abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84346395
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.

Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
Winka..
hoe is het je gelukt om zoveel af te vallen??

Ik blijf inmiddels weer lekker stil staan
Maar ik geloof dat dat voornamelijk komt omdat ik er niet teveel op let
*heeft een beetje motivatie nodig*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84346495
wat een prestatie winka!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84346895
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
wat een prestatie winka!
Wat zij zegt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84347275
Wow! Het is vrij goed te zien dat je aardig wat kilootjes bent kwijtgeraakt. Gefeliciteerd!

Ik zie dat er een nog een hele pagina aan posts is. Dit was dus een reactie op winka.
pi_84368300
Gefeliciteerd winka
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:04:32 #131
279894 winka
There is no place like home..
pi_84374800
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Laydina het volgende:
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
Dat is helemaal waar
Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik sta nu namelijk nog in de afvalstand, in de periode dat ik de teugels een beetje heb laten vieren was ik alsnog 2 kilo afgevallen. En het is nu nog steeds erg makkelijk om op gewicht te blijven. Ik weeg mezelf nu ook niet meer dan één keer per week, eerst deed ik dit praktisch elke dag
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:51 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben jaren terug afgevallen en denk er nooit meer aan. Let ook niet meer op mijn eten, je zal merken dat er toch minder in je maag past op een gegeven moment, je kan je straks niet meer voorstellen dat er zoveel eten in je maag kon.

Goed om te horen Merk ook zeker dat mijn maag is gekrompen en dat er dus veel minder in past Wat ik eerst op een dag at, past er nu bij lange na niet meer in. Ik schrok me trouwens wezeloos van de foto waarop ik dik ben.. Echt ongelovelijk... Had dat altijd goed gepraat voor mezelf, want het lag aan de kleding die veel kleiner wordt gemaakt, of was gekrompen in de was Of ik zei steeds tegen mezelf dat het me niet uit maakte dat ik zo was.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we ongeveer gelijk begonnen Bij mij was het niet bewust een nieuwjaarsding, kwam zo uit. Echt heeel snel ben je toch niet afgevallen dan? Niet meer dan een kilo per week toch?
In het begin viel ik wel te snel af, gemiddeld ruim anderhalve kilo per week. De laatste anderhalve maand was dat wat minder geworden. Maar goed, als je het tot en met nu bekijkt is het netjes met ongeveer een kilo per week gemiddeld. Bij mij was het ook niet echt bewust dat ik op Nieuwjaarsdag begon. Ik voelde me helemaal ziek van al het eten en ik wist dat januari een makkeliljke maand zou worden - geen verjaardagen of andere redenen om me vol te vreten
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Winka..
hoe is het je gelukt om zoveel af te vallen??

Het heeft bij mij niets te maken gehad met een bepaald dieet o.i.d. Door haptotherapie ben ik er achtergekomen wáárom ik steeds mezelf volvrat. Daardoor ben ik gestopt met emotie-eten en is het deze keer voor mijn gevoel praktisch vanzelf gegaan. Vroeger was het altijd een gevecht, deze keer niet,
pi_84406793
Ik heb sinds lange tijd niet meer zoveel slechts in m'n winkelmandje gestopt
pi_84407620
Vertel, wat voor lekkers ga je straks allemaal eten
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:44:01 #134
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_84407888
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
Ik heb sinds lange tijd niet meer zoveel slechts in m'n winkelmandje gestopt
Boodschappen gedaan vlak voor etenstijd (daarmee ging ik afgelopen week in ieder geval goed de fout in)?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_84408369
Ik heb knakworsten gehaald (Voor avondeten broodjes) en nog straciatella ijs als toetje en voor vanavond nog een zak nibbits.

Nee niet geshopt voor het eten. Gewoon omdat ik me kut voel al lange tijd niet zo over de schreef ben gegaan met eten. Dus heb er even schijt aan.
pi_84409594
Ik ben dinsdag jarig en ga lekker een big americana pizza opsmullen

Moet kunnen en zo niet dan toch!
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_84415250
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben dinsdag jarig en ga lekker een big americana pizza opsmullen

Moet kunnen en zo niet dan toch!
Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen.
pi_84419103
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen. *O*

Alvast gefelie *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_84420067
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Alvast gefelie *O* *O*

Jij ook! *O* *O*

Hoe gaat het trouwens met jouw afvalproces? :)
pi_84429961
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:31 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Jij ook! *O* *O*

Hoe gaat het trouwens met jouw afvalproces? :)

Ehm.... ik sport te weinig de laatste weken dus sta ik stil :@
pi_84429999
~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_84430048
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:
Ik heb knakworsten gehaald (Voor avondeten broodjes) en nog straciatella ijs als toetje en voor vanavond nog een zak nibbits.

Nee niet geshopt voor het eten. Gewoon omdat ik me kut voel al lange tijd niet zo over de schreef ben gegaan met eten. Dus heb er even schijt aan.

^O^ Ik heb gemerkt dat als ik een keer echt GOED zondig dat het daarna beter gaat :@ Bij mij dan he :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84430089
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ehm.... ik sport te weinig de laatste weken dus sta ik stil :@

Even stil staan is ook niet erg, zolang je maar niet aankomt
Te snel afvallen is echt nergens goed voor
pi_84431743
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:

Knakworsten zijn helemaal niet ongezond. Kijk maar eens op de verpakking, het AH merk heeft zelfs zo'n klavertje van "gezonde keuze".
pi_84432344
Heb afgelopen week maar een keer walk at home fitness gedaan van Leslie, dat was de two mile walk van haar. Als compensatie heb ik gelukkig veel geborreld :Y)

Vanochtend haar 4 mile walk gedaan, de weegschaal wijst nu 79 kilo aan. Volgens is dat alleen maar vochtverlies :')

Nu lekker een kopje koffie c_/
pi_84434119
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef oversizedmidget het volgende:

[..]

Knakworsten zijn helemaal niet ongezond. Kijk maar eens op de verpakking, het AH merk heeft zelfs zo'n klavertje van "gezonde keuze".

Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..
Knakworst is 293 kcal per 100 gram, en dat noem ik niet echt gezond..
pi_84434253
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef Boadicea het volgende:

[..]

Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..
Knakworst is 293 kcal per 100 gram, en dat noem ik niet echt gezond..

Ik dacht rond de 200kcal? en hoeveel weegt zo'n worstje?
pi_84435295
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder! *O*
not :+
pi_84435307
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

^O^ Ik heb gemerkt dat als ik een keer echt GOED zondig dat het daarna beter gaat :@ Bij mij dan he :@

Dan moet jij dat af en toe zeker gaan doen :Y
Af en toe he!

bij mij maakt dat echt niks uit .
pi_84435328
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder! *O*
not :+

Dan is het wel officieel slecht :Y
Maar ook lekker :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')