abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 21:44:16 #126
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83976178
Ja hallo ik lig toch wel echt liever op een tweepersoonsbed! daar selecteer ik mijn dates ook naar.
pi_83976194
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:

[..]

HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!

Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
Inderdaad, dat zijn niet bepaald dealbreakers. Een klik is veel belangrijker.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:48:33 #128
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83976359
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat bord is nu wel gebroken, haha.

Lotusss
Lees eens wat boeken over sociale vaardigheden, ga eens naar een cursus. Serieus, dat kan écht helpen!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:28:14 #129
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_83981294
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo. Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.
pi_83981413
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Premium_Quality het volgende:
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.
Als het dan toch ter sprake kom, doe ik er meestal wel goed aan te beginnen over de ICE (InterCityExpress), dé hogesnelheidstrein van Europa. Dat vinden ze dan nog weleens interessant. Verhalen over met 300 km/u door Duitsland erbij. Keertje autootjes op de Autobahn die niet harder gaan dan 200 km/u inhalen enzo. Nodig ik ze uit voor een reisje.
pi_83982440
Thuis wonen is best een nono. Wat iemand verder doet of hij eruit ziet of hoe spontaan hij is boeit me niet zo, als het maar klikt. Ik vind trouwens dat je best over je treintjes mag praten, als je dat met enthousiasme brengt kan het best interessant zijn. Ik had een tijdje geleden een heel gesprek gehad met een fietsfanaat. Ik heb echt niks met fietsen maar dat iemand uberhaupt een passie heeft vind ik al boeiend.
pi_83985031
de 1e..verlegen jongens zijn schattig! hahaha
pi_83985200
Ik ben wel eens spontaan en veel vrouwen verbazen zich daarover,

Als ik uitleg dat ik het dan over mijn erecties heb valt het kwartje pas.. Domme vrouwen ook
pi_83986745
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Kieswiel het volgende:
Thuis wonen is best een nono. Wat iemand verder doet of hij eruit ziet of hoe spontaan hij is boeit me niet zo, als het maar klikt. Ik vind trouwens dat je best over je treintjes mag praten, als je dat met enthousiasme brengt kan het best interessant zijn. Ik had een tijdje geleden een heel gesprek gehad met een fietsfanaat. Ik heb echt niks met fietsen maar dat iemand uberhaupt een passie heeft vind ik al boeiend.
Ik verzamel keverpootjes en snorharen van katten. Wil je ze een keer komen bekijken?
pi_83986858
Wat een rare vraag?...

Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Sowieso schrijf je zo.
pi_83987196
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?...

Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Waarom?
Al het positieve kan hij weer kwijt raken of kan de ander ook verkrijgen. De 'mindere' eigenschappen in het karakter zijn zo goed als voor het leven.
pi_83987284
De bovenste, ik heb er niet zo'n moeite mee als ie niet zo'n vlotte babbel heb. En ik heb liever een goed uitziende man..

Als ie thuis woont heb ik er ook niet zo'n probleem mee, tot op een bepaalde leeftijd.
-
pi_83987335
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!
joh dat zou wel diepgang in een relatie brengen ja......

pi_83987349
Beetje verlegen is schattig!
Ik ga voor het eerste.
pi_83987714
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?... Maar ik kies 100% deze:
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:16 schreef Strawberryx het volgende:
de 1e..verlegen jongens zijn schattig! hahaha
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:23 schreef Twiney het volgende:
Beetje verlegen is schattig!
Ik ga voor het eerste.
Maar niet als het jou niet lukt om hem uit zijn schulp te krijgen.
Hoeveel geduld zou je hebben? 1 date? 2 dates?
Socios komt niet contact-gestoord over in dit Topic, maar wel behoorlijk onzeker.

Wie is eigenlijk de andere persoon waarmee vergeleken wordt?
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_83991110
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:

- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Dit is een vraag waar iedereen het antwoord wel op kan raden, alle vrouwen rennen naar binnen en roepen dat ze de eerste willen. Ik wil natuurlijk ook graag de eerste, uiteraard.
Hoe groot is de kans dat ik die krijg? Ik ben zelf ook 'wat verlegen', dus ik zal niet op meneer nummer 1 afstappen. Meneer nummer 1 laat ook niet merken dat hij wat in mij ziet en dus gebeurt er helemaal niks.
We kunnen namelijk helaas niet allebei ruiken dat de ander het wel ziet zitten.
Grote kans dus dat je toch eindigt met mr 2, alleen al omdat hij wél contact legt.
pi_83991859
Ik heb gewoon het liefst een leuke vent die zichzelf is en met wie ik kan lachen.

En dan maakt het me geen fuck uit of hij desnoods nog in zijn hoogslaper slaapt terwijl hij bij zijn ouders woont.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_83992725
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:

- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
nr uno heeft alleen maar dingen die ik leuk vind dus voila.
zelfde als diginoob
pi_83993612
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 05:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik verzamel keverpootjes en snorharen van katten. Wil je ze een keer komen bekijken?
Ik heb toevallig nog 3 dode kevers liggen, interesse?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:35:04 #145
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_83996106
Kwaliteitstopic dit, en daar moet ik even in posten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_83996329
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaliteitstopic dit, en daar moet ik even in posten.
Je maakt een garpje?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:41:49 #147
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_83996440
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Je maakt een garpje?
De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.
pi_83996555
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.
Als ie maar geen eenpersoonsbed heeft!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:46:33 #149
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_83996625
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als ie maar geen eenpersoonsbed heeft!
Dat is de druppel inderdaad, kom je net een vent tegen die echt ALLES heeft wat je hartje begeert, looks, brains, ditdat, kom je bij m thuis, STAAT ER EEN 1-PERSOONSBED.
pi_83996704
Ik mis nr 3: spuuglelijk , asociaal maar stervensrijk.

Dat zoeken alle vrouwen toch?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')