Omdat het tien jaar geleden al gebeurd had moeten zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Waarom wil je je ontmaagding combineren met een Fok-meet?
Neuh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef baggerbart het volgende:
Moet je ook maagd zijn om mee te mogen?
Hoezo wil je naar Singelgebied? De Wallen zijn veel groter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik wil alleeen wel naar singelgebied dan om mijn geld uit te geven.
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat het tien jaar geleden al gebeurd had moeten zijn.
omdat ik daar een meid die ik ken kan terugvinden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo wil je naar Singelgebied? De Wallen zijn veel groter.
Dat zal ook zeker het alternatief zijn...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik vraag niet waarom je ontmaagd wil worden, waarom moet dat in deze context? Waarom niet in je eentje naar de hoeren?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik daar een meid die ik ken kan terugvinden.
op wallen ben ik alle bekende van me kwijtgeraakt. en verdwijnen ze altijd weer.
boel meisjes kwijtgeraakt van wie ik de naam nieteens kende!
kan britney niet meer vinden
sanja of sonja ofzoiets
angela zie ik nooit meer. en vraag ik soms naar, waar het was. maar niemand kent haar:S
en nog veel meer, die ik maar 1 keer gezien heb, e ndaarna nooit meer
ja haha lol :S:Squote:
Oh, da's een koopje...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
oudezijdse achterburgwal 74-3 kan je voor 800 euro zoenen. als het nog dezelfde is dan
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik daar een meid die ik ken kan terugvinden.
op wallen ben ik alle bekende van me kwijtgeraakt. en verdwijnen ze altijd weer.
boel meisjes kwijtgeraakt van wie ik de naam nieteens kende!
kan britney niet meer vinden
sanja of sonja ofzoiets
angela zie ik nooit meer. en vraag ik soms naar, waar het was. maar niemand kent haar:S
en nog veel meer, die ik maar 1 keer gezien heb, e ndaarna nooit meer
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzo
mod mag natuurlijk ff editen als dit niet ok is
ja, ben ik lid van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:52 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
kun je niet iets terugvinden op hookers punt en el enzo
mod mag natuurlijk ff editen als dit niet ok is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |