quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef chauchat het volgende:
Voodoo-poppen werken niet zonder interpunctie, heb ik begrepen. Of nou ja, ze werken wel, maar je krijgt alle bijwerkenineenszonderpauzedusdatiswelevenaanpoten.
dat de mensen in kwestie anders lekkah geihl wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:25 schreef darknes het volgende:
waar je moet voor opletten omdat ze ook spreken van nooit een voodoo pop verkeerd te gebruiken wat houd dit in ??
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef chauchat het volgende:
De hamvraag is: wanneer is een pop een voodoopop. En werkt het ook met een barbie?
en een haar of persoonlijk bezit: kledingstuk, haar dus etcquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef darknes het volgende:
ze spreken over klei en stro dus enkel dingen die te vinden zijn in de natuur
Wanneer je bent aangewezen op al dat wat de natuur te bieden heeft dan zul je het, ben ik bang, inderdaad moeten doen met klei en stro.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef darknes het volgende:
ze spreken over klei en stro dus enkel dingen die te vinden zijn in de natuur
expert daar word je wijzer van!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef darknes het volgende:
wel ik heb het nog nooit gedaan maar wil het wel eens proberen om eventueel een pop te maken met een eigen foto die je in de pop steekt en dan de pop jou eigen naam geeft en zo zou je dan dingen kunnen vragen die volgens de uitleg zouden uitkomen , ze zeggen wel dat de pop enkel voor je eigen is en dat je het goed moet wegsteken , ze spreken ook van 7 naalden die je moet opwarmen boven een witte kaars en dan in de hartstreek moet plaatsen voor dat het zou werken daar om vraag ik via deze forum wat meer informatie ik wil niet zomaar aan iets beginnen als er ook nadelen aan zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef Natrium het volgende:
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Dit soort dingen bestaan niet
Jij bent anders ook niet erg serieus aan 't posten in dit topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |