Poeldijk/Naaldwijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
Waar zijn jullie eigenlijk naar de basis/middelbare school gegaan??
Heelweg - Doetinchemquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
Vooral import inderdaad maar ach, dat mag de pret niet drukkenquote:
Scheveningen/ Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
dit dus,...basisschool was Wateringen - Naaldwijk - Wateringen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef tuintegel het volgende:
Mijn middelbare school bestaat niet meer. Dat was het Thomas More College .
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
dit dus,...basisschool was Wateringen - Naaldwijk - Wateringen.
Vervolgopleidingen ook in Den Haag.
Ja blaaaaaaaaaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Moooggggguuuuuhhhh! Plukkie al? jij ouwe Westlander![]()
Ik heb ook op het AC gezeten!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Scheveningen/ Den Haag
't Volle Leven/ Aloysius College
oh.. naja.. ik bedoelde met middelbare school waar je MAVO/HAVO VWO kan doen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
Je zegt niets over voorgezet onderwijs? Of zijn jullie van basisschool gelijk naar Middelbare beroeps onderwijs gegaan?
Voorburg/Eindhoven/Rotterdam
Ben ook in Den Haag geboren maar omdat ik naar slechthorende school moest, had ik minder keuze en variatie dan jullie.
Nieuwegeinquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
Oke: Nieuwegein/Nieuwegein/Utrechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
Je zegt niets over voorgezet onderwijs? Of zijn jullie van basisschool gelijk naar Middelbare beroeps onderwijs gegaan?
Voorburg/Eindhoven/Rotterdam
Buienradar.nlquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil vanmiddag naar een feestje 'hier' vlakbij. Alleen moet ik dan wel naar 'siezo' lopen.... daar ik geen jas etc heb moet het droog blijven!
..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |