Niet alle vrouwen zoeken dat. En het moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´
Ik probeerde een contrast te maken tussen beide opties.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het trouwens apart waarom je ons tussen die twee laat kiezen.
Tsja, hier zit toch wel wat in.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
laat je niet voor de gek houden hier, het is WEL erg om over treinen te praten.
Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.
Dat compenseert dan weer dat je verder niet zoveel te melden hebt. Succes
Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.
Tja... ik heb een keer een meisje weten te versieren door een uur lang over Harry Potter te praten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het trouwens apart waarom je ons tussen die twee laat kiezen.
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.
(heeft TS zelf toegegeven in een eerder topic)
En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.
Ik heb hem de uitdaging gegeven om vandaag NIET meer te beginnen over vrouwen, maar helaas heeft hij daarin gefaald. Ergo, TS is heel erg desperate en heeft al maanden een bord voor zijn kop aangezien er mensen zijn binnen R&P die hem welgemeende adviezen geven en hij ze niet opvolgt.
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Oldtimers is ook een suffe hobby ja. Ik heb zelf tien jaar een muziekinstrument gespeeld, heb ik ook altijd verzwegen op de eerste dates.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen.Er is natuurlijk wel een verschil tussen verlegen of compleet sociaal gestoord of wereldvreemd.
Niet dat ik weet of de TS zo is, maar het is wel een verschil.
En als je verlegen bent is het ook moeilijker iemand scoren, vooral als jongen ja.
Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef JustinK het volgende:
Lees gewoon al je FOK! posts van de afgelopen week voor
Ik vroeg ooit een keer aan een Russische dame of ze m'n trein (poyezd) wou zien. Toen was het ijs meteen gebrokenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.![]()
Nogmaals, ik praat niet over treinen als ik met een vrouw in gesprek ben, lol.
Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.
(heeft TS zelf toegegeven in een eerder topic)
En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef walk-man het volgende:
[..]
Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?
Nou, dan begin je over treinen en maak je haar aan het lachen, vervolgens vraag je haar wat voor een hobby's ze heeft en ga je daar weer op in en zo hou je het gesprek op gang. Niet teveel nadenken, hou het luchtig. Je maakt het jezelf veel te moeilijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo.Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.
Dat bord is nu wel gebroken, haha.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!
Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
Inderdaad, dat zijn niet bepaald dealbreakers. Een klik is veel belangrijker.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!
Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
Lees eens wat boeken over sociale vaardigheden, ga eens naar een cursus. Serieus, dat kan écht helpen!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat bord is nu wel gebroken, haha.
Lotusss
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo.Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
Als het dan toch ter sprake kom, doe ik er meestal wel goed aan te beginnen over de ICE (InterCityExpress), dé hogesnelheidstrein van Europa. Dat vinden ze dan nog weleens interessant. Verhalen over met 300 km/u door Duitsland erbij. Keertje autootjes op de Autobahn die niet harder gaan dan 200 km/u inhalen enzo. Nodig ik ze uit voor een reisje.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Premium_Quality het volgende:
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Kieswiel het volgende:
Thuis wonen is best een nono. Wat iemand verder doet of hij eruit ziet of hoe spontaan hij is boeit me niet zo, als het maar klikt. Ik vind trouwens dat je best over je treintjes mag praten, als je dat met enthousiasme brengt kan het best interessant zijn. Ik had een tijdje geleden een heel gesprek gehad met een fietsfanaat. Ik heb echt niks met fietsen maar dat iemand uberhaupt een passie heeft vind ik al boeiend.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?...
Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
joh dat zou wel diepgang in een relatie brengen ja......quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?... Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:16 schreef Strawberryx het volgende:
de 1e..verlegen jongens zijn schattig! hahaha
Maar niet als het jou niet lukt om hem uit zijn schulp te krijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:23 schreef Twiney het volgende:
Beetje verlegen is schattig!
Ik ga voor het eerste.
Dit is een vraag waar iedereen het antwoord wel op kan raden, alle vrouwen rennen naar binnen en roepen dat ze de eerste willen. Ik wil natuurlijk ook graag de eerste, uiteraard.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
nr uno heeft alleen maar dingen die ik leuk vind dus voila.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Ik heb toevallig nog 3 dode kevers liggen, interesse?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 05:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]Ik verzamel keverpootjes en snorharen van katten. Wil je ze een keer komen bekijken?
Je maakt een garpje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaliteitstopic dit, en daar moet ik even in posten.
De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.quote:
Als ie maar geen eenpersoonsbed heeft!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.
Dat is de druppel inderdaad, kom je net een vent tegen die echt ALLES heeft wat je hartje begeert, looks, brains, ditdat, kom je bij m thuis, STAAT ER EEN 1-PERSOONSBED.quote:
AFKNAPPERRRRR! En dan ook nog autootjesbehang zeker.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is de druppel inderdaad, kom je net een vent tegen die echt ALLES heeft wat je hartje begeert, looks, brains, ditdat, kom je bij m thuis, STAAT ER EEN 1-PERSOONSBED.
Nou inderdaad, dat moet er nog eens bij komen zeg, jeeezzzzzz.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
AFKNAPPERRRRR! En dan ook nog autootjesbehang zeker.
En daarachteraan roepen dat ze zo blij is dat ze tenminste als single diagonaal in haar tweepersoonsbed kan liggen uiteraard.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat moet er nog eens bij komen zeg, jeeezzzzzz.....
Die vent heeft een bankrekening van hier tot Tokyo, ziet eruit als <vul hier je droomman in>, behandelt je als een prinses, raakt precies de juiste snaren, heeft ie FUCKING autootjesbehang.
''Hey, ik ben blij voor je dat je een Aston Martin Vanquish hebt hoor, maar moest je nou echt ook behang nemen met die auto erop ? Ik kap ermee, veel succes in je zoektocht naar een vrouw die daar geen moeite mee heeft, loser !''
Dat ook nog ja, 1-persoonsbed-losers ook altijd, *zucht*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
En daarachteraan roepen dat ze zo blij is dat ze tenminste als single diagonaal in haar tweepersoonsbed kan liggen uiteraard.
Terwijl het juist het ultieme excuus is om dan maar dicht tegen elkaar aan te kruipen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ook nog ja, 1-persoonsbed-losers ook altijd, *zucht*
Joh daar heb ik helemaal geen excuses voor nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het juist het ultieme excuus is om dan maar dicht tegen elkaar aan te kruipen.
ligt eraan hoelang je diegene kent, in het begin is het logisch dat die erg verlegen is. En dates zijn sowieso niet heel comfortabel, dus als verlegen persoon kan dat juist erger zijn:P. Ik denk dat als ik zou merken dat ik hem na een tijdje nog steeds niet ken, en er een afstandelijkheid is, dan kap ik ermeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar niet als het jou niet lukt om hem uit zijn schulp te krijgen.
Hoeveel geduld zou je hebben? 1 date? 2 dates?
Socios komt niet contact-gestoord over in dit Topic, maar wel behoorlijk onzeker.
Wie is eigenlijk de andere persoon waarmee vergeleken wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is nou waarom ik geen leuke meisjes kan ontmoeten. omdat ik te verlegen ben.quote:Dit is een vraag waar iedereen het antwoord wel op kan raden, alle vrouwen rennen naar binnen en roepen dat ze de eerste willen. Ik wil natuurlijk ook graag de eerste, uiteraard.
Hoe groot is de kans dat ik die krijg? Ik ben zelf ook 'wat verlegen', dus ik zal niet op meneer nummer 1 afstappen. Meneer nummer 1 laat ook niet merken dat hij wat in mij ziet en dus gebeurt er helemaal niks.
We kunnen namelijk helaas niet allebei ruiken dat de ander het wel ziet zitten.
Grote kans dus dat je toch eindigt met mr 2, alleen al omdat hij wél contact legt.
ik zal eens uitgebreid op een bepaalde manier vertellen. hoe dat mij dus een keer afging in een 1 persoons bed, met me 'vriendin' die ik net had.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het juist het ultieme excuus is om dan maar dicht tegen elkaar aan te kruipen.
lees bovenstaande over faalfaalfaal sleepoverquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef mahlah het volgende:
Maar niet als het jou niet lukt om hem uit zijn schulp te krijgen.
Hoeveel geduld zou je hebben? 1 date? 2 dates?
Dan succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef RealZeus het volgende:
En trouwens: denk je werkelijk hier een vrouw te kunnen scoren met dit soort pareltjes?
[Meet] Met z´n allen naar de Wallen!
ja is wel grappig als je over de walletjes loopt.quote:
Als het aan jezelf ligt dan wordt het misschien tijd om er wat aan te doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja is wel grappig als je over de walletjes loopt.
dan zie je vrouwen flirten met overkill om je naar binnen te lokken.
zie ik eigenlijk nooit in het echte leven
wel triest dat dit soort dingen voor mij nodig zijn.
het is gvd allemaal de schuld van . niet van " alle vrouwen de bitches"
ik vind vrouwen niet trutten ofzo.
maar het is de schuld van ... mezelf, en van social skills
en also jammer dat het (mij dan) heel veel geld kost, en me daarom financieel minder aantrekkelijk maakt voor golddiggers
Ja, dat denk ik ook wel. Als de vrouwen hier lezen dat jij naar de hoeren bent geweest staan ze voor je in de rij.quote:
alleen als je een schriftelijke bevestiging van de dames van plezier in kwestie kunt laten zien dat je goed tussen de lakens bentquote:
Een neukdiploma?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
alleen als je een schriftelijke bevestiging van de dames van plezier in kwestie kunt laten zien dat je goed tussen de lakens bent![]()
dat is idd de juiste omschrijvingquote:
heb ik reeds mijn neukdiploma reeds behaald bij de hoeren?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat is idd de juiste omschrijving![]()
Dan weet zijn toekomstig nieuwe vriendin iig dat hij zijn tijd goed besteed heeft met veldonderzoek om haar zo goed mogelijk te kunnen behagen!
Ik hoop echt dat je dit niet meent.quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb ik reeds mijn neukdiploma reeds behaald bij de hoeren?
ik heb na het neuken, bij een normaal meisje.
ongevraagd terwijl het niet hoefde geld achtergelaten op de tafelbij de deur haar hand geschud, dankjewel en gedag gezegd.
ik doe alles perfect zoals het hoort, toch?
Nee, dat is volgens mij wel één van de grofste manieren om een vrouw te beledigen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit niet meent.
Ik zou not amused zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij wel één van de grofste manieren om een vrouw te beledigen.
is op waarheid gebaseerd. maar zijn meer details hoor....quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb na het neuken, bij een normaal meisje.
ongevraagd terwijl het niet hoefde geld achtergelaten op de tafel
bij de deur haar hand geschud, dankjewel en gedag gezegd.
ik doe alles perfect zoals het hoort, toch?
ja, was ze inderdaad nogal ongemakkelijk bij, dat ik stapeltje geld achterliet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat de meeste vrouwen dat niet heel erg waarderen.
goede dingen:quote:Ik waardeer echt heel erg wat je voor me gedaan hebt
(..................)
Ik hoop dat je me nu echt kan beloven nooit, maar dan ook noooit mij weer te bellen op een ander nummer dan die ik je gegeven heb. In zo'n situatie als dit doe je dat toch sowieso niet? Sorry als ik bot over kom, maar ik baal wel aardig van de situatie en de dingen die je beschrijft in je vorige mail. Ben echt geschrokken
ook niet echt cool dat ik openbaar forum erover postquote:en als dit allemaal verkeerd uitpakt en alles bekend word ben ik mn leven (wat er nog van over was) kwijt.
Ja, terecht, hiermee bestempel je haar als een hoer. Ik zou eens psychologische hulp gaan zoeken als ik jou was want je hebt er echt helemaal niks van begrepen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, was ze inderdaad nogal ongemakkelijk bij, dat ik stapeltje geld achterliet.
Hoe de fuck kan je dat voor elkaar krijgen? Je moet echt hulp zoeken. Dat meisje DEED alles, het enige wat je moest doen was haar nemen... en je durfde niet? En waarom denk je niet dat je geen psycholoog nodig hebt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit is nou waarom ik geen leuke meisjes kan ontmoeten. omdat ik te verlegen ben.
en degeen die me ontmoeten zijn niet mijn type, en ik niet hun. omdat zij op me afstappen
volgens strawberry de 'foute vrouwen'
en @strawberry: ik denk helemaal niet dat vrouwen bitches zijn, en al helemaal niet alle vrouwen.
het is moeilijk om vrouwen te ontmoeten. en ik kan wel uren klagen en uitwijden over dat het stom is, dat mannen altijd maar eerste stap moeten doen enzo. ik kan dat niet
ik heb ideeen gehad, om maar oud te worden, tot het bejaardentehuis(Vrouwenoverschot)
of naar een land te gaan waar vrouwen wel eerste stappen zetten. was een 1 of ander land, ijsland ofzo, en dan ergens een hoofdstad, waar amper mannen zijn, en vrouwen mannen aanspreken.
of maar inportbruid uit oosteuropa.
(zover wil ik nu nog niet gaan, zou graag nederlands sprekend meisje willen)
maar goed...
vrouwen 'hinten' weleens.... ik heb van vrienden gehoord (altijd later pas) dat meisjes weleens naar me hinten. maar ik ZIE DAT NIET. huil
ik kan niet 'alles om me heen' in de gaten houden.
[..]
ik zal eens uitgebreid op een bepaalde manier vertellen. hoe dat mij dus een keer afging in een 1 persoons bed, met me 'vriendin' die ik net had.
ik bleef dus bij haar slapen. tegen me ouders had ik verteld dat andere vrienden ook bleven slapen, en dat het gewoon een slaapover of hoe noem je het was. ik ben verlegen;preuts
of was preuts, ik weet niet.
dus einde van de avond naderde. En we waren op een andere kamer met bed, dan haar slaapkamer.
ik dacht dat ik daar zou blijven slapen.
wil zij de matras naar haar kamer slepen zodat we samen kunnen blijven slapen.
ik voelde me echt. ik hielp maar gewoon... maar ik dacht echt van, zij nam al de hele avond initiatiefen dat ze me leuk vond enzo, en ik niets.
en ik dacht dat ik dan naast haar bed, op de grond moest gaan slapen. ik voelde me net een hondje.
----(nog wat later)
we gaan tanden poetsen enzo, en dan plannen maken om te gaan slapen.
en naar bed.
omkleden. ik panisch dat ze niet om mag kijken enzo.
en dan in bed gaan liggen. blijkt dat ze samen met me op die matras op de grond wil gaan 'slapen'
dus dat gebeurde.
licht uit.
en ze kwam de hele tijd dichterbij enzo, en ik dan de hele tijd van haar afkruipen.
ik kwam op gegeven moment, naast het matras uit. en ze bleef dichterbij komen elke keer,totdat zij merkte dat zij ook van de matras begon af te gaan.
dus ik er wat van zeggen.
en ben ook nog een keertje opgestaan en naar andere kant van de matras gelopen.
ik wilde eigenlijk haar heel graag aanraken enzo, of voelen. ik had nog nooit een meisje naakt gezien, of wat dan ook.(behalve plaatjes) maar ik durfde niet.
zij pakte ook een keer mijn hand, en deed die op haar slipje, en 'kreunde' daar een beetje bij(ja sorry klinkt echt heel slechte porno ofzo dit, maar ik kan het niet anders omschrijven)
ik trok alleen maar panisch terug.
edit: oh ze greep me ook nog een keer in me kruis.
later zij ze ook nog dat ze meer wilde, maar ik zei dat we dat beter niet konden doen. en allemaal vage redenen.
ik was maagd en ben ik ook gebleven.
faal-faal-=faal.
speelt wel al een tijdje terug, toen ik nog niet echt 'oud' was. maar leuke illustratie over verlegen personen he.
dus 1 persoons bed goede reden om knus te zijn??????? met verlegen persoon?????
denk daar maar nog eens over na
[..]
lees bovenstaande over faalfaalfaal sleepover
zij heeft me kort daarna gedumpt.
(maar had ook andere redenen, maar even om dit verhaal lekker extreem te laten klinken, ga ik daar nu niet over typen)
leuk plaatje, van vermeer.quote:
Omdat ik hoop dat het vanzelf nog wel allemaal goed komt.quote:Hoe de fuck kan je dat voor elkaar krijgen? Je moet echt hulp zoeken. Dat meisje DEED alles, het enige wat je moest doen was haar nemen... en je durfde niet? En waarom denk je niet dat je geen psycholoog nodig hebt?
quote:mylifeisgrey schreef
en ik heb ook geen 2 persoons bed.
durf niet een vrouw hier te laten komen, met me 1 persoons bed, en zwijnenstal.
ik vind het te eng om een meisje over te halen, om naar HAAR huis te gaan
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik hoop dat het vanzelf nog wel allemaal goed komt.
en misschien is het een goed idee dat wij gewoon gaan neucken. al dat gepraat he , daar work geil vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
misschien is het een goed idee als socios en mylifeisgrey samen naar een cursus sociale vaardigheden gaan?!
http://www.zorgstroom.nl/(...)voor-volwassenen.htm
als we daarna dan wel samen een sigaretje roken!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en misschien is het een goed idee dat wij gewoon gaan neucken. al dat gepraat he , daar work geil van
uiteraard.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als we daarna dan wel samen een sigaretje roken!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uiteraard.
we krijgen het pakje wel leeg de eerste dag!
Als een vd Fok!sters deze 2 personen in real life tegenkomt, hoeft ze helemaal geen keuze te maken. Man nr.1 legt namelijk geen contact, dan houdt het al op. Simpel. Op die 0,1% vd vrouwen na dan, die zelf het initiatief nemen. Dus eigenlijk heeft ze alleen maar een keuze tussen het wel of niet ingaan van de avances van man nr.2quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Een plus ?? hij rijdt dan vast geen Porsche 911.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Studeren en een aantrekkelijk uiterlijk is sowieso een plus. Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
En de soort studieboeken wel ? ....quote:Het bed heeft geen invloed op de keuze trouwens.
Ik heb totaal niets met auto's, al rijdt hij in een eend, I don't care.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Een plus ?? hij rijdt dan vast geen Porsche 911.
[..]
En de soort studieboeken wel ? ....
Wat als die geen auto heeft ? ...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:54 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets met auto's, al rijdt hij in een eend, I don't care.
Dit lijkt mij niet oppervlakkig.quote:Ja, ik studeer zelf en ik vind het belangrijk dat een man dat ook doet of heeft gedaan. Noem het oppervlakkig, maar het werkt bij mij anders niet/slecht
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wat als die geen auto heeft ? ...
Of zelfs geen rijbewijs ... ?
[..]
Dit lijkt mij niet oppervlakkig.
Tegenwoordig zijn vrouwen (huidige generatie 25-45) in Nederland beter opgeleid dan mannen; Lijkt me logisch dat deze eis sterker gaat spelen bij vrouwen.
Ben benieuwd hoe deze vrouwen omgaan met dit beperkte aanbod. Gaan ze op zoek naar buitenlandse mannen (vaak wellicht), of worden ze tevreden met een "half"-gebakken intellectueel of gesjeesde ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:54 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets met auto's, al rijdt hij in een eend, I don't care.
Ja, ik studeer zelf en ik vind het belangrijk dat een man dat ook doet of heeft gedaan. Noem het oppervlakkig, maar het werkt bij mij anders niet/slecht
Tja.. ik vond destijds een man leuk die nog thuis woont, een eenpersoonsbed heeft, moeilijk contact kan leggen met anderen en wat verlegen is. Wel wassie knap en werkte hijquote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Ik kan begrijpen dat iemand geen geld heeft of geen geld wil uitgeven aan een auto (vooral als hij nog studeert). Zelf heb ik geen rijbewijs en ik vind het stom om dan iemand af te kraken omdat diegene er ook geen heeft. Natuurlijk zou minimaal een rijbewijs wel fijn zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef Bankfurt het volgende:
Wat als die geen auto heeft ? ...
Of zelfs geen rijbewijs ... ?
Ik ben zelf (nog) niet zo van dat wilde studentenleven en verhalen over zulke toiletten kunnen me niet bekoren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Omdat je het dan kan hebben over de rotte eieren en ingeblikte melk in de koelkast uit je studententijd? Of ondergescheten toiletten. Hele verhalen op de bank: JOA OVERAL CRAP HAHAHA!1.
Of is het voor voor jezelf dat een garantie op iemand met dezelfde interesses, dus klik? Of een zekerheid op een goed salaris (niet dat dat altijd klopt, maar goed, dat denken ze hier op FOK! wel).
Lees het niet als verwijt oid, maar ik vraag het uit interesse. Leuk om te lezen namelijk dit soort topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |