welk locatie? ik Overvoordequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben geboren en getogen in Den Haag..
Mijn middelbare school bestaat niet meer. Dat was het Thomas More College .
hahah nee, dat wordt dus geen Henk Patat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIJ hebt mij dan wel weer ontmoet.. wat was je indruk?? iets met henk patat???
De enige echte! Met Andre de tekenleraar..... Kijk trouwens eens bij mijn hyvesvriendjes onder de H, .... ken je hem nog?quote:
Marvelous vertelde ons idd iets daaroverquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik zeg net tegen mini : Wat is het slecht weer buiten he ? Waarop zij zegt: Ja gezellig he mam.
Ik reageer met meen je dat nu? Roept ze : Maaahaam , dat is sarcasme , weet je nog ...pfff.
Ze mag niet meer mee naar het strand
S C H I T T E R E N D !!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:55 schreef tuintegel het volgende:
Ik zeg net tegen mini : Wat is het slecht weer buiten he ? Waarop zij zegt: Ja gezellig he mam.
Ik reageer met meen je dat nu? Roept ze : Maaahaam , dat is sarcasme , weet je nog ...pfff.
Ze mag niet meer mee naar het strand
Idd de orginele... ik zat dus op Overvoorde wat later samen is gegaan met thomas moorequote:
Beatrijs (ofzo) is ook toen samengevoegd met TMC. Volgens mij zijn ze nu onderdeel van Johan de Witt??quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Idd de orginele... ik zat dus op Overvoorde wat later samen is gegaan met thomas moore
Ga hardlopen, er schijnt zuurstof in de lucht te zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef Flappekz het volgende:
Maar is er vanavond nog ergens wat leuks te doen?
Bij TMC?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben daar ooit nog eens samen met mijn buurjongen (die daar uiteraard ook op school zat) door een raam gevallen in het bijgebouw. Ik heb nog elke winter jeuk op mijn hoofd van de littekens
.
al sla je me doodquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Beatrijs (ofzo) is ook toen samengevoegd met TMC. Volgens mij zijn ze nu onderdeel van Johan de Witt??
[..]
Ga hardlopen, er schijnt zuurstof in de lucht te zitten
Nee ach , het was weer sensatie en een vrije middag van schoolquote:
Nou dat doen we gewoon nietquote:
Wel een aparte manier om vrij te krijgen hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nee ach , het was weer sensatie en een vrije middag van school
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Heerlijk die prioriteiten op SBS, na een item over de kapitein van de huldingsboot dat miepje zo: "De brandweer in Limburg heeft groot alarm geslagen in verband met het noodweer. Daar waaien op dit moment zelfs daken van huizen.....maar we gaan nu eerst naar shownieuws!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |