Preciesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kan ze niet zomaar langs komen om alleen maar te neuken, slet dat ze is.
Hoi ik ben verlegen. Laat jij me uit m'n schulp komen?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Studeren en een aantrekkelijk uiterlijk is sowieso een plus. Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
Het bed heeft geen invloed op de keuze trouwens.
Hij heeft niet langer dan voor vijf minuten gesprekstof om een vrouw enthousiast te laten blijven. Hij weet niet waar die over moet praten waardoor de interesse van de vrouw vaak weg zal zakken?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
Spring van het dak, idioot.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kan ze niet zomaar langs komen om alleen maar te neuken, slet dat ze is.
als ie een meisje mee naar huis neemt dan laat ie zijn messenverzameling zien. en de afgesneden staarten van katten die ie heeft geaaid.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Kimochi het volgende:
Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
Studeren en een aantrekkelijk uiterlijk is sowieso een plus. Maar wat is precies moeilijk contact leggen? Hij weet soms niet zo goed wat hij moet zeggen of is hij "contactgestoord"? Bij een wat verlegen type moet je zelf wat meer moeite doen om hem uit zijn schulp te laten komen, dat vind ik altijd wel schattig.![]()
Het bed heeft geen invloed op de keuze trouwens.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie een meisje mee naar huis neemt dan laat ie zijn messenverzameling zien. en de afgesneden staarten van katten die ie heeft geaaid.
overdag is het een hele normale, lieve, zorgzame en verlegen jongen though
Wat denk je zelf? Jij bent toch nog steeds single?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft niet langer dan voor vijf minuten gesprekstof om een vrouw enthousiast te laten blijven. Hij weet niet waar die over moet praten waardoor de interesse van de vrouw vaak weg zal zakken?
Wat is de context dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:23 schreef Lily-Ella het volgende:
Deze vraag is aan de hand van iets dat in Singles werd besproken. Maar als je op grond daarvan deze vraag gaat stellen, heb je geen flauw benul wat er bedoeld werd. En dat je moeilijk contact legt etcetera is niet perse het probleem, maar je onwil om aan zelfreflectie te doen wél. Alles bij elkaar kan ik concluderen dat ik dit een stom topic vind.
TS is een van de twee voorbeelden?quote:
Ja...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Avey het volgende:
TS is een van de twee voorbeelden?
neuk socios. trouw hem. klaar. slotje.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat ze 'spontaan' moeten zijn? Ik snap dat helemaal niet. Ik vind zelf de rustige types heel aantrekkelijk in ieder geval.
Aangezien je op FOK! zit gok ik op nummer 2quote:
Ik bedoelde het in het algemeen. Al is Socios sowieso een zeer aantrekkelijke heer om te zien.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
neuk socios. trouw hem. klaar. slotje.
Ja hoor, maar dan niet alleen uit je schulp.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoi ik ben verlegen. Laat jij me uit m'n schulp komen?
Hm, dat is wel wat minder. Ik ben bereid om zelf vragen te blijven te stellen, maar op een gegeven moment moet het toch ook echt van de andere kant komen... Als je wat meer over elkaar weet of iets gemeenschappelijks hebt zoals een studie gaat het meestal vlotter.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij heeft niet langer dan voor vijf minuten gesprekstof om een vrouw enthousiast te laten blijven. Hij weet niet waar die over moet praten waardoor de interesse van de vrouw vaak weg zal zakken?
Ik houd ook niet van katten, echt een ideale match.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ie een meisje mee naar huis neemt dan laat ie zijn messenverzameling zien. en de afgesneden staarten van katten die ie heeft geaaid.
overdag is het een hele normale, lieve, zorgzame en verlegen jongen though
Ehm, nee, ik wed niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef walk-man het volgende:
Socios heb je alweer een weddenschap afgelegd?
put the money where the mouth is , you biatch!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen. Al is Socios sowieso een zeer aantrekkelijke heer om te zien.
Tja, maar als je topic van Socios leest dan zie je ook dat hij de eerste date kan krijgen. De tweede date is hem nog niet gelukt.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in het algemeen. Al is Socios sowieso een zeer aantrekkelijke heer om te zien.
Oehquote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan niet alleen uit je schulp.![]()
[..]
Spontaanquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat ze 'spontaan' moeten zijn? Ik snap dat helemaal niet. Ik vind zelf de rustige types heel aantrekkelijk in ieder geval.
Ander woord voor oppervlakkig.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Spontaanwat IS dat eigenlijk! Ooooh ik ben toch zooo spontaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |