abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 21:21:47 #101
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83974910
Ik snap trouwens niet waarom TS bedden als vergelijkingsmateriaal heeft gekozen. Een bed bepaald toch niet de keuze van de vrouw? Dat is netzoals een normale fiets met een tandem vergelijken.

socios: ik heb een tweepersoonsbed
vrouw: oke doei

Nee zo zal het niet gaan in het echte leven.
pi_83974912
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.

Maar dat is meer omdat ik verlegen jongens wel leuk vind. Niet omdat hij nou knapper is.
pi_83974946
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´
Niet alle vrouwen zoeken dat. En het moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.
Soms is het wel lastig om een gespreksonderwerp te vinden. Je hoeft het niet over de toestand in Oost-Timor te hebben, maar gewoon iets dat je hebt meegemaakt of wat je het weekend gedaan hebt. En zoals gezegd, gooi er wat humor in.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_83974979
Ik vind het trouwens apart waarom je ons tussen die twee laat kiezen.
pi_83975165
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik probeerde een contrast te maken tussen beide opties.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:26:15 #106
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83975175
laat je niet voor de gek houden hier, het is WEL erg om over treinen te praten.

Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.

Dat compenseert dan weer dat je verder niet zoveel te melden hebt. Succes
  maandag 12 juli 2010 @ 21:28:02 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83975292
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:26 schreef Vandaag... het volgende:

Vrouwen interesseren zich geen moer voor treinen. Bovendien is het een enorm passieve hobby. Je rijdt of sleutelt tenslotte niet zelf aan zo´n ding. In tegenstelling tot wanneer je oldtimers of motoren als hobby zou hebben. Dát vinden vrouwen dan wel weer stoer. Bovendien kán je dan iets en héb je dan iets. Twee dingen die het ook erg goed doen bij vrouwen.

Tsja, hier zit toch wel wat in.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:28:31 #108
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_83975319
quote:

Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?
  maandag 12 juli 2010 @ 21:28:55 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83975348
quote:

Tja... ik heb een keer een meisje weten te versieren door een uur lang over Harry Potter te praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:29:27 #110
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83975369
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.

(heeft TS zelf toegegeven in een eerder topic)

En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.

Ik heb hem de uitdaging gegeven om vandaag NIET meer te beginnen over vrouwen, maar helaas heeft hij daarin gefaald. Ergo, TS is heel erg desperate en heeft al maanden een bord voor zijn kop aangezien er mensen zijn binnen R&P die hem welgemeende adviezen geven en hij ze niet opvolgt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:30:50 #111
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83975462
quote:

Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:31:58 #112
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83975539
No guts, no glory Socios
pi_83975613
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:

[..]

TS is zelf een redelijk knappe gozer, woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.

En TS snapt niet dat alles doen met de gedachte daar een vriendin mee te krijgen heel erg wanhopig over komt.

Ik heb hem de uitdaging gegeven om vandaag NIET meer te beginnen over vrouwen, maar helaas heeft hij daarin gefaald. Ergo, TS is heel erg desperate en heeft al maanden een bord voor zijn kop aangezien er mensen zijn binnen R&P die hem welgemeende adviezen geven en hij ze niet opvolgt.
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen verlegen of compleet sociaal gestoord of wereldvreemd. Niet dat ik weet of de TS zo is, maar het is wel een verschil.

En als je verlegen bent is het ook moeilijker iemand scoren, vooral als jongen ja.
pi_83975618
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo. Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:33:32 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83975644
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Dat van die oldtimers als hobby hebben, dat kan mij ook niet interesseren, dus ik vind dat Socios best over treinen mag praten zolang hij het niet te lang doet en het met zelfspot/humor doet( want dat is wat het interessant maakt ).
Oldtimers is ook een suffe hobby ja. Ik heb zelf tien jaar een muziekinstrument gespeeld, heb ik ook altijd verzwegen op de eerste dates.
pi_83975734
Lees gewoon al je FOK! posts van de afgelopen week voor
pi_83975736
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja...ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zoveel bezig is met treinen. En ik wil wel een relatie met iemand die ik kan begrijpen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen verlegen of compleet sociaal gestoord of wereldvreemd. Niet dat ik weet of de TS zo is, maar het is wel een verschil.

En als je verlegen bent is het ook moeilijker iemand scoren, vooral als jongen ja.
Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.

Nogmaals, ik praat niet over treinen als ik met een vrouw in gesprek ben, lol.
pi_83975780
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef JustinK het volgende:
Lees gewoon al je FOK! posts van de afgelopen week voor
Daarom zou een vriendin via FOK! ontmoeten het meest ideale zijn, ja. Zij snapt mij dan eerder en altijd ergens om over te praten: FOK!
  maandag 12 juli 2010 @ 21:36:42 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83975806
Maar waar praat je dan wel over? Maak je grapjes? Weet je wat je moet zeggen of vragen om een gesprek op gang te houden?
pi_83975852
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat van die treinen valt ook wel mee, hoor. Iemand anders heeft dat in dit topic er weer bijgehaald.

Nogmaals, ik praat niet over treinen als ik met een vrouw in gesprek ben, lol.
Ik vroeg ooit een keer aan een Russische dame of ze m'n trein (poyezd) wou zien. Toen was het ijs meteen gebroken
pi_83975867
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Lotusss het volgende:
woont dus op zichzelf en heeft een tweepersoonsbed en heeft dat puur en alleen maar gedaan met de gedachte dat vrouwen hem dan wel aantrekkelijk zouden vinden.

Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:39:22 #122
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83975925
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef walk-man het volgende:

[..]

Pfff.. waarom niet? Het zou vroeg of laat toch wel boven komen. Ik zeg niet dat hij alleen maar over treinen moet praten, maar het ter sprake brengen is niks mee. En hoezo generaliserend?
Nee maar blijkbaar heeft ie verder niet zoveel om over te praten.. En noem het generaliserend maar het werkt wel.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:41:37 #123
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83976051
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Als ik het erover heb, is het met genoeg zelfspot inderdaad, het is niet zo dat ik haar allemaal treinnummers ga oplepelen ofzo. Die zelfspot is ook merkbaar in diverse topics elders op FOK!
Nou, dan begin je over treinen en maak je haar aan het lachen, vervolgens vraag je haar wat voor een hobby's ze heeft en ga je daar weer op in en zo hou je het gesprek op gang. Niet teveel nadenken, hou het luchtig. Je maakt het jezelf veel te moeilijk.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  maandag 12 juli 2010 @ 21:42:45 #124
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83976106
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt ja, omdat het voor vrouwen vaak een breekpunt is als je niet op jezelf woont (vandaar ook dat verschil genoemd in de OP). Verder is een tweepersoonsbed natuurlijk veel relaxer.
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!

Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_83976163
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:42 schreef Lotusss het volgende:
HET MAAKT GEEN KONT UIT OF JE NOU EEN PENTOUSE EN KING SIZE BED HEBT OF EEN MATJE OP DE VLOER, ALS JE ZELF MAAR LEUK GENOEG BENT TELLEN DIE DINGEN NIET!!!

Echt dat bord voor je kop is de grootte van het hele Braziliaanse oerwoud
Dat bord is nu wel gebroken, haha.

Lotusss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')