abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 21:21:47 #101
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83974910
Ik snap trouwens niet waarom TS bedden als vergelijkingsmateriaal heeft gekozen. Een bed bepaald toch niet de keuze van de vrouw? Dat is netzoals een normale fiets met een tandem vergelijken.

socios: ik heb een tweepersoonsbed
vrouw: oke doei

Nee zo zal het niet gaan in het echte leven.
pi_83974912
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.

Maar dat is meer omdat ik verlegen jongens wel leuk vind. Niet omdat hij nou knapper is.
pi_83974946
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´
Niet alle vrouwen zoeken dat. En het moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.
Soms is het wel lastig om een gespreksonderwerp te vinden. Je hoeft het niet over de toestand in Oost-Timor te hebben, maar gewoon iets dat je hebt meegemaakt of wat je het weekend gedaan hebt. En zoals gezegd, gooi er wat humor in.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_83974979
Ik vind het trouwens apart waarom je ons tussen die twee laat kiezen.
pi_83975165
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik probeerde een contrast te maken tussen beide opties.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:26:15 #106
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83975175
laat je niet voor de gek houden hier, het is WEL erg om over treinen te praten.

Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.

Dat compenseert dan weer dat je verder niet zoveel te melden hebt. Succes
  maandag 12 juli 2010 @ 21:28:02 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83975292
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:

Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.

Tsja, hier zit toch wel wat in.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:28:31 #108
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83975319
quote:

Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:28:55 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83975348
quote:

Tja... ik heb een keer een meisje weten te versieren door een uur lang over Harry Potter te praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:29:27 #110
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83975369
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.

(heeft TS zelf toegegeven in een eerder topic)

En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.

Ik heb hem de uitdaging gegeven om vandaag NIET meer te beginnen over vrouwen, maar helaas heeft hij daarin gefaald. Ergo, TS is heel erg desperate en heeft al maanden een bord voor zijn kop aangezien er mensen zijn binnen R&P die hem welgemeende adviezen geven en hij ze niet opvolgt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:30:50 #111
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83975462
quote:

Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:31:58 #112
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83975539
No guts, no glory Socios
pi_83975613
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:

[..]

TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.

En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.

Ik heb hem de uitdaging gegeven om vandaag NIET meer te beginnen over vrouwen, maar helaas heeft hij daarin gefaald. Ergo, TS is heel erg desperate en heeft al maanden een bord voor zijn kop aangezien er mensen zijn binnen R&P die hem welgemeende adviezen geven en hij ze niet opvolgt.
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen verlegen of compleet sociaal gestoord of wereldvreemd. Niet dat ik weet of de TS zo is, maar het is wel een verschil.

En als je verlegen bent is het ook moeilijker iemand scoren, vooral als jongen ja.
pi_83975618
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo. Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:33:32 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83975644
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Oldtimers is ook een suffe hobby ja. Ik heb zelf tien jaar een muziekinstrument gespeeld, heb ik ook altijd verzwegen op de eerste dates.
pi_83975734
Lees gewoon al je FOK! posts van de afgelopen week voor
pi_83975736
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen verlegen of compleet sociaal gestoord of wereldvreemd. Niet dat ik weet of de TS zo is, maar het is wel een verschil.

En als je verlegen bent is het ook moeilijker iemand scoren, vooral als jongen ja.
Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.

Nogmaals, ik praat niet over treinen als ik met een vrouw in gesprek ben, lol.
pi_83975780
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef JustinK het volgende:
Lees gewoon al je FOK! posts van de afgelopen week voor
Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:36:42 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83975806
Maar waar praat je dan wel over? Maak je grapjes? Weet je wat je moet zeggen of vragen om een gesprek op gang te houden?
pi_83975852
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.

Nogmaals, ik praat niet over treinen als ik met een vrouw in gesprek ben, lol.
Ik vroeg ooit een keer aan een Russische dame of ze m'n trein (poyezd) wou zien. Toen was het ijs meteen gebroken
pi_83975867
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.

Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:39:22 #122
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83975925
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef walk-man het volgende:

[..]

Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?
Nee maar blijkbaar heeft ie verder niet zoveel om over te praten.. En noem het generaliserend maar het werkt wel.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:41:37 #123
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83976051
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo. Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
Nou, dan begin je over treinen en maak je haar aan het lachen, vervolgens vraag je haar wat voor een hobby's ze heeft en ga je daar weer op in en zo hou je het gesprek op gang. Niet teveel nadenken, hou het luchtig. Je maakt het jezelf veel te moeilijk.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:42:45 #124
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83976106
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!

Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
... and I feel fine.
pi_83976163
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!

Dat bord is nu wel gebroken, haha.

Lotusss
  maandag 12 juli 2010 @ 21:44:16 #126
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83976178
Ja hallo ik lig toch wel echt liever op een tweepersoonsbed! daar selecteer ik mijn dates ook naar.
pi_83976194
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zijn niet bepaald dealbreakers. Een klik is veel belangrijker.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:48:33 #128
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83976359
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat bord is nu wel gebroken, haha.

Lotusss
Lees eens wat boeken over sociale vaardigheden, ga eens naar een cursus. Serieus, dat kan écht helpen!
... and I feel fine.
  maandag 12 juli 2010 @ 23:28:14 #129
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_83981294
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.
pi_83981413
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:28 schreef Premium_Quality het volgende:
Als je maar niet je eigen hobby naar beneden haalt met die zelfspot. Gewoon ervoor staan dat je die hobby leuk vindt als het gesprek daar naartoe gaat en niet jezelf afzeiken. Schaam je niet voor je hobby, ben er juist trots op. Misschien heb je nog wel een leuke anekdote die ermee te maken heeft waar je met passie over kan vertellen.
Als het dan toch ter sprake kom, doe ik er meestal wel goed aan te beginnen over de ICE (InterCityExpress), dé hogesnelheidstrein van Europa. Dat vinden ze dan nog weleens interessant. Verhalen over met 300 km/u door Duitsland erbij. Keertje autootjes op de Autobahn die niet harder gaan dan 200 km/u inhalen enzo. Nodig ik ze uit voor een reisje.
pi_83982440
Thuis wonen is best een nono. Wat iemand verder doet of hij eruit ziet of hoe spontaan hij is boeit me niet zo, als het maar klikt. Ik vind trouwens dat je best over je treintjes mag praten, als je dat met enthousiasme brengt kan het best interessant zijn. Ik had een tijdje geleden een heel gesprek gehad met een fietsfanaat. Ik heb echt niks met fietsen maar dat iemand uberhaupt een passie heeft vind ik al boeiend.
pi_83985031
de 1e..verlegen jongens zijn schattig! hahaha
pi_83985200
Ik ben wel eens spontaan en veel vrouwen verbazen zich daarover,

Als ik uitleg dat ik het dan over mijn erecties heb valt het kwartje pas.. Domme vrouwen ook
pi_83986745
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef Kieswiel het volgende:
Thuis wonen is best een nono. Wat iemand verder doet of hij eruit ziet of hoe spontaan hij is boeit me niet zo, als het maar klikt. Ik vind trouwens dat je best over je treintjes mag praten, als je dat met enthousiasme brengt kan het best interessant zijn. Ik had een tijdje geleden een heel gesprek gehad met een fietsfanaat. Ik heb echt niks met fietsen maar dat iemand uberhaupt een passie heeft vind ik al boeiend.
Ik verzamel keverpootjes en snorharen van katten. Wil je ze een keer komen bekijken?
pi_83986858
Wat een rare vraag?...

Maar ik kies 100% deze:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Sowieso schrijf je zo.
pi_83987196
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?...

Maar ik kies 100% deze:
Waarom?
Al het positieve kan hij weer kwijt raken of kan de ander ook verkrijgen. De 'mindere' eigenschappen in het karakter zijn zo goed als voor het leven.
pi_83987284
De bovenste, ik heb er niet zo'n moeite mee als ie niet zo'n vlotte babbel heb. En ik heb liever een goed uitziende man..

Als ie thuis woont heb ik er ook niet zo'n probleem mee, tot op een bepaalde leeftijd.
-
pi_83987335
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!
joh dat zou wel diepgang in een relatie brengen ja......

pi_83987349
Beetje verlegen is schattig!
Ik ga voor het eerste.
pi_83987714
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een rare vraag?... Maar ik kies 100% deze:
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:16 schreef Strawberryx het volgende:
de 1e..verlegen jongens zijn schattig! hahaha
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:23 schreef Twiney het volgende:
Beetje verlegen is schattig!
Ik ga voor het eerste.
Maar niet als het jou niet lukt om hem uit zijn schulp te krijgen.
Hoeveel geduld zou je hebben? 1 date? 2 dates?
Socios komt niet contact-gestoord over in dit Topic, maar wel behoorlijk onzeker.

Wie is eigenlijk de andere persoon waarmee vergeleken wordt?
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_83991110
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:

- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Dit is een vraag waar iedereen het antwoord wel op kan raden, alle vrouwen rennen naar binnen en roepen dat ze de eerste willen. Ik wil natuurlijk ook graag de eerste, uiteraard.
Hoe groot is de kans dat ik die krijg? Ik ben zelf ook 'wat verlegen', dus ik zal niet op meneer nummer 1 afstappen. Meneer nummer 1 laat ook niet merken dat hij wat in mij ziet en dus gebeurt er helemaal niks.
We kunnen namelijk helaas niet allebei ruiken dat de ander het wel ziet zitten.
Grote kans dus dat je toch eindigt met mr 2, alleen al omdat hij wél contact legt.
pi_83991859
Ik heb gewoon het liefst een leuke vent die zichzelf is en met wie ik kan lachen.

En dan maakt het me geen fuck uit of hij desnoods nog in zijn hoogslaper slaapt terwijl hij bij zijn ouders woont.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_83992725
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:

- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
nr uno heeft alleen maar dingen die ik leuk vind dus voila.
zelfde als diginoob
pi_83993612
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 05:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik verzamel keverpootjes en snorharen van katten. Wil je ze een keer komen bekijken?
Ik heb toevallig nog 3 dode kevers liggen, interesse?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:35:04 #145
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_83996106
Kwaliteitstopic dit, en daar moet ik even in posten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_83996329
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaliteitstopic dit, en daar moet ik even in posten.
Je maakt een garpje?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:41:49 #147
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_83996440
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Je maakt een garpje?
De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.
pi_83996555
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De kwaliteit druipt er toch vanaf Techno, ik bedoel, wie wil nou niet weten waar vrouwen voor gaan.
Als ie maar geen eenpersoonsbed heeft!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:46:33 #149
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_83996625
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als ie maar geen eenpersoonsbed heeft!
Dat is de druppel inderdaad, kom je net een vent tegen die echt ALLES heeft wat je hartje begeert, looks, brains, ditdat, kom je bij m thuis, STAAT ER EEN 1-PERSOONSBED.
pi_83996704
Ik mis nr 3: spuuglelijk , asociaal maar stervensrijk.

Dat zoeken alle vrouwen toch?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')