hehehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh'ja, d'r was best een lekkere vertegenwoordiger vandaag op 't werk![]()
Gaf alleen zo'n slap handje dat ik gelijk weer afhaakte
Ach joh, zolang alleen zn handje slap blijftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh'ja, d'r was best een lekkere vertegenwoordiger vandaag op 't werk![]()
Gaf alleen zo'n slap handje dat ik gelijk weer afhaakte
Oranje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je gezwaaid denk ik! Je droeg oranje, toch?
Hou eens op joh. Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen weekendquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehehe![]()
Of als ze een heel irritante stem hebben, dan kan ik er ook zo klaar mee zijn
Ik vind dat een banwaardige opmerkingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oranje?
Nee joh, dat is ZOOOOOOOOOOOOOO 2009![]()
Ik was in het rood-geel-rood
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oranje?
Nee joh, dat is ZOOOOOOOOOOOOOO 2009![]()
Ik was in het rood-geel-rood
Whoe... we waren wel alleen op kantoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach joh, zolang alleen zn handje slap blijft
Nee dat verhaal komt morgen welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh schiet het niet op? Verbouwen![]()
Oja, hij heeft wel een mooie tattoo trouwens!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?
Hahaha waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou eens op joh. Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen weekend
Oh nou zag er wel mooi uit iigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat verhaal komt morgen welte lang om nu te typen
Tattoo moet nog bijgewerkt worden, hij heeft een rare huid, bloed heel snel, dus hij mist stukjes enzomaar ben blij dat hij hem aan het uitbreiden is
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat een banwaardige opmerking
quote:
Ik was zo gek om een ONZ BBQ te organiserenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha waar ben je geweest?
Ik ga trouwens naar een festival (Valtifest) en er is een dresscodereligie!
Nu moet ik dus een leuke outfit verzinnen. Ik zat te denken aan Aphrodite (ja gaap) maar ze is de godin van de liefde en get lijkt mij wel leuk om verkleed als Aphrodite liefdesadviezen te geven
Hmm dit wordt dan meer een Sound-of-Music-sing-a-long. Moet ik ook nog een keertje heen trouwens!quote:
Benny zat toch in Duitslandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard was ik in het oranje [ afbeelding ]
Ik ben ook nog 2x ten huwelijk gevraagd door dronken oranjefans
het is meneer crazy voor jouquote:
OMG!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo gek om een ONZ BBQ te organiseren
Haha, is de sound nu nog niet gestopt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm dit wordt dan meer een Sound-of-Music-sing-a-long. Moet ik ook nog een keertje heen trouwens!
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Het werd iets van begin september ivm met alle vakanties die meet
The Sound will never diequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, is de sound nu nog niet gestopt?
haha, nu voel ik me jongquote:
Begrijpelijk, en dan ben ik toch lekker 2 en half week vrijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Het werd iets van begin september ivm met alle vakanties die meet
Kleine sfeerimpressiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG!
Vertel! Ik ben zo benieuwd hoe die mensen irl zijn haha
Ik weet het nog nietquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel gezellig. De mensen hebben zich voorbeeldig gedragen, veel gelachen en gedronken. Weinig geslapen
Jij bent gewoon een heerlijk ding om te pestenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was heel gezellig. De mensen hebben zich voorbeeldig gedragen, veel gelachen en gedronken. Weinig geslapen
Ja kittykatquote:
Ahjoh, niet zo bang...!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
durf ik niet met die vrouwen hier die allemaal pesten. Zit trouwens op telefoon. Als ik sluit moet iemand anders even openen.
oudjequote:
hmmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kleine sfeerimpressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die stapelfoto lag Elmostyle onderop. Elmo wilde graag naar een meet komen want hij was er heilig van overtuigd dat elke meet eindigt in 1 grote orgiequote:
Ik! Ik! Ik!, heb 'm nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
The Sound will never die![]()
Ik moet er nog heen man. Gaat er iemand mee? Ik zing wel vals...
2de van links middelste fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja precies wat ik me er van had voorgesteld haha. Wel gezellig!
Sta jij er ook op?
tijd om nu maar mn ogen dicht te doen denkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een heerlijk ding om te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |