abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84331134
Ziet er goed uit Winka! Die kat
Knap gedaan nu inderdaad stabiel blijven
pi_84331339
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw Winka!!! Thinspiraaaaaaaaaaation!! Gefeliciteerd! Hoe lang heb jij er over gedaan? Je ziet er supergoed uit!

Ik ben gelukkig weer een kilo aangekomen en zit nu dus weer nog 2 kilo af van het moment waarop ik eik naar slank moet overstappen.

Ik vind slank veel te veel een sc, dus ik denk dat ik stiekem ook na die 2 kilo nog maar even blijf hangen hier...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_84331399
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw Winka!!! Thinspiraaaaaaaaaaation!! Gefeliciteerd! Hoe lang heb jij er over gedaan? Je ziet er supergoed uit!

Ik ben gelukkig weer een kilo aangekomen en zit nu dus weer nog 2 kilo af van het moment waarop ik eik naar slank moet overstappen.

Ik vind slank veel te veel een sc, dus ik denk dat ik stiekem ook na die 2 kilo nog maar even blijf hangen hier...
DP in slank kan je echt heel veel leren hoor
Maar daar letten ze wel op gezond leven en niet zo zeer op afvallen dus waarschijnlijk ga je dan wel te horen krijgen dat je te weinig eet
pi_84331537
Ik eet al beter Sarabi Ik let er in ieder geval op nu. En probeer bewust meer en regelmatiger te eten. Het lukt nog niet volledig, maar dat wijt ik ook aan het weer een bietje.

Maar ik heb daar de afgelopen dagen wat geneusd en het ging noooooooooooooooooooooooooooooooooit over eten
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_84331562
O en bij de foto's van al die skinny bitches voel ik me een zeekoe
pi_84331603
O en voor mensen zich beledigd voelen, in mijn posse is skinny bitch een eretitel
pi_84331650
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik eet al beter Sarabi Ik let er in ieder geval op nu. En probeer bewust meer en regelmatiger te eten. Het lukt nog niet volledig, maar dat wijt ik ook aan het weer een bietje.

Maar ik heb daar de afgelopen dagen wat geneusd en het ging noooooooooooooooooooooooooooooooooit over eten
Dan heb je net de verkeerde delen gelezen, je zou er echt van staan te kijken hoeveel je er leert als je gaat meeposten
Dit topic is goed voor motivatie maar echt gezond leren leven heb ik daar gedaan
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:55:51 #108
279894 winka
There is no place like home..
pi_84331850
Bedankt meiden
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.

Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
pi_84331963
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.

Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
Wanneer het is gelukt? Dat is een goede vraag, volgens mij was dat na 3 tot 5 jaar stabiel blijven?
Maar opletten zal je waarschijnlijk altijd moeten
pi_84332114
Zijn we ongeveer gelijk begonnen Bij mij was het niet bewust een nieuwjaarsding, kwam zo uit. Echt heeel snel ben je toch niet afgevallen dan? Niet meer dan een kilo per week toch?
pi_84332117
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
pi_84332155
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Laydina het volgende:
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
pi_84334989
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht...

Het is denk ik ook te warm om er iets aan te doen.
Ik ga echt niet aerobicen als het 24 graden is
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_84335030
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht...

Het is denk ik ook te warm om er iets aan te doen.
Ik ga echt niet aerobicen als het 24 graden is
Het weer is echt vervelend he
Vandaag ook hardgelopen bij 26graden maar echt lekker is het niet
Morgen maar extra vroeg de wekker zetten
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:56:10 #115
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84335084
waarom is het hier nog steeds bijna 30 graden en hebben jullie het over 24 of 26 graden
I intend to be formidably armed
pi_84335131
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef kahlanamnell het volgende:
waarom is het hier nog steeds bijna 30 graden en hebben jullie het over 24 of 26 graden
26 was al in de avond, overdag was het ook 30 graden
pi_84336091
quote:
Mijn appartement is in de schaduwzijde van het complex vandaar dat het wat koeler is in mijn woning
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_84336134
Snap niet dat iedereen zo'n last van de hitte heeft. Ik sport nog net zo graag als toen het kouder was
pi_84336282
quote:
Ik leef met je mee hoor

Op het werk bezuinigen ze op airco......
pi_84336333
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
Snap niet dat iedereen zo'n last van de hitte heeft. Ik sport nog net zo graag als toen het kouder was
Misschien kan jij er beter tegen als anderen
pi_84336334
Dat is wel zielig. Ik zit gewoon regelmatig met een vest op t kantoor
pi_84336938
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Laydina het volgende:
Dat is wel zielig. Ik zit gewoon regelmatig met een vest op t kantoor
Nou hier op het werk wil je het liefst jezelf als een nudist kleden...

Airco kost geld en crisis etc.... bla bla etc...
pi_84337174
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Nou hier op het werk wil je het liefst jezelf als een nudist kleden...

Airco kost geld en crisis etc.... bla bla etc...
Jah? Ik vind het dan nog erger, want dan plak je aan jezelf en glij je van jezelf af
pi_84337343
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef Laydina het volgende:

[..]

Jah? Ik vind het dan nog erger, want dan plak je aan jezelf en glij je van jezelf af
Tja ik draag met deze hitte ruim zittend katoen dat is imho nog het beste.

We zitten ook met teveel mensen in een kleine ruimte met zeer veel computers dat helpt ook niet echt

Maar goed regelmatig pauze nemen en veel water drinken dat is het dan zeg maar
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:51:27 #125
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84346054
quote:
Bedankt meiden
Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
Nee joh, ik ben jaren terug afgevallen en denk er nooit meer aan. Let ook niet meer op mijn eten, je zal merken dat er toch minder in je maag past op een gegeven moment, je kan je straks niet meer voorstellen dat er zoveel eten in je maag kon.

Ik zit nu al 10 jaar op gewicht en post hier eigenlijk alleen als ik dit topic weer eens bovenaan mijn actieve toipcs zie staan.

Zijn trouwens wel gasten hier die jaren lang erover willen praten, dat is vooral onzekerheid, geen aanspraak bij vrienden hebben en weinig hobby's. Waarom zou je anders jarenlang praten over eten?

Nou, ik ga er weer vandoor. Eindelijk wat koeler hier en ik ga straks lekker even naar zee uitwaaien
pi_84346395
quote:
Bedankt meiden

Winka..
hoe is het je gelukt om zoveel af te vallen??

Ik blijf inmiddels weer lekker stil staan
Maar ik geloof dat dat voornamelijk komt omdat ik er niet teveel op let
*heeft een beetje motivatie nodig*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84346495
wat een prestatie winka!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84346895
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
wat een prestatie winka!
Wat zij zegt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84347275
Wow! Het is vrij goed te zien dat je aardig wat kilootjes bent kwijtgeraakt. Gefeliciteerd!

Ik zie dat er een nog een hele pagina aan posts is. Dit was dus een reactie op winka.
pi_84368300
Gefeliciteerd winka
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:04:32 #131
279894 winka
There is no place like home..
pi_84374800
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Laydina het volgende:
Dat is helemaal waar
Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik sta nu namelijk nog in de afvalstand, in de periode dat ik de teugels een beetje heb laten vieren was ik alsnog 2 kilo afgevallen. En het is nu nog steeds erg makkelijk om op gewicht te blijven. Ik weeg mezelf nu ook niet meer dan één keer per week, eerst deed ik dit praktisch elke dag
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:51 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben jaren terug afgevallen en denk er nooit meer aan. Let ook niet meer op mijn eten, je zal merken dat er toch minder in je maag past op een gegeven moment, je kan je straks niet meer voorstellen dat er zoveel eten in je maag kon.

Goed om te horen Merk ook zeker dat mijn maag is gekrompen en dat er dus veel minder in past Wat ik eerst op een dag at, past er nu bij lange na niet meer in. Ik schrok me trouwens wezeloos van de foto waarop ik dik ben.. Echt ongelovelijk... Had dat altijd goed gepraat voor mezelf, want het lag aan de kleding die veel kleiner wordt gemaakt, of was gekrompen in de was Of ik zei steeds tegen mezelf dat het me niet uit maakte dat ik zo was.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we ongeveer gelijk begonnen Bij mij was het niet bewust een nieuwjaarsding, kwam zo uit. Echt heeel snel ben je toch niet afgevallen dan? Niet meer dan een kilo per week toch?
In het begin viel ik wel te snel af, gemiddeld ruim anderhalve kilo per week. De laatste anderhalve maand was dat wat minder geworden. Maar goed, als je het tot en met nu bekijkt is het netjes met ongeveer een kilo per week gemiddeld. Bij mij was het ook niet echt bewust dat ik op Nieuwjaarsdag begon. Ik voelde me helemaal ziek van al het eten en ik wist dat januari een makkeliljke maand zou worden - geen verjaardagen of andere redenen om me vol te vreten
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Winka..
hoe is het je gelukt om zoveel af te vallen??

Het heeft bij mij niets te maken gehad met een bepaald dieet o.i.d. Door haptotherapie ben ik er achtergekomen wáárom ik steeds mezelf volvrat. Daardoor ben ik gestopt met emotie-eten en is het deze keer voor mijn gevoel praktisch vanzelf gegaan. Vroeger was het altijd een gevecht, deze keer niet,
pi_84406793
Ik heb sinds lange tijd niet meer zoveel slechts in m'n winkelmandje gestopt
pi_84407620
Vertel, wat voor lekkers ga je straks allemaal eten
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:44:01 #134
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_84407888
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
Ik heb sinds lange tijd niet meer zoveel slechts in m'n winkelmandje gestopt
Boodschappen gedaan vlak voor etenstijd (daarmee ging ik afgelopen week in ieder geval goed de fout in)?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_84408369
Ik heb knakworsten gehaald (Voor avondeten broodjes) en nog straciatella ijs als toetje en voor vanavond nog een zak nibbits.

Nee niet geshopt voor het eten. Gewoon omdat ik me kut voel al lange tijd niet zo over de schreef ben gegaan met eten. Dus heb er even schijt aan.
pi_84409594
Ik ben dinsdag jarig en ga lekker een big americana pizza opsmullen

Moet kunnen en zo niet dan toch!
pi_84415250
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben dinsdag jarig en ga lekker een big americana pizza opsmullen

Moet kunnen en zo niet dan toch!
Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen.
pi_84419103
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen. *O*

Alvast gefelie *O* *O*
pi_84420067
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Alvast gefelie *O* *O*

Jij ook! *O* *O*

Hoe gaat het trouwens met jouw afvalproces? :)
pi_84429961
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:31 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Jij ook! *O* *O*

Hoe gaat het trouwens met jouw afvalproces? :)

Ehm.... ik sport te weinig de laatste weken dus sta ik stil :@
pi_84429999
~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
pi_84430048
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:
Ik heb knakworsten gehaald (Voor avondeten broodjes) en nog straciatella ijs als toetje en voor vanavond nog een zak nibbits.

Nee niet geshopt voor het eten. Gewoon omdat ik me kut voel al lange tijd niet zo over de schreef ben gegaan met eten. Dus heb er even schijt aan.

^O^ Ik heb gemerkt dat als ik een keer echt GOED zondig dat het daarna beter gaat :@ Bij mij dan he :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84430089
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ehm.... ik sport te weinig de laatste weken dus sta ik stil :@

Even stil staan is ook niet erg, zolang je maar niet aankomt
Te snel afvallen is echt nergens goed voor
pi_84431743
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:

Knakworsten zijn helemaal niet ongezond. Kijk maar eens op de verpakking, het AH merk heeft zelfs zo'n klavertje van "gezonde keuze".
pi_84432344
Heb afgelopen week maar een keer walk at home fitness gedaan van Leslie, dat was de two mile walk van haar. Als compensatie heb ik gelukkig veel geborreld :Y)

Vanochtend haar 4 mile walk gedaan, de weegschaal wijst nu 79 kilo aan. Volgens is dat alleen maar vochtverlies :')

Nu lekker een kopje koffie c_/
pi_84434119
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef oversizedmidget het volgende:

[..]

Knakworsten zijn helemaal niet ongezond. Kijk maar eens op de verpakking, het AH merk heeft zelfs zo'n klavertje van "gezonde keuze".

Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..
Knakworst is 293 kcal per 100 gram, en dat noem ik niet echt gezond..
pi_84434253
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef Boadicea het volgende:

[..]

Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..

Ik dacht rond de 200kcal? en hoeveel weegt zo'n worstje?
pi_84435295
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder! *O*
not :+
pi_84435307
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

^O^ Ik heb gemerkt dat als ik een keer echt GOED zondig dat het daarna beter gaat :@ Bij mij dan he :@

Dan moet jij dat af en toe zeker gaan doen :Y
Af en toe he!

bij mij maakt dat echt niks uit .
pi_84435328
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder! *O*

Dan is het wel officieel slecht :Y
Maar ook lekker :9
pi_84435591
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik dacht rond de 200kcal? en hoeveel weegt zo'n worstje?

20 gram. Dat bedoel ik :p
pi_84435634
quote:

Het ongezondste van die hele combo is nog dat bolletje. Die mayo dat zijn ook hoofdzakelijk onverzadigde vetten.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef Boadicea het volgende:

[..]

Ah, ik vond het al vreemd dat er ook pizza's waren met dat klavertje. Dat is er intussen wel afgehaald. Cola Light heeft het ook trouwens, terwijl in die categorie mineraalwater me gezonder lijkt.

[ Bericht 43% gewijzigd door oversizedmidget op 24-07-2010 14:47:02 ]
pi_84436326
quote:

lekker man :9 alleen hoef ik geen mayo maar heb ik dan liever grove mosterd erbij :9~
pi_84452908
Van de diëtiste mag ik gewoon elke dag hardlopen. Ik had mijn trimschema meegenomen en aangezien het langzaam wordt opgebouwd en ik niet a-sportief ben, mag ik elke dag trimmen. Ik natuurlijk helemaal blij. :)

Iedere ochtend lekker beginnen met hardlopen. Echt lekker joh.

We moeten alleen nog een soort van 'eetschema' opstellen, maar goed. :D
pi_84453609
Klinkt goed Blossom :) Ik denk dat het een groot goed is om elke ochtend te kunnen hardlopen. Met andere woorden ik ben jaloers op je :P
pi_84455424
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Klinkt goed Blossom :) Ik denk dat het een groot goed is om elke ochtend te kunnen hardlopen. Met andere woorden ik ben jaloers op je :P
Waarom kun je niet elke ochtend hardlopen dan? :@
pi_84460115
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

in mijn geval:

08:00 op werk
07:30 vertrek van huis
07:00 Douchen na sporten
06:00 Hardlopen
05:30 uit bed en aankleden
05:00 wekker

beetje teveel van het goede...

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 25 juli 2010 @ 10:21:03 #158
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_84460762
quote:

[..]

Nou hoef ik gelukkig niet zo afschuwelijk vroeg op als Barretje80, ik woon op loop afstand van mijn werk, maar voor het werk hardlopen daar mis ik de discipline voor :P . Ooh en met mijn voorgevel, loop ik liever niet hard :') Ik hou het wel bij walk at home fitness.
pi_84460777
quote:

[..]

je lichaam heeft ook rust nodig :) je spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84471673
Hallo beste Dieetclubfokkers :)

Sjee, wat zijn de meesten van jullie al veel afgevallen zeg! Echt knap!

Ik kom mezelf ook alvast even aanmelden. Ik kan nog niet voluit gaan, omdat ik net ben bevallen middels een keizersnede van onze prachtige dochter. Maar ik ben al wel begonnen met veel gezonder eten. En dat heeft al tot behoorlijk verlies van kilo's geleid.

Voor de zwangerschap woog ik 68 kilo (ook al iets te zwaar). Vlak voor de bevalling woog ik 87 kilo. Net na bevalling woog ik ongeveer 81 kilo (BMI 30). Inmiddels al weer bijna 76 kilo (BMI 28) door gezond te eten. Het gaat nu ook nog lekker snel door het vocht dat ik nog vasthoud/vasthield. Maar ik zal voor de rest toch moeten gaan werken, maar eerst even herstellen van de keizersnede.

Iedereen alvast heel veel (of nog meer) succes en hopelijk kan ik hier een beetje meedoen en supporten

:)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 25 juli 2010 @ 18:34:20 #161
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_84475059
Lekker net de 4 mile walk gedaan met Leslie O+ Heb het de hele dag uit lopen stellen toch maar gedaan. Ik voel me zo lekker nu. Pilates daar heb ik ff geen zin in :{w
pi_84481901
Net een uurtje gesport *O* *O*

Wel lekker dat het wat kouder is dan hou je het nog een een beetje vol w/
  zondag 25 juli 2010 @ 21:15:41 #163
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_84482161
Ik heb nu trek in bier en borrelnootjes.
pi_84493536
Hij gaat goed alleen haal ik mijn verjaardagsplanningsgewicht niet.

Maar ik zit er zeer dichtbij :) dus ik klaag niet ben ruim 15 kilo afgevallen *O* *O*
pi_84493553
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:

Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen. *O*
:s) >:O ~:) O~) *O*

Gefelecitaart :Y) *O* *O* *O* *O* *O*
pi_84494347
Feli xBlossomx *O*

En NIMBY, feli met die ruim 15 kg ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 10:28:07 #167
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_84496116
Na een paar jaar meldt ik me hier ook maar weer eens. Na de vorige keer ca 30 kg verloren te hebben moet er deze keer weer het een en ander af (Jojo ftw) :|W .

Ik ben nu al een 8 weken bezig en gelukkig alweer ca 12 kg kwijt dus op dit moment weer ca 8 kg vanaf mijn eerste doel. De eerste 7 weken gedeeltelijk ge-Sonja Bakkert, maar sinds een week overgestapt naar een eigen invulling gegeven (ik ben vooral meer gaan eten, naar aanleiding van dit topic Diëtist: (veel) meer eten!)

Op dit moment val ik ca 0.5 kg - 1kg per week af en ik hoop dat dus vast te houden. Hoe ik het verder moet bij gaan houden wanneer ik weer rond het streefgewicht zit moet ik nog over gaan nadenken, want dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een dieet poging doe.

Ik wens iedereen hier veel succes met hun pogingen en wees vooral blij met wat je al bereikt hebt en probeer het vast te houden.
Drop you like an ill, bad habit
pi_84497626
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef pmponer het volgende:
Na een paar jaar meldt ik me hier ook maar weer eens. Na de vorige keer ca 30 kg verloren te hebben moet er deze keer weer het een en ander af (Jojo ftw) :|W .

Ik ben nu al een 8 weken bezig en gelukkig alweer ca 12 kg kwijt dus op dit moment weer ca 8 kg vanaf mijn eerste doel. De eerste 7 weken gedeeltelijk ge-Sonja Bakkert, maar sinds een week overgestapt naar een eigen invulling gegeven (ik ben vooral meer gaan eten, naar aanleiding van dit topic Diëtist: (veel) meer eten!)

Op dit moment val ik ca 0.5 kg - 1kg per week af en ik hoop dat dus vast te houden. Hoe ik het verder moet bij gaan houden wanneer ik weer rond het streefgewicht zit moet ik nog over gaan nadenken, want dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een dieet poging doe.

Ik wens iedereen hier veel succes met hun pogingen en wees vooral blij met wat je al bereikt hebt en probeer het vast te houden.
welkom, en heel veel succes! :)
pi_84497742
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef pmponer het volgende:

Dat gaat wel weer heel erg snel
Goed dat je meer bent gaan eten ^O^ zeker als je al een jojo verleden hebt is het veiliger om rustig aan af te vallen

Vanochtend weer een rondje Evy gedaan *O*
pi_84504314
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nou hoef ik gelukkig niet zo afschuwelijk vroeg op als Barretje80, ik woon op loop afstand van mijn werk, maar voor het werk hardlopen daar mis ik de discipline voor . Ooh en met mijn voorgevel, loop ik liever niet hard Ik hou het wel bij walk at home fitness.
Ik heb ook een idioot grote voorgevel hoor. Gewoon een goede sport bh laten maken / kopen.

En ja..in het begin is het hardlopen wel zwaar, maar na een tijdje wen je er wel aan.
pi_84504340
@Hoog & Nimby: Dank jeeee. Ik ga denk ik zo gebak halen..slecht ja..maar goed..
pi_84504393
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je lichaam heeft ook rust nodig je spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
Ja misschien heb je gelijk...misschien 1 dag ertussen en op de rustdag fietsen of zwemmen. Maar zodra ik weer 10KM kan lopen ren ik wel weer elke dag, maar dan is mijn lichaam er weer aan gewend en ben ik lichter etc. etc.
pi_84508621
Zowaar net voor het eerst sinds lange tijd een broek maat 42 gekocht :o Wel aan de strakke kant, maar 44 was echt te groot.
Echt ik haat shoppen nu, niet omdat het allemaal niet meer past, maar omdat ik nu 42,44 en 46 mee het hokje in moet slepen _O-
pi_84509218
Tof moment is dat he ladyina!!

Gefeliciteerd!
  maandag 26 juli 2010 @ 18:06:55 #175
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84513141
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:
je lichaam heeft ook rust nodig :) je spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
rust is alleen nodig bij krachttraining en daar valt hardlopen niet onder. Je kan prima elke dag hardlopen, of je er zin in hebt is een 2e. Lijkt mij op de langere duur niet vol te houden. Je kan beter 3 dagen intensief trainen dan 7 dagen op gemiddeld niveau.
pi_84513181
Iedereen die vandaag wat te vieren heeft gefeliciteerd :* :*

Ik zelf geef vandaag toe aan de borrelnootjes en bier :@
pi_84521382
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:06 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

rust is alleen nodig bij krachttraining en daar valt hardlopen niet onder. Je kan prima elke dag hardlopen, of je er zin in hebt is een 2e. Lijkt mij op de langere duur niet vol te houden. Je kan beter 3 dagen intensief trainen dan 7 dagen op gemiddeld niveau.
Heb het altijd al gedaan...dus ik ben het op zich wel gewend, maar ik moet het natuurlijk wel opbouwen.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 08:07:10 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_84536267
Inderdaad cardio kan je in principe elke dag wel doen ik doe dit nu ca 6 keer in de week dus een dag rust
2 of 3 dagen op de mountainbike ca 30 km en de rest op een crosstrainer inmiddels opgebouwd van 20 minuten tot 40 minuten. Verder ben ik begonnen met golf en doe dat ook 1 keer per week maar of dat nu echt sport is weet ik niet (maar je loopt wel per keer ca 3 km).

En ik moet zeggen dat hoewel het in het begin echt een worsteling was, het nu vrij gemakkelijk gaat ik moet er eigenlijk alleen de tijd voor vrij maken.

Komend weekend heb ik 2 feestjes, daar moet ik wel een beetje voor uitkijken maar ik hoop dat ik daar een beetje gunstig doorheen rol. Want als ik de keuze heb tussen gezond en groen of minder gezond maar lekker kies ik toch voor het laatste. :X

Het meeste zorgen maak ik me eigenlijk nog over het feit dat ik op een gegeven moment op gewicht moet blijven en wat ik daarvoor moet doen. Dit is de vorige keren mis gegaan namelijk. Mijn idee is iig om me elke maandagochtend te blijven wegen en zodoende direct te zien als het mis gaat. Hebben jullie daar nog tips over?

[ Bericht 38% gewijzigd door pmponer op 27-07-2010 08:13:09 ]
Drop you like an ill, bad habit
pi_84559437
Was een goede dag vandaag, er waren jarigen op het werk. Ik heb gesmikkeld van een saucijzenbroodje en een tompouce! Ik ga zo de 3 mile run van Leslie doen :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:40:51 #180
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84586839
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef MalaCocinera het volgende:
Was een goede dag vandaag, er waren jarigen op het werk. Ik heb gesmikkeld van een saucijzenbroodje en een tompouce! Ik ga zo de 3 mile run van Leslie doen :')
je neemt het afvallen wel lekker serieus....

je mag wel een 12 mile doen om alleen de calorieen van dat sauzijnenbroodje eraf te krijgen. Je kan toch ook 1 traktatie nemen in plaats van 2?

Maarja, het is zo lastig om nee te zeggen :')
pi_84588270
Wheheheh! BADMALACOCINERABAD!!!!!

Ik merk bij mezelf dat ik best regelmatig wat kan snoepen en snacken als mijn basisinname gewoon stukken lager ligt. En dat ligtie nu permanent, dus ik hoef niet krampachtig traktaties te ontwijken.

Vaak sla ik wel over omdat ik me ben gaan realiseren hoeveel er in mijn mond verdween wat eigenlijk gewoon nergens naar smaakt...

Dus lekkere cheesecake bij die lekkere cappucino in dat fijne koffietentje ja. Goedkope albert heijn taart van collega nee.
pi_84590735
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wheheheh! BADMALACOCINERABAD!!!!!

Ik merk bij mezelf dat ik best regelmatig wat kan snoepen en snacken als mijn basisinname gewoon stukken lager ligt. En dat ligtie nu permanent, dus ik hoef niet krampachtig traktaties te ontwijken.

Vaak sla ik wel over omdat ik me ben gaan realiseren hoeveel er in mijn mond verdween wat eigenlijk gewoon nergens naar smaakt...

Dus lekkere cheesecake bij die lekkere cappucino in dat fijne koffietentje ja. Goedkope albert heijn taart van collega nee.
Dus als ik het goed lees eet je gewoon minder van het gezonde voer?
En daardoor kan je jezelf vaker een traktatie gunnen?
pi_84591417
Nee, dan lees je toch echt gewoon wat je wil lezen, zodat je daar millitant op kunt reageren :D.
pi_84591440
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, dan lees je toch gewoon wat je wil lezen, zodat je daar millitant op kunt reageren :D.
Wat bedoel je dan met dat je basisiname zoveel lager ligt?
pi_84591560
Ik at echt VEEL. Veel snoep, veel snacks, veel bij het ontbijt, veel bij de lunch, veel avondeten, veel dit, veel dat. Nu eet ik sowieso veel minder en ik kom dus niet gelijk aan als ik af en toe wel weer eens iets snaai.
pi_84594517
Ik snoep echt helemaal niets meer. Dan kan ik me zo heel af en toe een taartje op een verjaardag wel permitteren.
Een beetje snoepen zou ik sowieso niet kunnen, het is niets, of de zak leeg :P
pi_84596180
Net terug van het hardlopen....sjonge wat is het warm zeg, ik had me verslapen in de ochtend. Maar ik voel me lekker. Zometeen heerlijk douchen. *O* Morgen maar op mijn rustdag in de ochtend even een uurtje fietsen. :)
pi_84597748
Wat een felle reacties weer, ik ben kennelijk niet de enige die ongesteld moet worden >:)

Waarom denken mensen trouwens dat er altijd achterlijk veel calorieeen zitten in een saucijzenbroodje? Gemiddeld is het ongeveer 350 kcal, afhankelijk van het formaat broodje, dus die opmerking van '12 mile' slaat echt nergens op. :{w En voor de persoon die die opmerking maakte, als je een van mijn eerdere posts hier had gelezen dan had je geweten dat niet eten het probleem is bij mij, maar de hele dag op mijn luie reet zitten het probleem is. Ik ben nou eenmaal geen sportschoolgangster 8-)

Maar goed, ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben gezakt voor twee examens :'( . Daar baal ik echt van, maar waar ik erg trots op ben is dat ik geen behoeft heb aan troost eten. Toen ik het resultaat in de eerste instantie las dacht ik ga vanavond bunkeren (katjang nootjes, chorizo, wijn :9 ). Eenmaal in de appie merkte ik dat helemaal geen behoefte had aan troost eten :)

Zodra ik klaar ben met mijn bakje meusli en melk ga ik lekker de 3 mile walk van Leslie doen :6
pi_84601114
We worden steeds dikker, want we eten vetarm!

Door Jetty van der Graaf, orthomoleculair voedingsdeskundige

Vroeger hebben we geleerd dat vetten 9 kcal en eiwitten en koolhydraten 4 kcal per gram leveren bij verbranding. Dus als we wilden afvallen zouden we minder vetten moeten eten. Ook werd door het Voedingscentrum jaren geleden de strijd aangebonden tegen overgewicht, hart- en vaatziekten middels de campagne “Let op Vet!” Deze heeft absoluut niet het beoogde resultaat gehad, juist het tegendeel. Mensen gingen minder vet eten, maar kregen daardoor tekorten aan essentiële
onverzadigde vetzuren.

Ook in Amerika is overgewicht een ware epidemie geworden. Hier worden al jaren zeer veel vetvrije snacks en lightproducten gepromoot, er is zelfs al een frituurvet (Olestra) op de markt die niet in het lichaam opgenomen wordt. Echter de hoognodige vetoplosbare vitamines en antioxidanten lossen hier wel in op en gaan voor het lichaam verloren. Ondanks dit alles wordt de mens steeds dikker en vetter.

Wat gebeurt er?
Als men echter géén vet meer mag eten, gaat men vanzelf meer koolhydraten eten. Deze worden in het lichaam bij de spijsvertering afgebroken tot de bouwstenen, glucose. Alle lichaamscellen hebben glucose nodig voor de energievoorziening. Echter de hoeveelheden die wij binnenkrijgen overschrijden deze behoefte ruimschoots. Hierdoor wordt er ook extra insuline aangemaakt. Het lichaam gaat deze overmaat glucose opslaan als vetreserve. Hier is insuline ook voor verantwoordelijk. Dit is een natuurlijk verschijnsel dat eeuwenlang heel nuttig was, doordat in vroegere tijden periodes van overmaat werden afgewisseld door periodes van schaarste. Dit komt
in onze Westerse maatschappij niet meer voor en dus raken wij onze opgebouwde vetreserves niet meer kwijt. Ook hebben we juist vet nodig, maar dan wel de “goede vetten”, ook wel essentiële vetzuren genoemd, om goed te kunnen functioneren en ook om gewicht te kunnen kwijtraken.

http://www.fonteine.com/vetarm.html
pi_84601399
Volgens mij weet zowat iedereen hier dat je light producten beter kunt mijden.
pi_84603604
Zow.. net weer gesport, derde keer deze week al en het hardlopen gaat ook steeds beter.

Vanaf morgen zit ik in Madrid voor 7 dagen, dus daar zal het vast niet heel gezond zijn, maar ik eet tegenwoordig toch minder, dus heb minder nodig :)
pi_84604246
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:12 schreef Laydina het volgende:
Zow.. net weer gesport, derde keer deze week al en het hardlopen gaat ook steeds beter.

Vanaf morgen zit ik in Madrid voor 7 dagen, dus daar zal het vast niet heel gezond zijn, maar ik eet tegenwoordig toch minder, dus heb minder nodig :)
Spanje KAN heel gezond zijn..
Vroegah... Viel ik in spanje altijd een hoopaf, gewoon door de levensstijl en de manier waarop het eten klaar werd gemaakt.. veel lopen ( ipv de metro voor 1-2 haltes) doet het ook erg goed!!
en trappenlopen.. ( daar ben ik deze week flink mee bezig, geen liften op de platforms hier) het is niet sporten , maar wel lichaamsbeweging.

pi_84605675
quote:

Veel plezier in Spanje.
pi_84610575
quote:
Veel plezier Lay :W Probeer ook een beetje te genieten van het lekkere eten daar ;) Da's toch ook wel de lol van reizen denk ik :)
pi_84611805
Nog 6 uur en ik zit in de auto naar schiphol :D
pi_84611822
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:

Veel plezier Lay :W Probeer ook een beetje te genieten van het lekkere eten daar ;) Da's toch ook wel de lol van reizen denk ik :)
Ow denk maar niet dat ik dat niet ga doen hoor ;)

Genieten ga ik sowieso :Y
pi_84630787
Is brinta gezond als ontbijt? Uiteraard zonder suiker :)
pi_84633997
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:00 schreef _Flea_ het volgende:
Is brinta gezond als ontbijt? Uiteraard zonder suiker :)
Ja hoor ^O^ (als je van beton houdt in de morgen :P ;) , sorry, flauw van me :P )
pi_84634937
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja hoor ^O^ (als je van beton houdt in de morgen :P ;) , sorry, flauw van me :P )
Och vond het vanmorgen wel meevallen. Heb de hele ochtend niet hoeven eten.
pi_84650868
Brinta is superlekker, krijg het echter alleen weg uit een papfles, maar goed...niemand die het ziet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')