durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Het werd iets van begin september ivm met alle vakanties die meet
The Sound will never diequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, is de sound nu nog niet gestopt?
haha, nu voel ik me jongquote:
Begrijpelijk, en dan ben ik toch lekker 2 en half week vrijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Het werd iets van begin september ivm met alle vakanties die meet
Kleine sfeerimpressiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG!
Vertel! Ik ben zo benieuwd hoe die mensen irl zijn haha
Ik weet het nog nietquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel gezellig. De mensen hebben zich voorbeeldig gedragen, veel gelachen en gedronken. Weinig geslapen
Jij bent gewoon een heerlijk ding om te pestenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel gezellig. De mensen hebben zich voorbeeldig gedragen, veel gelachen en gedronken. Weinig geslapen
Ja kittykatquote:
Ahjoh, niet zo bang...!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.
oudjequote:
hmmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die stapelfoto lag Elmostyle onderop. Elmo wilde graag naar een meet komen want hij was er heilig van overtuigd dat elke meet eindigt in 1 grote orgiequote:
Ik! Ik! Ik!, heb 'm nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Sound will never die![]()
Ik moet er nog heen man. Gaat er iemand mee? Ik zing wel vals...
2de van links middelste fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja precies wat ik me er van had voorgesteld haha. Wel gezellig!
Sta jij er ook op?
tijd om nu maar mn ogen dicht te doen denkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een heerlijk ding om te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |