Poeldijk/Naaldwijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
Waar zijn jullie eigenlijk naar de basis/middelbare school gegaan??
Heelweg - Doetinchemquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
Vooral import inderdaad maar ach, dat mag de pret niet drukkenquote:
Scheveningen/ Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
dit dus,...basisschool was Wateringen - Naaldwijk - Wateringen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef tuintegel het volgende:
Mijn middelbare school bestaat niet meer. Dat was het Thomas More College .
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
dit dus,...basisschool was Wateringen - Naaldwijk - Wateringen.
Vervolgopleidingen ook in Den Haag.
Ja blaaaaaaaaaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Moooggggguuuuuhhhh! Plukkie al? jij ouwe Westlander![]()
Ik heb ook op het AC gezeten!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Scheveningen/ Den Haag
't Volle Leven/ Aloysius College
oh.. naja.. ik bedoelde met middelbare school waar je MAVO/HAVO VWO kan doen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
Je zegt niets over voorgezet onderwijs? Of zijn jullie van basisschool gelijk naar Middelbare beroeps onderwijs gegaan?
Voorburg/Eindhoven/Rotterdam
Ben ook in Den Haag geboren maar omdat ik naar slechthorende school moest, had ik minder keuze en variatie dan jullie.
Nieuwegeinquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens..
wat ik me afvroeg...
Oke: Nieuwegein/Nieuwegein/Utrechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef SolidasRock het volgende:
Je zegt niets over voorgezet onderwijs? Of zijn jullie van basisschool gelijk naar Middelbare beroeps onderwijs gegaan?
Voorburg/Eindhoven/Rotterdam
Buienradar.nlquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik wil vanmiddag naar een feestje 'hier' vlakbij. Alleen moet ik dan wel naar 'siezo' lopen.... daar ik geen jas etc heb moet het droog blijven!
..quote:
haha.. deze ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:50 schreef nectarientje het volgende:
Het begint hier nu wel een beetje dicht te trekken..
Barretje, ik heb een paar jaar geleden een sjieke lunch gehad op een landgoedje (oid) in Rijswijkmaar ik weet niet of dat ook groot genoeg is voor een feest
ja! Erg lekkere lunchquote:
hahah.. mja die is inderdaad een optie en ook een beetje de stijl die ik zoek..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja! Erg lekkere lunch(en fijn grind waar je lekker in kan wegzakken met je hakken
)
Henk Patat is zeker geen optie ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. mja die is inderdaad een optie en ook een beetje de stijl die ik zoek..
iemand anders ideeen??
JIJ hebt mij dan wel weer ontmoet.. wat was je indruk?? iets met henk patat???quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Henk Patat is zeker geen optie ?
aiaiai, weet je zeker dat je antwoord wil hebben?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
JIJ hebt mij dan wel weer ontmoet.. wat was je indruk?? iets met henk patat???
Ik ben in Delft voor een bruiloft geweest, dat was volgens mij ook best wel erg mooi. (Kan het niet meer met zekerheid zeggen, was al wat later op de dag en bij de ceremonie zelf hadden ze lekkere champagne)quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah.. mja die is inderdaad een optie en ook een beetje de stijl die ik zoek..
iemand anders ideeen??
Mja ik zoek eigenlijk iets met een ander uitbater.. anders kan je niet echt de prijzen vergelijken en onderhandelen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh kijk zelfde uitbater....op de website De Lindenhof dat was m.
Veel geld uitgeven is leuk!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Flappekz het volgende:
Gadver....laatste twee dagen véél te veel geld uitgegeven
En het is voor een goed doel.... Kado voor mn vriendin, kado voor mn vaderquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Veel geld uitgeven is leuk!!!![]()
de rest van de maand is dat dan weer niet
Inderdaad....bahquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef Marvelous het volgende:
het is hier nu echt; FLITSKNAL! zo kort op elkaar... lekker dichtbij dus!
Stond net me pasta af te gieten, met die knal ging het maar net goedquote:
Anders heb je mooie plafonddecoratiequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Stond net me pasta af te gieten, met die knal ging het maar net goed
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zingt WHEN THE THUNDER IS COMING
je weet wel die van east 17
jij houdt er ook vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Storm is gaafOnweer, bliksem, donder
![]()
![]()
Daar ben ik niet zo bang voor, maar dat ik in me korte broek en verder niks aan kokend water sta te gieten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Anders heb je mooie plafonddecoratie
Da's helemaal hip joh, brandwonden. Tattoos zijn voor mietjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor, maar dat ik in me korte broek en verder niks aan kokend water sta te gieten...
Ik hoef niet hip te zijn door decoraties aan mijn lichaam!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's helemaal hip joh, brandwonden. Tattoos zijn voor mietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |