Winka..quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden![]()
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.
Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
Wat zij zegtquote:
Dat is helemaal waarquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Laydina het volgende:
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
Goed om te horenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:51 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben jaren terug afgevallen en denk er nooit meer aan. Let ook niet meer op mijn eten, je zal merken dat er toch minder in je maag past op een gegeven moment, je kan je straks niet meer voorstellen dat er zoveel eten in je maag kon.
In het begin viel ik wel te snel af, gemiddeld ruim anderhalve kilo per week. De laatste anderhalve maand was dat wat minder geworden. Maar goed, als je het tot en met nu bekijkt is het netjes met ongeveer een kilo per week gemiddeld. Bij mij was het ook niet echt bewust dat ik op Nieuwjaarsdag begon. Ik voelde me helemaal ziek van al het eten en ik wist dat januari een makkeliljke maand zou worden - geen verjaardagen of andere redenen om me vol te vretenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn we ongeveer gelijk begonnenBij mij was het niet bewust een nieuwjaarsding, kwam zo uit. Echt heeel snel ben je toch niet afgevallen dan? Niet meer dan een kilo per week toch?
Het heeft bij mij niets te maken gehad met een bepaald dieet o.i.d. Door haptotherapie ben ik er achtergekomen wáárom ik steeds mezelf volvrat. Daardoor ben ik gestopt met emotie-eten en is het deze keer voor mijn gevoel praktisch vanzelf gegaan. Vroeger was het altijd een gevecht, deze keer niet,quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Winka..
hoe is het je gelukt om zoveel af te vallen??
Boodschappen gedaan vlak voor etenstijd (daarmee ging ik afgelopen week in ieder geval goed de fout in)?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Laydina het volgende:
Ik heb sinds lange tijd niet meer zoveel slechts in m'n winkelmandje gestopt
Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben dinsdag jarig en ga lekker een big americana pizza opsmullen![]()
![]()
![]()
Moet kunnen en zo niet dan toch!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:31 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
![]()
Hoe gaat het trouwens met jouw afvalproces?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:
Ik heb knakworsten gehaald (Voor avondeten broodjes) en nog straciatella ijs als toetje en voor vanavond nog een zak nibbits.
Nee niet geshopt voor het eten. Gewoon omdat ik me kut voel al lange tijd niet zo over de schreef ben gegaan met eten. Dus heb er even schijt aan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ehm.... ik sport te weinig de laatste weken dus sta ik stil
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Laydina het volgende:
Ik heb knakworsten gehaald (Voor avondeten broodjes) en nog straciatella ijs als toetje en voor vanavond nog een zak nibbits.
Nee niet geshopt voor het eten. Gewoon omdat ik me kut voel al lange tijd niet zo over de schreef ben gegaan met eten. Dus heb er even schijt aan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef oversizedmidget het volgende:
[..]
Knakworsten zijn helemaal niet ongezond. Kijk maar eens op de verpakking, het AH merk heeft zelfs zo'n klavertje van "gezonde keuze".
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..
Knakworst is 293 kcal per 100 gram, en dat noem ik niet echt gezond..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb gemerkt dat als ik een keer echt GOED zondig dat het daarna beter gaat
Bij mij dan he
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder!![]()
not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |