abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:10:25 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83244343
Stel ,jij wist iets, of had met een groep vrienden een verbond gesloten, om 1 doel na te streven en stel dat dit doel heel belangrijk was voor de hele mensheid maar dat je ook wist dat het gevaarlijk was om je hiermee bezig te houden.

Wat zou de meest logische aanpak van jou zijn ?
Waar is de grens waar jij zegt dat het te ver gaat en je het doel opgeeft ?

Save Us From Fashion !
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:14:41 #2
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83244500
Zo goed mogelijk anonimiteit bewaren; geen mensen inlichten, niemand toelaten tot de groep buiten de kern, elkaar kunnen vertrouwen, geen opvallend gedrag vertonen.

Zo lang mogelijk onder de radar blijven vliegen, alleen wanneer nodig massaal naar buiten toe treden.

Zoiets denk ik..
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:17:25 #3
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83244601
maar hoe kom je aan een massale menigte om naar buiten te treden als je onder de radar moet blijven ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:21:25 #4
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83244778
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:17 schreef tinoz het volgende:
maar hoe kom je aan een massale menigte om naar buiten te treden als je onder de radar moet blijven ?
Dat is inderdaad het lastige.

Ik denk een soort blitzkrieg uitvoeren, in een enorm snel tempo alles vanuit de kleine groep naar buiten brengen opdat zo veel mogelijk mensen worden geconfronteerd met de informatie.

Probleem is wel dat je eigenlijk de media daarvoor nodig zou hebben.
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:25:45 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_83244988
Zodra je naar buiten komt, meteen overduidelijk maken dat de normale burger niets te vrezen heeft van jullie en jullie plannen, en dat jullie juist in hun belang verandering willen doordrukken....

Ik denk dat de meeste mensen dan bereidt zijn om even de kat uit de boom te kijken, en wellicht zelfs steun willen verlenen.
pi_83245229
Een virus schrijven die eerst een harmloos chain email is, van die soort grappen chainmails die je altijd van je collegas krijgt, maar dan op een bepaalde datum op elke PC een filmpje/textbestand/slideshow opent met de basis informatie van wat je wilt vertellen.

Op dat moment is het zo verspreid via het web dat het moeilijk zal zijn om snel de bron te achterhalen.

Maar dan moet je wel zo slim zijn iets te maken dat niet snel genoeg opgemerkt wordt door antivirus & firewall.
白い付
付いて行く
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:42:47 #7
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83245800
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Jungpionier het volgende:
Een virus schrijven die eerst een harmloos chain email is, van die soort grappen chainmails die je altijd van je collegas krijgt, maar dan op een bepaalde datum op elke PC een filmpje/textbestand/slideshow opent met de basis informatie van wat je wilt vertellen.

Op dat moment is het zo verspreid via het web dat het moeilijk zal zijn om snel de bron te achterhalen.

Maar dan moet je wel zo slim zijn iets te maken dat niet snel genoeg opgemerkt wordt door antivirus & firewall.
slimste oplossing tot nu toe denk ik !

Ik heb weleens een psychose gehad waarin meende dat ik en mijn familie & kennissen en vrienden zouden worden uitgeroeid en zag in mijn hallucinaties hoedat de GGZ als een routine klusje iedereen rondom mij die eventueel problemen zou kunnen bezorgen in kaart bracht en ze onschadelijk maakte.

dat was echt freaky
Save Us From Fashion !
pi_83246098
Hoe weet je zeker dat er geen "mol" in die groep zit?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_83246600
Je moet een beetje een moderne manier van het "Flyers van daken groeien" vinden.

Manieren om een grote groep mensen te kunnen bereiken maar zonder dat de main stream media er iets van af weet, want die zullen je of negeren, of in een kwaad daglicht zetten.

Het enige probleem is dat denk ik meer dan de helft van mensen de main stream media volledig vertrouwt.

Het andere wat ik zou kunnen bedenken is mensen zoals David Ike (hij is maar een voorbeeld, maakt niet uit wat je van hem denkt, maar hij heeft wel lef tegenover de elite en hij heeft ook de mentaliteit om de mensheid te willen redden) aan te schrijven, mischien kan je anonym via dit soort mensen je bootschap naar buiten brengen. Dan ben je zelf een beetje meer veilig.

Dat wat mee zit is wel dat meer en meer mensen achter het gordijn kijken en wat meer open zijn voor niet-msm-conforme informatie.
白い付
付いて行く
  Moderator donderdag 24 juni 2010 @ 16:15:13 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_83247376
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
Hoe weet je zeker dat er geen "mol" in die groep zit?
Ja, dat is het linke, dat weet je nooit.
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:27:18 #11
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83248007
uhhhhh......
quote:
Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens.

dude
Save Us From Fashion !
pi_83273034
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef tinoz het volgende:
uhhhhh......
[..]

dude
Ja precies, daarom was hij ook maar een voorbeeld Ongeacht wat je van hem denkt, hij heeft wel het lef om in het spotlight te staan en tegen TPTB (wie dat dan ook mag zijn in zijn beleving) in te gaan. Er zijn meer van dat soort mensen, maar hij is volgens mij een van de bekensten, juist omdat hij voor veel mensen een beetje te veer gaat. Sommige dingen die hij zegt vind ik wel plausibel (over de pyramide structuur van de elite, korruptie en machtsmisbruik aan de top etc). hij heeft ook heel veel volgelingen, een reuzen community (kijk eens naar zijn forum), en maar een fraktie van hun geloofd in de slangenmensen. Dus daar heb je ook een groot publiek.
白い付
付いて行く
pi_83273049
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:27 schreef tinoz het volgende:
uhhhhh......
[..]

dude
Niet alles wat geschreven staat is per definitie waar.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:58:50 #14
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83287285
Dat is dus waar ik dacht dat de GGZ voor was, tegenstanders opsporen drogeren gek verklaren en alle dromen vernietigen. Een psychiatrisch patiënt wordt namelijk toch niet geloofd.....

Dus er is geen elite , vertel me waarom het ( voor mij ) lijkt dat er bijvoorbeeld niemand iets veranderd aan de corruptie en bureaucreatie die bij iedere masale hulpactie zoveel geld weten te verdienen ? of gebeurd dit wel ?

[ Bericht 39% gewijzigd door tinoz op 25-06-2010 15:42:38 ]
Save Us From Fashion !
pi_83287533
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef tinoz het volgende:
maar zou de elite echt instaat zijn om preventieve maatregelen te treffen om iedereen op de planeet te weerhouden van het vormen van een opositie partij of ene beweging ?
Bedenk eens het volgende.

Als de elite daartoe in staat was, zou jij dan in staat zijn om hier uberhaupt aan te twijfelen?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:07:26 #16
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83287664
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Bedenk eens het volgende.

Als de elite daartoe in staat was, zou jij dan in staat zijn om hier uberhaupt aan te twijfelen?
weet ik niet , wat maakt dat uit dan ?
Save Us From Fashion !
pi_83287850
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef tinoz het volgende:

[..]

weet ik niet , wat maakt dat uit dan ?
Nou als de elite echt alles zou beheersen, dan zou je zelfs niet eens eraan kunnen denken om een tegen-beweging op te richten.

Oftewel, er is geen alles overheersende elite.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:05:09 #18
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83306078
Wanneer iemand een idee heeft, om een beweging op te zetten en als het duidelijk is dat daar bepaalde mensen schade van gaan ondervinden, is er voor het meesterbrein niets te vrezen van die mensen ?

?
Save Us From Fashion !
pi_83312753
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:05 schreef tinoz het volgende:
Wanneer iemand een idee heeft, om een beweging op te zetten en als het duidelijk is dat daar bepaalde mensen schade van gaan ondervinden, is er voor het meesterbrein niets te vrezen van die mensen ?

?
Juist wel maar dat zeg ik dus, als er al zo een elite was dan zou een meesterbrein niet eens de kans hebben iets afwijkends te denken omdat ze alles beheersen en controleren.

Dus in onze wereld bestaat die elite niet.
pi_83367119
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Juist wel maar dat zeg ik dus, als er al zo een elite was dan zou een meesterbrein niet eens de kans hebben iets afwijkends te denken omdat ze alles beheersen en controleren.

Dus in onze wereld bestaat die elite niet.
Vertel dat Bruno Bruhwiler. Of JFK. Of Malcolm X. Of Martin Luther King. Of de rest van de gevallenen.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:03:23 #21
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83368161
In China was er toch ook een beweging van 20 Miljoen mensen die de kop werd ingedrukt, of heb ik dat verkeerd onthouden ?

AnyHows, voor een kereltje als ik met een paar ideetjes over de wereld, economie politiek etc. is niet te vrezen ?

Ik denk altijd maar , Je hebt het recht op een eigen mening maar de consequenties zijn voor jezelf ;
"nazorg uitgesloten" we hebben een vrij land zonder regelen omtrent meningsuiting....
Save Us From Fashion !
pi_83387018
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:12 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou als de elite echt alles zou beheersen, dan zou je zelfs niet eens eraan kunnen denken om een tegen-beweging op te richten.

Oftewel, er is geen alles overheersende elite.
Dus omdat er mensen zijn die bewust zijn van de elite, kan de elite niet bestaan, want als ze zou bestaan zou zich niemand bewust zijn van hun?

Wat is dat dan voor een logica?
白い付
付いて行く
pi_83387027
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:18 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Dus omdat er mensen zijn die bewust zijn van de elite, kan de elite niet bestaan, want als ze zou bestaan zou zich niemand bewust zijn van hun?

Wat is dat dan voor een logica?
Ik heb het over een allesoverheersende elite. Ik sluit niet uit dat er een elite is die alles wil beheren maar ze slagen er nog niet in, getuige het feit dat wij hier allemaal zitten en ik nog geen laserpointers op me gericht zie terwijl ik dit type.
pi_83387322
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:19 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik heb het over een allesoverheersende elite. Ik sluit niet uit dat er een elite is die alles wil beheren maar ze slagen er nog niet in, getuige het feit dat wij hier allemaal zitten en ik nog geen laserpointers op me gericht zie terwijl ik dit type.
Nou volgens velen hier, slagen ze er wel mooi in. Nee geen laser pointer op je smoel, je denkt toch niet echt dat ze tegenwoordig nog aan snipers doen?

Maar de elite is er wel, en ze overherrsen mischien nog net niet onze gedachten, maar ze overherrsen de volledige finaciele sector en vrijwel zeker de hele politiek en 95% van de media. Dan bedenk even hoe groot de invloed van geld, politiek en media is op je eigen leven, en dan zie je al hoe veer hun invloed rijkt.

En dat ze die dingen bezitten is aantoonbaar als je bekijkt hoveel van de media in het bezit is van van een heel klein handje vol van ultra rijke families. En als je de media bezit bepaal je eigenlijk beina volledig wat de mensen denken en waar ze zich mee bezig houden.

Niet alleen het nieuws, maar ook flims en TV series, MTV videos, apple-slaven, grote web communities, WoW.... al dat soort dingen. En kijk eens om je heen, het is vrij eng als je ziet hoe veel mensen bijna volledig in die media wereld leven. Wij ervaren het als de realiteit en omdat iederen om ons heen het ook zo ervaart is het moelijk om het op te merken. en zodra je iets zegt dat de mensen een beetje uit deze nep realiteit kan halen, reageren mensen agressief omdat het hun hele levens visie aantast.
白い付
付いて行く
pi_83388640
waarom doet die elite dat eigenlijk? dat krijg ik maar nooit helder.
Appels. En peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')