abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84331134
Ziet er goed uit Winka! Die kat
Knap gedaan nu inderdaad stabiel blijven
pi_84331339
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw Winka!!! Thinspiraaaaaaaaaaation!! Gefeliciteerd! Hoe lang heb jij er over gedaan? Je ziet er supergoed uit!

Ik ben gelukkig weer een kilo aangekomen en zit nu dus weer nog 2 kilo af van het moment waarop ik eik naar slank moet overstappen.

Ik vind slank veel te veel een sc, dus ik denk dat ik stiekem ook na die 2 kilo nog maar even blijf hangen hier...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_84331399
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw Winka!!! Thinspiraaaaaaaaaaation!! Gefeliciteerd! Hoe lang heb jij er over gedaan? Je ziet er supergoed uit!

Ik ben gelukkig weer een kilo aangekomen en zit nu dus weer nog 2 kilo af van het moment waarop ik eik naar slank moet overstappen.

Ik vind slank veel te veel een sc, dus ik denk dat ik stiekem ook na die 2 kilo nog maar even blijf hangen hier...
DP in slank kan je echt heel veel leren hoor
Maar daar letten ze wel op gezond leven en niet zo zeer op afvallen dus waarschijnlijk ga je dan wel te horen krijgen dat je te weinig eet
pi_84331537
Ik eet al beter Sarabi Ik let er in ieder geval op nu. En probeer bewust meer en regelmatiger te eten. Het lukt nog niet volledig, maar dat wijt ik ook aan het weer een bietje.

Maar ik heb daar de afgelopen dagen wat geneusd en het ging noooooooooooooooooooooooooooooooooit over eten
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_84331562
O en bij de foto's van al die skinny bitches voel ik me een zeekoe
pi_84331603
O en voor mensen zich beledigd voelen, in mijn posse is skinny bitch een eretitel
pi_84331650
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik eet al beter Sarabi Ik let er in ieder geval op nu. En probeer bewust meer en regelmatiger te eten. Het lukt nog niet volledig, maar dat wijt ik ook aan het weer een bietje.

Maar ik heb daar de afgelopen dagen wat geneusd en het ging noooooooooooooooooooooooooooooooooit over eten
Dan heb je net de verkeerde delen gelezen, je zou er echt van staan te kijken hoeveel je er leert als je gaat meeposten
Dit topic is goed voor motivatie maar echt gezond leren leven heb ik daar gedaan
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:55:51 #108
279894 winka
There is no place like home..
pi_84331850
Bedankt meiden
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.

Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
pi_84331963
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.

Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
Wanneer het is gelukt? Dat is een goede vraag, volgens mij was dat na 3 tot 5 jaar stabiel blijven?
Maar opletten zal je waarschijnlijk altijd moeten
pi_84332114
Zijn we ongeveer gelijk begonnen Bij mij was het niet bewust een nieuwjaarsding, kwam zo uit. Echt heeel snel ben je toch niet afgevallen dan? Niet meer dan een kilo per week toch?
pi_84332117
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
pi_84332155
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Laydina het volgende:
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
pi_84334989
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht...

Het is denk ik ook te warm om er iets aan te doen.
Ik ga echt niet aerobicen als het 24 graden is
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_84335030
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht...

Het is denk ik ook te warm om er iets aan te doen.
Ik ga echt niet aerobicen als het 24 graden is
Het weer is echt vervelend he
Vandaag ook hardgelopen bij 26graden maar echt lekker is het niet
Morgen maar extra vroeg de wekker zetten
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:56:10 #115
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84335084
waarom is het hier nog steeds bijna 30 graden en hebben jullie het over 24 of 26 graden
I intend to be formidably armed
pi_84335131
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef kahlanamnell het volgende:
waarom is het hier nog steeds bijna 30 graden en hebben jullie het over 24 of 26 graden
26 was al in de avond, overdag was het ook 30 graden
pi_84336091
quote:
Mijn appartement is in de schaduwzijde van het complex vandaar dat het wat koeler is in mijn woning
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_84336134
Snap niet dat iedereen zo'n last van de hitte heeft. Ik sport nog net zo graag als toen het kouder was
pi_84336282
quote:
Ik leef met je mee hoor

Op het werk bezuinigen ze op airco......
pi_84336333
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
Snap niet dat iedereen zo'n last van de hitte heeft. Ik sport nog net zo graag als toen het kouder was
Misschien kan jij er beter tegen als anderen
pi_84336334
Dat is wel zielig. Ik zit gewoon regelmatig met een vest op t kantoor
pi_84336938
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Laydina het volgende:
Dat is wel zielig. Ik zit gewoon regelmatig met een vest op t kantoor
Nou hier op het werk wil je het liefst jezelf als een nudist kleden...

Airco kost geld en crisis etc.... bla bla etc...
pi_84337174
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Nou hier op het werk wil je het liefst jezelf als een nudist kleden...

Airco kost geld en crisis etc.... bla bla etc...
Jah? Ik vind het dan nog erger, want dan plak je aan jezelf en glij je van jezelf af
pi_84337343
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef Laydina het volgende:

[..]

Jah? Ik vind het dan nog erger, want dan plak je aan jezelf en glij je van jezelf af
Tja ik draag met deze hitte ruim zittend katoen dat is imho nog het beste.

We zitten ook met teveel mensen in een kleine ruimte met zeer veel computers dat helpt ook niet echt

Maar goed regelmatig pauze nemen en veel water drinken dat is het dan zeg maar
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:51:27 #125
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84346054
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden
Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
Nee joh, ik ben jaren terug afgevallen en denk er nooit meer aan. Let ook niet meer op mijn eten, je zal merken dat er toch minder in je maag past op een gegeven moment, je kan je straks niet meer voorstellen dat er zoveel eten in je maag kon.

Ik zit nu al 10 jaar op gewicht en post hier eigenlijk alleen als ik dit topic weer eens bovenaan mijn actieve toipcs zie staan.

Zijn trouwens wel gasten hier die jaren lang erover willen praten, dat is vooral onzekerheid, geen aanspraak bij vrienden hebben en weinig hobby's. Waarom zou je anders jarenlang praten over eten?

Nou, ik ga er weer vandoor. Eindelijk wat koeler hier en ik ga straks lekker even naar zee uitwaaien
I intend to be formidably armed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')