Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Nijna het volgende:
Ik hoop toch dat het allemaal een beetje mee zal vallen...
Mooie plaatjes is prima, maar dan het liefst zonder schade.
Zo wil ik dus ook dat het evnetjes duurt voordat het er is. Het liefst ergens in de avond zodat er weer mooie plaatjes kunnen worden geschoten ja..quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:53 schreef rgn het volgende:
Zou de voorkant nog voor het donker bij Enschede zijn? Ik wilde alweer met het fototoestel in de aanslag gaan zitten ;-)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Extreme risk is uitgegeven op de site van Karim, 1e keer dat ik zoiets zie !!![]()
http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Opmerkelijk inderdaad. Kan me maar weinig level 3's zo snel voor de geest halen, zeker niet in onze omgeving.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bizar idd
Twee keer level 3 bij Estofex, binnen drie dagen. Voorheen was het toch hooguit vijf of zes keer in de afgelopen vier/vijf jaar in heel europa?
Ja, ik lees uiteraard goedkoop van een site met weerpro's. Het ging om een stilstaand plaatje waar je goed de lijn ziet die gehit kan wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef horned_reaper het volgende:
@Drassss: Die neerslag cijfers van jouw gifje zeggen niet veel!
Dat is enkel de buienlijn die over zal trekken in de loop van de dag..... die zorgt vooral voor veel regen in het westen van het land.
Maar vandaag draait het allemaal om de losse cellen die voor deze buienlijn gaan ontstaan! Deze zullen vooral ten noord oosten van de regens ontstaan en over de oostgrens van het land trekken!
Deze cellen kunnen gepaard gaan met windsnelheden van 120 kmph (orkaan).
www.estofex.orgquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Waar stond dat Estofex plaatje met level 3 voor vandaag kan hem nergens meer terugvinden? Zag hem net toch ergens staan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:44 schreef Razor21 het volgende:
Waar stond dat Estofex plaatje met level 3 voor vandaag kan hem nergens meer terugvinden? Zag hem net toch ergens staan
Wat denk je van de Zwarte Cross, hebben al 1mio. schade en nu met man en macht bezig om nog op tijd klaar te zijn, krijgen ze vandaag nog een keer de volle laag.........quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn hier bezig met de opbouw van de kermis
* hart vasthoudt
Level 3 is gewoon potentie gevaar vanaf een bepaalde degradatie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:59 schreef Razor21 het volgende:
Is het echt zeker dat Almere level 3 krijgt? Volgens het kaartje namelijk wel, of kan dit nog veranderen?
Het zijn voorspellingen... niets is zekerquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:59 schreef Razor21 het volgende:
Is het echt zeker dat Almere level 3 krijgt? Volgens het kaartje namelijk wel, of kan dit nog veranderen?
Dit is zeker breaking news waardig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Razor21 het volgende:
Vind de berichtgeving van de KNMI wel slecht zie in de Telegraaf wel een korte waarschuwing staan.
Met dit soort weer moet je tijdig waarschuwen zodat men de tijd krijgt om hun spullen buiten veilig te stellen etc.
Dit vind ik nu breaking news waardig of draai ik nu door?
De Telegraaf wordt veel gelezen, dus daar mag het inderdaad wel groots instaan nu.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Razor21 het volgende:
Vind de berichtgeving van de KNMI wel slecht zie in de Telegraaf wel een korte waarschuwing staan.
Met dit soort weer moet je tijdig waarschuwen zodat men de tijd krijgt om hun spullen buiten veilig te stellen etc.
Dit vind ik nu breaking news waardig of draai ik nu door?
Ik denk dat veel fokkers hier niet zo heel veel mee kunnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef horned_reaper het volgende:
Mooie sounding ook!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |