abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84035549
Terecht, 2e van de wereld is ook totaal geen prestatie.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 11:01:38 #127
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84035581
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Wellicht is dat feestje ook bedoelt voor de spelers een hart onder de riem te steken bovendien was ook nog eens de 1e actie van Van der Laar. ik ben ook van mening dat 2nd best zijn, geen reden is tot feest zeker niet als sporter zijnde en zeker niet na zo'n belabberde laatste wedstrijd.

Nog iemand die het licht in andermans ogen niet gunt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:02:17 #128
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84035598
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

owh je hebt dus gewoon iets tegen pils zuipen en feest?

ok...
nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval idd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_84035616
Trouwens, de positieve effecten op de economie van zo`n feestje moet men niet onderschatten.
pi_84035636
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

nee ik heb iets tegen de reden van dit specifieke feest, ik ze ergens in het begin van dit topic ook al doe dat op koninginne dag of voor mijn part wanneer je maar wilt. Maar dit is gewoon excuses zoeken om te gaan feesten. Een verkapte vorm van carnaval idd
Dus eigenlijk moet je een goede reden hebben voor een feestje?
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:03:32 #131
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84035653
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vind jij.
Jouw mening, geen feit.
Het zijn gewoon een stelletje losers, maar ik begrijp dat je je daar graag mee identificeert

Idd mijn mening
Intelligent, but fucked up.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 11:03:48 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84035661
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:04:21 #133
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84035684
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
Trots

Jij gelooft nog in Sinterklaas ook zeker?

Als je hier trots op bent, dan mankeer je echt wat volgens mij.
Intelligent, but fucked up.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:04:30 #134
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84035689
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

De spelers mogen best trots zijn op hun prestatie tuurlijk, en een huldiging okay prima maar waarom zo'n groot volksfeest? Ik vind het trouwens ook wel jammer voor die jongens uit '88 lever je een unieke prestatie krijgen anderen hetzelfde voor "niks"
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:05:28 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84035728
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet je een goede reden hebben voor een feestje?
Nee het was leuker geweest als dit, zonder oranje was gebeurt op 23 mei.
pi_84035757
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Tja, je oogst wat je zaait natuurlijk. TS is niet voor niks tijdens het WK gebanned wegens trollen.
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.
Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84035769
Ik zie in mijn eigen omgeving ineens dat mensen helemaal gek zijn van voetbal/Oranje, terwijl ze nooit in hun leven om voetbal hebben gegeven... Die pleinen staan vol met die mensen, of mensen die enkel een reden willen hebben om te feesten, of zijn er ineens 14 miljoen voetbalfans in Nederland?
pi_84035818
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
Begrijpend lezen blijft lastig. Oneens zijn met de feestende massa is 1, hun verstandelijke vermogens in twijfel trekken omdat je een persoonlijke mening bent toegedaan die verschilt van hen is 2.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:07:35 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84035829
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee hoor zo erg is het niet. Maar als die finale een goede wedstrijd was geweest dan had ik er anders over kunnen denken. Ik vond de laatste wedstrijd knap waardeloos eerlijk gezegd. Naat mijn mening was die huldiging op het Museumpl in dit geval voldoende geweest. Die grachtentour hadden ze verdient als ze daadwerkelijk de beker hadden gewonnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_84035840
Wat een zeikerds hier zeg. Nu het balletje net de andere kant is opgerold is het ineens allemaal niks meer. Ja ook bij mij overheerst nog steeds de teleurstelling en ook ik vond de rondvaart er teveel aan. Maar waar ik ook moeite mee heb is dat TS deze prestatie als 'helemaal niks' afdoet. Maar feitelijk gezien is een finaleplaats op een WK gewoon uitmuntend. Volgens mij wordt de waarde daarvan een beetje onderschat door ze alleen af te schilderen als verliezers.

Bovendien is de aanname fout dat we het toernooi doorgemazzeld zijn. Nee, je bent geen 6 wedstrijden ongeslagen op basis van geluk. Dat kan niet, dat heeft alles te maken met kwaliteit. Ja, we hebben soms de wind mee gehad, maar dat had Spanje net zo goed.

En waarom zou je moeten luisteren naar onterechte kritiek? Die kan nog zo oprecht zijn, maar die is nogal eenzijdig neergezet in de buitenlandse pers.

Nogmaals, voor mij persoonlijk was de rondvaart een beetje teveel. Maar van wat ik ervan gezien heb was het wel een oprechte blijdschap. Niks mis mee toch?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:08:28 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84035862
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn. Het is een beetje de tendens tegenwoordig kijk naar de grote festivals tegenwoordig al uitverkocht zonder dat er bandjes bekent zijn (lekker feesten)
Nederland verandert zo langzamerhand in een cultuur waar er om van alles en nogwat gefeest wordt en er mag niet meer kritisch gekeken worden naar waarom er gefeest wordt. Het is toch veel specialer als er om bijzondere dingen een feest wordt gegeven.
pi_84035879
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
De spelers mogen best trots zijn op hun prestatie tuurlijk, en een huldiging okay prima maar waarom zo'n groot volksfeest? Ik vind het trouwens ook wel jammer voor die jongens uit '88 lever je een unieke prestatie krijgen anderen hetzelfde voor "niks"
'Ja maar 2e op WK is groter dan 1e op EK, want naast Europa zijn er meer continenten. En als je het daar niet mee eens bent, ben je een domme troll die een ander niks gunt, boehoe."
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:09:05 #143
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_84035895
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Ringo het volgende:.[/i]

Jankcolumn.

Joh wat een sneu verhaal dit. Ze zijn de één na beste van ca. 150 landen (kwalificatiereeks ook meegerekend) en dan mogen we niet een beetje trots op ze zijn. En we hebben het verdiend, meer dan alle andere landen op Spanje na.
Maar ja, jouw soort zoekt nou éénmaal altijd wat om op te zanniken.

Miskend talent!

Ja ja
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:10:05 #144
33189 RM-rf
1/998001
pi_84035934
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

een troll ben je niet voor een bepalde mening an sich ... wél als je vooral die mening gebruikt om bepaalde mensen te beledigen en te hopen hen verder op te winden door bepalde 'overdreven' stellingen te poneren of bepaalde aanname's te doen over de motieven of het gedrag van anderen...

Ik ben zelf ook niet van dat 'hossen' bij een tweede plek en vond die intocht ook geen 'feest' en mischien ook wel een beetje overdone ...
Maar er zit volgens mij nog wel grens tussen die mening hebben en mensen die wél bij de intocht waren, 'idioten' te gaan noemen en te stellen dat die 'wereldvreemd' zouden zijn ...
En te stellen dat 'iedereen' kennelijk precies hetzelfde gevoel als de TS heeft te hebben, zich volop zou moeten schamen en steunend in en hoekje zou moeten gaan zitten alsof dat de énige juiste houding voor een Nederlander nu zou zijn...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:10:28 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84035950
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg. Nu het balletje net de andere kant is opgerold is het ineens allemaal niks meer.
Dat is de sport toch degene die de meeste doelpunten maakt die wint die andere verliest
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 14 juli 2010 @ 11:10:37 #146
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84035957
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Trots

Jij gelooft nog in Sinterklaas ook zeker?

Als je hier trots op bent, dan mankeer je echt wat volgens mij.

Je hoeft echt niet meer te bewijzen dat je een troll/relnicht bent hoor.
pi_84035972
Ik vind Amsterdam een leuke, gemoedelijke stad. Maar ik vind Amsterdammers altjid een beetje zielig. Zij hebben geen carnaval en doen dan alsof carnaval iets heel genants is. Terwijl het gewoon heerlijk is om vier dagen per jaar je verstand op nul te zetten en lekker te zuipen. En gelukkig hoeven wij maar vier dagen per jaar naar die foute Nederlandstalige muziek te luisteren, terwijl Amsterdammers dat het hele jaar moeten. Verder moeten ze steeds van dat vieze Heinekenbier drinken, terwijl wij lekker dicht bij Belgie zitten met alle culinaire voordelen daarvan.

Ik ga trouwens vanmiddag naar Amsterdam en daar vanavond een hapje eten. Hopelijk mag ik de stad wel in als Brabo zijnde...
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:11:55 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_84036007
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn. Het is een beetje de tendens tegenwoordig kijk naar de grote festivals tegenwoordig al uitverkocht zonder dat er bandjes bekent zijn (lekker feesten)
Nederland verandert zo langzamerhand in een cultuur waar er om van alles en nogwat gefeest wordt en er mag niet meer kritisch gekeken worden naar waarom er gefeest wordt. Het is toch veel specialer als er om bijzondere dingen een feest wordt gegeven.
Helemaal mee eens!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:12:20 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_84036027
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Amsterdam een leuke, gemoedelijke stad. Maar ik vind Amsterdammers altjid een beetje zielig. Zij hebben geen carnaval en doen dan alsof carnaval iets heel genants is. Terwijl het gewoon heerlijk is om vier dagen per jaar je verstand op nul te zetten en lekker te zuipen. En gelukkig hoeven wij maar vier dagen per jaar naar die foute Nederlandstalige muziek te luisteren, terwijl Amsterdammers dat het hele jaar moeten. Verder moeten ze steeds van dat vieze Heinekenbier drinken, terwijl wij lekker dicht bij Belgie zitten met alle culinaire voordelen daarvan.

Ik ga trouwens vanmiddag naar Amsterdam en daar vanavond een hapje eten. Hopelijk mag ik de stad wel in als Brabo zijnde...
Ohja en carnaval is ook kut!
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:13:00 #150
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84036060
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ohja en carnaval is ook kut!
Nee man, lekker neuken.

En die Belgen maar roepen: carnaval draait niet om neuken en zuipen