tsssquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik begin ongeveer zelfde tijd, maar wel 5 uur eerder klaar met werken
naaperquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hamkaas croisant en een kaas croisant
sorry haha, waren van de coopquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hamkaas croisant en een kaas croisant
maar ik sta wel om 4:45 opquote:
en wat heeft u gegeten mevrouw ?quote:
nopequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
werk je daar?
*die van mij waren van de Super de Boer
yeah precies, als je kunt altijd gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah goedzo! Als je het mee kunt maken moet je het zeker doen...
Ik vond de sfeer wel goedIk zat vlakbij de Marinebasis en daar was het wel wat rustiger dan op de grachten natuurlijk maar erg leuk
nog ff grasmatje in, gaas bevestigen, en dakje erop monteren:) Moeder zegt: Ik koop morgen wel een hok, en wat je nu hebt gebouwd, dat word de ren( vet groooottt!!!!)quote:
maar je maakt niet al te vaak dat soort dagen mag ik toch hopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lange dagen.. heb komende 3 weken verantwoording voor de afdeling, met nog 1 collega, en met de openingstijden redden we het net met z'n tweeen.... zijn dan ook geen minuut samen aan het werk
ooh lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met walnoten en een vleugje honing
Ja goed, wel een beetje een drukke week achter de rug maar de aankomende 3 even relaxed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah precies, als je kunt altijd gaan
ik zat op de grachten. was lachen
hoe is t verder met je?
he he je wilt er 4 toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nog ff grasmatje in, gaas bevestigen, en dakje erop monteren:) Moeder zegt: Ik koop morgen wel een hok, en wat je nu hebt gebouwd, dat word de ren( vet groooottt!!!!)
klinkt lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Griekse yoghurt met walnoten en een vleugje honing
andere baan ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goed, wel een beetje een drukke week achter de rug maar de aankomende 3 even relaxed.
En op zoek gaan naar een andere baan![]()
Mejauw?
hey hey ceeeeeequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goed, wel een beetje een drukke week achter de rug maar de aankomende 3 even relaxed.
En op zoek gaan naar een andere baan![]()
Mejauw?
ah toch niet die ene collega waar je t tijdje terug over had?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ja wat voorwaarden en mogelijkheden betreft zit ik er goed. Maar ik werk met iemand samen, dat gaat gewoon niet meer. Het werkt al jaren niet en vandaag heb ik er weer iets over gezegd tegen mijn leidinggevende. Hij kan/gaat er niet zoveel aan doen dus hij vond dat ik maar een andere baan moet gaan zoeken als het mentaal zoveel van me vergt. Heeft hij gelijk in...dus nu zoeken maar dan
klinkt niet echt als gezellig ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ja wat voorwaarden en mogelijkheden betreft zit ik er goed. Maar ik werk met iemand samen, dat gaat gewoon niet meer. Het werkt al jaren niet en vandaag heb ik er weer iets over gezegd tegen mijn leidinggevende. Hij kan/gaat er niet zoveel aan doen dus hij vond dat ik maar een andere baan moet gaan zoeken als het mentaal zoveel van me vergt. Heeft hij gelijk in...dus nu zoeken maar dan
deze week alleen vandaag, volgende week 2 xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je maakt niet al te vaak dat soort dagen mag ik toch hopen?
ah k. ff klote dus, maar niet stelselmatig iigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
deze week alleen vandaag, volgende week 2 x
Oh dat weet ik niet, het is een man trouwens. Ach, hij is ontzettend aardig maar hij doet zijn werk gewoon niet goed. Mijn leidinggevende kan niets maken dus zelf opstappen is idd de beste optie. Kunnen ze het uitzoekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ah toch niet die ene collega waar je t tijdje terug over had?
anders zou ik haar gewoon wegpesten
Nee, maar ik zal zn advies ter harte nemen.quote:
neuh, rest van de week is wel relaxed... en heb meestal zaterdag's vrij nu omdat ik mijn vakantie heb opgeofferdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ff klote dus, maar niet stelselmatig iig
in welk vakgebied zoek je iets ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal zn advies ter harte nemen.
Maar goed, als iemand nog iets weet dus
ah k. klote dus dat soort gasten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, het is een man trouwens. Ach, hij is ontzettend aardig maar hij doet zijn werk gewoon niet goed. Mijn leidinggevende kan niets maken dus zelf opstappen is idd de beste optie. Kunnen ze het uitzoeken
preciesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. klote dus dat soort gasten.
en idd gewoon wegwezen dan
weet ik zo niks in nee.quote:
Hmm jaa, wilde iets anders dus dan meet een foto van mijn eigen kat. Maar die foto is klein niet zo leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik zo niks in nee.
Waar is je blauwe oog
ik vind deze juist leukerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm jaa, wilde iets anders dus dan meet een foto van mijn eigen kat. Maar die foto is klein niet zo leuk.
Oog terug?
vind de oog mooierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm jaa, wilde iets anders dus dan meet een foto van mijn eigen kat. Maar die foto is klein niet zo leuk.
Oog terug?
Hey Kally! Hoe is het?quote:
hallokidokiequote:
Ik ook want het is Billiequote:
Die is wel duidelijkerquote:
Nou ja dat bedoel ik, gelukkig heb je deze nog dus kun je op je gemak zoekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey Kally! Hoe is het?![]()
Nah, ik mag nog wel blijven hoor maar hij heeft ergens wel gelijk. Ik ben niet tevreden, hij kan niets doen, dus dan moet ik gewoon zelf maar vertrekken. Wel irritant dat de banen niet voor het oprapen liggen nu
quote:
aah dus dat is billiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook want het is Billie![]()
[..]
Die is wel duidelijkerBillie komt niet zo goed uit de verf hier...
Wanneer mag je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed, alleen vies warm en erg aan vakantie toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |