Ja in die nieuwe layoutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
Dat "open een nieuw deel" knopje is wel tof.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in die nieuwe layout![]()
Je moet alleen wel opletten dat je alles even aanpast
O dat had ik niet eens gezienquote:
dat is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er tegenop om naar het MBO te gaan. Volgens mij is dat zo totaal anders dan een HBO. Gewoon qua mensen ook.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een wereld van verschil.
Wij hebben hier overigens wel een hele toffe media opleiding.
Mooie spullen waar ze mee werken
Stuur maar naar mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht even in de tuin zitten, gaat het regenen
je mag ook wel een beetje hierheen sturenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed!
Kssstt stomme regen, ga naar kally toe
Ik heb alleen maar meer zonquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed!
Kssstt stomme regen, ga naar kally toe
Geniet er maar van voor je het weet is het weer warmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
Goed ge,uisterd c_a
We hebben hier even een lekker wolkbreukje
quote:
Je deed/doet toch HBO?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zie er tegenop om naar het MBO te gaan. Volgens mij is dat zo totaal anders dan een HBO. Gewoon qua mensen ook.
eerste jaar toch? Maar P niet gehaald of ook te weinig punten om uberhaupt nog te mogen blijven?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
eerste jaar toch? Maar P niet gehaald of ook te weinig punten om uberhaupt nog te mogen blijven?
Whut whyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Ongeveer 3 maanden niet naar school geweest en daarvoor al eerder een periode van een paar weken niet.
Stuur hem eens door naar Emmenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef Symphonic het volgende:
Goed ge,uisterd c_a
We hebben hier even een lekker wolkbreukje
Ghehe. Gezelligquote:
De kermis is as weekend geloof ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging vroeger altijd naar de kermis in Emmen, met een neef. Ik won er bij het blikgooien een hele grote aap en daar heb ik de hele dag mee gesleept.
Aldus een dakloze in Amsterdamquote:Als ik geen lege flessen inlever kan ik geen biertje kopen
Dus jij bent dit weekend in Emmen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een toeval.
Ik weet ook nog dat ik hem in zo'n attractie heb zitten knijpen omdat m'n portemonnee uit de zak rolde en ik die onder m'n kont had. En telkens werden m'n billen omhooggezwiept en deed ik m'n best om weer snel te zitten.
Ik moest best hard lachenquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik snap al die mensen in Amsterdam niet. Museumplein lijkt mij wel gezellig, gewoon met zoveel mensen en muziek en alles. Maar die mensen die naar de bruggetjes rennen boven de grachten.
Nu ik dit hoor is de kans best aanwezig.quote:
Google het even naquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ik dit hoor is de kans best aanwezig.Ik zocht met een maat nog een leuke zaterdagbesteding. Kan ik gelijk m'n oma nog even opzoeken.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google het even naWeet het namelijk niet zeker
Okay danquote:
Ghehe vind je Emmen zo saai dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, het is een optie. Niet meer dan dat.
Binnenkort ook weer C'est la Vie hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik vind Emmen juist wel leuk. Maar er is meer te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |