quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 200kcal? en hoeveel weegt zo'n worstje?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder!![]()
not
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef Boadicea het volgende:
[..]
Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..
Knakworst is 293 kcal per 100 gram, en dat noem ik niet echt gezond..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder!![]()
not
Waarom kun je niet elke ochtend hardlopen dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Klinkt goed BlossomIk denk dat het een groot goed is om elke ochtend te kunnen hardlopen. Met andere woorden ik ben jaloers op je
in mijn geval:quote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Waarom kun je niet elke ochtend hardlopen dan?
Nou hoef ik gelukkig niet zo afschuwelijk vroeg op als Barretje80, ik woon op loop afstand van mijn werk, maar voor het werk hardlopen daar mis ik de discipline voorquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
je lichaam heeft ook rust nodigquote:Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:
Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen.
welkom, en heel veel succes!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef pmponer het volgende:
Na een paar jaar meldt ik me hier ook maar weer eens. Na de vorige keer ca 30 kg verloren te hebben moet er deze keer weer het een en ander af (Jojo ftw).
Ik ben nu al een 8 weken bezig en gelukkig alweer ca 12 kg kwijt dus op dit moment weer ca 8 kg vanaf mijn eerste doel. De eerste 7 weken gedeeltelijk ge-Sonja Bakkert, maar sinds een week overgestapt naar een eigen invulling gegeven (ik ben vooral meer gaan eten, naar aanleiding van dit topic Diėtist: (veel) meer eten!)
Op dit moment val ik ca 0.5 kg - 1kg per week af en ik hoop dat dus vast te houden. Hoe ik het verder moet bij gaan houden wanneer ik weer rond het streefgewicht zit moet ik nog over gaan nadenken, want dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een dieet poging doe.
Ik wens iedereen hier veel succes met hun pogingen en wees vooral blij met wat je al bereikt hebt en probeer het vast te houden.
Dat gaat wel weer heel erg snelquote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef pmponer het volgende:
Na een paar jaar meldt ik me hier ook maar weer eens. Na de vorige keer ca 30 kg verloren te hebben moet er deze keer weer het een en ander af (Jojo ftw).
Ik ben nu al een 8 weken bezig en gelukkig alweer ca 12 kg kwijt dus op dit moment weer ca 8 kg vanaf mijn eerste doel. De eerste 7 weken gedeeltelijk ge-Sonja Bakkert, maar sinds een week overgestapt naar een eigen invulling gegeven (ik ben vooral meer gaan eten, naar aanleiding van dit topic Diėtist: (veel) meer eten!)
Op dit moment val ik ca 0.5 kg - 1kg per week af en ik hoop dat dus vast te houden. Hoe ik het verder moet bij gaan houden wanneer ik weer rond het streefgewicht zit moet ik nog over gaan nadenken, want dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een dieet poging doe.
Ik wens iedereen hier veel succes met hun pogingen en wees vooral blij met wat je al bereikt hebt en probeer het vast te houden.
Ik heb ook een idioot grote voorgevel hoor. Gewoon een goede sport bh laten maken / kopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:21 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou hoef ik gelukkig niet zo afschuwelijk vroeg op als Barretje80, ik woon op loop afstand van mijn werk, maar voor het werk hardlopen daar mis ik de discipline voor. Ooh en met mijn voorgevel, loop ik liever niet hard
Ik hou het wel bij walk at home fitness.
Ja misschien heb je gelijk...misschien 1 dag ertussen en op de rustdag fietsen of zwemmen. Maar zodra ik weer 10KM kan lopen ren ik wel weer elke dag, maar dan is mijn lichaam er weer aan gewend en ben ik lichter etc. etc.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je lichaam heeft ook rust nodigje spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
rust is alleen nodig bij krachttraining en daar valt hardlopen niet onder. Je kan prima elke dag hardlopen, of je er zin in hebt is een 2e. Lijkt mij op de langere duur niet vol te houden. Je kan beter 3 dagen intensief trainen dan 7 dagen op gemiddeld niveau.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:
je lichaam heeft ook rust nodigje spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |