DP in slank kan je echt heel veel leren hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw Winka!!! Thinspiraaaaaaaaaaation!! Gefeliciteerd! Hoe lang heb jij er over gedaan? Je ziet er supergoed uit!
Ik ben gelukkig weer een kilo aangekomen en zit nu dus weer nog 2 kilo af van het moment waarop ik eik naar slank moet overstappen.
Ik vind slank veel te veel een sc, dus ik denk dat ik stiekem ook na die 2 kilo nog maar even blijf hangen hier...
Dan heb je net de verkeerde delen gelezen, je zou er echt van staan te kijken hoeveel je er leert als je gaat meepostenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik eet al beter SarabiIk let er in ieder geval op nu. En probeer bewust meer en regelmatiger te eten. Het lukt nog niet volledig, maar dat wijt ik ook aan het weer een bietje.
Maar ik heb daar de afgelopen dagen wat geneusd en het ging noooooooooooooooooooooooooooooooooit over eten
Wanneer het is gelukt? Dat is een goede vraag, volgens mij was dat na 3 tot 5 jaar stabiel blijven?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden![]()
Ik ben op 4 januari begonnen. Er was ook iemand in dit topic die neerbuigend deed (ben zijn naam even kwijt) over mensen die in het nieuwe jaar begonnen met afvallen.
Ik ben denk ik wel iets te snel afgevallen. Dus nu inderdaad stabiel blijven, vraag me alleen af wanneer je echt kan zeggen 'nu is het gelukt'. Maar goed dat is weer voor een ander topic. Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef Laydina het volgende:
Wanneer het gelukt is? Wanneer je niet meer op je eten hoeft te letten. De gezonde levenstijl dus een gewoonte is geworden, net als het eventuele sporten.
Het weer is echt vervelend hequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht...
Het is denk ik ook te warm om er iets aan te doen.
Ik ga echt niet aerobicen als het 24 graden is
26 was al in de avond, overdag was het ook 30 gradenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef kahlanamnell het volgende:
waarom is het hier nog steeds bijna 30 graden en hebben jullie het over 24 of 26 graden
Mijn appartement is in de schaduwzijde van het complex vandaar dat het wat koeler is in mijn woningquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef kahlanamnell het volgende:
waarom is het hier nog steeds bijna 30 graden en hebben jullie het over 24 of 26 graden
Ik leef met je mee hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef kahlanamnell het volgende:
Misschien kan jij er beter tegen als anderenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Laydina het volgende:
Snap niet dat iedereen zo'n last van de hitte heeft. Ik sport nog net zo graag als toen het kouder was
Nou hier op het werk wil je het liefst jezelf als een nudist kleden...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Laydina het volgende:
Dat is wel zielig. Ik zit gewoon regelmatig met een vest op t kantoor
Jah? Ik vind het dan nog erger, want dan plak je aan jezelf en glij je van jezelf afquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou hier op het werk wil je het liefst jezelf als een nudist kleden...
Airco kost geld en crisis etc.... bla bla etc...
Tja ik draag met deze hitte ruim zittend katoen dat is imho nog het beste.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jah? Ik vind het dan nog erger, want dan plak je aan jezelf en glij je van jezelf af
Nee joh, ik ben jaren terug afgevallen en denk er nooit meer aan. Let ook niet meer op mijn eten, je zal merken dat er toch minder in je maag past op een gegeven moment, je kan je straks niet meer voorstellen dat er zoveel eten in je maag kon.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef winka het volgende:
Bedankt meiden![]()
Ik zal denk ik wel altijd op moeten bliijven letten met eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |