Socios, het is niet makkelijk altijd om ook iets over jezelf te vertellen. Maar dat laat de ander wel een beetje zien wie jij bent. Als je snel stilvalt, leg je het gesprek van jouw kant, stil.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Ik begin bij een gesprek met een vrouw echt niet over treinen, hoor. Dat onderwerp mijd ik zo lang mogelijk.
Misschien tijd voor een wissel in je patroon, een ander spoortje proberen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn mening is dat vrouwen na 5 minuten ten onrechte het bijltje er al bij neergooien en al weten dat het niets gaat worden. Ze verliezen heel snel de interesse en zoeken hun heil dan maar ergens anders.
Heb je als je een gesprek voert soms wel het gevoel dat er een flow is of moeten jij en je gesprekspartner telkens krampachtig nieuwe onderwerpen aansnijden?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Ik begin bij een gesprek met een vrouw echt niet over treinen, hoor. Dat onderwerp mijd ik zo lang mogelijk.
Ja, maar waarom dan? Hoe saai ben je dan? het is zoiezo jouw schuld als je geen enkele vrouw geinteresseerd kan houden, he? Je moet niet de schuld leggen aan alle vrouwen in de wereld.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn mening is dat vrouwen na 5 minuten ten onrechte het bijltje er al bij neergooien en al weten dat het niets gaat worden. Ze verliezen heel snel de interesse en zoeken hun heil dan maar ergens anders.
Het verloopt zelden ´soepel´. En als ik merk dat haar interesse daalt, weet ik het vaak ook niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Kimochi het volgende:
Heb je als je een gesprek voert soms wel het gevoel dat er een flow is of moeten jij en je gesprekspartner telkens krampachtig nieuwe onderwerpen aansnijden?
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanquote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar waarom dan? Hoe saai ben je dan? het is zoiezo jouw schuld als je geen enkele vrouw geinteresseerd kan houden, he? Je moet niet de schuld leggen aan alle vrouwen in de wereld.
Ben je nerveus ofzo wanneer je een vrouw voor het eerst spreekt?
Zoals je gezien hebt in dit topic zijn er genoeg vrouwen die dat niet belangrijk vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanof uitbundig
of enthousiasmerend.
Welnee, jij bent helemaal niet onzeker.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanof uitbundig
of enthousiasmerend.
De uitdaging heb je niet volgehouden helaas...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
Welnee, jij bent helemaal niet onzeker.
nou ik bedoelde meer dat dat je grote ding is, dus misschien is er wel een lief aardig treinenwaarderende dame die bij je past.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:02 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
En kan je er niks aan doen om "interessanter" te zijn? Je hoef echt niet heel spontaan te zijn ofzo, maar je kan toch wel aanleren hoe je een gesprek kan volhouden?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
of enthousiasmerend.
Dat zou natuurlijk ideaal zijn, een vrouw die treinen leuk vindt. Maar dat hoeft helemaal niet, daar gaat het niet om.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nou ik bedoelde meer dat dat je grote ding is, dus misschien is er wel een lief aardig treinenwaarderende dame die bij je past.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Lotusss het volgende:
De uitdaging heb je niet volgehouden helaas...
Sorry Socios, maar dit gaat echt niet werken voor je. Ik kan je verder ook geen advies meer geven.
Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´quote:Op maandag 12 juli 2010 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Socios, als jij jezelf saai vindt, dan snap ik wel dat een gesprek snel strandt. Je vindt jezelf niet interessant genoeg voor een vrouw...
Ik heb je eerder vandaag verteld dat het maken van sociale contacten of interpersoonlijke relaties NIET een opsomming van vergelijkingen, ratio en het hebben van bezittingen.quote:
Lees je eigen post #83 even terugquote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar vaak genoeg gemerkt dat een vrouw het niet meer interessant vindt inderdaad. Op een gegeven moment geef ik het dan ook sneller op, ja en is het van ´weer zo een vrouw die een "vlotte jongen" verwacht´
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |