quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wellicht is dat feestje ook bedoelt voor de spelers een hart onder de riem te steken bovendien was ook nog eens de 1e actie van Van der Laar. ik ben ook van mening dat 2nd best zijn, geen reden is tot feest zeker niet als sporter zijnde en zeker niet na zo'n belabberde laatste wedstrijd.
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
owh je hebt dus gewoon iets tegen pils zuipen en feest?ok...
Dus eigenlijk moet je een goede reden hebben voor een feestje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval idd
Het zijn gewoon een stelletje losers, maar ik begrijp dat je je daar graag mee identificeertquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind jij.
Jouw mening, geen feit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval idd
Trotsquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
De spelers mogen best trots zijn op hun prestatie tuurlijk, en een huldiging okay prima maar waarom zo'n groot volksfeest? Ik vind het trouwens ook wel jammer voor die jongens uit '88 lever je een unieke prestatie krijgen anderen hetzelfde voor "niks"quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog iemand die het licht in andermans ogen niet gunt.
Nee het was leuker geweest als dit, zonder oranje was gebeurt op 23 mei.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je een goede reden hebben voor een feestje?
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Tja, je oogst wat je zaait natuurlijk. TS is niet voor niks tijdens het WK gebanned wegens trollen.
Begrijpend lezen blijft lastig. Oneens zijn met de feestende massa is 1, hun verstandelijke vermogens in twijfel trekken omdat je een persoonlijke mening bent toegedaan die verschilt van hen is 2.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.
Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
Nee hoor zo erg is het niet. Maar als die finale een goede wedstrijd was geweest dan had ik er anders over kunnen denken. Ik vond de laatste wedstrijd knap waardeloos eerlijk gezegd. Naat mijn mening was die huldiging op het Museumpl in dit geval voldoende geweest. Die grachtentour hadden ze verdient als ze daadwerkelijk de beker hadden gewonnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nog iemand die het licht in andermans ogen niet gunt.
hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn. Het is een beetje de tendens tegenwoordig kijk naar de grote festivals tegenwoordig al uitverkocht zonder dat er bandjes bekent zijn (lekker feesten)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
'Ja maar 2e op WK is groter dan 1e op EK, want naast Europa zijn er meer continenten. En als je het daar niet mee eens bent, ben je een domme troll die een ander niks gunt, boehoe."quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
De spelers mogen best trots zijn op hun prestatie tuurlijk, en een huldiging okay prima maar waarom zo'n groot volksfeest? Ik vind het trouwens ook wel jammer voor die jongens uit '88 lever je een unieke prestatie krijgen anderen hetzelfde voor "niks"
Joh wat een sneu verhaal dit. Ze zijn de één na beste van ca. 150 landen (kwalificatiereeks ook meegerekend) en dan mogen we niet een beetje trots op ze zijn. En we hebben het verdiend, meer dan alle andere landen op Spanje na.quote:
een troll ben je niet voor een bepalde mening an sich ... wél als je vooral die mening gebruikt om bepaalde mensen te beledigen en te hopen hen verder op te winden door bepalde 'overdreven' stellingen te poneren of bepaalde aanname's te doen over de motieven of het gedrag van anderen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.
Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
Dat is de sport tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Nu het balletje net de andere kant is opgerold is het ineens allemaal niks meer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Trots
Jij gelooft nog in Sinterklaas ook zeker?
Als je hier trots op bent, dan mankeer je echt wat volgens mij.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn. Het is een beetje de tendens tegenwoordig kijk naar de grote festivals tegenwoordig al uitverkocht zonder dat er bandjes bekent zijn (lekker feesten)
Nederland verandert zo langzamerhand in een cultuur waar er om van alles en nogwat gefeest wordt en er mag niet meer kritisch gekeken worden naar waarom er gefeest wordt. Het is toch veel specialer als er om bijzondere dingen een feest wordt gegeven.
Ohja en carnaval is ook kut!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Amsterdam een leuke, gemoedelijke stad. Maar ik vind Amsterdammers altjid een beetje zielig. Zij hebben geen carnaval en doen dan alsof carnaval iets heel genants is. Terwijl het gewoon heerlijk is om vier dagen per jaar je verstand op nul te zetten en lekker te zuipen. En gelukkig hoeven wij maar vier dagen per jaar naar die foute Nederlandstalige muziek te luisteren, terwijl Amsterdammers dat het hele jaar moeten. Verder moeten ze steeds van dat vieze Heinekenbier drinken, terwijl wij lekker dicht bij Belgie zitten met alle culinaire voordelen daarvan.
Ik ga trouwens vanmiddag naar Amsterdam en daar vanavond een hapje eten. Hopelijk mag ik de stad wel in als Brabo zijnde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |