D'tje wil ik nog door de vingers zien, maar mannetje heeft zo'n negatieve lading dat ik er niet op ga reagerenquote:
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van hoor dat ze bestaan op FOK!
[..]
Mannetje it is!
Dan doe je dat lekker nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
D'tje wil ik nog door de vingers zien, maar mannetje heeft zo'n negatieve lading dat ik er niet op ga reageren
quote:
Dat zou ook kunnen, maar ik had me er nu al over uitgeproken hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je zou natuurlijk ook kunnen denken ach het is niet negatief bedoeld
Muggezifterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ik had me er nu al over uitgeproken he
Ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
Goede avond
Vanmiddag ff toen ik thuis kwam de huldiging gekeken
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik geen principes meer heb in de SC, dus leef je maar uit
Zie geen echte man dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik geen principes meer heb in de SC, dus leef je maar uit
quote:
ik nu weer de hoogtepunten aan het kijken, en mensen wat heb ik spijt hahaquote:
Ik kijk expres niet om die redenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nu weer de hoogtepunten aan het kijken, en mensen wat heb ik spijt haha
haha ach jah, volgende keer ga ik welquote:
En over 4 jaar weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ach jah, volgende keer ga ik wel
over 2 jaar als we de beker omhoog houden
Vertel het ons !!!quote:
hoorde net op de tv zelfs de mensen op de grachten roepen: Kampioenequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Het was echt ontzettend gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die sfeer!![]()
![]()
![]()
Met zn allen "Gio bedankt" zingen![]()
![]()
Ik had serieus kippenvel
Dat werd heeeeeeeeel even ingezet op het plein, maar niet echt doorgezetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoorde net op de tv zelfs de mensen op de grachten roepen: Kampioene
das wel jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat werd heeeeeeeeel even ingezet op het plein, maar niet echt doorgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |