Nee, daar kun iedereen op klikken. Het gaat om (goed onderbouwde) meningen van vrouwen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maak er een poll bij!
Natuurlijk!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, daar kun iedereen op klikken. Het gaat om (goed onderbouwde) meningen van vrouwen.
De tweede. De rest (verzorgd uiterlijk, tweepersoonsbed, studie) kan je min of meer fiksen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Ik zou denken dat de slecht uitziende man minder kans maakt omdat hij slecht uitziet. Maar als ze er beide goed uitzagen, dan heeft die ene met de vlotte babbel een grotere kans.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Waarom?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thuiswonend vind ik dan wel weer minder!
Dan kan ze niet zomaar langs komen om alleen maar te neuken, slet dat ze is.quote:
Na universitaire studie, bedoelt Socios. Dus nog op zijn 25ste of 27ste ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:20 schreef Catch22- het volgende:
die tweede persoon is op zijn 18e weg bij zijn pappie en mammie
en wat nou als die jongen ontzettend knap is en die eigenlijk best wel leuk is. maar wel een autist is ?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Musyn het volgende:
Ehh liever het eerste, puur om de reden dat ik geen man hoef die nog bij zijn mamie woont(uitzonderingen daar gelaten zoals tussen eigen woningen inzitten ofzo).
Bij zijn moeder wonen is zo'n enorme dooddoener omdat moeder dan neigen te blijven "zorgen" voor een volwassen zoon en hij altijd partij voor haar zal trekken als ze zich teveel met dingen bemoeit.![]()
Klopt ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Na universitaire studie, bedoelt Socios. Dus nog op zijn 25ste of 27ste ofzo.
Preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kan ze niet zomaar langs komen om alleen maar te neuken, slet dat ze is.
Hoi ik ben verlegen. Laat jij me uit m'n schulp komen?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Studeren en een aantrekkelijk uiterlijk is sowieso een plus. Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
Het bed heeft geen invloed op de keuze trouwens.
Hij heeft niet langer dan voor vijf minuten gesprekstof om een vrouw enthousiast te laten blijven. Hij weet niet waar die over moet praten waardoor de interesse van de vrouw vaak weg zal zakken?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
Spring van het dak, idioot.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kan ze niet zomaar langs komen om alleen maar te neuken, slet dat ze is.
als ie een meisje mee naar huis neemt dan laat ie zijn messenverzameling zien. en de afgesneden staarten van katten die ie heeft geaaid.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Studeren en een aantrekkelijk uiterlijk is sowieso een plus. Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
Het bed heeft geen invloed op de keuze trouwens.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie een meisje mee naar huis neemt dan laat ie zijn messenverzameling zien. en de afgesneden staarten van katten die ie heeft geaaid.
overdag is het een hele normale, lieve, zorgzame en verlegen jongen though
Wat denk je zelf? Jij bent toch nog steeds single?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft niet langer dan voor vijf minuten gesprekstof om een vrouw enthousiast te laten blijven. Hij weet niet waar die over moet praten waardoor de interesse van de vrouw vaak weg zal zakken?
Wat is de context dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Deze vraag is aan de hand van iets dat in Singles werd besproken. Maar als je op grond daarvan deze vraag gaat stellen, heb je geen flauw benul wat er bedoeld werd. En dat je moeilijk contact legt etcetera is niet perse het probleem, maar je onwil om aan zelfreflectie te doen wél. Alles bij elkaar kan ik concluderen dat ik dit een stom topic vind.
TS is een van de twee voorbeelden?quote:
Ja...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Avey het volgende:
TS is een van de twee voorbeelden?
neuk socios. trouw hem. klaar. slotje.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat ze 'spontaan' moeten zijn? Ik snap dat helemaal niet. Ik vind zelf de rustige types heel aantrekkelijk in ieder geval.
Aangezien je op FOK! zit gok ik op nummer 2quote:
Ik bedoelde het in het algemeen. Al is Socios sowieso een zeer aantrekkelijke heer om te zien.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
neuk socios. trouw hem. klaar. slotje.
Ja hoor, maar dan niet alleen uit je schulp.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoi ik ben verlegen. Laat jij me uit m'n schulp komen?
Hm, dat is wel wat minder. Ik ben bereid om zelf vragen te blijven te stellen, maar op een gegeven moment moet het toch ook echt van de andere kant komen... Als je wat meer over elkaar weet of iets gemeenschappelijks hebt zoals een studie gaat het meestal vlotter.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft niet langer dan voor vijf minuten gesprekstof om een vrouw enthousiast te laten blijven. Hij weet niet waar die over moet praten waardoor de interesse van de vrouw vaak weg zal zakken?
Ik houd ook niet van katten, echt een ideale match.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie een meisje mee naar huis neemt dan laat ie zijn messenverzameling zien. en de afgesneden staarten van katten die ie heeft geaaid.
overdag is het een hele normale, lieve, zorgzame en verlegen jongen though
Ehm, nee, ik wed niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef walk-man het volgende:
Socios heb je alweer een weddenschap afgelegd?
put the money where the mouth is , you biatch!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen. Al is Socios sowieso een zeer aantrekkelijke heer om te zien.
Tja, maar als je topic van Socios leest dan zie je ook dat hij de eerste date kan krijgen. De tweede date is hem nog niet gelukt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen. Al is Socios sowieso een zeer aantrekkelijke heer om te zien.
Oehquote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan niet alleen uit je schulp.![]()
[..]
Spontaanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat ze 'spontaan' moeten zijn? Ik snap dat helemaal niet. Ik vind zelf de rustige types heel aantrekkelijk in ieder geval.
Ander woord voor oppervlakkig.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Spontaanwat IS dat eigenlijk! Ooooh ik ben toch zooo spontaan.
spontaanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, precies. Je moet alleen wel het initiatief nemen in het begin en het gesprek gaande houden en niet na 5 minuten denken ´OK, je bent saai, doei´.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:40 schreef melanie_x het volgende:
Hij zal zich heus wel op zijn gemak voelen bij zijn partner en verlegenheid is toch niet zo erg?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dankjewel voor de uitleg hoor... 1 en 2 klinken trouwens best negatief, beetje labiel.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
spontaan
1.(van handelingen en uitingen) uit een opwelling voortkomend, niet uitgelokt of door een ander teweeggebracht: een spontane hulde, ontboezeming.
2.(van personen) geneigd zijn opwellingen aanstonds te uitten: mensen, spontaan in vreugde en verdriet.
3.(van biologische verschijnselen) niet door uitwendige oorzaken bewerkt, vanzelf optredend: een spontane infectie; spontaan geïnfecteerd.
Huh?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
put the money where the mouth is , you biatch!
nah, echt spontaan en niet gevat is klasse die je alleen vergaart nadat je de relativiteit van het leven hebt ondervondenquote:
De meeste mensen die zichzelf spontaan vinden zijn imho vaak opdringerig.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
dat je makkelijk praten hebt als je het alleen zegt. trouw met hem en bewijs dat jouw woorden waarde hebben!quote:
Tja, je snapt het nog steeds niet. Het is niet het 1, of het andere.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies. Je moet alleen wel het initiatief nemen in het begin en het gesprek gaande houden en niet na 5 minuten denken ´OK, je bent saai, doei´.
Nu gaat iedereen hier beweren dat spontaan zijn iets negatief is?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef Kimochi het volgende:
[..]
De meeste mensen die zichzelf spontaan vinden zijn imho vaak opdringerig.
elk nadeel hep zijn voordeel, zoals mijn opa altijd zei!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen hier beweren dat spontaan zijn iets negatief is?
Als het doorslaat kunnen spontane mensen doodvermoeiend zijn. Sure, een persoon die even een fijn praatje met je komt maken in de kroeg/op je werk/waar dan ook is gezellig, maar als diezelfde persoon je niet meer loslaat en gaat zuigen wordt het irritant.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen hier beweren dat spontaan zijn iets negatief is?
Ja tuurlijk, maar dan is niet die "spontaniteit" wat slecht is. Het feit dat die persoon te dom is om te beseffen dat hij irritant is of dat hij plakkerig is het probleem.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Als het doorslaat kunnen spontane mensen doodvermoeiend zijn. Sure, een persoon die even een fijn praatje met je komt maken in de kroeg/op je werk/waar dan ook is gezellig, maar als diezelfde persoon je niet meer loslaat en gaat zuigen wordt het irritant.
Topicstarterquote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef Socios het volgende:
´Persoon 1´ is dus niet ´spontaan´ voor de duidelijkheid.
Socios, wat is jouw mening over de topic. Je maakt vaak zulke topics, maar je geef nooit jouw meningen, jouw belevingen, jouw ervaringen erover. Dat heeft ook te maken met spontaan en interessant zijn, he?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef Socios het volgende:
´Persoon 1´ is dus niet ´spontaan´ voor de duidelijkheid.
Die "domheid" vloeit dan wel voort uit de spontaniteit. Die mensen draven graag door.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan is niet die "spontaniteit" wat slecht is. Het feit dat die persoon te dom is om te beseffen dat hij irritant is of dat hij plakkerig is het probleem.
Mijn mening is dat vrouwen na 5 minuten ten onrechte het bijltje er al bij neergooien en al weten dat het niets gaat worden. Ze verliezen heel snel de interesse en zoeken hun heil dan maar ergens anders.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Socios, wat is jouw mening over de topic. Je maakt vaak zulke topics, maar je geef nooit jouw meningen, jouw belevingen, jouw ervaringen erover. Dat heeft ook te maken met spontaan en interessant zijn, he?
Dat inderdaad. TS snapt niet dat die praktische dingen niet zozeer het probleem zijn, maar dat zijn wanhoop de kansen bij de vrouwen tot nul reduceert.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Deze vraag is aan de hand van iets dat in Singles werd besproken. Maar als je op grond daarvan deze vraag gaat stellen, heb je geen flauw benul wat er bedoeld werd. En dat je moeilijk contact legt etcetera is niet perse het probleem, maar je onwil om aan zelfreflectie te doen wél. Alles bij elkaar kan ik concluderen dat ik dit een stom topic vind.
Dat vind ik nou mooi gezegd. Mij viel het ook op dat Socios het heeft over 'waar moet ik het over hebben als ik een date heb?"quote:Op maandag 12 juli 2010 20:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Socios, wat is jouw mening over de topic. Je maakt vaak zulke topics, maar je geef nooit jouw meningen, jouw belevingen, jouw ervaringen erover. Dat heeft ook te maken met spontaan en interessant zijn, he?
dat worden dan treinen treinen en nog eens treinen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat vind ik nou mooi gezegd. Mij viel het ook op dat Socios het heeft over 'waar moet ik het over hebben als ik een date heb?"
Het gaat stukken beter als je ook praat over waar jij het over wilt hebben.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat worden dan treinen treinen en nog eens treinen.
ik denk dat socios zijn ware probleem is dat er maar weinig vrouwelijke treinliefhebbers zijn.
Dat is te eenzijdig. Dat trekt niemand. Een passie hebben is geweldig, maar een enigszins brede belangstelling ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat worden dan treinen treinen en nog eens treinen.
ik denk dat socios zijn ware probleem is dat er maar weinig vrouwelijke treinliefhebbers zijn.
Socios, het is niet makkelijk altijd om ook iets over jezelf te vertellen. Maar dat laat de ander wel een beetje zien wie jij bent. Als je snel stilvalt, leg je het gesprek van jouw kant, stil.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Ik begin bij een gesprek met een vrouw echt niet over treinen, hoor. Dat onderwerp mijd ik zo lang mogelijk.
Misschien tijd voor een wissel in je patroon, een ander spoortje proberen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn mening is dat vrouwen na 5 minuten ten onrechte het bijltje er al bij neergooien en al weten dat het niets gaat worden. Ze verliezen heel snel de interesse en zoeken hun heil dan maar ergens anders.
Heb je als je een gesprek voert soms wel het gevoel dat er een flow is of moeten jij en je gesprekspartner telkens krampachtig nieuwe onderwerpen aansnijden?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Ik begin bij een gesprek met een vrouw echt niet over treinen, hoor. Dat onderwerp mijd ik zo lang mogelijk.
Ja, maar waarom dan? Hoe saai ben je dan? het is zoiezo jouw schuld als je geen enkele vrouw geinteresseerd kan houden, he? Je moet niet de schuld leggen aan alle vrouwen in de wereld.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn mening is dat vrouwen na 5 minuten ten onrechte het bijltje er al bij neergooien en al weten dat het niets gaat worden. Ze verliezen heel snel de interesse en zoeken hun heil dan maar ergens anders.
Het verloopt zelden ´soepel´. En als ik merk dat haar interesse daalt, weet ik het vaak ook niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Kimochi het volgende:
Heb je als je een gesprek voert soms wel het gevoel dat er een flow is of moeten jij en je gesprekspartner telkens krampachtig nieuwe onderwerpen aansnijden?
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanquote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar waarom dan? Hoe saai ben je dan? het is zoiezo jouw schuld als je geen enkele vrouw geinteresseerd kan houden, he? Je moet niet de schuld leggen aan alle vrouwen in de wereld.
Ben je nerveus ofzo wanneer je een vrouw voor het eerst spreekt?
Zoals je gezien hebt in dit topic zijn er genoeg vrouwen die dat niet belangrijk vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanof uitbundig
of enthousiasmerend.
Welnee, jij bent helemaal niet onzeker.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanof uitbundig
of enthousiasmerend.
De uitdaging heb je niet volgehouden helaas...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Dat zeg ik toch ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Welnee, jij bent helemaal niet onzeker.
nou ik bedoelde meer dat dat je grote ding is, dus misschien is er wel een lief aardig treinenwaarderende dame die bij je past.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
En kan je er niks aan doen om "interessanter" te zijn? Je hoef echt niet heel spontaan te zijn ofzo, maar je kan toch wel aanleren hoe je een gesprek kan volhouden?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
of enthousiasmerend.
Dat zou natuurlijk ideaal zijn, een vrouw die treinen leuk vindt. Maar dat hoeft helemaal niet, daar gaat het niet om.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nou ik bedoelde meer dat dat je grote ding is, dus misschien is er wel een lief aardig treinenwaarderende dame die bij je past.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Lotusss het volgende:
De uitdaging heb je niet volgehouden helaas...
Sorry Socios, maar dit gaat echt niet werken voor je. Ik kan je verder ook geen advies meer geven.
Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´quote:Op maandag 12 juli 2010 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Socios, als jij jezelf saai vindt, dan snap ik wel dat een gesprek snel strandt. Je vindt jezelf niet interessant genoeg voor een vrouw...
Ik heb je eerder vandaag verteld dat het maken van sociale contacten of interpersoonlijke relaties NIET een opsomming van vergelijkingen, ratio en het hebben van bezittingen.quote:
Lees je eigen post #83 even terugquote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |