Onbevlekte ontvangenis?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
* MinderMutsig heeft kriebels in haar buik
idemquote:Op maandag 21 juni 2010 23:06 schreef TimeJumper het volgende:
Nou ik heb eigenlijk helemaal niets gemerkt
Tijd voor een rondje dusquote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Michielos het volgende:
ik kreeg opeens een tinteling door mijn lichaam. Heb ook 1743 euro gewonnen met poker. Als het aan de reiki lag, thanks!
Als EINZ me reiki-zwanger heeft gemaakt ben ik om.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Michielos het volgende:
ik kreeg opeens een tinteling door mijn lichaam. Heb ook 1743 euro gewonnen met poker. Als het aan de reiki lag, thanks!
Dat is toch het principe van een forum.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Goed dat je een eigen mening hebt, maar waarom post je dat in dit topic?
Sorry, ik heb helemaal niks gemerkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:49 schreef EINZ het volgende:
Ik ben met reiki sturen begonnen tussen 22:35 en 22:40 en ben geëindigd rond 23:04. Ik weet niet of en wat jullie gevoeld hebben, maar ik heb voor het eerst sinds weken weer eens goed geslapen
Ik voelde het heel sterk tussen mijn handen. Ik heb gevraagd om de reiki naar jullie toe te sturen op een manier die goed is voor elk van jullie en jullie gevisualiseerd tussen mijn handen.
Mja maar dit topic is niet bedoeld om te discussieren over het wel of niet werken van reiki. Dit is een aanmeldtopic voor de sessie van gisteravond met eventueel daaruit voortvloeiende ervaringen. Open gerust een eigen topic over het wel of niet werken van reikiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat is toch het principe van een forum.
Kan, heb ik ook gezegdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef _Led_ het volgende:
Sorry, ik heb helemaal niks gemerkt.
Ik was het nietquote:Ik werd wel om 02:35 wakker gebeld, en nadat het een tijd stil bleef hoorde ik (tenminste, zo klonk het) een afrikaanse vrouw rare dingen mompelen, maar dit leek me meer gerelateerd aan het voodoo topic
(Dit is geen geintje trouwens)
Je gebeden zijn verhoordquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, ik heb helemaal niks gemerkt.
Ik werd wel om 02:35 wakker gebeld, en nadat het een tijd stil bleef hoorde ik (tenminste, zo klonk het) een afrikaanse vrouw rare dingen mompelen, maar dit leek me meer gerelateerd aan het voodoo topic
(Dit is geen geintje trouwens)
Wat een strenge regels. En ik maar denken dat alternatieve genezers juist wat ruimdenkender zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef EINZ het volgende:
[..]
Mja maar dit topic is niet bedoeld om te discussieren over het wel of niet werken van reiki. Dit is een aanmeldtopic voor de sessie van gisteravond met eventueel daaruit voortvloeiende ervaringen. Open gerust een eigen topic over het wel of niet werken van reiki
Meh, ik vind iemand 'snachts wakker bellen niet zozeer voodoo alswel gewoon onbeschoftquote:
Ligt niet aan mij, maar aan de TRU policyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:09 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat een strenge regels. En ik maar denken dat alternatieve genezers juist wat ruimdenkender zijn![]()
Maar je hebt gelijk, het was enigzins offtopic en nee ik ga geen topic openen over Rieki
Maar je pik viel er niet vanaf na dat gesprek?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, ik vind iemand 'snachts wakker bellen niet zozeer voodoo alswel gewoon onbeschoft
Prima dat je je hoodoo-voodoo-schmoodoo op me loslaat maar laat me dan wel gewoon lekker maffen !
Bush-talk? Een takkewijf dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:21 schreef _Led_ het volgende:
Nou, m'n bush-talk is niet wat het geweest is dus het was een erg eenzijdig gesprek
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Manke het volgende:
dat er gevaar hangt aan reiki vanuit Christelijk perspectief.
Gewoonte omdat ik usually geen ellenlange topic-titel wil gebruiken maar een klein woordje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef EINZ het volgende:
Overigens hoef je fok links niet in een url tag te zetten, die worden standaard op fok herkend
Ik ben wel reiki master, maar geen master-teacherquote:
Ik heb zelf de eerste graad, maar wil in de toekomst ook aan de tweede graad beginnen. Als je een goed adres hebt mag je me wel een bericht sturenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik ben wel reiki master, maar geen master-teacherIk heb geen reiki 3b
Ik kan wel aan een goed adres komen als je daar je licht eens wilt opsteken?
Welke regio woon je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik heb zelf de eerste graad, maar wil in de toekomst ook aan de tweede graad beginnen. Als je een goed adres hebt mag je me wel een bericht sturen
Heb je mij ook reiki gestuurd? Ik stond vanmorgen voor het eerst sinds dagen zonder pijn in mijn rug op. Zo ja, hartelijk bedanktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:49 schreef EINZ het volgende:
Ik ben met reiki sturen begonnen tussen 22:35 en 22:40 en ben geëindigd rond 23:04. Ik weet niet of en wat jullie gevoeld hebben, maar ik heb voor het eerst sinds weken weer eens goed geslapen
Ik voelde het heel sterk tussen mijn handen. Ik heb gevraagd om de reiki naar jullie toe te sturen op een manier die goed is voor elk van jullie en jullie gevisualiseerd tussen mijn handen.
Twentequote:
Alsof ie nu nog gaat zeggen "Nee, dat heb ik niet"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je mij ook reiki gestuurd? Ik stond vanmorgen voor het eerst sinds dagen zonder pijn in mijn rug op. Zo ja, hartelijk bedankt
Als hij eerlijk is, wél. Wil het echt graag weten, want het is wel frappant. Ik las pas vandaag van die reiki.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Alsof ie nu nog gaat zeggen "Nee, dat heb ik niet"
Dat wou je toch? Of niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je mij ook reiki gestuurd? Ik stond vanmorgen voor het eerst sinds dagen zonder pijn in mijn rug op. Zo ja, hartelijk bedankt
Dat staan er wel meer nietquote:
Ik zal thuis eens kijkenquote:
Thanksquote:
Dan was je dus te laat he? Misschien wil Einz het wel een keer opnieuw doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |