Post het Plaatje + uitleg er bij dan. Dan leren wij er ook nog wat van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Ja.... mocht het niet zo zijn dat ik altijd de persoon ben die dergelijke plaatjes op weerwoord.be gooi.
Het plaatje is ongelofelijk simpel! Het geeft alle parameters weer in één plaatje.
Zo kunnen de verschillende effecten op het weer (temp. windschering, cape, etc.) met elkaar vergeleken worden in één overzicht.... en hier draait het vooral om de overlapping van de lijntjes die een duidelijk beeld scheppen over niet alleen de potentiële energie in de atmosfeer maar ook de potentiële triggering om deze tot uiting te laten komen!
Weet je, ik geloof je op je woord. Maar ik heb nog geen duidelijk beeld, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Ja.... mocht het niet zo zijn dat ik altijd de persoon ben die dergelijke plaatjes op weerwoord.be gooi.
Het plaatje is ongelofelijk simpel! Het geeft alle parameters weer in één plaatje.
Zo kunnen de verschillende effecten op het weer (temp. windschering, cape, etc.) met elkaar vergeleken worden in één overzicht.... en hier draait het vooral om de overlapping van de lijntjes die een duidelijk beeld scheppen over niet alleen de potentiële energie in de atmosfeer maar ook de potentiële triggering om deze tot uiting te laten komen!
Lees even terug anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kunnen jullie mij op de hoogte brengen van de nieuwste activiteiten??
Probleem is dat ze een fiks gebied aangeven en dat er ergens in dat gebied ook daadwerkelijk de zaak losbarst zoals voorspeld.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:45 schreef Disorder het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk dat er een keer een supercel boven Nederland drijft?
Oh, KNMI neemt ook haar verantwoordelijkheid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Zipportal het volgende:
Om 11:30 gooit de KNMI een nieuw bericht uit.
http://knmi.nl/
Kans op noodweer, net als de rest van het land. Verder geen zinnig woord over te zeggen op dit moment...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef PushyGurl het volgende:
wat schatten jullie in voor zuid limburg?
Van de nood een deugd makenquote:Misschien kan ik vanmiddag gaan tennissen met de hagelstenen op de baan.. zucht.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef Drassss het volgende:
Misschien kan ik vanmiddag gaan tennissen met de hagelstenen op de baan.. zucht.
Waar is hier ??quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef Samzz het volgende:
Er steekt hier een klein windje op en er pakken wat cumulus wolken (geloof ik) samen. Maar nog niks ernstigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |