Zo heb ik ze iig niet genoemd en ik snap het publiek ook wel want een feestje is altijd leuk natuurlijk. Ik denk alleen dat het gewoon nogal ongepast is om hiervoor te feesten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je de feestvreugde niet snapt is tot daar aan toe. Die mensen achterlijke idioten en tokkies noemen terwijl je achter je veilige anonieme schuilnaam op Internet zit is weer een stap verder.
Andy Schleckquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik had een ban.
Mooie bergetappe gezien!
Tja, je oogst wat je zaait natuurlijk. TS is niet voor niks tijdens het WK gebanned wegens trollen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwêh, als je in dit topic kijkt, dan krijgt TS ook een behoorlijke bak anonieme bagger over zich heen. En dat schijnbaar alleen maar omdat-ie het niet eens is met de feestvierders.
We hebben de oorlog nooit gewonnen, maar volgens mij was het een aardig feestje in 1945...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo heb ik ze iig niet genoemd en ik snap het publiek ook wel want een feestje is altijd leuk natuurlijk. Ik denk alleen dat het gewoon nogal ongepast is om hiervoor te feesten.
[ongepaste grap]Als we in 1945 tweede waren geworden was er dan ook een feestje gegeven[/ongepaste grap]
Omdat we hebben verloren misschien? Voor verliezen vier je geen feest. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat the fuck is er mis om mensen hun trots te laten uiten?
Hoe fucking erg is dat dat jij en nog een paar mensen zich daar zo aan ergeren?
Hoe fucking moeilijk is het om het die mensen gewoon te gunnen?
Dat is toch ook gebeurt ? in 1945 lag nederland al bijna 5 jaar buiten de hele competitie en was redelijk roemloos in de groepsfase uitgeschakeld ..quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[ongepaste grap]Als we in 1945 tweede waren geworden was er dan ook een feestje gegeven[/ongepaste grap]
We hebben ook niet verloren en dat hebben we zondag wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
We hebben de oorlog nooit gewonnen, maar volgens mij was het een aardig feestje in 1945...
Valt ook wel mee hoor. Ik ken mijn buren niet eens, beetje vaag van gezicht dat is alles en wil ze verder niet kennen want ze zijn al irritant genoeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben zelf een zogeheten 'provinciaal', maar ik denk inderdaad dat die mensen gewoon nooit in ECHT grote steden zijn geweest. Die zijn veel bruizender dan Amsterdam, in Amsterdam kent iedereen elkaar voor mijn gevoel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat we hebben verloren misschien? Voor verliezen vier je geen feest. Maar dat is mijn mening.
jawel hoor geen probleem mee, ik vond het alleen wat over the top.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus andere mensen mogen niet trots zijn op de behaalde 2de plaats als Vice Wereldkampioen?
En dan vieren?
Ja hoor, het ziet er alleen dom uit en geeft aardig wat overlast.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus andere mensen mogen niet trots zijn op de behaalde 2de plaats als Vice Wereldkampioen?
En dan vieren?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je de feestvreugde niet snapt is tot daar aan toe. Die mensen achterlijke idioten en tokkies noemen terwijl je achter je veilige anonieme schuilnaam op Internet zit is weer een stap verder.
Daar heb je er 1, BosBeetlequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor, het ziet er alleen dom uit en geeft aardig wat overlast.
Sommige mensen zeggen we zijn 2de geworden jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Scorpie het volgende:
Sommige mensen zeggen 'we hebben verloren', andere zeggen 'we zijn 2e geworden'.
Daar zit denk ik het verschil in.
Niet verloren? Dat moet je eens aan de mensen op de Grebbenberg of in Rotterdam vertellen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We hebben ook niet verloren en dat hebben we zondag wel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor, het ziet er alleen dom uit en geeft aardig wat overlast.
ja dat weet ik, ik zeg het alleen niet. Ik snap die mensen ook wel dat ze gaan feesten maar ik denk dat het allemaal met voetbal weinig te maken heeft.quote:
Ga nou niet te serieus in op een ongepast grapjequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet verloren? Dat moet je eens aan de mensen op de Grebbenberg of in Rotterdam vertellen...
Tja het WK is deels voetbal, maar voor het grote deel een verkapte vorm van Carnaval...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik zeg het alleen niet. Ik snap die mensen ook wel dat ze gaan feesten maar ik denk dat het allemaal met voetbal weinig te maken heeft.
owh je hebt dus gewoon iets tegen pils zuipen en feest?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen we zijn 2de geworden jammer
anderen zeggen we zijn 2de geworden jaaaaaah whoeipils zuipen feest
de spijker op zijn kopquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja het WK is deels voetbal, maar voor het grote deel een verkapte vorm van Carnaval...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wellicht is dat feestje ook bedoelt voor de spelers een hart onder de riem te steken bovendien was ook nog eens de 1e actie van Van der Laar. ik ben ook van mening dat 2nd best zijn, geen reden is tot feest zeker niet als sporter zijnde en zeker niet na zo'n belabberde laatste wedstrijd.
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
owh je hebt dus gewoon iets tegen pils zuipen en feest?ok...
Dus eigenlijk moet je een goede reden hebben voor een feestje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval idd
Het zijn gewoon een stelletje losers, maar ik begrijp dat je je daar graag mee identificeertquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind jij.
Jouw mening, geen feit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval idd
Trotsquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
De spelers mogen best trots zijn op hun prestatie tuurlijk, en een huldiging okay prima maar waarom zo'n groot volksfeest? Ik vind het trouwens ook wel jammer voor die jongens uit '88 lever je een unieke prestatie krijgen anderen hetzelfde voor "niks"quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog iemand die het licht in andermans ogen niet gunt.
Nee het was leuker geweest als dit, zonder oranje was gebeurt op 23 mei.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je een goede reden hebben voor een feestje?
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Tja, je oogst wat je zaait natuurlijk. TS is niet voor niks tijdens het WK gebanned wegens trollen.
Begrijpend lezen blijft lastig. Oneens zijn met de feestende massa is 1, hun verstandelijke vermogens in twijfel trekken omdat je een persoonlijke mening bent toegedaan die verschilt van hen is 2.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.
Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
Nee hoor zo erg is het niet. Maar als die finale een goede wedstrijd was geweest dan had ik er anders over kunnen denken. Ik vond de laatste wedstrijd knap waardeloos eerlijk gezegd. Naat mijn mening was die huldiging op het Museumpl in dit geval voldoende geweest. Die grachtentour hadden ze verdient als ze daadwerkelijk de beker hadden gewonnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog iemand die het licht in andermans ogen niet gunt.
hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn. Het is een beetje de tendens tegenwoordig kijk naar de grote festivals tegenwoordig al uitverkocht zonder dat er bandjes bekent zijn (lekker feesten)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
'Ja maar 2e op WK is groter dan 1e op EK, want naast Europa zijn er meer continenten. En als je het daar niet mee eens bent, ben je een domme troll die een ander niks gunt, boehoe."quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
De spelers mogen best trots zijn op hun prestatie tuurlijk, en een huldiging okay prima maar waarom zo'n groot volksfeest? Ik vind het trouwens ook wel jammer voor die jongens uit '88 lever je een unieke prestatie krijgen anderen hetzelfde voor "niks"
Joh wat een sneu verhaal dit. Ze zijn de één na beste van ca. 150 landen (kwalificatiereeks ook meegerekend) en dan mogen we niet een beetje trots op ze zijn. En we hebben het verdiend, meer dan alle andere landen op Spanje na.quote:
een troll ben je niet voor een bepalde mening an sich ... wél als je vooral die mening gebruikt om bepaalde mensen te beledigen en te hopen hen verder op te winden door bepalde 'overdreven' stellingen te poneren of bepaalde aanname's te doen over de motieven of het gedrag van anderen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
Dat is de sport tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Nu het balletje net de andere kant is opgerold is het ineens allemaal niks meer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Trots
Jij gelooft nog in Sinterklaas ook zeker?
Als je hier trots op bent, dan mankeer je echt wat volgens mij.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn. Het is een beetje de tendens tegenwoordig kijk naar de grote festivals tegenwoordig al uitverkocht zonder dat er bandjes bekent zijn (lekker feesten)
Nederland verandert zo langzamerhand in een cultuur waar er om van alles en nogwat gefeest wordt en er mag niet meer kritisch gekeken worden naar waarom er gefeest wordt. Het is toch veel specialer als er om bijzondere dingen een feest wordt gegeven.
Ohja en carnaval is ook kut!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Amsterdam een leuke, gemoedelijke stad. Maar ik vind Amsterdammers altjid een beetje zielig. Zij hebben geen carnaval en doen dan alsof carnaval iets heel genants is. Terwijl het gewoon heerlijk is om vier dagen per jaar je verstand op nul te zetten en lekker te zuipen. En gelukkig hoeven wij maar vier dagen per jaar naar die foute Nederlandstalige muziek te luisteren, terwijl Amsterdammers dat het hele jaar moeten. Verder moeten ze steeds van dat vieze Heinekenbier drinken, terwijl wij lekker dicht bij Belgie zitten met alle culinaire voordelen daarvan.
Ik ga trouwens vanmiddag naar Amsterdam en daar vanavond een hapje eten. Hopelijk mag ik de stad wel in als Brabo zijnde...
Nee man, lekker neuken.quote:
Zo letterlijk bedoelde ik het ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor. Ik ken mijn buren niet eens, beetje vaag van gezicht dat is alles en wil ze verder niet kennen want ze zijn al irritant genoeg.
Carnaval zou eigenlijk alleen toegestaan moeten worden als er ook weer gevast wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben eruit ik hou niet van feesten zonder reden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Uruguay werd 4de (een nog ergere plek, want geen medialle) en ze werden als helden onthaald. Terecht.
Dat klopt. Maar als het daarbij blijft doe je ze ook weer tekort. Het is mij te zwart-wit. Het is namelijk niet alleen verlies. Nederland heeft namelijk het beste WK Voetbal in de historie geschreven door zonder verlies de finale te halen. Zelfs wereldkampioen Spanje kan dat niet zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is de sport tochdegene die de meeste doelpunten maakt die wint die andere verliest
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die speelden niet zo'n spuuglelijke laatste wedstrijd.
Ik kan nou niet zeggen dat we een fraai visitekaartje hebben afgegeven met dit WK.
En Nieuw Zeeland is de enige ploeg op het toernooi zonder nederlaag. So what?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als het daarbij blijft doe je ze ook weer tekort. Het is mij te zwart-wit. Het is namelijk niet alleen verlies. Nederland heeft namelijk het beste WK Voetbal in de historie geschreven door zonder verlies de finale te halen. Zelfs wereldkampioen Spanje kan dat niet zeggen.
Verder vind ik de kritiek dat het voetbal slecht was ook onterecht. Ik heb nog nooit zo zeker naar het Nederlands Elftal zitten kijken. Ik heb bij geen enkele wedstrijd (behalve een half uur tegen Brazilie) geen enkele keer getwijfeld aan een verlies. Nederland was simpelweg gewoon beter en goed. Ook tegen Spanje gaf ik ze tot het einde toe alle kans. Nederland was namelijk helemaal niet zo hard en slecht bezig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Snel, ban jezelf, kritiek wordt niet geduld in het Oranje Legioen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik ben het ook niet eens met de feestende massa
Onzin. Nederland is gewoon een sportland.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:het wordt nodig tijd dat nederland weer eens iets echts presteert
het is bar en boos op de waterpolo vrouwen na
sportief staan we niet op de kaart
Jawel, laatst heeft een Nederlandse onderzoeker een megawalvisskelet gevonden in Peru!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:het wordt nodig tijd dat nederland weer eens iets echts presteert
het is bar en boos op de waterpolo vrouwen na
sportief staan we niet op de kaart
politiek staan we niet op de kaart
muzikaal staan we niet op de kaart
wetenschappelijk staan we niet op de kaart
(tis net lingo)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool down
Hoeveel mensen daar waren nu écht Oranje-fan?
Die wedstrijd die ze mochten spelen omdat ze de bal met de hand van de doellijn haalden ? Ja nee, dat klinkt een stuk sportiever ! Verder hebben de Oranje fans wel degelijk een fraai visitekaartje afgegeven tijdens dit WK, althans als ik de internationale reacties erop mag geloven. Een prima feest in mijn ogen, om 4 fantastische weken mee af te sluiten (4 weken die 4 weken duurden door dat vre-se-lijke voetbal)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
Die speelden niet zo'n spuuglelijke laatste wedstrijd.
Ik kan nou niet zeggen dat we een fraai visitekaartje hebben afgegeven met dit WK.
Die kregen vast ook een heldenonthaal in eigen land omdat ze goed gepresteerd hadden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En Nieuw Zeeland is de enige ploeg op het toernooi zonder nederlaag. So what?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, idd.
We hebben maar 1 wedstrijd verloren.
En ja, dat dat precies de verkeerde was, shit happens.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er echt fan van Sven Kramer als die zilver wint ipv goud?
Hoeveel mensen zijn er echt fan als Ajax kampioen wordt?
Weet ik niet. Maar wat ik wel zag, was dat dat feestje oprecht was. Voor mij een beetje over de top, maar wel oprecht. En uiteindelijk draait het daarom.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool down
Hoeveel mensen daar waren nu écht Oranje-fan?
Idd. Alsof Amsterdammers het alleenrecht hebben op zo'n evenementen omdat ze toevallig daar wonen??? De helft van A'dam komt uit de rest van het land!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijd als er mensen die niet uit amsterdam komen naar de hoofdstad gaan??
Ik denk dat de gemiddelde boer nu druk is met hooien (oid) en zijn land irrigeren met deze droogtje
Heeft Spanje de beste verdediging en het mooiste voetbal gespeeld dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké: poging twee:
Vond jij écht dat we dit WK mooi voetbal speelden?
Vind jij écht dat onze verdediging goed is?
Als je op beide vragen "ja" antwoord, verschillen we gewoon van mening.
En dat mag
Zelfs in schaatsen zijn we tegenwoordig prutsers en wij zijn bijna de enigen die dat doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onzin. Nederland is gewoon een sportland.
Ook eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als het daarbij blijft doe je ze ook weer tekort. Het is mij te zwart-wit. Het is namelijk niet alleen verlies. Nederland heeft namelijk het beste WK Voetbal in de historie geschreven door zonder verlies de finale te halen. Zelfs wereldkampioen Spanje kan dat niet zeggen.
Verder vind ik de kritiek dat het voetbal slecht was ook onterecht. Ik heb nog nooit zo zeker naar het Nederlands Elftal zitten kijken. Ik heb bij geen enkele wedstrijd (behalve een half uur tegen Brazilie) geen enkele keer getwijfeld aan een verlies. Nederland was simpelweg gewoon beter en goed. Ook tegen Spanje gaf ik ze tot het einde toe alle kans. Nederland was namelijk helemaal niet zo hard en slecht bezig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die wedstrijd die ze mochten spelen omdat ze de bal met de hand van de doellijn haalden ? Ja nee, dat klinkt een stuk sportiever ! Verder hebben de Oranje fans wel degelijk een fraai visitekaartje afgegeven tijdens dit WK, althans als ik de internationale reacties erop mag geloven. Een prima feest in mijn ogen, om 4 fantastische weken mee af te sluiten (4 weken die 4 weken duurden door dat vre-se-lijke voetbal)
Dat zure gezever in dit topic..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft Spanje de beste verdediging en het mooiste voetbal gespeeld dan?
Als je op beide vragen ja antwoord.........etc
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké: poging twee:
Vond jij écht dat we dit WK mooi voetbal speelden?
Vind jij écht dat onze verdediging goed is?
Als je op beide vragen "ja" antwoord, verschillen we gewoon van mening.
En dat mag
*blind meehostquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
Maar goed,
je schijnt hier met de meute mee te moeten doen.
We speelden voortreffelijk, we zijn toch maar mooi 2e op een WK, lang leve Oranje
Grappig dat de internationale vrienden die ik sprak het hele toernooi zeiden dat Oranje wat agressiever moest spelen. Dat dat doorslaat in de finale maakt het nog geen mislukt toernooi ... Ik heb er dan ook niks op tegen dat die supporters het Nederlands Elftal wél graag bedanken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef yvonne het volgende:
Ho!
Nu hebben we het over iets anders:
De Oranje-fans zullen wel degelijk een goed indruk hebben achtergelaten, alle lof!
Het gespeelde voetbal was gewoon niet voldoende en de finale een ordinaire slachtpartij.
Nationaal Team onwaardig.
Onzin, je mag alleen niet klagen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
Maar goed,
je schijnt hier met de meute mee te moeten doen.
quote:We speelden voortreffelijk, we zijn toch maar mooi 2e op een WK, lang leve Oranje
nou inderdaad zeg, ik heb mensen zien discussieren om redenen te vinden voor dit feestje, ben je soms autistisch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn.
Ik heb ook best genoten van de (spanning rond) de wedstrijden, maar die hele huldiging, daar zat voor mij (VOOR MIJ PERSOONLIJK DUS!!!!1111eins) een beetje teveel een sausje over dat mensen net iets té graag perse iets te vieren wilde hebben. Alsof bijna het hele land net iets te wanhopig naar iets zoekt om blij over te zijn ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef elcastel het volgende:
Ik zag het hele toernooi in ieder geval als een nationaal feest en heb dat ook zo om me heen gevoeld. En het is op zich best geinig om de jongens daarvoor te bedanken. Er zijn slechtere redenen te vinden om een feestje te vieren lijkt me.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Onzin, je mag alleen niet klagen..
[..]
.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb ook best genoten van de (spanning rond) de wedstrijden, maar die hele huldiging, daar zat voor mij (VOOR MIJ PERSOONLIJK DUS!!!!1111eins) een beetje teveel een sausje over dat mensen net iets té graag perse iets te vieren wilde hebben. Alsof bijna het hele land net iets te wanhopig naar iets zoekt om blij over te zijn ofzo.
ja omdat het zo sneu is gesteld met ons land moeten we maar gaan feesten om tweede plekken en B-artiestenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb ook best genoten van de (spanning rond) de wedstrijden, maar die hele huldiging, daar zat voor mij (VOOR MIJ PERSOONLIJK DUS!!!!1111eins) een beetje teveel een sausje over dat mensen net iets té graag perse iets te vieren wilde hebben. Alsof bijna het hele land net iets te wanhopig naar iets zoekt om blij over te zijn ofzo.
Die wanhoop zie ik er niet in. Ik zie wel 500.000 mensen die een persoonlijk andere mening dan jij hebben. Dit hoef je niet goed te keuren, maar mensen als TS gooien er een zuur sausje overheen, daar heb ik meer moeite mee dan (500.000) mensen die er een positief sausje overheen gooien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo wanhopig vond ik het niet. Ik, en met mij vele anderen denk ik, was in ieder geval behoorlijk blij dat we de FINALE gehaald hadden!!! Die wedstrijd verliezen was (en is nog steeds) ontzettend zuur, maar het is zoveel male beter dan wat we de afgelopen jaren gepresteerd hebben dat je best trots mag zijn op je spelers en dat je dat ook best mag laten zien. Dat er zoveel mensen op af kwamen geeft dat alleen maar meer aan -- de fans werden toch niet verplicht om te feesten? Het was 'n mooi feestje, weliswaar zonder beker maar wanneer we die ooit binnenhalen wordt 't feest gewoon NOG veel groter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan was je een roepende in de woestijn, nu heb ik je op de korrel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef yvonne het volgende:
Pssssst, ook als we gewonnen hadden had ik bij m'n mening gebleven over het gespeelde spel.
misschien moeten we ook maar gaan vieren als er een nederlander in de top 20 eindigt van de tour de france. En natuurlijk als het nieuwe kabinet klaar is. En als de koe van boer harms een prijs heeft gewonnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die wanhoop zie ik er niet in. Ik zie wel 500.000 mensen die een persoonlijk andere mening dan jij hebben. Dit hoef je niet goed te keuren, maar mensen als TS gooien er een zuur sausje overheen, daar heb ik meer moeite mee dan (500.000) mensen die er een positief sausje overheen gooien.
Ga toch huilen, jongen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja omdat het zo sneu is gesteld met ons land moeten we maar gaan feesten om tweede plekken en B-artiesten
Allemaal heel vergelijkbaar inderdaad. Steekhoudend ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
misschien moeten we ook maar gaan vieren als er een nederlander in de top 20 eindigt van de tour de france. En natuurlijk als het nieuwe kabinet klaar is. En als de koe van boer harms een prijs heeft gewonnen.
Met zo'n mentaliteit worden we dus nooit wereld kampioen. Doe maar je best dan is het goed we vieren toch wel feest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef maickeltje het volgende:
Iets met lief dagboek..
Laat de mensen feestvieren wie dat wil. Als je het zelf niet wil ga er niet heen en wees dan stil. Heb je nergens geen last van
fix'dquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben eruit ik hou niet van feesten zonder redenik ben een saaie lul
nee maar wel de tendens in nederland heb al wat meer voorbeelden gegeven festivals bijvoorbeeld. Het wordt allemaal steeds massaler maar ook steeds minder mooi omdat het niet meer echt verdient wordt om een feest te vieren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Allemaal heel vergelijkbaar inderdaad. Steekhoudend ook.
ja tuurlijkquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar wel de tendens in nederland heb al wat meer voorbeelden gegeven festivals bijvoorbeeld. Het wordt allemaal steeds massaler maar ook steeds minder mooi omdat het niet meer echt verdient wordt om een feest te vieren.
Het is toch ontzettend mooi als we de wereldbeker pakken en dat er dan een enorm feest is. Het is jammer als we de wereldbeker niet halen en er nogsteeds een enorm feest is.
Het is het wanhopig vastgrijpen aan allerlei strohalmen om maar 'trots' te zijn op nederland. In plaats van iets aan nederland te veranderen waardoor we wel op de kaart komen te staan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wat ga jij om doen om NL weer op de kaart te zetten?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Ik ben bezig met mijn promotie en probeer door mijn inzet mee te helpen aan de wetenschap in nederland. Kennis economie enzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wat ga jij om doen om NL weer op de kaart te zetten?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Onzin. Schaatsen is een van de meest internationale wintersporten. En daarin zijn we nog steeds één van de leidende landen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zelfs in schaatsen zijn we tegenwoordig prutsers en wij zijn bijna de enigen die dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |