Dat is inderdaad het lastige.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef tinoz het volgende:
maar hoe kom je aan een massale menigte om naar buiten te treden als je onder de radar moet blijven ?
slimste oplossing tot nu toe denk ik !quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Jungpionier het volgende:
Een virus schrijven die eerst een harmloos chain email is, van die soort grappen chainmails die je altijd van je collegas krijgt, maar dan op een bepaalde datum op elke PC een filmpje/textbestand/slideshow opent met de basis informatie van wat je wilt vertellen.
Op dat moment is het zo verspreid via het web dat het moeilijk zal zijn om snel de bron te achterhalen.
Maar dan moet je wel zo slim zijn iets te maken dat niet snel genoeg opgemerkt wordt door antivirus & firewall.
Ja, dat is het linke, dat weet je nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
Hoe weet je zeker dat er geen "mol" in die groep zit?
quote:Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens.
Ja precies, daarom was hij ook maar een voorbeeldquote:
Niet alles wat geschreven staat is per definitie waar.quote:
Bedenk eens het volgende.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef tinoz het volgende:
maar zou de elite echt instaat zijn om preventieve maatregelen te treffen om iedereen op de planeet te weerhouden van het vormen van een opositie partij of ene beweging ?
weet ik niet , wat maakt dat uit dan ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Bedenk eens het volgende.
Als de elite daartoe in staat was, zou jij dan in staat zijn om hier uberhaupt aan te twijfelen?
Nou als de elite echt alles zou beheersen, dan zou je zelfs niet eens eraan kunnen denken om een tegen-beweging op te richten.quote:
Juist wel maar dat zeg ik dus, als er al zo een elite was dan zou een meesterbrein niet eens de kans hebben iets afwijkends te denken omdat ze alles beheersen en controleren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:05 schreef tinoz het volgende:
Wanneer iemand een idee heeft, om een beweging op te zetten en als het duidelijk is dat daar bepaalde mensen schade van gaan ondervinden, is er voor het meesterbrein niets te vrezen van die mensen ?
?
Vertel dat Bruno Bruhwiler. Of JFK. Of Malcolm X. Of Martin Luther King. Of de rest van de gevallenen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Juist wel maar dat zeg ik dus, als er al zo een elite was dan zou een meesterbrein niet eens de kans hebben iets afwijkends te denken omdat ze alles beheersen en controleren.
Dus in onze wereld bestaat die elite niet.
Dus omdat er mensen zijn die bewust zijn van de elite, kan de elite niet bestaan, want als ze zou bestaan zou zich niemand bewust zijn van hun?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou als de elite echt alles zou beheersen, dan zou je zelfs niet eens eraan kunnen denken om een tegen-beweging op te richten.
Oftewel, er is geen alles overheersende elite.
Ik heb het over een allesoverheersende elite. Ik sluit niet uit dat er een elite is die alles wil beheren maar ze slagen er nog niet in, getuige het feit dat wij hier allemaal zitten en ik nog geen laserpointers op me gericht zie terwijl ik dit type.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:18 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dus omdat er mensen zijn die bewust zijn van de elite, kan de elite niet bestaan, want als ze zou bestaan zou zich niemand bewust zijn van hun?![]()
Wat is dat dan voor een logica?
Nou volgens velen hier, slagen ze er wel mooi in. Nee geen laser pointer op je smoel, je denkt toch niet echt dat ze tegenwoordig nog aan snipers doen?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik heb het over een allesoverheersende elite. Ik sluit niet uit dat er een elite is die alles wil beheren maar ze slagen er nog niet in, getuige het feit dat wij hier allemaal zitten en ik nog geen laserpointers op me gericht zie terwijl ik dit type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |