SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Heb jij over Yashi gedroomd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vannacht weer zon fucked up romantische droom over je gehadFf ontspanningsoefening gedaan, maar toch gek wat zon droom voor invloed kan hebben op je toestand
![]()
Dat is klote wakker worden. Bij mij ging de wekker omdat die stomme auto van me weer naar de garage moet. Kostenpost nummer zoveelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negeren. Stom beest.
Auto's, wat heb je eraan...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb jij over Yashi gedroomd?!!
[..]
Dat is klote wakker worden. Bij mij ging de wekker omdat die stomme auto van me weer naar de garage moet. Kostenpost nummer zoveel.
Wel klote... door al die onverwachte dingen zit een stedentripje er nu waarschijnlijk niet meer in. Tijdtechnisch gaat het ook niet lukken. Ik kan morgen pas weg en zou zaterdag alweer naar huis moeten, da's zonde want ben je maar 2,5 dag daar en Berlijn kun je makkelijk vier dagen voor uittrekken denk ik. Nu misschien in september maar, heb als het goed is daar een serie van vijf dagen vrij.
Geen idee of ze ook echt vanaf 09.00 uur open zijn...quote:In de praktijk zijn de meeste winkels open tussen 9.00 en 17.30 uur, maar op koopzon- en feestdagen van 12.00 tot 17.00 uur. Op donderdag of bij bijzondere gelegenheden is er koopavond en zijn de winkels tot 21.00 uur open.
Het scheelt al de helft dat het niet warm is nu! Winkelen met 30 graden vind ik geen pretje. Hopelijk vind je wat leuke dingen. Sterkte!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
ah, check.
Ik winkel () nooit, maar moet voor de vakantie nog wat dingen hebben, en een dinsdagochtend leek me wel geschikt
!
Wat voor programma is dat dan? Hoeveel ECTS moet je daarvoor halen?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen, even kijken hoe mijn studieroosten uitvalt, weet namelijk al wel dat ik op ma en di bij biologie moet zijn, maar niet tot hoelaat, als ik het kan combineren, dan ga ik het zeker doen!en nee, hij gaat op vossenveld wonen
Safety joggers?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef SLP_ het volgende:
Iemand tips tegen pijnlijke voeten van het staan? Ik heb er zo'n last van, komt omdat ik op mn werk de hele dag sta. De enige keren dat ik ff kan zitten is met mn pauze. Ik heb al mn schoenen al es geprobeerd en ik elke schoen krijg ik pijnlijke voeten, vooral bij mn hak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Beste studenten,
Helaas is de uitslag van het tentamen Economie, rechtseconomie en balanslezen vertraagd. Deze zal nu op 23 juli as. bekend worden gemaakt.
Onze excuses voor het ongemak.
Ja lekker danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zojuist vier overvolle AH tassen vol met glas in één keer, in mijn eentje, op de fiets naar de glasbak gebracht![]()
.
Jij bent echt eng goed bezig de afgelopen 24 uurquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Ik heb zojuist vier overvolle AH tassen vol met glas in één keer, in mijn eentje, op de fiets naar de glasbak gebracht![]()
.
Het ging gelukkig goed!quote:
Echt hè! Ik heb vanmorgen zelfs al geleerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent echt eng goed bezig de afgelopen 24 uur
Dat jij ooit tentamens niet haalt zou me verbazenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het ging gelukkig goed!
[..]
Echt hè! Ik heb vanmorgen zelfs al geleerd!
Dit is een hertentamen hè...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij ooit tentamens niet haalt zou me verbazen
quote:
En dat noemt mij domquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Rituals het volgende:
[..].
Toen had ik heel slecht geleerd. Overigens lijkt het nu ook of ik beter leer dan dat ik doe volgens mij, maar goed. Hoewel, als ik mezelf zou vergelijken met bijv. DK of Mikkie dan leer ik inderdaad goed
.
D_K en ik leren gewoon heel efficiëntquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Rituals het volgende:
[..].
Toen had ik heel slecht geleerd. Overigens lijkt het nu ook of ik beter leer dan dat ik doe volgens mij, maar goed. Hoewel, als ik mezelf zou vergelijken met bijv. DK of Mikkie dan leer ik inderdaad goed
.
Ik wilde jullie net een compliment geven dat jullie wel slim moeten zijn om tentamens (in één keer) te halen met slecht één dag leren!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D_K en ik leren gewoon heel efficiënt. Hou jij je nou maar bezig met je her
.
Kan je nagaan als ik geneeskunde zou doen! Dan zou ik nog maar een halve dag hoeven te leren!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik wilde jullie net een compliment geven dat jullie wel slim moeten zijn om tentamens (in één keer) te halen met slecht één dag leren!
Ja hoe moeilijk kan dat nou zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik geneeskunde zou doen! Dan zou ik nog maar een halve dag hoeven te leren!
Ja jeetje, moet je nágaan. Je bent zoveel slimmer dan ik!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik geneeskunde zou doen! Dan zou ik nog maar een halve dag hoeven te leren!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Auw. Vorige maand m'n teennagel ingescheurd nadat er iemand tijdens een voetbaltoernooi op was gaan staan. Ik wachten op uitgroei, maar duurde wel een maand of twee. Blijf ik straks achter m'n slipper hangen, is de nagel compleet doorgescheurd, op ongeveer de helft van m'n teen dus.
En omdat, tpiwwp:Zal ik hem er even uithalen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit al de hele middag in de bieb om te bestuderen hoe ik ingegroeide teennagels en atheroomcystes kan verwijderen
.
En vanochtend vond de orthopeed het leuk om mij als proefpersoon te nemen voor knieonderzoek. Auw
Shine bright like a diamond.
Wij zijn al blij dat je dan typt in plaats van alsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja jeetje, moet je nágaan. Je bent zoveel slimmer dan ik!
Wat een gruwelijke fouten zijn dat. Een ex van mij maakte dergelijke fouten en ik verbeterde ze altijd (quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij zijn al blij dat je dan typt in plaats van als
Deed ik altijd, bij iedereen, ook bij toenmalige vriendinnetjes, vonden ze nooit leuk. Ik ben een nazi, sue mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke fouten zijn dat. Een ex van mij maakte dergelijke fouten en ik verbeterde ze altijd (). Toen hij op vakantie was, kreeg ik een kaartje van hem met onderaan: 'Ps. Sorry voor de spelfouten, ik heb hier geen spellingscontrole'
. Die 'relatie' heeft niet heel lang geduurd
.
Herkenbaar! Gelukkig zijn mijn huidige vrienden/kennissen beter in spreken/schrijven dan die ex, want het was behoorlijk vermoeiend somsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deed ik altijd, bij iedereen, ook bij toenmalige vriendinnetjes, vonden ze nooit leuk. Ik ben een nazi, sue me
Nee, laat die andere helft maar ziten, groeit vanzelf wel weer aan! Hopelijk wel netjes en niet ingroeienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:21 schreef June. het volgende:
[..]
Zal ik hem er even uithalen voor jeZit al de hele middag in de bieb om te bestuderen hoe ik ingegroeide teennagels en atheroomcystes kan verwijderen
.
En vanochtend vond de orthopeed het leuk om mij als proefpersoon te nemen voor knieonderzoek. Auw
[voetmodus]Gewoon goed vijlen ipv afknippen, dan heb je minder kans dat het weer ingroeit.[/voetmodus]quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, laat die andere helft maar ziten, groeit vanzelf wel weer aan! Hopelijk wel netjes en niet ingroeien.
Zo gemakkelijk is dat niet hoor om de wikkel van het verband te halen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoe moeilijk kan dat nou zijn
Maar ze waren niet ingegroeid, hij was gescheurd. De nagel groeide aanvankelijk gewoon prima (een stuk nieuwe nagel onder de oude, gescheurde zeg maar). Maar nu ben ik dus ineens een stuk meer kwijt dan de planning wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef June. het volgende:
[..]
[voetmodus]Gewoon goed vijlen ipv afknippen, dan heb je minder kans dat het weer ingroeit.[/voetmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |