ik ook..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb weer op het volgtopic knopje gedrukt....
Vreemd, bij mij werkt de tvpknopje gewoon in elke topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
bij mij doet ie het dus ECHT niet vanzelf!!
Bij mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk wakker. Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
Wist je wel, die heb ik namelijk ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef tuintegel het volgende:
Tvpoh nee dat mag niet meer he .
Ik zag gisteren een dvd van Haagse Johnny en Haagse Jo in de videotheek liggen...wist niet eens dat er een dvd van hem bestond
zeker met ontbijt op bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wist je wel, die heb ik namelijk ook, ik heb hem zelf bij hem opgehaald remember?
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk wakker. Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
Doe mij ook zo`n partner!?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
[..]
Ja dat was het
Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van FlapEen nieuwe laptop!
![]()
Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.
Er gaat wel een knopje komen om een topicreeks zoals deze te blijven volgen heb ik ergens gelezen maar dat is nog in ontwikkeling.
quote:
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik zei; zo`n partner... En niet; Doe mij Flappekz?!
Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borstenquote:
2 is te weinig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borsten
wat lief van hem!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
[..]
Ja dat was het
Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van FlapEen nieuwe laptop!
![]()
quote:
Wil je hem lenen of ken je hem al? Is natuurlijk al regelmatig op tv geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous had als besloten om zijn sleutel autotje weg te doen... maar dat ging toch niet door, vandaar [TK] Volvo 340 aut. uit 1986
Ik heb gister ook verjaardags kleertjes gekregen van Flap en Got!!!![]()
Hee wat een leuk bankstel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ben blij dat je ze leuk vindt![]()
Bankstel zorgt er nu al voor dat het topic veel kickjes krijgtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee wat een leuk bankstel!
En ben blij dat je ze leuk vindt
Nu is dit de afgelopen tijd al een paar keer voorbij gekomen; borsten-/billenman en ik vraag me af hoe dit zit bij de dames (die op mannen vallenquote:
Of je op een brede borst valt dan wel op een lekker kontje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nu is dit de afgelopen tijd al een paar keer voorbij gekomen; borsten-/billenman en ik vraag me af hoe dit zit bij de dames (die op mannen vallen). Bij ons is dat toch niet zo onderverdeeld geloof ik.
Vertel eens meiden, hoe zit het bij jullie?
Hier ben ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Of je op een brede borst valt dan wel op een lekker kontje?
ikheb graag iets om lekker in te kruipen.. dus een kippe borstje doet me niks..
verder heben veel mannen van die vrouwen konten.. veel te rond! doe mij maar een stevig (klein) kontje!
OEH!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Lovechild het volgende:
Met mijn vakantievriendje van toen ik 12 was MSN ik nog regelmatig. En ondanks dat we elkaar dus al jaren (voor het laatst toen ik 19 was ofzo) niet hebben gezien, weten we dat als we elkaar zouden opzoeken, we beiden direct een huwelijksprobleem zullen hebben. Dat is dus puur gebaseerd op de klik die we nog hebben.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OEH!
zoiets heb ik ook met m'n allereerste vriendje..
ik zie hem dan wel af en toe ( hij speelt ook volleybal) en dan geven we elkaar meestal een knuffel.. en dan moeten we snel weer allebei een andere kant op...
OP momenten dat het niet goed gaat in m'n (vorige) relatie (s) probeer ik zo ver mogelijk bij hem vandaan te blijven!
Ooh, ik ben er ook vrij zeker van dat mij dat wel lukt. Maar ik vind het ook niet nodig om de proef op de som te nemen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben gelukkig nog altijd de baas over mijn hormonen , dus ik kan mij best in bedwang houden
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh, ik ben er ook vrij zeker van dat mij dat wel lukt. Maar ik vind het ook niet nodig om de proef op de som te nemen.
quote:
Nou zo raar vind ik het niet. Denk dat het voor een heel groot gedeelte te maken zal hebben met hoe je uitelkaar bent gegaan. Of je bedrogen/gedumpt bent, of uitelkaar bent gegroeid bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb twee meiden die ik als serieuze ex beschouw (dwz relatie langer dan 2 jaar). Een daarvan mag van mij ter plekke doodvallen en de ander kan ik het nog supergoed mee vinden. Zullen elkaar ook altijd helpen wanneer nodig en in de afgelopen jaren hebben we ook enkele keren afgesproken om wat 'intiemer' te zijn om het maar netjes te zeggen. Zonder verdere verplichtingen naar de ander toe overigens. Toch raar hoe je de een nog goed 'mag' en de ander niet meer normaal kunt zien......
Mmmm is natuurlijk ook wel weer zo. Mijn eerste ex en ik zijn niet echt op goede voet uit elkaar gegaan máár eerlijk is eerlijk , ze was wel 'mans' genoeg om haar eigen fouten toe te geven, alleen toen was het al te laat. Echter zijn we sindsdien goede vrienden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou zo raar vind ik het niet. Denk dat het voor een heel groot gedeelte te maken zal hebben met hoe je uitelkaar bent gegaan.
Kijk, dat heeft dan dus blijkbaar het leed verzacht. Dan was er nog een basis om op vriendschappelijke voet verder te gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmmm is natuurlijk ook wel weer zo. Mijn eerste ex en ik zijn niet echt op goede voet uit elkaar gegaan máár eerlijk is eerlijk , ze was wel 'mans' genoeg om haar eigen fouten toe te geven, alleen toen was het al te laat. Echter zijn we sindsdien goede vrienden.
Zit ik een heel stuk over mijn gevoel te tikken en toen dacht ik.... doe maar nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, dat heeft dan dus blijkbaar het leed verzacht. Dan was er nog een basis om op vriendschappelijke voet verder te gaan.
Waar ik mezelf nog wel over kan verbazen is hoe snel gevoelens over kunnen gaan. Het einde van mijn vorige relatie kwam voor mij behoorlijk out of the blue (hij liep er al 3 jaar mee); het was zeg maar op vrijdag nog goed en op maandag was het over. Ik kan me echt nog herinneren dat ik zó kapot was van verdriet, dat ik letterlijk op de grond lag te huilen. En toch was ik binnen een half jaar met mijn huidige liefste. Als je maar bot genoeg doet, kan gevoel blijkbaar heel snel stuk.
Ik ook en toen ging ik vervolgens net té persoonlijk worden hahaha. Gevaarlijk dat internetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet toch even kwijt dat ik echt geniet van de openhartige posts..
Ik ben bij mijn 1e ex gewoon echt maanden flink van slag geweest. Ik leefde voor haar. Dat 'probleem' heb ik wel vaker in een relatie zeg maar. Als dat dan stopt dat zit je.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
ohh ik heb dat 1 keer echt enorm gehad.. en als ik er nu aan terug denk dan trektm'n keel weer dicht..
wat een ellende was dat zeg!
en 1 keer heb ik er een (lichte) depressie aan overgehouden..
ach...
gevoel.. het kan mooi zijn maar je soms ook echt in de weg zitten!
Zeg dat!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
gevoel.. het kan mooi zijn maar je soms ook echt in de weg zitten!
En heeft dat dan met weinig gevoel te maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb maar weinig gevoel denk ik , ik kan mij geen liefdesverdriet herinneren...
Kan je überhaupt wel een goeie relatie hebben zonder enigzins voor de ander te leven vraag ik me af.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn 1e ex gewoon echt maanden flink van slag geweest. Ik leefde voor haar. Dat 'probleem' heb ik wel vaker in een relatie zeg maar. Als dat dan stopt dat zit je.....
De Vraag is alleen " wat is enigszins"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kan je überhaupt wel een goeie relatie hebben zonder enigzins voor de ander te leven vraag ik me af.
Werkelijk geen idee ... Ik heb alleen geen liefdesverdriet gehad of althans niet zoals jullie beschrijvenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En heeft dat dan met weinig gevoel te maken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
De Vraag is alleen " wat is enigszins"
want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!
Juist! (mijn vrienden waren overigens wel blij...)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!
"Enigzins" is dus niet alles voor een ander doen en laten. Maar ook niet voor jezelf alleen leven, dat werkt ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dan was de liefde of het einde daarvan misschien niet zo heftig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee ... Ik heb alleen geen liefdesverdriet gehad of althans niet zoals jullie beschrijven.
Hier breekt de zon alweer doorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis weer hard aan het regenen hier in Laak
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef tuintegel het volgende:
Oh ja wel , ik lieg , ik heb een stille verliefdheid wat betreft meneer A_Anaal. Dat geeft wel hartpijn
Oeps sorry tuintegel, was mijn nooit bedoeling om te verklappen op fok!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja.... nou is het niet stiekem meer
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef tuintegel het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen , hij heeft zijn grote liefde al
Als hij met haar zou willen trouwen, zou ze er toch geen hartenpijn van hebben?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oeps sorry tuintegel, was mijn nooit bedoeling om te verklappen op fok!
Je weet zelluf dat vrouwen elk logica missenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als hij met haar zou willen trouwen, zou ze er toch geen hartenpijn van hebben?
Helemaal waar! Nee hoor , ik draag A_A wel een warm hart toe .quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet zelluf dat vrouwen elk logica missen
Welnee, dat is niet waar. Maar vertel eens: welke vrouw/meisje heb je nu? Pics graag via PMquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:48 schreef Marvelous het volgende:
Mijn vrienden zijn altijd benieuwd met welke vrouw/meisje ik nu weer aan kom zetten
Ach het was maar een (heel flauw) grapje .quote:
Wil je alleen van de mooiste?? Of van allemaal een foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, dat is niet waar. Maar vertel eens: welke vrouw/meisje heb je nu? Pics graag via PM
Als het van allemaal een foto moet zijn ben je de hele week nog bezig en dat kan ik je niet aandoen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:26 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wil je alleen van de mooiste?? Of van allemaal een foto?
Straks maar lekker Shaft en Pulp Fiction kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
Wat is het stil hier .. iedereen avonddienst , leuke dingen doen?
Huldiging kijken. Geloof dat als we t WK gewonnen hadden, Nederland vandaag echt totaal ontregeld was geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
Toch wel erg mooi (en stiekem een beetje ontroerend) die beelden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Huldiging kijken. Geloof dat als we t WK gewonnen hadden, Nederland vandaag echt totaal ontregeld was geweest
ik ben leuk aan het werkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef tuintegel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef tuintegel het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen , hij heeft zijn grote liefde al
Oeh , helemaal mee eens !!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
We kunnen toch met ze 3-en trouwen en samenwonen
weet je zeker dat je op vrouwen valt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet iemand toevallig welke serie van Voetbalvrouwen er nu op tv is? Ik vind het toch wel grappig
Oh als je besluit de dvd-box aan te schaffen met alle seizoenen mag ik 'm dan van je lenen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet iemand toevallig welke serie van Voetbalvrouwen er nu op tv is? Ik vind het toch wel grappig
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Marvelous het volgende:
[..]
weet je zeker dat je op vrouwen valt?
Oh ja, je schreef Voetbalvrouwen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
zie trouwens nu dat het gooische vrouwen is hahhaa
Mooi he, ik weet niet eens wat die Morelo voor werk doet maar een voetballer is het niet hahaha.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja, je schreef Voetbalvrouwen.
Ik had het over de dvd-box van Gooische Vrouwen. Heb dat al een paar keer voorbij zien komen de laatste tijd, dus ik had helemaal niet door dat je het verkeerd schreef
edit; ik moet leren lezen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:14 schreef tuintegel het volgende:
Dat zijn inderdaad echte vrouwenseries alhoewel... Ik ga na Flashforward aan seizoen 7 van 24 beginnen.
Tenzij het weer mooi weer wordt , dan lig ik aan het strand of in het zwembad!
er is een cliffhanger!(naja, min of meer danquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Als jullie Flashforward hebben afgekeken kan je dan ff melden of het seizoen netjes wordt afgerond of dat er een cliffhanger is?
mmm kut. Ik had eindelij kweer het idee een goede serie te kunnen volgen met een goed eind. Niet op de Prison Break manier zeg maar,..... dat vond ik ook fantastisch en werd steeds minder en minder.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is een cliffhanger!(naja, min of meer dan)
en.. er staan nog geen opnames voor het volgende seizoen in de planning..
Ik vond Scrubs ook erg leuk. Jammer... Overigens had ik geen kutgevoel bij het eind van FlashForward zoals bij LOST. 24 heb ik van elke aflevering genoten die laatste seizoen die uitgezonden was.quote:ABC Cancels FlashForward And More
Geplaatst op 14 mei 2010 06:39
Amidst a flurry of renewals tonight comes word from multiple sources that ABC has axed the Alyssa Milano-headlined freshman comedy Romantically Challenged. In less surprising news, the Alphabet net has also canceled Better Off Ted, Scrubs, and FlashForward. An ABC spokesperson had no comment.
Nee, klopt omdat ie gecancelled is. Daarom wilde ik weten of er cliffhanger isquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is een cliffhanger!(naja, min of meer dan)
en.. er staan nog geen opnames voor het volgende seizoen in de planning..
Wat vond je van het eind van LOST?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, klopt omdat ie gecancelled is. Daarom wilde ik weten of er cliffhanger isHad zoiets van als het netjes afgerond wordt wil ik het wel gaan kijken.
Martin Morero is een volkszanger. Toen bekend werd dat de serie er zou komen werd wel gefluisterd dat hij gebaseerd was op René Froger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mooi he, ik weet niet eens wat die Morelo voor werk doet maar een voetballer is het niet hahaha.
oh? Welk stuk van de Escamplaan is dat geweest?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef Jill-RMC het volgende:
He gats, die man die gisteren op de Escamplaan is aangereden door een bus is waarschijnlijk een oud-collega van mn moeder. Weinig kans dat ie dat gaat overleven als ik de foto's zie. Btje sneu figuur ook van wat ik zo hoorde, zal me eigenlijk niets verbazen als ie de bus opzettelijk heeft opgezocht.
http://www.regio15.nl/act(...)-aangereden-door-busquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh? Welk stuk van de Escamplaan is dat geweest?
thv de Heiloostraat schijnbaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh? Welk stuk van de Escamplaan is dat geweest?
Ik vind het wel grappig om te zien, lekker simpele tv, goed om de dag mee af te sluitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Martin Morero is een volkszanger. Toen bekend werd dat de serie er zou komen werd wel gefluisterd dat hij gebaseerd was op René Froger.
Martin kwam ook zingen bij de Toppers. Ik vind dat echt lachen; dat je als acteur (Peter Paul Muller) in je rol gewoon tijdens megaconcerten staat op te treden.
Er zit 'iets' in de lucht?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Net ook al eentje aangereden door Tram 9. Is een fijne 24 uur voor de HTM.
Nou moet je niet de actrices met hun personage gaan verwarren hequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien, lekker simpele tv, goed om de dag mee af te sluiten
Die Susan Visser, wat een slet hahaha
Vreest niet, ik ga zo in de tram zitten ipv ervoor liggenquote:
Uiteraard nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou moet je niet de actrices met hun personage gaan verwarren he
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vreest niet, ik ga zo in de tram zitten ipv ervoor liggen![]()
heb je wel eens de pilot van the big bang gezien?? die is echt hilarisch! (maar ik ben blij dat ze het aangepast hebben penny is veel leuker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vreest niet, ik ga zo in de tram zitten ipv ervoor liggen![]()
Oh en series om fijn de dag mee af te sluiten: Big Bang TheoryJe moet nerdy humor wel kunnen waarderen maar if so lig je waarschijnlijk hardop lachend te kijken net als ik
Leuk, komt er weer werk mijn kant opquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Net ook al eentje aangereden door Tram 9. Is een fijne 24 uur voor de HTM.
Mwah ik kende m natuurlijk niet echt persoonlijk, alleen van de verhalen van mn moeder enzo. Maar het is wel raar. Is nog niet helemaal zeker of het m nou echt is. De politie/ziekenhuis hebben iedereen in zn mobiel gebeld, daarom wist een collega dus dat er iets met m gebeurd was en dat ie in het ziekenhuis ligt met ernstig hoofdletsel. Maar verder zeggen ze niets.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:39 schreef Lovechild het volgende:
Ik ben echt onder de indruk van dat raam van die bus...![]()
Sowieso zou ik niet gedacht hebben dat je op het raam terecht komt wanneer je door een bus wordt aangereden. Wat een klap zal dat geweest zijn.
Raar idee als het een bekende is, he Jill?
Oe! Die ga ik nog eens opzoeken danquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Barretje80 het volgende:
heb je wel eens de pilot van the big bang gezien?? die is echt hilarisch! (maar ik ben blij dat ze het aangepast hebben penny is veel leuker!)
mja, ik heb nooit zelfmoord gepleegdquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Maar goed als dit dus geen ongeluk, maar een uitweg was vind ik het behoorlijk asociaal. Die buschauffeur, eventuele passagiers, mensen op straat - allemaal een traumaZelfde als met die treinspringers, egoisme ten top.
Nee, idd denk niet dat dat dan op het prioriteitenlijstje staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik heb nooit zelfmoord gepleegdmaar ik kan me heel goed voorstellen dat als je denkt dat zelfdoding de enige optie voor je is, je al zo ver heen bent dat je echt niet meer aan mensen om je heen gaat denken.
hmm.. die is onthoofd ofzo..quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, idd denk niet dat dat dan op het prioriteitenlijstje staan
Sow, kwam net op een andere site ook een heftig ongeluk tegen. Dat zal ook niet echt een pretje zijn geweest als hulpverlener zijnde.
Mja, zo bedoelde ik het ook: een enigzins bekende maar dat je het nog niet eens zeker weet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mwah ik kende m natuurlijk niet echt persoonlijk, alleen van de verhalen van mn moeder enzo. Maar het is wel raar. Is nog niet helemaal zeker of het m nou echt is. De politie/ziekenhuis hebben iedereen in zn mobiel gebeld, daarom wist een collega dus dat er iets met m gebeurd was en dat ie in het ziekenhuis ligt met ernstig hoofdletsel. Maar verder zeggen ze niets.
Maar goed als dit dus geen ongeluk, maar een uitweg was vind ik het behoorlijk asociaal. Die buschauffeur, eventuele passagiers, mensen op straat - allemaal een traumaZelfde als met die treinspringers, egoisme ten top.
Vakantie was fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef SolidasRock het volgende:
Vertel eens wat over je vakantie flap? Iets leuks meegemaakt?
Foto's kun je ook al niet laten zien (op drie na dan..)quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vakantie was fijnMaar om nou de hele vakantie te gaan vertellen....
Nee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vakantie was fijnMaar om nou de hele vakantie te gaan vertellen....
Poeldijk/Naaldwijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
Waar zijn jullie eigenlijk naar de basis/middelbare school gegaan??
Heelweg - Doetinchemquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
Vooral import inderdaad maar ach, dat mag de pret niet drukkenquote:
Scheveningen/ Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
dit dus,...basisschool was Wateringen - Naaldwijk - Wateringen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef tuintegel het volgende:
Mijn middelbare school bestaat niet meer. Dat was het Thomas More College .
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
dit dus,...basisschool was Wateringen - Naaldwijk - Wateringen.
Vervolgopleidingen ook in Den Haag.
Ja blaaaaaaaaaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Moooggggguuuuuhhhh! Plukkie al? jij ouwe Westlander![]()
Ik heb ook op het AC gezeten!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Scheveningen/ Den Haag
't Volle Leven/ Aloysius College
oh.. naja.. ik bedoelde met middelbare school waar je MAVO/HAVO VWO kan doen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
Je zegt niets over voorgezet onderwijs? Of zijn jullie van basisschool gelijk naar Middelbare beroeps onderwijs gegaan?
Voorburg/Eindhoven/Rotterdam
Ben ook in Den Haag geboren maar omdat ik naar slechthorende school moest, had ik minder keuze en variatie dan jullie.
Nieuwegeinquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
Oke: Nieuwegein/Nieuwegein/Utrechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
Je zegt niets over voorgezet onderwijs? Of zijn jullie van basisschool gelijk naar Middelbare beroeps onderwijs gegaan?
Voorburg/Eindhoven/Rotterdam
Buienradar.nlquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil vanmiddag naar een feestje 'hier' vlakbij. Alleen moet ik dan wel naar 'siezo' lopen.... daar ik geen jas etc heb moet het droog blijven!
..quote:
haha.. deze ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:50 schreef nectarientje het volgende:
Het begint hier nu wel een beetje dicht te trekken..
Barretje, ik heb een paar jaar geleden een sjieke lunch gehad op een landgoedje (oid) in Rijswijkmaar ik weet niet of dat ook groot genoeg is voor een feest
ja! Erg lekkere lunchquote:
hahah.. mja die is inderdaad een optie en ook een beetje de stijl die ik zoek..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Erg lekkere lunch(en fijn grind waar je lekker in kan wegzakken met je hakken
)
Henk Patat is zeker geen optie ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. mja die is inderdaad een optie en ook een beetje de stijl die ik zoek..
iemand anders ideeen??
JIJ hebt mij dan wel weer ontmoet.. wat was je indruk?? iets met henk patat???quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Henk Patat is zeker geen optie ?
aiaiai, weet je zeker dat je antwoord wil hebben?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
JIJ hebt mij dan wel weer ontmoet.. wat was je indruk?? iets met henk patat???
Ik ben in Delft voor een bruiloft geweest, dat was volgens mij ook best wel erg mooi. (Kan het niet meer met zekerheid zeggen, was al wat later op de dag en bij de ceremonie zelf hadden ze lekkere champagne)quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. mja die is inderdaad een optie en ook een beetje de stijl die ik zoek..
iemand anders ideeen??
Mja ik zoek eigenlijk iets met een ander uitbater.. anders kan je niet echt de prijzen vergelijken en onderhandelen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh kijk zelfde uitbater....op de website De Lindenhof dat was m.
Veel geld uitgeven is leuk!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Flappekz het volgende:
Gadver....laatste twee dagen véél te veel geld uitgegeven
En het is voor een goed doel.... Kado voor mn vriendin, kado voor mn vaderquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Veel geld uitgeven is leuk!!!![]()
de rest van de maand is dat dan weer niet
Inderdaad....bahquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef Marvelous het volgende:
het is hier nu echt; FLITSKNAL! zo kort op elkaar... lekker dichtbij dus!
Stond net me pasta af te gieten, met die knal ging het maar net goedquote:
Anders heb je mooie plafonddecoratiequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Stond net me pasta af te gieten, met die knal ging het maar net goed
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zingt WHEN THE THUNDER IS COMING
je weet wel die van east 17
jij houdt er ook vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Storm is gaafOnweer, bliksem, donder
![]()
![]()
Daar ben ik niet zo bang voor, maar dat ik in me korte broek en verder niks aan kokend water sta te gieten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders heb je mooie plafonddecoratie
Da's helemaal hip joh, brandwonden. Tattoos zijn voor mietjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor, maar dat ik in me korte broek en verder niks aan kokend water sta te gieten...
Ik hoef niet hip te zijn door decoraties aan mijn lichaam!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's helemaal hip joh, brandwonden. Tattoos zijn voor mietjes
welk locatie? ik Overvoordequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Den Haag..
Mijn middelbare school bestaat niet meer. Dat was het Thomas More College .
hahah nee, dat wordt dus geen Henk Patat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIJ hebt mij dan wel weer ontmoet.. wat was je indruk?? iets met henk patat???
De enige echte! Met Andre de tekenleraar..... Kijk trouwens eens bij mijn hyvesvriendjes onder de H, .... ken je hem nog?quote:
Marvelous vertelde ons idd iets daaroverquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik zeg net tegen mini : Wat is het slecht weer buiten he ? Waarop zij zegt: Ja gezellig he mam.
Ik reageer met meen je dat nu? Roept ze : Maaahaam , dat is sarcasme , weet je nog ...pfff.
Ze mag niet meer mee naar het strand
S C H I T T E R E N D !!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik zeg net tegen mini : Wat is het slecht weer buiten he ? Waarop zij zegt: Ja gezellig he mam.
Ik reageer met meen je dat nu? Roept ze : Maaahaam , dat is sarcasme , weet je nog ...pfff.
Ze mag niet meer mee naar het strand
Idd de orginele... ik zat dus op Overvoorde wat later samen is gegaan met thomas moorequote:
Beatrijs (ofzo) is ook toen samengevoegd met TMC. Volgens mij zijn ze nu onderdeel van Johan de Witt??quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Idd de orginele... ik zat dus op Overvoorde wat later samen is gegaan met thomas moore
Ga hardlopen, er schijnt zuurstof in de lucht te zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef Flappekz het volgende:
Maar is er vanavond nog ergens wat leuks te doen?
Bij TMC?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben daar ooit nog eens samen met mijn buurjongen (die daar uiteraard ook op school zat) door een raam gevallen in het bijgebouw. Ik heb nog elke winter jeuk op mijn hoofd van de littekens
.
al sla je me doodquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beatrijs (ofzo) is ook toen samengevoegd met TMC. Volgens mij zijn ze nu onderdeel van Johan de Witt??
[..]
Ga hardlopen, er schijnt zuurstof in de lucht te zitten
Nee ach , het was weer sensatie en een vrije middag van schoolquote:
Nou dat doen we gewoon nietquote:
Wel een aparte manier om vrij te krijgen hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nee ach , het was weer sensatie en een vrije middag van school
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijk die prioriteiten op SBS, na een item over de kapitein van de huldingsboot dat miepje zo: "De brandweer in Limburg heeft groot alarm geslagen in verband met het noodweer. Daar waaien op dit moment zelfs daken van huizen.....maar we gaan nu eerst naar shownieuws!"
Sorry het zal zonder mij moeten gebeuren... maar daar mis je niets aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef GotC het volgende:
Beetje heel erg kort dag, maar hebben mensen zin om vanavond te gaan bowlen? We vervelen ons.
Dat wordt al een paar maanden geroepen, maar niks mee gedaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef tuintegel het volgende:
ik heb een bankhang avond.
We gingen binnenkort met zijn allen bowlen toch?
Dat komt omdat eerst wij op vakantie gingen en toen jullie en nu is MtM ook nog op vakantie. Zij wilt graag meedoen dus laten we ff wachten tot ze terugkomt of gaan bowlen met kleinere groep en naderhand grote groep?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat wordt al een paar maanden geroepen, maar niks mee gedaan
rugquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef GotC het volgende:
Beetje heel erg kort dag, maar hebben mensen zin om vanavond te gaan bowlen? We vervelen ons.
Dat is toch juist goed, lopen met een brandende sigaret staat zo stomquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Flappekz het volgende:
OK, vanavond geen bowlen. Hardlopen wordt m ook niet, maak net mn sigaret uit
Dat niet alleen. Door de wind doe ik ook nog eens korter met mn sigaret ;')quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed, lopen met een brandende sigaret staat zo stom
Ze is de 25e van deze maand terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef tuintegel het volgende:
ik zeg 14 augustus ? Dan is MTM vast weer terug?
Ja hee, en ik dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is de 25e van deze maand terug
Wintersport?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef Flappekz het volgende:
OK, we gaan van de winter bowlen. Dan is niemand op vakantie
Sex?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef GotC het volgende:
Maar heeft iemand nog tips voor vanavond voor ons?
Niet vergeten aan het eind naar bed te gaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef GotC het volgende:
Maar heeft iemand nog tips voor vanavond voor ons?
Onze bank slaapt ook primaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet vergeten aan het eind naar bed te gaan?
Dit?quote:
Dat idee was al geopperd hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dit?. Dan komt er misschien een minifokkertje bij
Ik heb er een westlandse ninja-edit van gemaakt.quote:
Gewoon, een hele snelle editquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
wtf is nou weer een ninja edit..?
edit; ja ik ben een noob
Dat heb ik eens gelezen hier ergens op Fok , vond het wel grappig klinkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
wtf is nou weer een ninja edit..?
edit; ja ik ben een noob
Goed, helemaal geen problemen meer gelukkig! Ga je nog naar de cross?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
GotC, hoe is het inmiddels met je voet?
he wat fijn van je voetquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef GotC het volgende:
Goed, helemaal geen problemen meer gelukkig! Ga je nog naar de cross?
Ik ken daar wel snackbar het Kikkertje , bestaat die nog?quote:
Ja, maar onder een andere naam met een andere eigenaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ken daar wel snackbar het Kikkertje , bestaat die nog?
Euh...oei, ik heb nog niet echt het woord kinderlokker hoeven uitleggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef tuintegel het volgende:
Iemand hier een idee hoe ik mijn kind het best kan uitleggen wat een kinderlokker is zonder haar bang te maken ? Lovechild , jij hebt kinderen ouder als mini .. hoe deed jij dat?
Er is een buurmeisje dat rondverteld dat er een kinderlokker rondloopt in zwart pak en kinderen vermoordleuk ....
Of moet ik dan toch echt in subforum OUD zijn![]()
Het is ook al heel lang geleden hoor, zeker tien jaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ja, maar onder een andere naam met een andere eigenaar.
Mijn dochter vraagt altijd door.. Ze neemt niet zomaar iets aan hoe jong ze ook is. Ik wil ook niet liegen dat het verzonnen is, maar ze is te jong om het zo hard te horen... Moeilijk..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...oei, ik heb nog niet echt het woord kinderlokker hoeven uitleggen.
Wel natuurlijk uitgelegd dat ze nooit met iemand mogen meegaan zonder dat aan ons te vragen. Ook niet voor jonge poesjes/hondjes etc. Ook niet als diegene zegt dat wij het goedvinden. Wat natuurlijk niet garandeert dat ze dat ook echt niet doen want ze gaan ook van het plein af nadat wij hebben gezegd dat het niet mag![]()
Als ze het concreet zouden vragen zou ik denk ik zeggen dat het wel voorkomt dat er mensen zijn die kinderen iets zouden willen aandoen maar dat die kans dat hen dat gebeurt niet zo heel erg groot is. Ik moet wel zeggen dat die van mij mijn uitleg altijd erg makkelijk voor waar aannemen. Ze zouden niet snel vragen wat zo iemand dan met kinderen wil doen. Ik zou denk ik wel een beetje aansturen op de gedachte dat dat meisje haar fantasie heeft gebruikt. Dat ze dus gewoon iets verzonnen heeft. Dat moet ik mijn kinderen wel regelmatig vertellen.
Loopt er daadwerkelijk een man in een zwart pak kinderen te lokken om ze te vermoorden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Mijn dochter vraagt altijd door.. Ze neemt niet zomaar iets aan hoe jong ze ook is. Ik wil ook niet liegen dat het verzonnen is, maar ze is te jong om het zo hard te horen... Moeilijk..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Loopt er daadwerkelijk een man in een zwart pak kinderen te lokken om ze te vermoorden?
Waarschijnlijk niet, dús is het verzonnen. Dat bedoelde ik.
Lol!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Zwart/wit pak, maar toch...
[ afbeelding ]
Erg leuke film ookquote:
Dat is niet leuk,.... mijn mooie kleur .. waar ga je heen!quote:
Geen zorgen, zomer is nog niet voorbij. Toen ik terug kwam van Tunesië begon ik ook beetje te vervellen maar uiteindelijk toch weer een tintje bij gekregen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
AAAARRRGGGHHHH ik ben aan het vervellen!
Voorlopig weinig tijd... tenzij de weekenden echt fantastisch zijn.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Geen zorgen, zomer is nog niet voorbij. Toen ik terug kwam van Tunesië begon ik ook beetje te vervellen maar uiteindelijk toch weer een tintje bij gekregen.Gewoon naar het strand/tuin etc waar je bruin wilt worden.
jullie zijn traag!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef GotC het volgende:
Nou, we hebben ons doel voor de avond gevonden: Zo snel mogelijk, zo veel mogelijk flessen wijn leeg. 1e was in een klein uurtje leeg. 2e is bijna leeg
. (om 22:15 begonnen)
Yeah ik ook! En ik wil nooit meer oranje wordenquote:
Leuk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
een heeeelegoede morgen!
Morgen eiiiindelijk naar de notaris om m'n huis op m'n naam te laten schrijven
ohhh!! nu snap ik em pas!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook niet meer om oranje nicknaam vragen, duurt veel te lang voor je weer zwart ben, gebruik wel zelf een oranje UI of zo.
Hier nog een, dan trekt RB gewoon zelf weer een oranjeshirt aan , .... voorlopig houd ik mijn huidige shirtje weer. Doet het altijd goed in een Den Haag topic hahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:47 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook niet meer om oranje nicknaam vragen, duurt veel te lang voor je weer zwart ben, gebruik wel zelf een oranje UI of zo.
* Barretje80 kijkt sipquote:
want je huurde het eerst en nu kon je het kopen? of was hij soms ook van je ex??quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
een heeeelegoede morgen!
Morgen eiiiindelijk naar de notaris om m'n huis op m'n naam te laten schrijven
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier nog een, dan trekt RB gewoon zelf weer een oranjeshirt aan , .... voorlopig houd ik mijn huidige shirtje weer. Doet het altijd goed in een Den Haag topic hahaha
020 jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:11 schreef SolidasRock het volgende:
ik herken het shirtje niet zo, welke club is dat? Lijkt op Ajax? (kijk nooit voetbal behalve EK en WK)
Je vergeet een Tquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
* CaLeX inster Flame, troll en doodsverwensing
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
![]()
* CaLeX instert Flame, troll en doodsverwensing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |