Ja in die nieuwe layoutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Dat "open een nieuw deel" knopje is wel tof.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in die nieuwe layout![]()
Je moet alleen wel opletten dat je alles even aanpast
O dat had ik niet eens gezienquote:
dat is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er tegenop om naar het MBO te gaan. Volgens mij is dat zo totaal anders dan een HBO. Gewoon qua mensen ook.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een wereld van verschil.
Wij hebben hier overigens wel een hele toffe media opleiding.
Mooie spullen waar ze mee werken
Stuur maar naar mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht even in de tuin zitten, gaat het regenen
je mag ook wel een beetje hierheen sturenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed!
Kssstt stomme regen, ga naar kally toe
Ik heb alleen maar meer zonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed!
Kssstt stomme regen, ga naar kally toe
Geniet er maar van voor je het weet is het weer warmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
Goed ge,uisterd c_a
We hebben hier even een lekker wolkbreukje
quote:
Je deed/doet toch HBO?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er tegenop om naar het MBO te gaan. Volgens mij is dat zo totaal anders dan een HBO. Gewoon qua mensen ook.
eerste jaar toch? Maar P niet gehaald of ook te weinig punten om uberhaupt nog te mogen blijven?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eerste jaar toch? Maar P niet gehaald of ook te weinig punten om uberhaupt nog te mogen blijven?
Whut whyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Ongeveer 3 maanden niet naar school geweest en daarvoor al eerder een periode van een paar weken niet.
Stuur hem eens door naar Emmenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
Goed ge,uisterd c_a
We hebben hier even een lekker wolkbreukje
Ghehe. Gezelligquote:
De kermis is as weekend geloof ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging vroeger altijd naar de kermis in Emmen, met een neef. Ik won er bij het blikgooien een hele grote aap en daar heb ik de hele dag mee gesleept.
Aldus een dakloze in Amsterdamquote:Als ik geen lege flessen inlever kan ik geen biertje kopen
Dus jij bent dit weekend in Emmen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toeval.
Ik weet ook nog dat ik hem in zo'n attractie heb zitten knijpen omdat m'n portemonnee uit de zak rolde en ik die onder m'n kont had. En telkens werden m'n billen omhooggezwiept en deed ik m'n best om weer snel te zitten.
Ik moest best hard lachenquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik snap al die mensen in Amsterdam niet. Museumplein lijkt mij wel gezellig, gewoon met zoveel mensen en muziek en alles. Maar die mensen die naar de bruggetjes rennen boven de grachten.
Nu ik dit hoor is de kans best aanwezig.quote:
Google het even naquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor is de kans best aanwezig.Ik zocht met een maat nog een leuke zaterdagbesteding. Kan ik gelijk m'n oma nog even opzoeken.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google het even naWeet het namelijk niet zeker
Okay danquote:
Ghehe vind je Emmen zo saai dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, het is een optie. Niet meer dan dat.
Binnenkort ook weer C'est la Vie hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik vind Emmen juist wel leuk. Maar er is meer te doen.
Nou het is 1 groot feest hierquote:
Nee er is een dierentuin in Emmenquote:
Nee je zei Emmen is een dierentuinquote:
Ik schrok er zelf vanquote:
Nee patatquote:
Ow, het lukt mij anders best welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
D. corrigeren is voor weinig mensen weggelegd.
Nee je bedoelde het wel, maar zei wat andersquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar goed ook, dat mannetje heeft het nodig ook.
Correctie? Waar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
D. corrigeren is voor weinig mensen weggelegd.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je bedoelde het wel, maar zei wat anders
Mannetjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar goed ook, dat mannetje heeft het nodig ook.
Ja mannetje.quote:
Ik hou hem er denk ik in, dat mannetjequote:
Oke ik weet het niet slim, maar zijn die op Fok?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mannetje.
Of wil je beweren dat jij de enige echte vent op FOK! bent
Ik beweer helemaal niets, dat laat ik aan de verbeelding overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mannetje.
Of wil je beweren dat jij de enige echte vent op FOK! bent
Ik geloof er niks van hoor dat ze bestaan op FOK!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik weet het niet slim, maar zijn die op Fok?
Mannetje it is!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik beweer helemaal niets, dat laat ik aan de verbeelding over
D'tje wil ik nog door de vingers zien, maar mannetje heeft zo'n negatieve lading dat ik er niet op ga reagerenquote:
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van hoor dat ze bestaan op FOK!
[..]
Mannetje it is!
Dan doe je dat lekker nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
D'tje wil ik nog door de vingers zien, maar mannetje heeft zo'n negatieve lading dat ik er niet op ga reageren
quote:
Dat zou ook kunnen, maar ik had me er nu al over uitgeproken hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je zou natuurlijk ook kunnen denken ach het is niet negatief bedoeld
Muggezifterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik had me er nu al over uitgeproken he
Ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond
Vanmiddag ff toen ik thuis kwam de huldiging gekeken
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik geen principes meer heb in de SC, dus leef je maar uit
Zie geen echte man dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik geen principes meer heb in de SC, dus leef je maar uit
quote:
ik nu weer de hoogtepunten aan het kijken, en mensen wat heb ik spijt hahaquote:
Ik kijk expres niet om die redenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu weer de hoogtepunten aan het kijken, en mensen wat heb ik spijt haha
haha ach jah, volgende keer ga ik welquote:
En over 4 jaar weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ach jah, volgende keer ga ik wel
over 2 jaar als we de beker omhoog houden
Vertel het ons !!!quote:
hoorde net op de tv zelfs de mensen op de grachten roepen: Kampioenequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Het was echt ontzettend gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die sfeer!![]()
![]()
![]()
Met zn allen "Gio bedankt" zingen![]()
![]()
Ik had serieus kippenvel
Dat werd heeeeeeeeel even ingezet op het plein, maar niet echt doorgezetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoorde net op de tv zelfs de mensen op de grachten roepen: Kampioene
das wel jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat werd heeeeeeeeel even ingezet op het plein, maar niet echt doorgezet
Dat is toch niet jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das wel jammer
had er zo toch wel bij willen zijn, maar ik zeg al: over 2 jaar
uiteraard, gaat iedereen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch niet jammer
Dat is gewoon niet waar
En over 2 jaar en over 4 jaar ga ik gewoon weer!
Hey hooooooooooooquote:
QFT!quote:
maar wel weer met een brabantse tintquote:
ja maar, dat is liedje van sneeuwwitjequote:
Is een leuk liedjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar, dat is liedje van sneeuwwitje
Idd,quote:
Catchy lyricsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Idd,
Hey ho, hey ho,
De spanjaarden hebben de cup,
Maar wij het feest,
van de helden,
Hey ho, hey ho
Sorryliet me gaan
tjah, soms komen ze in 1 keer uit mn mouwquote:
i knowquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar, dat is liedje van sneeuwwitje
Het talentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, soms komen ze in 1 keer uit mn mouw
Lol hahaquote:
Ik moest lachen verdommequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Crazy-M het volgende:
Ik post hier alleen,
In een te stil forum,
Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad,
Maar de mensen, ze zwijgen,
Het forum raakt leeg,
En dan denk ik aan de SC want daar zijn nog mensen.
sorryquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen verdomme![]()
Maar waar is iedereen? FOK! lijkt wel uitgestorven de laatste tijd
hallooooquote:
Ik kan tv kijken en FOK!ken tegelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry
weet niet, denk allemaal tv aan het kijken zijn ofzo
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben kapot! M'n benen doen zeer...grrr
ja maar jij bent een vrouwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan tv kijken en FOK!ken tegelijk
Ja dus. Jullie mannen kunnen dat ook leren hoorquote:
jah maar ....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus. Jullie mannen kunnen dat ook leren hoor
Dat is wel extreem lang jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
de heule dag gewerkt... van 0645 tot 2015...
quote:
quote:
tering man, wat zijn dat voor uren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?quote:
das wel lang jahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Cwaaazzzzy!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
Miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw![]()
![]()
jaloers isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cwaaazzzzy!![]()
En hallo allemaal!
Ik heb de rondvaartboot van very dichtbij gezien!Ik denk maar 5 meter afstand
![]()
Een van de gebouwen van mijn werk zit aan de vaarroute en we hebben een stuk privé-kade, dus heel veel ruimte en heel dichtbij
yeah, zou eerst wel gaan, toen niet toen wel, toen niet.quote:
hehe nou ja, ik heb gewoon mazzel gehad hoor! Maar het was gewoon indrukwekkend...al die mensen en Dirk Kuytquote:
Ah goedzo! Als je het mee kunt maken moet je het zeker doen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, zou eerst wel gaan, toen niet toen wel, toen niet.
toen maar wel gegaan. wilde mijn 100%score aan grachtentochten intact laten
was wel leuk tbh
lange dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
tering man, wat zijn dat voor uren?
hey btw
haha bijzondere erv aring denk ik zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehe nou ja, ik heb gewoon mazzel gehad hoor! Maar het was gewoon indrukwekkend...al die mensen en Dirk Kuythaha
Gaat goed, net thuis en ehm ik moet nog even opruimen en een keer vroeg slapen.
Hoe is t met jou?
Wat is het hier stil trouwens!
wat heb je gegeten in de pauzequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha bijzondere erv aring denk ik zo
hier alles goed hoorlekker rustig. Dank je voor vragen
mja al de hele dag een beetje
ik begin ongeveer zelfde tijd, maar wel 5 uur eerder klaar met werkenquote:
Hamkaas croisant en een kaas croisantquote:
tsssquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik begin ongeveer zelfde tijd, maar wel 5 uur eerder klaar met werken
naaperquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hamkaas croisant en een kaas croisant
sorry haha, waren van de coopquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hamkaas croisant en een kaas croisant
maar ik sta wel om 4:45 opquote:
en wat heeft u gegeten mevrouw ?quote:
nopequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
werk je daar?
*die van mij waren van de Super de Boer
yeah precies, als je kunt altijd gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah goedzo! Als je het mee kunt maken moet je het zeker doen...
Ik vond de sfeer wel goedIk zat vlakbij de Marinebasis en daar was het wel wat rustiger dan op de grachten natuurlijk maar erg leuk
nog ff grasmatje in, gaas bevestigen, en dakje erop monteren:) Moeder zegt: Ik koop morgen wel een hok, en wat je nu hebt gebouwd, dat word de ren( vet groooottt!!!!)quote:
maar je maakt niet al te vaak dat soort dagen mag ik toch hopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lange dagen.. heb komende 3 weken verantwoording voor de afdeling, met nog 1 collega, en met de openingstijden redden we het net met z'n tweeen.... zijn dan ook geen minuut samen aan het werk
ooh lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met walnoten en een vleugje honing
Ja goed, wel een beetje een drukke week achter de rug maar de aankomende 3 even relaxed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah precies, als je kunt altijd gaan
ik zat op de grachten. was lachen
hoe is t verder met je?
he he je wilt er 4 toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nog ff grasmatje in, gaas bevestigen, en dakje erop monteren:) Moeder zegt: Ik koop morgen wel een hok, en wat je nu hebt gebouwd, dat word de ren( vet groooottt!!!!)
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met walnoten en een vleugje honing
andere baan ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goed, wel een beetje een drukke week achter de rug maar de aankomende 3 even relaxed.
En op zoek gaan naar een andere baan![]()
Mejauw?
hey hey ceeeeeequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goed, wel een beetje een drukke week achter de rug maar de aankomende 3 even relaxed.
En op zoek gaan naar een andere baan![]()
Mejauw?
ah toch niet die ene collega waar je t tijdje terug over had?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ja wat voorwaarden en mogelijkheden betreft zit ik er goed. Maar ik werk met iemand samen, dat gaat gewoon niet meer. Het werkt al jaren niet en vandaag heb ik er weer iets over gezegd tegen mijn leidinggevende. Hij kan/gaat er niet zoveel aan doen dus hij vond dat ik maar een andere baan moet gaan zoeken als het mentaal zoveel van me vergt. Heeft hij gelijk in...dus nu zoeken maar dan
klinkt niet echt als gezellig ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ja wat voorwaarden en mogelijkheden betreft zit ik er goed. Maar ik werk met iemand samen, dat gaat gewoon niet meer. Het werkt al jaren niet en vandaag heb ik er weer iets over gezegd tegen mijn leidinggevende. Hij kan/gaat er niet zoveel aan doen dus hij vond dat ik maar een andere baan moet gaan zoeken als het mentaal zoveel van me vergt. Heeft hij gelijk in...dus nu zoeken maar dan
deze week alleen vandaag, volgende week 2 xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je maakt niet al te vaak dat soort dagen mag ik toch hopen?
ah k. ff klote dus, maar niet stelselmatig iigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
deze week alleen vandaag, volgende week 2 x
Oh dat weet ik niet, het is een man trouwens. Ach, hij is ontzettend aardig maar hij doet zijn werk gewoon niet goed. Mijn leidinggevende kan niets maken dus zelf opstappen is idd de beste optie. Kunnen ze het uitzoekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah toch niet die ene collega waar je t tijdje terug over had?
anders zou ik haar gewoon wegpesten
Nee, maar ik zal zn advies ter harte nemen.quote:
neuh, rest van de week is wel relaxed... en heb meestal zaterdag's vrij nu omdat ik mijn vakantie heb opgeofferdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ff klote dus, maar niet stelselmatig iig
in welk vakgebied zoek je iets ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal zn advies ter harte nemen.
Maar goed, als iemand nog iets weet dus
ah k. klote dus dat soort gasten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, het is een man trouwens. Ach, hij is ontzettend aardig maar hij doet zijn werk gewoon niet goed. Mijn leidinggevende kan niets maken dus zelf opstappen is idd de beste optie. Kunnen ze het uitzoeken
preciesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. klote dus dat soort gasten.
en idd gewoon wegwezen dan
weet ik zo niks in nee.quote:
Hmm jaa, wilde iets anders dus dan meet een foto van mijn eigen kat. Maar die foto is klein niet zo leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik zo niks in nee.
Waar is je blauwe oog
ik vind deze juist leukerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm jaa, wilde iets anders dus dan meet een foto van mijn eigen kat. Maar die foto is klein niet zo leuk.
Oog terug?
vind de oog mooierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm jaa, wilde iets anders dus dan meet een foto van mijn eigen kat. Maar die foto is klein niet zo leuk.
Oog terug?
Hey Kally! Hoe is het?quote:
hallokidokiequote:
Ik ook want het is Billiequote:
Die is wel duidelijkerquote:
Nou ja dat bedoel ik, gelukkig heb je deze nog dus kun je op je gemak zoekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey Kally! Hoe is het?![]()
Nah, ik mag nog wel blijven hoor maar hij heeft ergens wel gelijk. Ik ben niet tevreden, hij kan niets doen, dus dan moet ik gewoon zelf maar vertrekken. Wel irritant dat de banen niet voor het oprapen liggen nu
quote:
aah dus dat is billiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook want het is Billie![]()
[..]
Die is wel duidelijkerBillie komt niet zo goed uit de verf hier...
Wanneer mag je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed, alleen vies warm en erg aan vakantie toe
doe ik mn best, krijg ik alleen een tongquote:
Heerlijk, vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat bedoel ik, gelukkig heb je deze nog dus kun je op je gemak zoeken![]()
Met mij goed, lekker rustig aan gedaan vandaag
Ga je nog weg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
bali in mei
nu pas eind augustus weer vakantie
Ga je nog weg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
ik begin augustus vakantie, 3 weken niks doen
ik eind augustus. 1 week, maar ook niets doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
ik begin augustus vakantie, 3 weken niks doen
nope.quote:
Hoe doe je dat? Iemand vervellen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope.
zou eigenlijk tegelijk met vrienden vakantie hebben, maar door omstandigheden zijn er vakanties enzo verplaatst. Dus jah, die van mij stond al vast. Dus blijf lekker thuis, jou een beetje vervellen hier![]()
vervellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope.
zou eigenlijk tegelijk met vrienden vakantie hebben, maar door omstandigheden zijn er vakanties enzo verplaatst. Dus jah, die van mij stond al vast. Dus blijf lekker thuis, jou een beetje vervellen hier![]()
ouch, run miauw runquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hopelijk niet zoals je dat met tomaten doet, ontvellen
Lijkt me idd nogal pijnlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hopelijk niet zoals je dat met tomaten doet, ontvellen
jealousquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vrijdag is het zover.
4,5 week even niets
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe ik mn best, krijg ik alleen een tong
ik bedoelde dus vervelenquote:
* Huppelmuts gaat Crazy troostenquote:
quote:
HAhahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
omg, wijn en zon pffffff
ik
kan
niet
meer
iedere keer zeg ik dat ik aan de cola ga maar ik doe het nooooitquote:
jemig hoe vaak meeten jullie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er nou ook een meet gweest vandaag?
wijn zuipertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
iedere keer zeg ik dat ik aan de cola ga maar ik doe het nooooit
yeah ik snap t helemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
omg, wijn en zon pffffff
ik
kan
niet
meer
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik snap t helemaal
ik zeg dan ook niet rennen, maar zwemmen
quote:
Nee... Ik moest werken, Benny is naar vriendinnetje in Duitsland, bella ging toch ook maar niet, kally is ook niet geweest danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik en mezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
jij ook C&Aquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee... Ik moest werken, Benny is naar vriendinnetje in Duitsland, bella ging toch ook maar niet, kally is ook niet geweest dan
slaap lekker cwazyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk iemand te hebben die mijn mand gaat zoeken, moet ik hem weer alleen zoeken
Slaap lekker
Oh schiet het niet op? Verbouwenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]gelukkig wel
Alleen onze verbouwing zit tegen, dus hij is flink sjago nu
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee... Ik moest werken, Benny is naar vriendinnetje in Duitsland, bella ging toch ook maar niet, kally is ook niet geweest dan
hehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh'ja, d'r was best een lekkere vertegenwoordiger vandaag op 't werk![]()
Gaf alleen zo'n slap handje dat ik gelijk weer afhaakte
Ach joh, zolang alleen zn handje slap blijftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh'ja, d'r was best een lekkere vertegenwoordiger vandaag op 't werk![]()
Gaf alleen zo'n slap handje dat ik gelijk weer afhaakte
Oranje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je gezwaaid denk ik! Je droeg oranje, toch?
Hou eens op joh. Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen weekendquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehehe![]()
Of als ze een heel irritante stem hebben, dan kan ik er ook zo klaar mee zijn
Ik vind dat een banwaardige opmerkingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oranje?
Nee joh, dat is ZOOOOOOOOOOOOOO 2009![]()
Ik was in het rood-geel-rood
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oranje?
Nee joh, dat is ZOOOOOOOOOOOOOO 2009![]()
Ik was in het rood-geel-rood
Whoe... we waren wel alleen op kantoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach joh, zolang alleen zn handje slap blijft
Nee dat verhaal komt morgen welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh schiet het niet op? Verbouwen![]()
Oja, hij heeft wel een mooie tattoo trouwens!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?
Hahaha waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op joh. Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen weekend
Oh nou zag er wel mooi uit iigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat verhaal komt morgen welte lang om nu te typen
Tattoo moet nog bijgewerkt worden, hij heeft een rare huid, bloed heel snel, dus hij mist stukjes enzomaar ben blij dat hij hem aan het uitbreiden is
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat een banwaardige opmerking
quote:
Ik was zo gek om een ONZ BBQ te organiserenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha waar ben je geweest?
Ik ga trouwens naar een festival (Valtifest) en er is een dresscodereligie!
Nu moet ik dus een leuke outfit verzinnen. Ik zat te denken aan Aphrodite (ja gaap) maar ze is de godin van de liefde en get lijkt mij wel leuk om verkleed als Aphrodite liefdesadviezen te geven
Hmm dit wordt dan meer een Sound-of-Music-sing-a-long. Moet ik ook nog een keertje heen trouwens!quote:
Benny zat toch in Duitslandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard was ik in het oranje [ afbeelding ]
Ik ben ook nog 2x ten huwelijk gevraagd door dronken oranjefans
het is meneer crazy voor jouquote:
OMG!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo gek om een ONZ BBQ te organiseren
Haha, is de sound nu nog niet gestopt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm dit wordt dan meer een Sound-of-Music-sing-a-long. Moet ik ook nog een keertje heen trouwens!
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Het werd iets van begin september ivm met alle vakanties die meet
The Sound will never diequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, is de sound nu nog niet gestopt?
haha, nu voel ik me jongquote:
Begrijpelijk, en dan ben ik toch lekker 2 en half week vrijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Het werd iets van begin september ivm met alle vakanties die meet
Kleine sfeerimpressiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG!
Vertel! Ik ben zo benieuwd hoe die mensen irl zijn haha
Ik weet het nog nietquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel gezellig. De mensen hebben zich voorbeeldig gedragen, veel gelachen en gedronken. Weinig geslapen
Jij bent gewoon een heerlijk ding om te pestenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel gezellig. De mensen hebben zich voorbeeldig gedragen, veel gelachen en gedronken. Weinig geslapen
Ja kittykatquote:
Ahjoh, niet zo bang...!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.
oudjequote:
hmmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die stapelfoto lag Elmostyle onderop. Elmo wilde graag naar een meet komen want hij was er heilig van overtuigd dat elke meet eindigt in 1 grote orgiequote:
Ik! Ik! Ik!, heb 'm nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Sound will never die![]()
Ik moet er nog heen man. Gaat er iemand mee? Ik zing wel vals...
2de van links middelste fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja precies wat ik me er van had voorgesteld haha. Wel gezellig!
Sta jij er ook op?
tijd om nu maar mn ogen dicht te doen denkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een heerlijk ding om te pesten
Hey lekker mannetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |