Wat lijk jij trouwens op _Led_ & EINZ zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef opastokvis het volgende:
Samenvatting:
EINZ is er klaar mee en draait eindelijk door.
En _Led_ moet dan alles nog even honderd keer navertellen, want hij heeft misschien gelijk!
En nog een keer net zolang tot EINZ of iemand anders het zat is.
EINZ stopt dan ook uiteindelijk met reageren.
Vervolgens gaat _Led_ de discussie weer aan met de volgende, nog 100x vertellen hoe het gegaan is enzo, want hij heeft misschien gelijk! (Waarmee hij dus, niet zo heel erg verkapt, EINZ gewoon een trap nageeft).![]()
![]()
Deze persoon geeft hem geen gelijk en nog een paar anderen ook niet.
Anderen geven hem weer wel gelijk.
Maar om de discussie levend te houden verteld _Led_ eerst nog even 100x hoe het gegaan is, want hij heeft misschien gelijk!
En dan zeggen dat _Led_ op EINZ lijkt.
Blijf dan toch eens een keertje van de drank en de paddo's afquote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef DjinN het volgende:
Maar diezelfde personen schijnen niet te begrijpen dat ik afentoe ook wel eens zou willen ruilen. Dat ik voor een dag rust heb, en niets zie.
Jepz, daar heb je ook helemaal gelijk in !quote:Op maandag 19 juli 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Blijf dan toch eens een keertje van de drank en de paddo's af!
Maar serieus: Dat soort opmerkingen worden zelden gemaakt door de 'vaste' sceptici die in TRU posten. Dat soort opmerkingen worden over het algemeen gemaakt door mensen die eventjes langs komen zeilen in TRU en daarna weer weggaan.
Hmm, ben je dan erg laat mee hoor, de climax hier is allang voorbijquote:
Lijkt me nou echt geen reet aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Flammie het volgende:
En die job is meestal best leuk lijkt mij![]()
Same here.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:20 schreef Flammie het volgende:
Mij wel.. Ik heb al vaker forums gemoderate en vond het opzich wel leuk
je e-tieten dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Als je je e-penis wilt verlengen is het misschien wel een nuttig iets ja, een forum moderaten.
Maar ja, bij mij valt er niet zoveel te verlengen, want ik heb geen penis.
Yeah! Die natuurlijk wel!quote:
Puh, ik heb zoveel (misschien wel te veel) eigen sitesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef R0N1N het volgende:
5 jaar eigen site gehad + forum. Blij dat ik daar van verlost ben. Dat forum dan he
Die site was harstikke leuk om te doen. Dat eeuwige geOH op 't forum was stukken minder.
Lijkt me ook niet handig. Moet je ze eerst oprollen als je boodschappen gaat doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat geen enkele vrouw haar tieten wil verlengen hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet handig. Moet je ze eerst oprollen als je boodschappen gaat doen.
Gadverdammequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Beter wel doen ja, anders hangen ze onder het shirtje uit
Niet alleen. Ook bijzonder lastig als je er elke keer op staat, of als anderen er op staan. Of dat je er over struikelt.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet alleen. Ook bijzonder lastig als je er elke keer op staat, of als anderen er op staan. Of dat je er over struikelt.
Inderdaad, altijd je touwtje bij je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel handig als je touwtje wil springen
"En anders heb ik hier wel twee stoeptegels. Even aan uw borsten bevestigen en de zwaartekracht doet de rest!"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Komt een vrouw bij de plastisch chirurg: "Dokter, kunt u mijn borsten verlengen?" "Geduld mevrouwtje, geduld, dat komt vanzelf".
Ook met 400.000 bezoekers per maand ? Op een eigen (co-located) server ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Puh, ik heb zoveel (misschien wel te veel) eigen sites. Kijk ze eens groeien zeg, die e-tieten van mij
!
Lijkt me wel lastig met hardlopen. Heb je steeds 2 blauwe ogen (& dan niet de kleur van je irisquote:
Misschien werkt die truuk van de bosjesmannen ook wel op tetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Komt een vrouw bij de plastisch chirurg: "Dokter, kunt u mijn borsten verlengen?" "Geduld mevrouwtje, geduld, dat komt vanzelf".
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig met hardlopen. Heb je steeds 2 blauwe ogen (& dan niet de kleur van je iris)
[..]
Misschien werkt die truuk van de bosjesmannen ook wel op tetten.
Neem een stokje, rol het 'zaakje' er om heen & dan rekken & verder oprollen. (is ergens een (pijnlijke) vid. van )
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een topic is dit geworden zeg![]()
!
En dan te bedenken dat GrotePierFR:
Truth is NOG STEEDS een trollengrot
naar dit topic gestuurd is om zich te laten uitwonen door een grote neger serieus over zijn frustraties te praten.
Zal straks nog wel ff zoeken. Zit nu op m'n werk (YouTroep e.d. zijn hier geblokkeerdquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt gelijk, afgelopen met die offtopic rare praatjes
Eeehm, we mochten in dit topic geen (suggestieve) opmerkingen meer maken over seks en geslachtsdelen. En zeg niet: "Dat bedoel ik helemaal niet, dat lees jij erin!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf is gek op natte grotjes.![]()
Maar dan wel zonder trollen graag...![]()
Van iedereen weet ik het niet, maar ikke in ieder geval welquote:Iedereen ook al zo benieuwd naar de nieuwe move van Pier?
Oh. Wist ik niet. Heb niet het hele topic aandachtig door gelezen om dit schijnbaar of op te merken of dat ik het vergeten was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eeehm, we mochten in dit topic geen (suggestieve) opmerkingen meer maken over seks en geslachtsdelen. En zeg niet:[i] "Dat bedoel ik helemaal niet, dat lees jij erin!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |