Zo letterlijk bedoelde ik het ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor. Ik ken mijn buren niet eens, beetje vaag van gezicht dat is alles en wil ze verder niet kennen want ze zijn al irritant genoeg.
Carnaval zou eigenlijk alleen toegestaan moeten worden als er ook weer gevast wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben eruit ik hou niet van feesten zonder reden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Uruguay werd 4de (een nog ergere plek, want geen medialle) en ze werden als helden onthaald. Terecht.
Dat klopt. Maar als het daarbij blijft doe je ze ook weer tekort. Het is mij te zwart-wit. Het is namelijk niet alleen verlies. Nederland heeft namelijk het beste WK Voetbal in de historie geschreven door zonder verlies de finale te halen. Zelfs wereldkampioen Spanje kan dat niet zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is de sport tochdegene die de meeste doelpunten maakt die wint die andere verliest
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan wordt er dus wel met twee maten gemeten.
Als je het niet eens bent met de feestende massa, ben je meteen een troll en wordt je geband.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die speelden niet zo'n spuuglelijke laatste wedstrijd.
Ik kan nou niet zeggen dat we een fraai visitekaartje hebben afgegeven met dit WK.
En Nieuw Zeeland is de enige ploeg op het toernooi zonder nederlaag. So what?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als het daarbij blijft doe je ze ook weer tekort. Het is mij te zwart-wit. Het is namelijk niet alleen verlies. Nederland heeft namelijk het beste WK Voetbal in de historie geschreven door zonder verlies de finale te halen. Zelfs wereldkampioen Spanje kan dat niet zeggen.
Verder vind ik de kritiek dat het voetbal slecht was ook onterecht. Ik heb nog nooit zo zeker naar het Nederlands Elftal zitten kijken. Ik heb bij geen enkele wedstrijd (behalve een half uur tegen Brazilie) geen enkele keer getwijfeld aan een verlies. Nederland was simpelweg gewoon beter en goed. Ook tegen Spanje gaf ik ze tot het einde toe alle kans. Nederland was namelijk helemaal niet zo hard en slecht bezig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je een egoistisch ventje bent wat iemand anders geen manier gunt om hun trots te laten zien.
Snel, ban jezelf, kritiek wordt niet geduld in het Oranje Legioen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef yvonne het volgende:
Oh, ik ben het ook niet eens met de feestende massa
Onzin. Nederland is gewoon een sportland.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:het wordt nodig tijd dat nederland weer eens iets echts presteert
het is bar en boos op de waterpolo vrouwen na
sportief staan we niet op de kaart
Jawel, laatst heeft een Nederlandse onderzoeker een megawalvisskelet gevonden in Peru!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:het wordt nodig tijd dat nederland weer eens iets echts presteert
het is bar en boos op de waterpolo vrouwen na
sportief staan we niet op de kaart
politiek staan we niet op de kaart
muzikaal staan we niet op de kaart
wetenschappelijk staan we niet op de kaart
(tis net lingo)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool down
Hoeveel mensen daar waren nu écht Oranje-fan?
Die wedstrijd die ze mochten spelen omdat ze de bal met de hand van de doellijn haalden ? Ja nee, dat klinkt een stuk sportiever ! Verder hebben de Oranje fans wel degelijk een fraai visitekaartje afgegeven tijdens dit WK, althans als ik de internationale reacties erop mag geloven. Een prima feest in mijn ogen, om 4 fantastische weken mee af te sluiten (4 weken die 4 weken duurden door dat vre-se-lijke voetbal)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
Die speelden niet zo'n spuuglelijke laatste wedstrijd.
Ik kan nou niet zeggen dat we een fraai visitekaartje hebben afgegeven met dit WK.
Die kregen vast ook een heldenonthaal in eigen land omdat ze goed gepresteerd hadden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En Nieuw Zeeland is de enige ploeg op het toernooi zonder nederlaag. So what?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, idd.
We hebben maar 1 wedstrijd verloren.
En ja, dat dat precies de verkeerde was, shit happens.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er echt fan van Sven Kramer als die zilver wint ipv goud?
Hoeveel mensen zijn er echt fan als Ajax kampioen wordt?
Weet ik niet. Maar wat ik wel zag, was dat dat feestje oprecht was. Voor mij een beetje over de top, maar wel oprecht. En uiteindelijk draait het daarom.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cool down
Hoeveel mensen daar waren nu écht Oranje-fan?
Idd. Alsof Amsterdammers het alleenrecht hebben op zo'n evenementen omdat ze toevallig daar wonen??? De helft van A'dam komt uit de rest van het land!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijd als er mensen die niet uit amsterdam komen naar de hoofdstad gaan??
Ik denk dat de gemiddelde boer nu druk is met hooien (oid) en zijn land irrigeren met deze droogtje
Heeft Spanje de beste verdediging en het mooiste voetbal gespeeld dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké: poging twee:
Vond jij écht dat we dit WK mooi voetbal speelden?
Vind jij écht dat onze verdediging goed is?
Als je op beide vragen "ja" antwoord, verschillen we gewoon van mening.
En dat mag
Zelfs in schaatsen zijn we tegenwoordig prutsers en wij zijn bijna de enigen die dat doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onzin. Nederland is gewoon een sportland.
Ook eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als het daarbij blijft doe je ze ook weer tekort. Het is mij te zwart-wit. Het is namelijk niet alleen verlies. Nederland heeft namelijk het beste WK Voetbal in de historie geschreven door zonder verlies de finale te halen. Zelfs wereldkampioen Spanje kan dat niet zeggen.
Verder vind ik de kritiek dat het voetbal slecht was ook onterecht. Ik heb nog nooit zo zeker naar het Nederlands Elftal zitten kijken. Ik heb bij geen enkele wedstrijd (behalve een half uur tegen Brazilie) geen enkele keer getwijfeld aan een verlies. Nederland was simpelweg gewoon beter en goed. Ook tegen Spanje gaf ik ze tot het einde toe alle kans. Nederland was namelijk helemaal niet zo hard en slecht bezig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die wedstrijd die ze mochten spelen omdat ze de bal met de hand van de doellijn haalden ? Ja nee, dat klinkt een stuk sportiever ! Verder hebben de Oranje fans wel degelijk een fraai visitekaartje afgegeven tijdens dit WK, althans als ik de internationale reacties erop mag geloven. Een prima feest in mijn ogen, om 4 fantastische weken mee af te sluiten (4 weken die 4 weken duurden door dat vre-se-lijke voetbal)
Dat zure gezever in dit topic..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft Spanje de beste verdediging en het mooiste voetbal gespeeld dan?
Als je op beide vragen ja antwoord.........etc
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké: poging twee:
Vond jij écht dat we dit WK mooi voetbal speelden?
Vind jij écht dat onze verdediging goed is?
Als je op beide vragen "ja" antwoord, verschillen we gewoon van mening.
En dat mag
*blind meehostquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
Maar goed,
je schijnt hier met de meute mee te moeten doen.
We speelden voortreffelijk, we zijn toch maar mooi 2e op een WK, lang leve Oranje
Grappig dat de internationale vrienden die ik sprak het hele toernooi zeiden dat Oranje wat agressiever moest spelen. Dat dat doorslaat in de finale maakt het nog geen mislukt toernooi ... Ik heb er dan ook niks op tegen dat die supporters het Nederlands Elftal wél graag bedanken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef yvonne het volgende:
Ho!
Nu hebben we het over iets anders:
De Oranje-fans zullen wel degelijk een goed indruk hebben achtergelaten, alle lof!
Het gespeelde voetbal was gewoon niet voldoende en de finale een ordinaire slachtpartij.
Nationaal Team onwaardig.
Onzin, je mag alleen niet klagen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
Maar goed,
je schijnt hier met de meute mee te moeten doen.
quote:We speelden voortreffelijk, we zijn toch maar mooi 2e op een WK, lang leve Oranje
nou inderdaad zeg, ik heb mensen zien discussieren om redenen te vinden voor dit feestje, ben je soms autistisch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo egoistisch? Ik zeg de hele tijd al dat ik het prima vind dat de mensen zijn gaan feesten alleen ze doen er zo moeilijk over en zitten redenen te zoeken die er niet zijn.
Ik heb ook best genoten van de (spanning rond) de wedstrijden, maar die hele huldiging, daar zat voor mij (VOOR MIJ PERSOONLIJK DUS!!!!1111eins) een beetje teveel een sausje over dat mensen net iets té graag perse iets te vieren wilde hebben. Alsof bijna het hele land net iets te wanhopig naar iets zoekt om blij over te zijn ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef elcastel het volgende:
Ik zag het hele toernooi in ieder geval als een nationaal feest en heb dat ook zo om me heen gevoeld. En het is op zich best geinig om de jongens daarvoor te bedanken. Er zijn slechtere redenen te vinden om een feestje te vieren lijkt me.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Onzin, je mag alleen niet klagen..
[..]
.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb ook best genoten van de (spanning rond) de wedstrijden, maar die hele huldiging, daar zat voor mij (VOOR MIJ PERSOONLIJK DUS!!!!1111eins) een beetje teveel een sausje over dat mensen net iets té graag perse iets te vieren wilde hebben. Alsof bijna het hele land net iets te wanhopig naar iets zoekt om blij over te zijn ofzo.
ja omdat het zo sneu is gesteld met ons land moeten we maar gaan feesten om tweede plekken en B-artiestenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb ook best genoten van de (spanning rond) de wedstrijden, maar die hele huldiging, daar zat voor mij (VOOR MIJ PERSOONLIJK DUS!!!!1111eins) een beetje teveel een sausje over dat mensen net iets té graag perse iets te vieren wilde hebben. Alsof bijna het hele land net iets te wanhopig naar iets zoekt om blij over te zijn ofzo.
Die wanhoop zie ik er niet in. Ik zie wel 500.000 mensen die een persoonlijk andere mening dan jij hebben. Dit hoef je niet goed te keuren, maar mensen als TS gooien er een zuur sausje overheen, daar heb ik meer moeite mee dan (500.000) mensen die er een positief sausje overheen gooien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo wanhopig vond ik het niet. Ik, en met mij vele anderen denk ik, was in ieder geval behoorlijk blij dat we de FINALE gehaald hadden!!! Die wedstrijd verliezen was (en is nog steeds) ontzettend zuur, maar het is zoveel male beter dan wat we de afgelopen jaren gepresteerd hebben dat je best trots mag zijn op je spelers en dat je dat ook best mag laten zien. Dat er zoveel mensen op af kwamen geeft dat alleen maar meer aan -- de fans werden toch niet verplicht om te feesten? Het was 'n mooi feestje, weliswaar zonder beker maar wanneer we die ooit binnenhalen wordt 't feest gewoon NOG veel groter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan was je een roepende in de woestijn, nu heb ik je op de korrel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef yvonne het volgende:
Pssssst, ook als we gewonnen hadden had ik bij m'n mening gebleven over het gespeelde spel.
misschien moeten we ook maar gaan vieren als er een nederlander in de top 20 eindigt van de tour de france. En natuurlijk als het nieuwe kabinet klaar is. En als de koe van boer harms een prijs heeft gewonnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die wanhoop zie ik er niet in. Ik zie wel 500.000 mensen die een persoonlijk andere mening dan jij hebben. Dit hoef je niet goed te keuren, maar mensen als TS gooien er een zuur sausje overheen, daar heb ik meer moeite mee dan (500.000) mensen die er een positief sausje overheen gooien.
Ga toch huilen, jongen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja omdat het zo sneu is gesteld met ons land moeten we maar gaan feesten om tweede plekken en B-artiesten
Allemaal heel vergelijkbaar inderdaad. Steekhoudend ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
misschien moeten we ook maar gaan vieren als er een nederlander in de top 20 eindigt van de tour de france. En natuurlijk als het nieuwe kabinet klaar is. En als de koe van boer harms een prijs heeft gewonnen.
Met zo'n mentaliteit worden we dus nooit wereld kampioen. Doe maar je best dan is het goed we vieren toch wel feest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef maickeltje het volgende:
Iets met lief dagboek..
Laat de mensen feestvieren wie dat wil. Als je het zelf niet wil ga er niet heen en wees dan stil. Heb je nergens geen last van
fix'dquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben eruit ik hou niet van feesten zonder redenik ben een saaie lul
nee maar wel de tendens in nederland heb al wat meer voorbeelden gegeven festivals bijvoorbeeld. Het wordt allemaal steeds massaler maar ook steeds minder mooi omdat het niet meer echt verdient wordt om een feest te vieren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Allemaal heel vergelijkbaar inderdaad. Steekhoudend ook.
ja tuurlijkquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar wel de tendens in nederland heb al wat meer voorbeelden gegeven festivals bijvoorbeeld. Het wordt allemaal steeds massaler maar ook steeds minder mooi omdat het niet meer echt verdient wordt om een feest te vieren.
Het is toch ontzettend mooi als we de wereldbeker pakken en dat er dan een enorm feest is. Het is jammer als we de wereldbeker niet halen en er nogsteeds een enorm feest is.
Het is het wanhopig vastgrijpen aan allerlei strohalmen om maar 'trots' te zijn op nederland. In plaats van iets aan nederland te veranderen waardoor we wel op de kaart komen te staan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wat ga jij om doen om NL weer op de kaart te zetten?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |