Niet iedereen is gemaakt om leraar te worden. Verder is astrologie zoals ik al eerder zei een vrij groot onderwerp, je zult dus 10talle jaren moeten investeren wil je er uberhaupt een beeld van kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, hoe kun je in bobsnaam horoscopen schrijven als je niet kunt uitleggen hoe je dat doet ?
"Ja ik schrijf het zo op papier maar hoe ik eraan kom, echt geen flauw idee !"
Zoals bij vele onderwerpen in TRU kost het idd jaren , je zal er altijd zelf tijd en energie in moeten steken om je er een beeld van te kunnen vormen ,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Niet iedereen is gemaakt om leraar te worden. Verder is astrologie zoals ik al eerder zei een vrij groot onderwerp, je zult dus 10talle jaren moeten investeren wil je er uberhaupt een beeld van kunnen krijgen.
Wat een onzin, gelukkig kan inderdaad iedereen nalezen dat het niet zo gegaan is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry hoor , led vraagt nog aan EINZ of hij bedoelde dat hij iets zou voelen , Einz antwoord nog
"nee , je verwachtingen zijn verkeerd en ik zei JA omdat ik je energie wilde sturen en dat negeerd hij gewoon en gaat daarna klagen
Vervolgens antwoordt EINZ daarop met "Ja.", en vertelt vervolgens terloops nog even hoe sterk "the reconnection" wel niet is en wat voor effecten het wel niet heeft op mensen :quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:27 schreef _Led_ het volgende:
Enneh, puur uit interesse - zou je dat daarna ook remote op mij los kunnen laten zodat ik wat merk?
Nou, dat lijkt me wel wat - hij beantwoordt mijn vraag bevestigend en vertelt er nog even bij hoe sterk het wel niet is !!! Daarop raak ik enthousiast (eindelijk ga ik wat merken !) en wil ik natuurlijk wat afspreken :quote:Op maandag 12 juli 2010 09:16 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja.
Als je daar nog interesse in hebt wil ik dat wel doen.
Ik heb dus afgelopen weekend die course gehad en ik moet zeggen hoe sterk het was, en hoe extreem eenvoudig en snel te leren. Een stuk sterker en aanweziger dan reiki. Ik denk dat ik voortaan dan ook alleen maar dit ga doen, ook al ben ik al 6 jaar met reiki bezig.
En voor de mensen die dit allemaal onzin vinden, jullie doen maar. Ik weet nu echt beter dan dat, voorzover ik nog enige twijfel had is die nu weggenomen. Ik heb mensen zien schokken op tafel, ik heb mensen hun spieren zo zien verkrampen dat ze bijna omhoog kwamen van de tafels. Toen ik mijn handen bij een persoon die ik op de tafel had liggen weg haalde, hield het op. Toen ik mijn handen weer inbracht, begon het weer. En dat drie keer achter elkaar. Het is echt heel sterk.
Waarna EINZ opeens komt met een post waarin ie beweert dat ik er misschien NIETS van ga merken, wat vreemd is omdat dat nou juist de vraag was.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Cool, dus dit keer ga ik er wel echt wat van merken !!!
Komt u maar, wat spreken we af ?
Waarna ik dan ook mijn verbazing en teleurstelling uit :quote:Op maandag 12 juli 2010 10:56 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Maar je gaat weer uit van je eigen verwachtingen en stelt dat als jij niets voelt, er niets gebeurd is. Nogmaals, dat is niet zo. Als jij er niets van merkt, wil dat nog niet zeggen dat het niet werkt (hee, dat rijmt). Ik kan niet bepalen hoe reconnective healing bij jou terecht komt en wat het met je doet. Ik faciliteer alleen maar en stel het je ter beschikking, en geef geen garanties. Maar wie geeft wel garanties in het leven? De enige die garantie geeft is de autoverkoper, en dan ook alleen nog maar op de draaiende delen
Waarna EINZ beweert dat ik dingen door elkaar haal :quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
He ???? Wat is dit nou weer ???
Jij zei dat dit veel sterker was dan Reiki, waarop ik je vraag :
[..]
Waarop jij antwoordt :
[..]
En als we dan wat gaan afspreken wordt het opeens weer "je hoeft niks te merken" - terwijl dat nou juist de vraag was !
Waarna ik zeg dat de vraag letterlijk was of ie iets kon waar ik wat van zou merken, maar dat ik nu begrijp dat dat dus blijkbaar niet zo is.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Dat ik je dat kan sturen: ja. Dat ik je kan garanderen dat je iets voelt of dat er een vooraf bepaald resultaat optreedt: nee.
Waarna EINZ de pan uit flipt, zegt dat ik hem in de val heb gelokt, en een naamtopic voor me opent om me voor troll uit te maken en het liefst een forumban aan te praten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De vraag was letterlijk : "zou je dat daarna ook remote op mij los kunnen laten zodat ik wat merk?".
Jouw antwoord was "Ja.".
Maar okee, niet dus.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:43 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ach vent, zoek het gewoon maar zelf uit met je voorgeorchestreerde opzetjes. Wat mensen je ook vertellen en hoeveel moeite we ook voor jou doen, je zal er toch nooit voor uitkomen.
Je bekijkt het maar gewoon lekker, en doe ons een lol en reageer gewoon niet meer.
Einz.... ehhh eens!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:20 schreef jogy het volgende:
Zodra iemand over de schreef gaat vliegt ie eraf, zo simpel is het nou eenmaal. Drop it en mocht je nog een keer het idee hebben dat er iemand aan het trollen is geef het dan aan. Je hebt inderdaad veel geduld gehad en dat is wel een applausje waard maar je escalatie van het conflict was dan weer een beetje jammer.
Welke bos bloemen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Darkwolf het volgende:
Zullen we nu eindelijk die bos bloemen eens water geven en in een mooie vaas zetten met z'n allen?
Blijf erin.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De kous was wat dat betreft ook gewoon af. ( Heute abend reiki op afstand - wie heeft interesse? )
Maar daar stopte het niet, het ging verder.
EINZ kwam toen aan met "the reconnection", iets wat volgens hem vele malen sterker is dan reiki, en compleet anders werkt.
Omdat het volgens hem compleet anders werkt vroeg ik 'm dus of ie daar iets mee zou kunnen waar ik wel wat van zou merken.
Dat werd een JA, met de toevoeging "dat ik er misschien niks van zou merken".
Dat vond ik raar, dat ie iets kon waar ik iets van zou merken, maar misschien niks van zou merken.
En toen ontplofte hij.
Dat is toch wat die gast zegt te kunnen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef xChar het volgende:
[..]
Blijf erin.
Jij wilt vanuit je luie stoel een behandeling ontvangen. Hoe zielig
Jah, maar led wilt graag iets merkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is toch wat die gast zegt te kunnen?
Oh my ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef xChar het volgende:
Blijf erin.
Jij wilt vanuit je luie stoel een behandeling ontvangen. Hoe zielig
In tussentijd zou je eigenlijk bij moeten houden wie er hoeveel tijd heeft besteedt aan dit conflict, oftewel wie er de meeste posts voor heeft gebruikt. Jogy zei namelijk ook dat het volwassen zou zijn om hier ook vanuit _led_ gezien hier niet meer mee door te gaan, echter krijgt Jogy daar weer een opmerking op terug dat _led_ daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Darkwolf het volgende:
Ben het met JoepiePoepie eens. Al herken ik mij ook in jullie twee en daarom weet ik ook dat _LED_ alles behalve een troll is in TRU.
Hij steekt toch aardig wat energie in zijn posts om het maar helder proberen te krijgen.
Persoonlijk ben ik -net als Joepie- tegenwoordig al heel snel klaar met dit soort zaken en bewonder ik _LED_ ook wel ergens om toch het te blijven proberen post naar post.
[..]
Einz.... ehhh eens!
Zullen we nu eindelijk die bos bloemen eens water geven en in een mooie vaas zetten met z'n allen?
Ik heb ergens wat vertrouwen ontvangen dat de mods hier daadwerkelijk over aan het nadenken zijn. Dit riedeltje begint zo verder trouwens wel erg saai te worden eigenlijk. Elke keer gaat het weer precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef Flammie het volgende:
Als jij dat vind dan kun je misschien toch maar beter weg gaan?
Grappig dat je dit zo goed op een rijtje hebt. Dat is namelijk precies wat er met mij gebeurd is vanaf het moment dat ik in TRU kwam postenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef mediaconsument het volgende:
- Persoon komt TRU binnen met interesse voor de onderwerpen
- Deze persoon komt met een stelling of ervaring
- Het welkomstcommitee arriveert, want zij begrijpen dit verhaal niet helemaal, of willen het niet begrijpen
- Deze mensen gaan de persoon in kwestie uitleggen dat hij onzin praat en dat hij beter naar een psycholoog kan gaan
- De persoon houdt vol en gaat zijn best doen deze mensen toch wat te laten zien
- Na deze poging waren deze mensen nog steeds niet tevreden en dat laten ze duidelijk blijken
- Alles word uit de kast gehaald om van de persoon in kwestie een beeld te vormen van charlatan, oplichter, minder begaafde of zelfs psychiatrische patient
- De persoon krijgt daarvan genoeg en trekt zijn mond open
- Hierover doet hij zijn beklag, om dan direct in een believer-sceptici verhaal terecht te komen waarin hij bij de kleine kinderen die altijd maar kibbelen hoort
- Deze persoon heeft een keus, of hij gaat weg, of hij blijft in TRU posten met het risico dat een idee of uitspraak hem de rest van zijn leven, elke dag, met meerdere posts, zal achtervolgen.
Dat komt omdat jij in zowat al je posts eigenlijk aangeeft dat alles binnen dit forum bestaat uit oplichterij, psychologische problemen en fantasie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zo goed op een rijtje hebt. Dat is namelijk precies wat er met mij gebeurd is vanaf het moment dat ik in TRU kwam posten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef mediaconsument het volgende:
Verder @flammie @mediaconsument, succes met je stemmingmakerij!
Mjah, kaatsen is je vak, dat was ik bijna vergeten.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef opastokvis het volgende:
En dan zeggen dat _Led_ op EINZ lijkt.
Wat lijk jij trouwens op _Led_ & EINZ zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef opastokvis het volgende:
Samenvatting:
EINZ is er klaar mee en draait eindelijk door.
En _Led_ moet dan alles nog even honderd keer navertellen, want hij heeft misschien gelijk!
En nog een keer net zolang tot EINZ of iemand anders het zat is.
EINZ stopt dan ook uiteindelijk met reageren.
Vervolgens gaat _Led_ de discussie weer aan met de volgende, nog 100x vertellen hoe het gegaan is enzo, want hij heeft misschien gelijk! (Waarmee hij dus, niet zo heel erg verkapt, EINZ gewoon een trap nageeft).![]()
![]()
Deze persoon geeft hem geen gelijk en nog een paar anderen ook niet.
Anderen geven hem weer wel gelijk.
Maar om de discussie levend te houden verteld _Led_ eerst nog even 100x hoe het gegaan is, want hij heeft misschien gelijk!
En dan zeggen dat _Led_ op EINZ lijkt.
Blijf dan toch eens een keertje van de drank en de paddo's afquote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef DjinN het volgende:
Maar diezelfde personen schijnen niet te begrijpen dat ik afentoe ook wel eens zou willen ruilen. Dat ik voor een dag rust heb, en niets zie.
Jepz, daar heb je ook helemaal gelijk in !quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Blijf dan toch eens een keertje van de drank en de paddo's af!
Maar serieus: Dat soort opmerkingen worden zelden gemaakt door de 'vaste' sceptici die in TRU posten. Dat soort opmerkingen worden over het algemeen gemaakt door mensen die eventjes langs komen zeilen in TRU en daarna weer weggaan.
Hmm, ben je dan erg laat mee hoor, de climax hier is allang voorbijquote:
Lijkt me nou echt geen reet aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Flammie het volgende:
En die job is meestal best leuk lijkt mij![]()
Same here.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:20 schreef Flammie het volgende:
Mij wel.. Ik heb al vaker forums gemoderate en vond het opzich wel leuk
je e-tieten dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als je je e-penis wilt verlengen is het misschien wel een nuttig iets ja, een forum moderaten.
Maar ja, bij mij valt er niet zoveel te verlengen, want ik heb geen penis.
Yeah! Die natuurlijk wel!quote:
Puh, ik heb zoveel (misschien wel te veel) eigen sitesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef R0N1N het volgende:
5 jaar eigen site gehad + forum. Blij dat ik daar van verlost ben. Dat forum dan he
Die site was harstikke leuk om te doen. Dat eeuwige geOH op 't forum was stukken minder.
Lijkt me ook niet handig. Moet je ze eerst oprollen als je boodschappen gaat doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat geen enkele vrouw haar tieten wil verlengen hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig. Moet je ze eerst oprollen als je boodschappen gaat doen.
Gadverdammequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Beter wel doen ja, anders hangen ze onder het shirtje uit
Niet alleen. Ook bijzonder lastig als je er elke keer op staat, of als anderen er op staan. Of dat je er over struikelt.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet alleen. Ook bijzonder lastig als je er elke keer op staat, of als anderen er op staan. Of dat je er over struikelt.
Inderdaad, altijd je touwtje bij je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel handig als je touwtje wil springen
"En anders heb ik hier wel twee stoeptegels. Even aan uw borsten bevestigen en de zwaartekracht doet de rest!"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Komt een vrouw bij de plastisch chirurg: "Dokter, kunt u mijn borsten verlengen?" "Geduld mevrouwtje, geduld, dat komt vanzelf".
Ook met 400.000 bezoekers per maand ? Op een eigen (co-located) server ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Puh, ik heb zoveel (misschien wel te veel) eigen sites. Kijk ze eens groeien zeg, die e-tieten van mij
!
Lijkt me wel lastig met hardlopen. Heb je steeds 2 blauwe ogen (& dan niet de kleur van je irisquote:
Misschien werkt die truuk van de bosjesmannen ook wel op tetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Komt een vrouw bij de plastisch chirurg: "Dokter, kunt u mijn borsten verlengen?" "Geduld mevrouwtje, geduld, dat komt vanzelf".
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig met hardlopen. Heb je steeds 2 blauwe ogen (& dan niet de kleur van je iris)
[..]
Misschien werkt die truuk van de bosjesmannen ook wel op tetten.
Neem een stokje, rol het 'zaakje' er om heen & dan rekken & verder oprollen. (is ergens een (pijnlijke) vid. van )
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een topic is dit geworden zeg![]()
!
En dan te bedenken dat GrotePierFR:
Truth is NOG STEEDS een trollengrot
naar dit topic gestuurd is om zich te laten uitwonen door een grote neger serieus over zijn frustraties te praten.
Zal straks nog wel ff zoeken. Zit nu op m'n werk (YouTroep e.d. zijn hier geblokkeerdquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt gelijk, afgelopen met die offtopic rare praatjes
Eeehm, we mochten in dit topic geen (suggestieve) opmerkingen meer maken over seks en geslachtsdelen. En zeg niet: "Dat bedoel ik helemaal niet, dat lees jij erin!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf is gek op natte grotjes.![]()
Maar dan wel zonder trollen graag...![]()
Van iedereen weet ik het niet, maar ikke in ieder geval welquote:Iedereen ook al zo benieuwd naar de nieuwe move van Pier?
Oh. Wist ik niet. Heb niet het hele topic aandachtig door gelezen om dit schijnbaar of op te merken of dat ik het vergeten was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eeehm, we mochten in dit topic geen (suggestieve) opmerkingen meer maken over seks en geslachtsdelen. En zeg niet:[i] "Dat bedoel ik helemaal niet, dat lees jij erin!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |