Niet alle vrouwen zoeken dat. En het moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´
Ik probeerde een contrast te maken tussen beide opties.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het trouwens apart waarom je ons tussen die twee laat kiezen.
Tsja, hier zit toch wel wat in.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
laat je niet voor de gek houden hier, het is WEL erg om over treinen te praten.
Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.
Dat compenseert dan weer dat je verder niet zoveel te melden hebt. Succes
Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.
Tja... ik heb een keer een meisje weten te versieren door een uur lang over Harry Potter te praten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het trouwens apart waarom je ons tussen die twee laat kiezen.
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).quote:Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.
(heeft TS zelf toegegeven in een eerder topic)
En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.
Ik heb hem de uitdaging gegeven om vandaag NIET meer te beginnen over vrouwen, maar helaas heeft hij daarin gefaald. Ergo, TS is heel erg desperate en heeft al maanden een bord voor zijn kop aangezien er mensen zijn binnen R&P die hem welgemeende adviezen geven en hij ze niet opvolgt.
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Oldtimers is ook een suffe hobby ja. Ik heb zelf tien jaar een muziekinstrument gespeeld, heb ik ook altijd verzwegen op de eerste dates.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen.Er is natuurlijk wel een verschil tussen verlegen of compleet sociaal gestoord of wereldvreemd.
Niet dat ik weet of de TS zo is, maar het is wel een verschil.
En als je verlegen bent is het ook moeilijker iemand scoren, vooral als jongen ja.
Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef JustinK het volgende:
Lees gewoon al je FOK! posts van de afgelopen week voor
Ik vroeg ooit een keer aan een Russische dame of ze m'n trein (poyezd) wou zien. Toen was het ijs meteen gebrokenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.![]()
Nogmaals, ik praat niet over treinen als ik met een vrouw in gesprek ben, lol.
Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.
(heeft TS zelf toegegeven in een eerder topic)
En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef walk-man het volgende:
[..]
Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?
Nou, dan begin je over treinen en maak je haar aan het lachen, vervolgens vraag je haar wat voor een hobby's ze heeft en ga je daar weer op in en zo hou je het gesprek op gang. Niet teveel nadenken, hou het luchtig. Je maakt het jezelf veel te moeilijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo.Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.
Dat bord is nu wel gebroken, haha.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!
Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
Inderdaad, dat zijn niet bepaald dealbreakers. Een klik is veel belangrijker.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!
Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
Lees eens wat boeken over sociale vaardigheden, ga eens naar een cursus. Serieus, dat kan écht helpen!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat bord is nu wel gebroken, haha.
Lotusss
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo.Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
Als het dan toch ter sprake kom, doe ik er meestal wel goed aan te beginnen over de ICE (InterCityExpress), dé hogesnelheidstrein van Europa. Dat vinden ze dan nog weleens interessant. Verhalen over met 300 km/u door Duitsland erbij. Keertje autootjes op de Autobahn die niet harder gaan dan 200 km/u inhalen enzo. Nodig ik ze uit voor een reisje.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Premium_Quality het volgende:
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Kieswiel het volgende:
Thuis wonen is best een nono. Wat iemand verder doet of hij eruit ziet of hoe spontaan hij is boeit me niet zo, als het maar klikt. Ik vind trouwens dat je best over je treintjes mag praten, als je dat met enthousiasme brengt kan het best interessant zijn. Ik had een tijdje geleden een heel gesprek gehad met een fietsfanaat. Ik heb echt niks met fietsen maar dat iemand uberhaupt een passie heeft vind ik al boeiend.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?...
Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
joh dat zou wel diepgang in een relatie brengen ja......quote:Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?... Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:16 schreef Strawberryx het volgende:
de 1e..verlegen jongens zijn schattig! hahaha
Maar niet als het jou niet lukt om hem uit zijn schulp te krijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:23 schreef Twiney het volgende:
Beetje verlegen is schattig!
Ik ga voor het eerste.
Dit is een vraag waar iedereen het antwoord wel op kan raden, alle vrouwen rennen naar binnen en roepen dat ze de eerste willen. Ik wil natuurlijk ook graag de eerste, uiteraard.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
nr uno heeft alleen maar dingen die ik leuk vind dus voila.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Ik heb toevallig nog 3 dode kevers liggen, interesse?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 05:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]Ik verzamel keverpootjes en snorharen van katten. Wil je ze een keer komen bekijken?
Je maakt een garpje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaliteitstopic dit, en daar moet ik even in posten.
De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.quote:
Als ie maar geen eenpersoonsbed heeft!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.
Dat is de druppel inderdaad, kom je net een vent tegen die echt ALLES heeft wat je hartje begeert, looks, brains, ditdat, kom je bij m thuis, STAAT ER EEN 1-PERSOONSBED.quote:
AFKNAPPERRRRR! En dan ook nog autootjesbehang zeker.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is de druppel inderdaad, kom je net een vent tegen die echt ALLES heeft wat je hartje begeert, looks, brains, ditdat, kom je bij m thuis, STAAT ER EEN 1-PERSOONSBED.
Nou inderdaad, dat moet er nog eens bij komen zeg, jeeezzzzzz.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
AFKNAPPERRRRR! En dan ook nog autootjesbehang zeker.
En daarachteraan roepen dat ze zo blij is dat ze tenminste als single diagonaal in haar tweepersoonsbed kan liggen uiteraard.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat moet er nog eens bij komen zeg, jeeezzzzzz.....
Die vent heeft een bankrekening van hier tot Tokyo, ziet eruit als <vul hier je droomman in>, behandelt je als een prinses, raakt precies de juiste snaren, heeft ie FUCKING autootjesbehang.
''Hey, ik ben blij voor je dat je een Aston Martin Vanquish hebt hoor, maar moest je nou echt ook behang nemen met die auto erop ? Ik kap ermee, veel succes in je zoektocht naar een vrouw die daar geen moeite mee heeft, loser !''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |