HAhahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
omg, wijn en zon pffffff
ik
kan
niet
meer
iedere keer zeg ik dat ik aan de cola ga maar ik doe het nooooitquote:
jemig hoe vaak meeten jullie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er nou ook een meet gweest vandaag?
wijn zuipertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
iedere keer zeg ik dat ik aan de cola ga maar ik doe het nooooit
yeah ik snap t helemaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
omg, wijn en zon pffffff
ik
kan
niet
meer
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik snap t helemaal
ik zeg dan ook niet rennen, maar zwemmen
quote:
Nee... Ik moest werken, Benny is naar vriendinnetje in Duitsland, bella ging toch ook maar niet, kally is ook niet geweest danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik en mezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
jij ook C&Aquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee... Ik moest werken, Benny is naar vriendinnetje in Duitsland, bella ging toch ook maar niet, kally is ook niet geweest dan
slaap lekker cwazyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk iemand te hebben die mijn mand gaat zoeken, moet ik hem weer alleen zoeken
Slaap lekker
Oh schiet het niet op? Verbouwenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]gelukkig wel
Alleen onze verbouwing zit tegen, dus hij is flink sjago nu
Haha, nou binnenkort maar ff een datum uitzoeken dan? EEN XFA meets WK meets TAL meet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee... Ik moest werken, Benny is naar vriendinnetje in Duitsland, bella ging toch ook maar niet, kally is ook niet geweest dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |