Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Nijna het volgende:
Ik hoop toch dat het allemaal een beetje mee zal vallen...
Mooie plaatjes is prima, maar dan het liefst zonder schade.
Zo wil ik dus ook dat het evnetjes duurt voordat het er is. Het liefst ergens in de avond zodat er weer mooie plaatjes kunnen worden geschoten ja..quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:53 schreef rgn het volgende:
Zou de voorkant nog voor het donker bij Enschede zijn? Ik wilde alweer met het fototoestel in de aanslag gaan zitten ;-)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Extreme risk is uitgegeven op de site van Karim, 1e keer dat ik zoiets zie !!![]()
http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Opmerkelijk inderdaad. Kan me maar weinig level 3's zo snel voor de geest halen, zeker niet in onze omgeving.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bizar idd
Twee keer level 3 bij Estofex, binnen drie dagen. Voorheen was het toch hooguit vijf of zes keer in de afgelopen vier/vijf jaar in heel europa?
Ja, ik lees uiteraard goedkoop van een site met weerpro's. Het ging om een stilstaand plaatje waar je goed de lijn ziet die gehit kan wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef horned_reaper het volgende:
@Drassss: Die neerslag cijfers van jouw gifje zeggen niet veel!
Dat is enkel de buienlijn die over zal trekken in de loop van de dag..... die zorgt vooral voor veel regen in het westen van het land.
Maar vandaag draait het allemaal om de losse cellen die voor deze buienlijn gaan ontstaan! Deze zullen vooral ten noord oosten van de regens ontstaan en over de oostgrens van het land trekken!
Deze cellen kunnen gepaard gaan met windsnelheden van 120 kmph (orkaan).
www.estofex.orgquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Waar stond dat Estofex plaatje met level 3 voor vandaag kan hem nergens meer terugvinden? Zag hem net toch ergens staan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Waar stond dat Estofex plaatje met level 3 voor vandaag kan hem nergens meer terugvinden? Zag hem net toch ergens staan
Wat denk je van de Zwarte Cross, hebben al 1mio. schade en nu met man en macht bezig om nog op tijd klaar te zijn, krijgen ze vandaag nog een keer de volle laag.........quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn hier bezig met de opbouw van de kermis
* hart vasthoudt
Level 3 is gewoon potentie gevaar vanaf een bepaalde degradatie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:59 schreef Razor21 het volgende:
Is het echt zeker dat Almere level 3 krijgt? Volgens het kaartje namelijk wel, of kan dit nog veranderen?
Het zijn voorspellingen... niets is zekerquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:59 schreef Razor21 het volgende:
Is het echt zeker dat Almere level 3 krijgt? Volgens het kaartje namelijk wel, of kan dit nog veranderen?
Dit is zeker breaking news waardig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Razor21 het volgende:
Vind de berichtgeving van de KNMI wel slecht zie in de Telegraaf wel een korte waarschuwing staan.
Met dit soort weer moet je tijdig waarschuwen zodat men de tijd krijgt om hun spullen buiten veilig te stellen etc.
Dit vind ik nu breaking news waardig of draai ik nu door?
De Telegraaf wordt veel gelezen, dus daar mag het inderdaad wel groots instaan nu.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Razor21 het volgende:
Vind de berichtgeving van de KNMI wel slecht zie in de Telegraaf wel een korte waarschuwing staan.
Met dit soort weer moet je tijdig waarschuwen zodat men de tijd krijgt om hun spullen buiten veilig te stellen etc.
Dit vind ik nu breaking news waardig of draai ik nu door?
Ik denk dat veel fokkers hier niet zo heel veel mee kunnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie sounding ook!![]()
[ afbeelding ]
Ja leuke kleurtjes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie sounding ook!![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat wel. Zegt me geen fuck.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:10 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik denk dat veel fokkers hier niet zo heel veel mee kunnen
Oehh ziet er spannend uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie sounding ook!![]()
[ afbeelding ]
Het punt is de bomen die om de stal staan. Als die er niet hadden gestaan, had ik de paarden 100% binnen gelaten. Maar het is maandag maar net goed gegaan en als het nu erger wordt dan maandag, dan zet ik de dieren liever buiten denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:35 schreef Reilian het volgende:
[..]
Ik zelf zet die van mij altijd binnen met dit soort weer voorspellingen. Zaterdag avond ook gedaan, en was blij dat ik de juiste beslissing had genomen! (Da was me een vuurwerk zaterdag!) Gewoon goed de radar in de gaten blijven houden dan kan je tijdig nog beslissen wat je eventueel moet doen.
Ben wel ernstig benieuwd naar vanmiddag, ik zie dat estofex de level 3 wel een beetje heeft verplaats naar onze richting vergeleken met maandag!.
Kans is groot dat het erger wordt, maar ook lokaal. Kan dus ook maar zo zijn dat er niet veel spannends gebeurt. Ik zou in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen, zoals we maandag in onze omgeving wel gemerkt hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het punt is de bomen die om de stal staan. Als die er niet hadden gestaan, had ik de paarden 100% binnen gelaten. Maar het is maandag maar net goed gegaan en als het nu erger wordt dan maandag, dan zet ik de dieren liever buiten denk ik
Misschien is enige uitleg hier op zijn plaats ??quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie sounding ook!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het punt is de bomen die om de stal staan. Als die er niet hadden gestaan, had ik de paarden 100% binnen gelaten. Maar het is maandag maar net goed gegaan en als het nu erger wordt dan maandag, dan zet ik de dieren liever buiten denk ik
Ja maar wat is lokaal? Ik zit in het oosten van het land, Twente. En ik heb juist begrepen dat het hier het ergste wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Kans is groot dat het erger wordt, maar ook lokaal. Kan dus ook maar zo zijn dat er niet veel spannends gebeurt. Ik zou in ieder geval het zekere voor het onzekere nemen, zoals we maandag in onze omgeving wel gemerkt hebben
Dat niet alleen op andere plaatsen zijn ze diezelfde kermis aan het afbreken. Om te vertrekken naar Tilburg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn hier bezig met de opbouw van de kermis
* hart vasthoudt
Komop.... dit is toch een weerforum?quote:
Haha wat een scene; Koeien vliegen moeiteloos door de lucht, maar de auto is makkelijk op de weg te houden; sterker nog; de tegenligger heeft er ook geen enkele moeite mee...quote:
Ik ben hier alleen de ramptoerist aan 't uithangen. Leuk om te zien hoe onweersbuien zich ontwikkelen, interessant om te horen wat anderen verwachten, foto's, filmpjes, links e.d.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Komop.... dit is toch een weerforum?
Ik geef jullie een hint.... het draait vooral om de gebogen lijntjes
We hebben hier in Twente inderdaad kans op zwaar weer... maar het kan van plaats tot plaats verschillen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar wat is lokaal? Ik zit in het oosten van het land, Twente. En ik heb juist begrepen dat het hier het ergste wordt.
Ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef henkde_j het volgende:
Hopen dat het westerkwartier vandaag wel wat storm krijgt
Ja eigenlijk staat het er ook gewoon naast.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Twente kan het ergste worden, maar jouw straat kan wel tussen de buien door glippen, dat is lokaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar wat is lokaal? Ik zit in het oosten van het land, Twente. En ik heb juist begrepen dat het hier het ergste wordt.
Oke. Maandag hebben we wel de redelijk volle laag gehad. Ik ga rond een uur richting paard om daar alles zo goed mogelijk vast te zetten en af te zetten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Twente kan het ergste worden, maar jouw straat kan wel tussen de buien door glippen, dat is lokaal.
Je weet pas wat je gekregen hebt als alles voorbij is.
90% hier die post hier omdat er extreem weer op komst is. en daar ben ik er 1 vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Moet je eens op de lucht leten, hoe snel dat zich beweegt. Ondanks de vertraging.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:36 schreef Drugshond het volgende:
Het voorfront zit nu al boven Parijs.
http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=en&page=1&subpage_type_0=2
http://www.paris-live.com/ (webcam)
Snap dat dan........het is toch hartstikke cool om van een ander forum (weerwoord) leuke plaatjes op te pikken en ze hier neer te kwakken zonder verder enige uitleg. Lijkt net alsof je er dan echt verstand van hebt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
90% hier die post hier omdat er extreem weer op komst is. en daar ben ik er 1 van
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Snap dat dan........het is toch hartstikke cool om van een ander forum (weerwoord) leuke plaatjes op te pikken en ze hier neer te kwakken zonder verder enige uitleg. Lijkt net alsof je er dan echt verstand van hebt.
Ja of gewoon om er over te discussiëren.... Je hebt geen Wall of Text nodig bij bepaalde plaatjes om te snappen wat het inhoudt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Snap dat dan........het is toch hartstikke cool om van een ander forum (weerwoord) leuke plaatjes op te pikken en ze hier neer te kwakken zonder verder enige uitleg. Lijkt net alsof je er dan echt verstand van hebt.
juistquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Ja.... mocht het niet zo zijn dat ik altijd de persoon ben die dergelijke plaatjes op weerwoord.be gooi.
Het plaatje is ongelofelijk simpel! Het geeft alle parameters weer in één plaatje.
Zo kunnen de verschillende effecten op het weer (temp. windschering, cape, etc.) met elkaar vergeleken worden in één overzicht.... en hier draait het vooral om de overlapping van de lijntjes die een duidelijk beeld scheppen over niet alleen de potentiële energie in de atmosfeer maar ook de potentiële triggering om deze tot uiting te laten komen!
Welkom in hel!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef DemonRage het volgende:
Whow... 'k ben net wakker, maar WTF Estofex geeft een level 3 voor hier.
Ehm, te laat...quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:09 schreef Drassss het volgende:
Wow weer een vol lvl 3 gebied. Jaja Kahaarin ik word gek
En hoe vaak hebben ze gelijk gehad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef hondenfokker het volgende:
estofex heeft nu voor de 8ste keer een level 3 uitgegeven in 7 jaar tijd.
Post het Plaatje + uitleg er bij dan. Dan leren wij er ook nog wat van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Ja.... mocht het niet zo zijn dat ik altijd de persoon ben die dergelijke plaatjes op weerwoord.be gooi.
Het plaatje is ongelofelijk simpel! Het geeft alle parameters weer in één plaatje.
Zo kunnen de verschillende effecten op het weer (temp. windschering, cape, etc.) met elkaar vergeleken worden in één overzicht.... en hier draait het vooral om de overlapping van de lijntjes die een duidelijk beeld scheppen over niet alleen de potentiële energie in de atmosfeer maar ook de potentiële triggering om deze tot uiting te laten komen!
Weet je, ik geloof je op je woord. Maar ik heb nog geen duidelijk beeld, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
Lees even terug anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kunnen jullie mij op de hoogte brengen van de nieuwste activiteiten??
Probleem is dat ze een fiks gebied aangeven en dat er ergens in dat gebied ook daadwerkelijk de zaak losbarst zoals voorspeld.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef Disorder het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat er een keer een supercel boven Nederland drijft?
Oh, KNMI neemt ook haar verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Zipportal het volgende:
Om 11:30 gooit de KNMI een nieuw bericht uit.
http://knmi.nl/
Kans op noodweer, net als de rest van het land. Verder geen zinnig woord over te zeggen op dit moment...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef PushyGurl het volgende:
wat schatten jullie in voor zuid limburg?
Van de nood een deugd makenquote:Misschien kan ik vanmiddag gaan tennissen met de hagelstenen op de baan.. zucht.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Drassss het volgende:
Misschien kan ik vanmiddag gaan tennissen met de hagelstenen op de baan.. zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |