gewoon pure feiten... van bv stoffen die in tandpasta zitten en die je 'geest manipuleren' door bv in te spelen op je 'smaak-pappillen' (en aangezien 'smaak' een duidelijke zintuigelijke ervaring is die een flink onderbewuste invloed heeft, onder meer ook op je 'geluksgevoel'... het 'genot' dat lekker eten mensen geeft)

sterker nog, ik geef duidelijkere voorbeelden dan jijzelf ... jouw enige voorbeeld is dat je 'bluetooth' zou 'voelen' op je Nokia toen je het 'testte', wat natuurlijk weinig zegt als het enkel zo is dat je het voelt als je zelf bewust dat 'aanzet' ... omdat je immers al 'wéét' dat iets gebeurt en dan kan het makkelijk ook een psychosomatische reactie zijn (wat zeker voorkomt, ik kan me herinneren dat er ooit een aantal personen was die stevige klachten hadden over stralingen van een net geplaatste antenne op een flatgebouw.... toen het opvallend véél personen waren die met dezelfde klachten kwamen deed de GGD onderzoek, maar kon snel die antenna als mogelijke oorzaak ontkrachten, omdat die nog helemaal niet aangesloten was en niet in bedrijf )

Het zou mijzelf meer beindrukken als je zonder voorkennis ook kunt 'opspeuren' als iemand anders in zn mobiele telefoon bluetooth heeft aanstaan... omdat je dan kennelijk dat 'voelt' zonder zelf de 'voorkennis' te hebben dat iets waarvan jij al en 'voorgevoel' hebt aanstaat
    quote:
    ik vind het eigenaardig dat jij zonder dat je veel lijkt te weten van de psyche zo duidelijk probeert te verklaren dat niets zoals geest manipulerende stoffen bestaan.
    begin gewoon eens eventjes geheel opnieuw met mn posts te doorlezen want kennelijk heb je niks begrepen van wat ik schrijf....

Het tegendeel is namelijk waar.. ik bevestig juist dat er héél veel dingen, stoffen en ook bv psychische signalen (angst-gevoelens, schrikken of verdriet) zijn die de geest en de chemische huishouding in je lichaam beinvloedden ....

Ik bevestig juist dat je dagelijks aan duizenden jouw geest beinvloeddende chemische stoffen bloot komt te staan.
    Jouw lichaam is een chemische fabriek die continue reageert op stoffen en signalen uit jouw omgeving...

wel denk ik dat wij verschillend denken over hpoe 'passief' een lichaam staat tegenover die invloedden van buitenaf....
    ik vermoed dat jij denkt dat je zomaar 'bepaalt' kunt worden door invloedden van buitenaf... terwijl ikzelf duidelijk de mening heb dat het lichaam zélf sterker is en zelf voluit zelf ook beinvloedden kan _hoe_ jouw lichaam omgaat met die stoffen ... die volop bezig is bepaalde stoffen af te breken in je lichaam (drogerende stoffen, alcohol, caffeine) of in reactie op bepaalee stoffen of (psychische) signalen zelf ook homronen aanmaakt
      vrijdag 16 juli 2010 @ 12:51:22 #46
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84128874
    Ik weet nog niet wat ik van je moet denken...

ik twijfel hier tussen :

• je bent sceptisch
  • je bent de advocaat van de duivel
  • je bent dom
  • je wil me gewoon irriteren

ik heb twee colleges psychoeducatie gevolgd en heb zelf ervaren hoe ongeveer 5 anti psycotica invloed hebben op het denken.( mijn denken ), ook heb ik ervaren hoe XTC, Coke, speed, THC, Paddo's en een aantal andere chemische tabletten mijn gemoedstoestand hebben veranderd.

Ik kan je zeggen dat ook wanneer je werkelijk bewust bent van je eigen gedachten, het een hele grote opgave is om uit te zoeken wat er anders is in je beleving en waardoor.
  • Save Us From Fashion !
      vrijdag 16 juli 2010 @ 13:39:02 #47
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_84130906
    wat maakt het uit hoe je me 'in een hokje wilt stoppen'...?

lees gewoon neutraal mn post, mn argumentatie en ga in discussie als je het met mn voorbeelden niet eens bent of beantwoord mn vragen over hoe jij die 'geest-manipulatie' precies definieert, en of dat inclusief het gegeven is dat iedere chemische stof invloed op iemands geest zal hebben als deze opgenomen wordt in je lichaam ... of dat je die 'beinvloeding' tóch veel specifieker vastlegt op een bepaalde 'complot-gedachte' erachter (die je dan verder zal moeten uitleggen en misschien duidelijke voorbeelden of aanleiding zo te denken kunt geven) ...

nee ik ben niet dom, ..., ook geen 'advocaat van de duivel' en ik doe geen bewuste poging je te 'irriteren' ....
    'sceptisch' is wel een grondinstelling van me, maar dat is iets persoonlijks van mezelf en ik probeer me ook niet op scepticisme 'blind te staren'.

Zie me gewoon eens als een mede-forum-gebruiker waarmee je zou kunnen discussieren.... en als jij deze discussie begint op een publiek forum, is dat iets dat best mogelijk zou moeten zijn.
      vrijdag 16 juli 2010 @ 14:51:27 #48
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84133564
    Dude , je bent een freelance mind controller,

doesn't that say it all ?
    Save Us From Fashion !
      vrijdag 16 juli 2010 @ 14:56:42 #49
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84133781
    sorry dude , maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat mensen weten waarover ik het heb.

Ik associeer bijvoorbeeld mind control met het wegvallen van vitale cognitieve functies, die eventueel verder kunnen worden beperkt door medicatie toe te dienen. Het geheugen kan aangetast worden waardoor het slachtoffer geen weet meer heeft van wat er met hem is gebeurd en ook niet weet wie wat met hem van plan zijn.

Ook zo zouden ze bepaalde gedachten stromingen binnen de bevolking kunnen controleren en zo nodig de kop in drukken

OF

het is allemaal toeval
    Save Us From Fashion !
    pi_84139075
    Of jij hebt een pilletje nodig om je bewustzijn te 'manipuleren'
    Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
    pi_84141263
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef RM-rf het volgende:
    wat maakt het uit hoe je me 'in een hokje wilt stoppen'...?

lees gewoon neutraal mn post, mn argumentatie en ga in discussie als je het met mn voorbeelden niet eens bent of beantwoord mn vragen over hoe jij die 'geest-manipulatie' precies definieert, en of dat inclusief het gegeven is dat iedere chemische stof invloed op iemands geest zal hebben als deze opgenomen wordt in je lichaam ... of dat je die 'beinvloeding' tóch veel specifieker vastlegt op een bepaalde 'complot-gedachte' erachter (die je dan verder zal moeten uitleggen en misschien duidelijke voorbeelden of aanleiding zo te denken kunt geven) ...

Ik heb jouw posts gelezen.

Ik heb nieuws voor jou: jij bent zelf 100 procent gebrainwashed, jij stelt dat complot-denken een gevolg is van chemische invloeden op iemands geest; Het geeft al aan dat je niet eens het verschil weet tussen geest en hersenen; want de geest is in principe vrij, de hersenen niet; En jij RM-rf, jij bent niet vrij, jij wordt bestuurd op afstand via remote control tijdens je slaap, waarin jouw wereldbeeld wordt gedownload, zonder dat je het zelf beseft hoe ze dat doen.
    quote:
    nee ik ben niet dom, ..., ook geen 'advocaat van de duivel' en ik doe geen bewuste poging je te 'irriteren' ....
    'sceptisch' is wel een grondinstelling van me, maar dat is iets persoonlijks van mezelf en ik probeer me ook niet op scepticisme 'blind te staren'.
    ... ik heb een hekel aan sceptics, aan twijffelaars; en dan terwijl ze wel met argumenten aankomen zoals chemische invloeden, daaraan twijffelen ze kennelijk niet. Maar dat komt omdat jouw hersenspinsels niet anders kunnen, het is niet jouw eigen schuld; je bent ermee opgegroeid.
    quote:
    Zie me gewoon eens als een mede-forum-gebruiker waarmee je zou kunnen discussieren.... en als jij deze discussie begint op een publiek forum, is dat iets dat best mogelijk zou moeten zijn.
    Jij discusieert niet, jij beschuldigt medeforumgebruikers dat ze chemisch beinvloed zijn zodra ze het oneens zijn met jou. Jij snapt geen biet van conspiracy-denken. Ja, er zijn veel conspiracies, en er is ook veel disinformatie; maar dat maakt hier niet uit. Het is jouw onvermogen om een discussie inhoudelijk te voeren. Je hebt niet en je zult nooit je in de gaten krijgen dat je alleen je eigen beperkte wereldbeeld herhaalt als een vastgelopen grammofoonplaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 16-07-2010 18:51:22 ]
      vrijdag 16 juli 2010 @ 18:48:16 #52
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_84141598
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 18:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik jouw posts gelezen.

Ik heb nieuws voor jou: jij bent zelf 100 procent gebrainwashed, jij stelt dat complot-denken een gevolg is van chemische invloeden op iemands geest;
    dat heb je volledig mis want dat stel ik nergens ... ik stel nergens dat een bepaalde gedachte zou komen door stoffen van buiten... integendeel juist.

misschien vind jij het leuk erg aggressief iemand te gaan beschuldigen ergens van, maar ik vind dat eigenlijk absoluut niet netjes.

Wat ik wél stel is dat een mens continue beinvloed wordt door chemische stoffen in producten ... je wordt bv beinvloed door de coffeine in je koffie of enkele andere producten, nicotine of alcohol...
    tevens kennen veel stoffen bv smaakstoffen die je smaak beinvloeden en je bv een smaak-indruk geven (bv dat die yoghurt die verkocht wordt als 'aardbeien-yoghurt echt uit aardbeien bestaat, wat veelal hooguit netaan 2% is, wat meestal vooral een wettelijk plicht is om 'aardbeiden op het etiket te mogen zeten')

enkel is de mens daarin gen 'passief' slachtoffer of veranderd het zijn gedachten ook niet.

wat betreft je rant over de definitie van 'geest'...
    alles leuk en aardig, maar 'geest' is eigenlijk vooral een brede en vage term waronder je een hoop kunt vatten ... onder meer ok bv de 'psyche' van de mens, zijn gedachtengangen..
    het is vaak ook een eerder 'religieus' gebruikte term.

Je 'geest' kan ook beinvloed worden door allerhande invloeden van buitenaf.. maar zulk een beinvloeding kun je niet losmaken van het feit dat een mens altijd ook sterk beinvloed wordt door zn omgeving an sich ... en je ook helemaal niet 'los' kunt bestaan van je direkte omgeving, of je sociale netwerk of je referentiekader.
    quote:
    Jij discusieert niet, jij beschuldigt medeforumgebruikers dat ...
    Mocht dat zo zijn zou het me norm spijten en zou ik graag mn excuses daarover aanbieden...
    maar vreemd genoeg kan ik, als ik mn posts hier in dit topic teruglezen nergens een 'houding' zien waar jij me daar zo van beschuldigt.
      zaterdag 31 juli 2010 @ 17:29:56 #53
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84707996
    Effe dit nog : is dit bullshit ?

:{

Waarom schrijven mensen zulke dingen als het niet waar is ?
    Save Us From Fashion !
      Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 19:46:46 #54
    249559 crew  Lavenderr
    pi_84712520
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 17:29 schreef tinoz het volgende:
    Effe dit nog : is dit bullshit ?

:{

Waarom schrijven mensen zulke dingen als het niet waar is ?
    Fluor
    In Nederland wordt geen fluor aan het drinkwater toegevoegd. De stof zit van nature in kleine hoeveelheden in water, lucht, planten en dieren (en daarmee in voedingsmiddelen). In schelpdieren en thee zit veel fluor. De stof is essentieel voor behoud van een stevig beenderstelsel. Om tandbederf te voorkomen, wordt fluor toegevoegd aan tandpasta.

Te veel fluor is echter schadelijk. De maximaal toegestane hoeveelheid is 1,1 mg fluor per liter drinkwater. In werkelijkheid bevat Nederlands drinkwater meestal minder dan 0,1 mg fluor.

Dus Tinoz, maak je geen zorgen. Het is hier goed geregeld.
    pi_84713058
    Duh.

Aspartaam en andere zoetstoffen, kunststoffen, genetisch gemodificeerde crap, fluoride, daar word je gewoon niet vrolijk van.
    pi_84713067
    Ik geloof dat het in de jaren 60/70 nog wel werd gedaan, maar na rapporten over de schadelijke gevolgen is het sindsdien nooit meer gebruikt in Nederland.
      zaterdag 31 juli 2010 @ 21:12:59 #57
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84715797
    Om nog een beetje verder op het onderwerp in te gaan ; wordt het HELE volk onderworpen met iets ( straling , fluoride /chemische toestanden etc ) of wordenenkel bepaalde mensen er tussenuit gevist waarvan de elite verwacht problemen te krijgen ? En zoja het tweede, hoe zouden ze dat dan doen ?
    Save Us From Fashion !
    pi_84716315
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef tinoz het volgende:
    Om nog een beetje verder op het onderwerp in te gaan ; wordt het HELE volk onderworpen met iets ( straling , fluoride /chemische toestanden etc ) of wordenenkel bepaalde mensen er tussenuit gevist waarvan de elite verwacht problemen te krijgen ? En zoja het tweede, hoe zouden ze dat dan doen ?
    Goede vraag. Erg goede vraag zelfs.

Ik zou het antwoord niet weten. Het hele volk ligt meer voor de hand dan selectief denk ik. Maar stel toch selectief. Hoe ze dat zouden doen, hmm, dat zou ik denk ik zoeken in de sferen van groepsstalking of zo veel mogelijk zetten in je leven proberen te dwarsbomen en te beheersen. Waar de grens ligt voordat ze zo'n proces beginnen tegen een individu, geen flauw idee.
      zaterdag 31 juli 2010 @ 21:32:21 #59
    293036 DeMolay
    Asmodeus & Me
    pi_84716571
    Onderworpenheid is al eeuwen bekent evenals de reactie van de mensheid daarop , dat deze daarmee mee evalueerd is logisch
    TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
    Δημοσθένης
    http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
      zaterdag 31 juli 2010 @ 21:38:40 #60
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_84716863
    Even los van alles he,

Ik ben van mening dat er weinig mensen zijn die progressief denken, daar boven op , ik zie géén bewegingen die echt een origineel fundament met eigen opvattlingen hebben.

De mogelijkheden zijn er , maar het lijkt voor mij soms of die er juist NIET zijn, bijvoorbeeld LLINK , dat is 1 van de initiatieven die in de buurt komt van wat ik mis.

Zijn mensen met progressieve ideeën zo dun gezaaid of .....

Ik vind het een schande dat er niet meer gebruik wordt gemaakt van digitale techniek om de burger te dienen. Hoe kan dat nou allemaal ?
    Save Us From Fashion !
    pi_84716955
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef tinoz het volgende:
    Zijn mensen met progressieve ideeën zo dun gezaaid of .....
    Dit denk ik; mensen met goede progressieve ideeën.
    pi_85049001
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef tinoz het volgende:
    Met behulp van chemtrails. *O*

Alleen bepaalde mensen reageren er in fysiek-medische zin sterk allergisch op; ze krijgen huidproblemen, gezwellen en reageren zeer heftig, zodat ze dan direct worden herkend door de elite.
    pi_85053052
    None are more hopelessly Enslaved than those who falsely believe they are Free .
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:33:58 #64
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_85102703
    quote:
    Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Met behulp van chemtrails. *O*

Alleen bepaalde mensen reageren er in fysiek-medische zin sterk allergisch op; ze krijgen huidproblemen, gezwellen en reageren zeer heftig, zodat ze dan direct worden herkend door de elite.
    Niet om het een of ander , maar kan je een iets beter je best doen om je beweringen te onderbouwen ? Ik geloof het op dit moment niet . Ik mag dan wel geestelijk gestoord zijn , maar ik spoor nog wel hoor :o
    Save Us From Fashion !
    pi_85102985
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef tinoz het volgende:

[..]

Niet om het een of ander , maar kan je een iets beter je best doen om je beweringen te onderbouwen ? Ik geloof het op dit moment niet . Ik mag dan wel geestelijk gestoord zijn , maar ik spoor nog wel hoor :o
    Kijk maar even in het chemtrails topic, daar staat nog veel meer over wie en waarom.
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:54:01 #66
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_85103576
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 17:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kijk maar even in het chemtrails topic, daar staat nog veel meer over wie en waarom.
    Weet niet wie ik allemaal op de tenen trap hoor ,maar dat is de grens voor mij , chemtrails , reptillians graancircels en UFO's ?

:')
    Save Us From Fashion !
    pi_85103754
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef tinoz het volgende:

[..]

Weet niet wie ik allemaal op de tenen trap hoor ,maar dat is de grens voor mij , chemtrails , reptillians graancircels en UFO's ?

Je trapt niemand op de tenen hoor, jouw mening is van hetzelfde belang als van iedereen die hier post :)
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:06:37 #68
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_85104206
    gelukkig

anyhows, heb even gekeken over die chemtreels, toch ff een vraagje :

Wat heeft het beschermen van onze analoge netwerken door aluminium deeltjes te maken met het manipuleren van de bevolking ?
    Save Us From Fashion !
    pi_85104634
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 18:06 schreef tinoz het volgende:
    gelukkig

anyhows, heb even gekeken over die chemtreels, toch ff een vraagje :

Wat heeft het beschermen van onze analoge netwerken door aluminium deeltjes te maken met het manipuleren van de bevolking ?
    Dat kun je het beste aan (om er een paar te noemen) Lambiekje, Salvador of Bankfurt vragen, die hebben daar theoriëen over.
      dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:19:23 #70
    151199 tinoz
    Alter Reality
    pi_85104801
    Wat ik wel vrees / geloof , is dat er , giftige ( kk verwekkende ) stoffen in ons alledaagse eten medicijnen of in de lucht etc. zit, en dat voor zover de regering dat weet , de regering hierover niet naar buiten treed om economische redenen.

:o
    Save Us From Fashion !
    pi_85105019
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef tinoz het volgende:

[..]

Eeuhm Tinoz, naar aanleiding van een andere post van jou, weet ik niet zeker of het heel erg slim is veel in bnw rond te hangen, neem het iig met een korrel zout :D
    Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
    De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
    pi_85106106
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 18:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Eeuhm Tinoz, naar aanleiding van een andere post van jou, weet ik niet zeker of het heel erg slim is veel in bnw rond te hangen, neem het iig met een korrel zout :D
    Probeer die jongen nou geen morele restricties op te leggen, dat is juist fout.
    pi_85106264
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 18:19 schreef tinoz het volgende:
    Wat ik wel vrees / geloof , is dat er , giftige ( kk verwekkende ) stoffen in ons alledaagse eten medicijnen of in de lucht etc. zit, en dat voor zover de regering dat weet , de regering hierover niet naar buiten treed om economische redenen.

:o
    Niet om economische redenen

Wel om genetische en rasspecifieke redenen.
    pi_85106873
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef tinoz het volgende:

[..]

Och alles went. Het wordt zelfs eentonig.

Ik ben al veel verder dan chemtrails, reptielen en graancirkels. De hard stuff, zeg maar.

Trouwens: zonder chemtrails geen graancirkels; graancirkels worden radiologisch per sateliet aangemaakt met behulp van chemtrail-roosters.
    pi_85107549
    quote:
    Op dinsdag 10 augustus 2010 18:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet om economische redenen

Wel om genetische en rasspecifieke redenen.
    Zeker genetische en raciale redenen. Maar ook geld.

De kankerindustrie draait volle toeren, mensen die benul hebben van de kosten van chemokuren en andere killer-farmaceuticals, weten wel wat ik bedoel.

Mijn moeder slikte op een gegeven moment (ik was 17) voor 4000/5000 euro per dag aan medicatie.

Ik was te jong om te beseffen dat ze slacht offer was van de farmaceutische industrie, maar nu ben ik erachter en krijgen al die smerige killers waar ze om vragen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')