SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Heb jij over Yashi gedroomd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vannacht weer zon fucked up romantische droom over je gehadFf ontspanningsoefening gedaan, maar toch gek wat zon droom voor invloed kan hebben op je toestand
![]()
Dat is klote wakker worden. Bij mij ging de wekker omdat die stomme auto van me weer naar de garage moet. Kostenpost nummer zoveelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negeren. Stom beest.
Auto's, wat heb je eraan...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij over Yashi gedroomd?!!
[..]
Dat is klote wakker worden. Bij mij ging de wekker omdat die stomme auto van me weer naar de garage moet. Kostenpost nummer zoveel.
Wel klote... door al die onverwachte dingen zit een stedentripje er nu waarschijnlijk niet meer in. Tijdtechnisch gaat het ook niet lukken. Ik kan morgen pas weg en zou zaterdag alweer naar huis moeten, da's zonde want ben je maar 2,5 dag daar en Berlijn kun je makkelijk vier dagen voor uittrekken denk ik. Nu misschien in september maar, heb als het goed is daar een serie van vijf dagen vrij.
Geen idee of ze ook echt vanaf 09.00 uur open zijn...quote:In de praktijk zijn de meeste winkels open tussen 9.00 en 17.30 uur, maar op koopzon- en feestdagen van 12.00 tot 17.00 uur. Op donderdag of bij bijzondere gelegenheden is er koopavond en zijn de winkels tot 21.00 uur open.
Het scheelt al de helft dat het niet warm is nu! Winkelen met 30 graden vind ik geen pretje. Hopelijk vind je wat leuke dingen. Sterkte!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
ah, check.
Ik winkel () nooit, maar moet voor de vakantie nog wat dingen hebben, en een dinsdagochtend leek me wel geschikt
!
Wat voor programma is dat dan? Hoeveel ECTS moet je daarvoor halen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen, even kijken hoe mijn studieroosten uitvalt, weet namelijk al wel dat ik op ma en di bij biologie moet zijn, maar niet tot hoelaat, als ik het kan combineren, dan ga ik het zeker doen!en nee, hij gaat op vossenveld wonen
Safety joggers?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef SLP_ het volgende:
Iemand tips tegen pijnlijke voeten van het staan? Ik heb er zo'n last van, komt omdat ik op mn werk de hele dag sta. De enige keren dat ik ff kan zitten is met mn pauze. Ik heb al mn schoenen al es geprobeerd en ik elke schoen krijg ik pijnlijke voeten, vooral bij mn hak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Beste studenten,
Helaas is de uitslag van het tentamen Economie, rechtseconomie en balanslezen vertraagd. Deze zal nu op 23 juli as. bekend worden gemaakt.
Onze excuses voor het ongemak.
Ja lekker danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zojuist vier overvolle AH tassen vol met glas in één keer, in mijn eentje, op de fiets naar de glasbak gebracht![]()
.
Jij bent echt eng goed bezig de afgelopen 24 uurquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zojuist vier overvolle AH tassen vol met glas in één keer, in mijn eentje, op de fiets naar de glasbak gebracht![]()
.
Het ging gelukkig goed!quote:
Echt hè! Ik heb vanmorgen zelfs al geleerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent echt eng goed bezig de afgelopen 24 uur
Dat jij ooit tentamens niet haalt zou me verbazenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het ging gelukkig goed!
[..]
Echt hè! Ik heb vanmorgen zelfs al geleerd!
Dit is een hertentamen hè...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij ooit tentamens niet haalt zou me verbazen
quote:
En dat noemt mij domquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Rituals het volgende:
[..].
Toen had ik heel slecht geleerd. Overigens lijkt het nu ook of ik beter leer dan dat ik doe volgens mij, maar goed. Hoewel, als ik mezelf zou vergelijken met bijv. DK of Mikkie dan leer ik inderdaad goed
.
D_K en ik leren gewoon heel efficiëntquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Rituals het volgende:
[..].
Toen had ik heel slecht geleerd. Overigens lijkt het nu ook of ik beter leer dan dat ik doe volgens mij, maar goed. Hoewel, als ik mezelf zou vergelijken met bijv. DK of Mikkie dan leer ik inderdaad goed
.
Ik wilde jullie net een compliment geven dat jullie wel slim moeten zijn om tentamens (in één keer) te halen met slecht één dag leren!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D_K en ik leren gewoon heel efficiënt. Hou jij je nou maar bezig met je her
.
Kan je nagaan als ik geneeskunde zou doen! Dan zou ik nog maar een halve dag hoeven te leren!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik wilde jullie net een compliment geven dat jullie wel slim moeten zijn om tentamens (in één keer) te halen met slecht één dag leren!
Ja hoe moeilijk kan dat nou zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik geneeskunde zou doen! Dan zou ik nog maar een halve dag hoeven te leren!
Ja jeetje, moet je nágaan. Je bent zoveel slimmer dan ik!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik geneeskunde zou doen! Dan zou ik nog maar een halve dag hoeven te leren!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Auw. Vorige maand m'n teennagel ingescheurd nadat er iemand tijdens een voetbaltoernooi op was gaan staan. Ik wachten op uitgroei, maar duurde wel een maand of twee. Blijf ik straks achter m'n slipper hangen, is de nagel compleet doorgescheurd, op ongeveer de helft van m'n teen dus.
En omdat, tpiwwp:Zal ik hem er even uithalen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit al de hele middag in de bieb om te bestuderen hoe ik ingegroeide teennagels en atheroomcystes kan verwijderen
.
En vanochtend vond de orthopeed het leuk om mij als proefpersoon te nemen voor knieonderzoek. Auw
Shine bright like a diamond.
Wij zijn al blij dat je dan typt in plaats van alsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja jeetje, moet je nágaan. Je bent zoveel slimmer dan ik!
Wat een gruwelijke fouten zijn dat. Een ex van mij maakte dergelijke fouten en ik verbeterde ze altijd (quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn al blij dat je dan typt in plaats van als
Deed ik altijd, bij iedereen, ook bij toenmalige vriendinnetjes, vonden ze nooit leuk. Ik ben een nazi, sue mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke fouten zijn dat. Een ex van mij maakte dergelijke fouten en ik verbeterde ze altijd (). Toen hij op vakantie was, kreeg ik een kaartje van hem met onderaan: 'Ps. Sorry voor de spelfouten, ik heb hier geen spellingscontrole'
. Die 'relatie' heeft niet heel lang geduurd
.
Herkenbaar! Gelukkig zijn mijn huidige vrienden/kennissen beter in spreken/schrijven dan die ex, want het was behoorlijk vermoeiend somsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deed ik altijd, bij iedereen, ook bij toenmalige vriendinnetjes, vonden ze nooit leuk. Ik ben een nazi, sue me
Nee, laat die andere helft maar ziten, groeit vanzelf wel weer aan! Hopelijk wel netjes en niet ingroeienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef June. het volgende:
[..]
Zal ik hem er even uithalen voor jeZit al de hele middag in de bieb om te bestuderen hoe ik ingegroeide teennagels en atheroomcystes kan verwijderen
.
En vanochtend vond de orthopeed het leuk om mij als proefpersoon te nemen voor knieonderzoek. Auw
[voetmodus]Gewoon goed vijlen ipv afknippen, dan heb je minder kans dat het weer ingroeit.[/voetmodus]quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, laat die andere helft maar ziten, groeit vanzelf wel weer aan! Hopelijk wel netjes en niet ingroeien.
Zo gemakkelijk is dat niet hoor om de wikkel van het verband te halen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoe moeilijk kan dat nou zijn
Maar ze waren niet ingegroeid, hij was gescheurd. De nagel groeide aanvankelijk gewoon prima (een stuk nieuwe nagel onder de oude, gescheurde zeg maar). Maar nu ben ik dus ineens een stuk meer kwijt dan de planning wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef June. het volgende:
[..]
[voetmodus]Gewoon goed vijlen ipv afknippen, dan heb je minder kans dat het weer ingroeit.[/voetmodus]
wat danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
He Swarma, die collega mod van jou op KLB is een beetje een debiel.
Ik keek gister de gruwelijk slechte horrorfilm Cabin Fever 2, niks was eng, ik heb alleen niet gekeken toen iemand z'n nagel eruit aan het wrikken was, dat gaat me echt te ver. Evenals voor iedereen die erbij was, iedereen keek wegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
KKappe met die voetverhalen, ik haat voeten, en teennagels en shit
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Sander het volgende:
UV filter gekocht voor m'n camera. Zo eens kijken of ik het verschil kan zien
Wat ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zojuist een polaroid camera gekocht!! voor op de bruiloft bij 't gastenboek! Nu nog even fotocasettes regelen
Geweldig idee! Ik wilde een aantal jaar geleden een polaroid-camera, voor de leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, iemand postte het in het Trouwen-topic, en toen dacht ik
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Geweldig idee! Ik wilde een aantal jaar geleden een polaroid-camera, voor de leuk. Alleen zijn die cassettes best duur of niet?
Leuk leuk leuk! Volgende week al, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we gaan er ook echt niet al te veel halen, maar ik vind 't wel superdan heb je gezichten en sfeer in je gastenboek
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:02 schreef Rituals het volgende:
Klinkt leuk zo! Fijn dat het was zoals jullie hoopten! Ik heb wel eens andere verhalen gehoord
![]()
.
Mocht je nog een tip willen hebben: koop een paar van die wegwerpcamera's (met flits!) en mieter die ergens halverwege het feest op de tafels. Kijken wat voor foto's mensen van elkaar makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we gaan er ook echt niet al te veel halen, maar ik vind 't wel superdan heb je gezichten en sfeer in je gastenboek
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mocht je nog een tip willen hebben: koop een paar van die wegwerpcamera's (met flits!) en mieter die ergens halverwege het feest op de tafels. Kijken wat voor foto's mensen van elkaar maken
Waarom niet, kost je 5-10 euro, en geheid plezierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die tip hebben we vaker gehaden zijn nog aan het bedenken of we dat willen
Ook leuk ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mocht je nog een tip willen hebben: koop een paar van die wegwerpcamera's (met flits!) en mieter die ergens halverwege het feest op de tafels. Kijken wat voor foto's mensen van elkaar maken
Ik hoop wel dat jullie al kaarten hebben, want het is uitverkocht hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
Dadelijk komt een vriendinnetje eten, gaan we samen onze stedentrip Londen wat concreter maken en daarna naar Xavier Rudd. Zin in!
Veel plezier ;Dquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:51 schreef Rituals het volgende:
Dadelijk komt een vriendinnetje eten, gaan we samen onze stedentrip Londen wat concreter maken en daarna naar Xavier Rudd. Zin in!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom niet, kost je 5-10 euro, en geheid plezier
waar heb je t overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:57 schreef Sander het volgende:
Leuk klusje voor morgen; locaties spotten voor foto's
vraag ik me ook af, hij reageert niet op zn telquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma, wat is er eik met Swine waarom die ineens een half jaar niet meer hier zou komen?
Dat vroegen wij ons ook af!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vraag ik me ook af, hij reageert niet op zn tel
En dat is grappig, hoe?quote:
Tofheid!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zojuist een polaroid camera gekocht!! voor op de bruiloft bij 't gastenboek! Nu nog even fotocasettes regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Londen is geboekt! Eind augustus.Your body. Your soul. Your rituals.
Ik ga foto's maken voor het portfolio van wat mensen die ik ken. Volgende week een x. Morgen ga ik eens op mijn gemak door Arnhem drentelen, op zoek naar rustige hoekjes, neutrale muurtjes, bankjes, alles wat maar in het oog springt.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:Je hebt dus een toffe avond gehad : )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Londen is geboekt! Eind augustus.
Ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 04:44 schreef Difficult het volgende:
[..]
Je hebt dus een toffe avond gehad : )
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:
Klinkt tof, leuk voor je dat je het zo geslaagd was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Londen is geboekt! Eind augustus.
En gaaf dat je Londen ook geboekt hebt. Je bent beter bezig dan ik qua vakanties.
Overigens vind ik <9.00u geen tijd om wakker te zijn tijdens een vakantie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ja, ik doe iets goed deze vakantiequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt tof, leuk voor je dat je het zo geslaagd was!
En gaaf dat je Londen ook geboekt hebt. Je bent beter bezig dan ik qua vakanties.
Overigens vind ik <9.00u geen tijd om wakker te zijn tijdens een vakantie.
Je had gelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik doe iets goed deze vakantie. Ben nog nooit zo vaak weggeweest in zo'n korte periode. Vind het wel lekker!
![]()
Stelde je ritme je weer even teleur vandaag?
Mja ik ben dit jaar al drie keer weggeweest dus op zich is het niet erg dat ik nu even niet kan (Keulen, Riga en Trier), heb waarschijnlijk in september al een gaatje gezien (moet alleen over twee weken even checken of m'n werkrooster niet veranderd is), waarschijnlijk ga ik dan alsnog een paar dagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik doe iets goed deze vakantie. Ben nog nooit zo vaak weggeweest in zo'n korte periode. Vind het wel lekker!
![]()
Stelde je ritme je weer even teleur vandaag?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Leuk koopje voor de camerafreaks![]()
http://www.dagelijksekoop(...)atible-met-lpe5.html
Sander had toch een 1000D als k me niet vergis?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoor, heb een Nikon![]()
maar heb al een leverancier voor goedkopere zaken
toch bedankt
en de polaroid gaat 'm niet worden wrsch.. films zijn echt niet aan te komen én 20 euro per 8 foto's x 90 gasten
Ik heb een 500Dquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sander had toch een 1000D als k me niet vergis?
Nee, die via de sshn niet. Daar was ik 15e. Er waren mensen tussen met een entreetijd uit 2001!quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:12 schreef Rituals het volgende:
D_K heb (hebben) jij (& Laysa) die woning gekregen trouwens?
Jeetje! Wat lang! Vanaf wanneer sta jij ingeschreven? Jammer!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die via de sshn niet. Daar was ik 15e. Er waren mensen tussen met een entreetijd uit 2001!
2003. Maar het waren er een hoop uit 2001/2002. Dan maar gewoon via Entree met de urgentie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jeetje! Wat lang! Vanaf wanneer sta jij ingeschreven? Jammer!
Ik hoop voor jullie dat er snel iets tussenzit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2003. Maar het waren er een hoop uit 2001/2002. Dan maar gewoon via Entree met de urgentie!
Boontje, loontje? Weinig medelijden mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:01 schreef Dupje het volgende:
Morning!
Hmm frontpage: Nijmegenaar komt om bij woningoverval
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boontje, loontje? Weinig medelijden mee.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boontje, loontje? Weinig medelijden mee.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. het was niet de dader geloof ik?!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De bewoner is omgekomen en dan is het oké
Le-zenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]Môgguh. Ik dacht dat het de overvaller was
Kom maar mee naar bui-ten!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan, ho-mo-fiel ?
Zeg, stokertquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
3 uur bij het hek!Mikkie en Hosti gaan bitchfighten
Kijk nou maar uit dat je niet weer op je smurf gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo en nu is het weer tijd voor een motorplaatje. Omdat ik dat zeg jaff stukje rijden naar de stad en daarna naar opa en oma, lekker mee eten
![]()
[ afbeelding ]
Ik suply het badje en de vla welquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, stokert.
Trouwens: een bitchfight impliceert vrouwen. Ik denk wel dat Hosti en ik hier het minst vrouwelijk zijn. Dus wie zijn er dan nog meer? Yashi en Rituals? SLP en LR? Morgane vs swarmi?
Mudfight!
[..]
Kijk nou maar uit dat je niet weer op je smurf gaat![]()
En ik de see-through-tiny-bikini's.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik suply het badje en de vla wel
Fuck yeah. * boks*quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik de see-through-tiny-bikini's.
Verbroedering.
Doe nou maar gewoon voorzichtig jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moet je es opletten nou, wijchen zuid > st annastraat in 15 minmoblo hoort me over 5 min voorbij rijden
![]()
Hosti is meer vrouw dan mijn moedertjequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens: een bitchfight impliceert vrouwen. Ik denk wel dat Hosti en ik hier het minst vrouwelijk zijn.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hosti is meer vrouw dan mijn moedertje
Nee, gewoon. Het is eerder als jij een paartje zou vormen met een man of een vrouw dat je altijd de bitch zal zijn. Correct me if I'm wrong (cali?)quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Meer vrouw dan je moedertje? Is dat hoe je het vrouwelijk deel van een homopaar tegenwoordig noemt? Ik ben een tijdje uit de homo-scene geweest, dus correct me if I'm wrong.
Dus toen ben je maar gaan werken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef SLP_ het volgende:
Ik had me zo verheugd op deze ochtend, mn enige vrije dag waarop ik heeeeeeeerlijjk kan uitslapen.
Wordt ik verdomme om half 9 [!] wakker gebeld, of ik kan werken. Kan ik echt niet tegen laat me gewoon slapenEn telefoon uitzetten is geen optie want dan bellen ze me gewoon thuis op
![]()
Kon daarna natuurlijk niet meer slapen, heb maar de hele tijd lopen draaien in mn bed
Gheghe, je verward loyaliteit en passiviteit met onderdanigheid. Maar geef toe, gaf wel boeiend leesvoerquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon. Het is eerder als jij een paartje zou vormen met een man of een vrouw dat je altijd de bitch zal zijn. Correct me if I'm wrong (cali?)
Zeg je nu dat Cali toen een onuitstaanbaar wijf was?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, je verward loyaliteit en passiviteit met onderdanigheid. Maar geef toe, gaf wel boeiend leesvoerPlus Cali was destijds ook niet helemaal haar charmante zelf
Oeh nog beter! Relaxt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef Difficult het volgende:
Ik heb net heerlijk in de hangmat gelegen
Moet je maar geen sigaretten halenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, ff snel halve kilometer verderop tijdens de pauze op de mountainbike peuken gehaald, ik zweet me helemaal te pleuris nu
En terechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oeh nog beter! Relaxt!
* Rituals is stiekem een beetje jaloers.
Wiehoewiehoewiehoe het is de anti-rook polizeiquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Moet je maar geen sigaretten halen.
Bijsterhuizen, industrieterrein, he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef SLP_ het volgende:
Jezus, dan werk je ook op een afgelegen plek als je een halve kilometer daarvoor moet fietsen
Nja, dat is ook best afgelegen tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijsterhuizen, industrieterrein, he?
Jazeker! En streng dat ik ben!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wiehoewiehoewiehoe het is de anti-rook polizei
Spuugafstand vanaf mijn balkon, maar ik zit dan ook weer niet thuis.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
eentje op 360 meter, en de ander op 600 meterbeide appie
Tja, als ik dertig ben is het ook afgelopen met die pretquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jazeker! En streng dat ik ben!Weet alleen ook dat het bij jou toch geen zin heeft
![]()
.
Heb je dertig als grens gesteld voor het stoppen met roken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spuugafstand vanaf mijn balkon, maar ik zit dan ook weer niet thuis.
[..]
Tja, als ik dertig ben is het ook afgelopen met die pret
jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heb je dertig als grens gesteld voor het stoppen met roken?
jarenquote:
Is goed met je, bitchquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Slap van je hoor, dat je het niet eerder doet!
![]()
![]()
Wel café's, en een Waalstrand, en zwembad, enzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een halve kilometer is 500 meter heIk heb geen winkel in de buurt op een halve kilometer
Wat een onzin, jouw redenering zegt dat je of altijd rookt of nooit. Waarom zou je niet op een latere leeftijd stoppen? Ik beleef er nu meer voordeel aan dan nadeel, en ik vind 30 wel een mooie grens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef Difficult het volgende:
Waarom wil je dan stoppen als je 30 bent? stop dan gewoon nu of stop niet
Maar jij woont inderdaad afgelegenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een halve kilometer is 500 meter heIk heb geen winkel in de buurt op een halve kilometer
Ik vind het een beetje raar dat je jezelf een grens stelt om te stoppen met roken, dat betekend dus dat je er sowieso al iets op tegen hebt om überhaupt te roken imo : )quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een onzin, jouw redenering zegt dat je of altijd rookt of nooit. Waarom zou je niet op een latere leeftijd stoppen? Ik beleef er nu meer voordeel aan dan nadeel, en ik vind 30 wel een mooie grens.
Ja ik weet dat het ongezond is, mijn conditie zal er niet bepaald op vooruit gaan, maar dat weegt op tegen het plezier wat ik momenteel aan sigaretten beleef, neemt niet weg dat ik vast wel ooit een keer tegen een grens aanloop, dit wil ik tijdig voorkomen dus stel ik die grens op 30 jaar. Niets raars toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat je jezelf een grens stelt om te stoppen met roken, dat betekend dus dat je er sowieso al iets op tegen hebt om überhaupt te roken imo : )
Ik ben het eens met Difficult. Maar goed, ik zie de voordelen van sigaretten dan ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het ongezond is, mijn conditie zal er niet bepaald op vooruit gaan, maar dat weegt op tegen het plezier wat ik momenteel aan sigaretten beleef, neemt niet weg dat ik vast wel ooit een keer tegen een grens aanloop, dit wil ik tijdig voorkomen dus stel ik die grens op 30 jaar. Niets raars toch?
Ja maar van jou had ik niets anders verwacht, jij bent lid van de anti-rook-polizeiquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Difficult. Maar goed, ik zie de voordelen van sigaretten dan ook niet.
Voorzitter van de anti-rook-polizei!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar van jou had ik niets anders verwacht, jij bent lid van de anti-rook-polizei
Wanneer is er weer een meetingquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Voorzitter van de anti-rook-polizei!
Zodra je gestopt bent met roken ben je welkomquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een meetingKom ik ff langs
![]()
Discriminatiequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zodra je gestopt bent met roken ben je welkom.
Klopt ja, daar gaat ook iets fout. Zijn ze daar bezig om je op te lappen, maar op hetzelfde moment ben je je lichaam professioneel om zeep aan het helpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor het ziekenhuis staan altijd van die scharminkels aan een infuuspaal de hele dag te roken. Dat vind ik altijd zo'n apart gezicht.
Ik moet het niet, ik wil het. Dat is een verschil. En inderdaad, volgens mij begrijp je het inderdaad niet, als je nog nooit hebt gerookt. Plus ik heb nog tijd genoeg, voor hetzelfde geldt stel ik hem nog bijquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Difficult het volgende:
Ieder ze mening, vind het toch apart dat je nu al een grens voor jezelf moet instellen
Maar goed daarentegen ik rook niet en snap wss het plezier wat jij beleeft aan sigaretten niet
Jij studeert dan ook niet voor niets voor doctor, logischquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Roken staat hoog in mijn 'Top 10 afknappers'! Vind het echt een smerige gewoonte.
Je snapt dat je nu de hele top 10 moet posten hè?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Roken staat hoog in mijn 'Top 10 afknappers'! Vind het echt een smerige gewoonte.
meisje waarmee ik date rookt ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
Roken en mannen die een hemdje dragen, dat zijn er al twee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt dat je nu de hele top 10 moet posten hè?.
Voor jou? Wat liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meisje waarmee ik date rookt ookvet kut, maar ze is wel erg leuk
![]()
en ze zegt te stoppen
Er gaat een busje naar Weeze hè! Vanaf Centraal Station, ¤16,- p.p.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Niemand wil hier zeker mij en mijn vriendin van Nijmegen naar Weeze brengen rond 1:30 vannacht. Krijg je 30 euro en een hoop liefde.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens een poging doen tot een Top 10 afknappers?Had geen echt lijstje hoor
, maar kan er best een maken!
Afknappers. Mannen die:
1. Kleiner zijn dan ik
2. Roken
3. Niet intelligent zijn
4. Extreem gelovig zijn (niet erg, maar niets voor mij)
5. Nog bij hun ouders wonen
6. Geen fatsoenlijk sociaal leven hebben
7. Jonger zijn dan ik (m.n. qua gedrag)
8. TE aantrekkelijk zijn (voel ik me ongemakkelijk bij)
9. Hempjes dragen (daar heb je hem DeKubus)
10. Niet van reizen houden
Daarnaast zijn er nog de standaard dingen, zoals afknapper op mannen die geen eigen mening hebben, arrogant zijn, onzeker, verschrikkelijk jaloers, belachelijk slecht in bed zijn e.d. Die tel ik niet mee in mijn Top 10.
Wedden dat ik over een paar minuten nog veel meer dingen heb bedacht?Misschien kom ik er nog op terug!
[..]
Voor jou? Wat lief.
[..]
Er gaat een busje naar Weeze hè! Vanaf Centraal Station, ¤16,- p.p.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef Rituals het volgende:
Oh nevermind boek-dikkie! Had niet goed gekeken naar de tijd. Sorry.
Ja, ik zag het inderdaad net. Ik had jullie met alle liefde willen brengen, maar ik heb geen auto. Wel een rijbewijs, maar ik vraag me ten zeerste af hoe graag iemand bij mij in de auto zou willen zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik gereserveerd en ze zeiden dat hij alleen om 18:30 en om 3:20 rijdt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik zag het inderdaad net. Ik had jullie met alle liefde willen brengen, maar ik heb geen auto. Wel een rijbewijs, maar ik vraag me ten zeerste af hoe graag iemand bij mij in de auto zou willen zitten![]()
.
Nou, dan moet je wel heel lang wachten op het vliegveld (en Weeze is saai!). Busje Weezequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nevermind. Als dat busje om 00:00 zou gaan zou ik het ook prima vinden, ik wacht liever 5 uur ingecheckt en al op een vliegveld in plaats van eerst 2 uur wachten op het station in Nijmegen en vervolgens nog anderhalf uur op het vliegveld.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, dan moet je wel heel lang wachten op het vliegveld (en Weeze is saai!). Busje Weeze
Je weet het nooit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, dat maakt mij niet uit. Ik denk ik vraag het gewoon, wie niet waagt wie niet wint. Ik ga liever in een auto dan in zo'n krap taxi busje met weet ik veel hoeveel mensen.
Succes! Veel plezier! (klinkt beter)quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Difficult het volgende:
Zo eten is ook weer op tijd om naar werk te gaan : )
Succes met je reis naar weeze
Wat is voor jou de vroegste acceptabele tijd?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is al dat vliegveld gedoe tenminste geregeld en kun je lekker rustig op je luie gat een boekje lezen en wat dutten tot je kunt boarden. Ik heb inderdaad al twee plekjes gereserveerd bij dat busje, maar alsnog liever met persoonlijk vervoer.
ik heb geen auto beschikbaar en moet morgen vroeg op, anders had ik t gedaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Niemand wil hier zeker mij en mijn vriendin van Nijmegen naar Weeze brengen rond 1:30 vannacht. Krijg je 30 euro en een hoop liefde.
niet zo veel op tegen toch, n ritje met jou makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je weet het nooit!Als jij een auto regelt en het niet erg vindt om iemand te laten rijden die al zeker een jaar geen auto heeft gereden (en daarvoor zo'n 10x nadat ze d'r rijbewijs heeft gehaald), breng ik jullie!
![]()
Zo'n busje is met maximaal 7 personen trouwens.
Wat ben je toch een charmeur!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet zo veel op tegen toch, n ritje met jou maken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is voor jou de vroegste acceptabele tijd?Als het niet super laat is wil ik het misschien wel doen
Heb er alleen geen zin in pas na pakweg half 1 terug te zijn (en het is voor mij ongeveer 20 min rijden, dus dat valt mee
)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef Rituals het volgende:
Waar gaan jullie trouwen naartoe boem-dikkie?
Leuk! Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We vliegen op Almeria. Mijn schoonpapa woont in Spanje, dus we gaan twee week op bezoek.
Weet iemand hier of Weeze de hele nacht door open blijft?
quote:Terminal opening hours
The Terminal is daily open from 03:30 - 24:00 h.
It is not possible to stay overnight in the terminal.
Leuk johquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We vliegen op Almeria. Mijn schoonpapa woont in Spanje, dus we gaan twee week op bezoek.
Weet iemand hier of Weeze de hele nacht door open blijft?
quote:Openingstijden van de Terminal
De Terminal is dagelijks van 03:30 - 24:00 h geopend.
Overnachten in de terminal is niet mogelijk.
Vaagquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Aan de telefoon zeggen ze dat hij de hele nacht open is.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, maar de vliegtijden zijn morgen allemaal pas vanaf half 7 ofzo, dus nog steeds apart
Het is dat IB jullie wilt brengen, maar anders hadden jullie hier ook best wat mogen drinken vannacht hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nouja, anders hadden we tot 3:20 in Nijmegen moeten wachten 's nachts. Dus of we nou bij Weeze buiten voor de deur bivakkeren of in Nijmegen, dat maakt ook niet zo heel veel uit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:23 schreef IrishBastard het volgende:
Ik doe wel 'normaal' 130 rijden dan, weet niet of je iets eerder zou kunnen zijn?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB stel je niet zo aan, je kan morgen uitslapenWeeze is echt dodelijk saai om heel lang te zitten
Niet waar, want we moeten onze vakantiebagage wegbrengen, en daarna heb ik een kasco waar ik nog veel voor moet doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB stel je niet zo aan, je kan morgen uitslapenWeeze is echt dodelijk saai om heel lang te zitten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
0900 - IB
Voor al uw ritjes!
Tof van je, IB!
Owjahquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet waar, want we moeten onze vakantiebagage wegbrengen, en daarna heb ik een kasco waar ik nog veel voor moet doen.
Scoor ik toch behoorlijk hoog op je afknapper lijst, minstens 4 punten, he, jammer geen wilde neuqseks met Ritualsquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens een poging doen tot een Top 10 afknappers?Had geen echt lijstje hoor
Afknappers. Mannen die:
1. Kleiner zijn dan ik
2. Roken
3. Niet intelligent zijn
Daarnaast zijn er nog de standaard dingen, zoals afknapper op mannen die geen eigen mening hebben, arrogant zijn, onzeker, verschrikkelijk jaloers, belachelijk slecht in bed zijn e.d. Die tel ik niet mee in mijn Top 10.
Wedden dat ik over een paar minuten nog veel meer dingen heb bedacht?Misschien kom ik er nog op terug!
Nou, inchecken kan soms echt pas twee uur van te voren. In Stockholm stonden wij twee uur en een kwartier van te voren vooraan in de rij en moesten we weer opnieuw in de rij gaan staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ach. Maximaal 5 uur wachten op Weeze, daarna kun je inchecken (koffer afleveren, inchecken is online gedaan) en dan heb je ook weer wat meer mensen om je heen. Dat vrolijkt het wachten ook altijd wat op.
Mwhehe, je bent zeker TE aantrekkelijk?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scoor ik toch behoorlijk hoog op je afknapper lijst, minstens 4 punten, he, jammer geen wilde neuqseks met Rituals
Die sowieso, plus roken, dan nog te kinderachtig en natuurlijk hastikke domquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mwhehe, je bent zeker TE aantrekkelijk?
Ik? Zo ja, 1.74m (ook als je mij niet bedoelde ben ik overigens 1.74mquote:
inclusief kont!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik? Zo ja, 1.74m (ook als je mij niet bedoelde ben ik overigens 1.74m).
Nee, die score is echt te laag. Geen geile pornoseks!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die sowieso, plus roken, dan nog te kinderachtig en natuurlijk hastikke dom
He, jammer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, die score is echt te laag. Geen geile pornoseks!
was niet dat ik er moeite voor deed hoorquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, IB, bonnetje ligt pontificaal te zijn in je lege bakje
Vliegveld Weeze is echt geen flikker te belevenneem boeken of zulks mee
Nee, ik heb een dikke reet, dat klopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was niet dat ik er moeite voor deed hoor
Bezette mannen zou ik sowieso niets mee willen/doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik scoor drie punten. Ik ben belachelijk aantrekkelijk, en dus ook meteen redelijk arrogant, en ik draag wel eens hemdjes.
Doe je het beter dan ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik scoor drie punten. Ik ben belachelijk aantrekkelijk, en dus ook meteen redelijk arrogant, en ik draag wel eens hemdjes.
Half 7? Zo nog maar even snel boodschappen doen dan!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:01 schreef DaggerOne het volgende:
Half 7 komt de storm over NijmegenTerwijl het nu gewoon hardstikke zonnig is :S
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En Nintendo DS, iPhone, muziek, laptop en vriendin.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toch ben ik met de meeste dingen wel redelijk snel klaar.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dik boek meenemen, duurt wel even![]()
Als je maximaal 1.75cm lang bent, dan ben ik een perfecte kandidaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rituals het volgende:
Afknappers. Mannen die:
1. Kleiner zijn dan ik
2. Roken
3. Niet intelligent zijn
[..]
Met 1.75cm zou ik wel heel klein zijn nietwaar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als je maximaal 1.75cm lang bent, dan ben ik een perfecte kandidaatAls jij nu je haar blondeert?
Shit, toch niet zo intelligent als ik van mezelf had gedachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Met 1.75cm zou ik wel heel klein zijn nietwaar?Jij bent 175cm lang?
Helaas vind ik bruin haar mooier, dus blonderen gaat hem niet worden
.
waar zijn ze van eigelijkquote:
Verstandig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:38 schreef Sander het volgende:
Ik ben langer maar ik rook dus ik ben de rest van de lijst maar niet afgegaan
0 uit 10!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rituals het volgende:
Afknappers. Mannen die:
1. Kleiner zijn dan ik
2. Roken
3. Niet intelligent zijn
Van een spelletjequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar zijn ze van eigelijk?
ik MOET die laatste weten, maar kan er niet opkomenheb hem wel eens gezien
Had jij het anders willen doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef Mikkie het volgende:
Gaat IB nu echt mensen naar Weeze brengen? Wat een koning
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef Mikkie het volgende:
Gaat IB nu echt mensen naar Weeze brengen? Wat een koning
Het had me vrij weinig geboeid, eerlijk gezegd...als je daarmee mensen kan helpenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had jij het anders willen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |