abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84435591
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik dacht rond de 200kcal? en hoeveel weegt zo'n worstje?

20 gram. Dat bedoel ik :p
pi_84435634
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder! *O*
not :+

Het ongezondste van die hele combo is nog dat bolletje. Die mayo dat zijn ook hoofdzakelijk onverzadigde vetten.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef Boadicea het volgende:

[..]

Dat gezonde keuze klavertje betekend alleen dat het in die produktgroep de beste keuze is... Er is ook mayonaise met het klavertje hoor.... Dus gezond is anders..
Knakworst is 293 kcal per 100 gram, en dat noem ik niet echt gezond..

Ah, ik vond het al vreemd dat er ook pizza's waren met dat klavertje. Dat is er intussen wel afgehaald. Cola Light heeft het ook trouwens, terwijl in die categorie mineraalwater me gezonder lijkt.

[ Bericht 43% gewijzigd door oversizedmidget op 24-07-2010 14:47:02 ]
pi_84436326
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
En daarbij eet ik mayo bij knakworsten en een wit zacht bolletje. Dus dat maakt het nog gezonder! *O*
not :+

lekker man :9 alleen hoef ik geen mayo maar heb ik dan liever grove mosterd erbij :9~
pi_84452908
Van de diėtiste mag ik gewoon elke dag hardlopen. Ik had mijn trimschema meegenomen en aangezien het langzaam wordt opgebouwd en ik niet a-sportief ben, mag ik elke dag trimmen. Ik natuurlijk helemaal blij. :)

Iedere ochtend lekker beginnen met hardlopen. Echt lekker joh.

We moeten alleen nog een soort van 'eetschema' opstellen, maar goed. :D
pi_84453609
Klinkt goed Blossom :) Ik denk dat het een groot goed is om elke ochtend te kunnen hardlopen. Met andere woorden ik ben jaloers op je :P
pi_84455424
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MalaCocinera het volgende:
Klinkt goed Blossom :) Ik denk dat het een groot goed is om elke ochtend te kunnen hardlopen. Met andere woorden ik ben jaloers op je :P
Waarom kun je niet elke ochtend hardlopen dan? :@
pi_84460115
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:17 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

in mijn geval:

08:00 op werk
07:30 vertrek van huis
07:00 Douchen na sporten
06:00 Hardlopen
05:30 uit bed en aankleden
05:00 wekker

beetje teveel van het goede...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 25 juli 2010 @ 10:21:03 #158
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_84460762
quote:

[..]

Nou hoef ik gelukkig niet zo afschuwelijk vroeg op als Barretje80, ik woon op loop afstand van mijn werk, maar voor het werk hardlopen daar mis ik de discipline voor :P . Ooh en met mijn voorgevel, loop ik liever niet hard :') Ik hou het wel bij walk at home fitness.
pi_84460777
quote:

[..]

je lichaam heeft ook rust nodig :) je spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84471673
Hallo beste Dieetclubfokkers :)

Sjee, wat zijn de meesten van jullie al veel afgevallen zeg! Echt knap!

Ik kom mezelf ook alvast even aanmelden. Ik kan nog niet voluit gaan, omdat ik net ben bevallen middels een keizersnede van onze prachtige dochter. Maar ik ben al wel begonnen met veel gezonder eten. En dat heeft al tot behoorlijk verlies van kilo's geleid.

Voor de zwangerschap woog ik 68 kilo (ook al iets te zwaar). Vlak voor de bevalling woog ik 87 kilo. Net na bevalling woog ik ongeveer 81 kilo (BMI 30). Inmiddels al weer bijna 76 kilo (BMI 28) door gezond te eten. Het gaat nu ook nog lekker snel door het vocht dat ik nog vasthoud/vasthield. Maar ik zal voor de rest toch moeten gaan werken, maar eerst even herstellen van de keizersnede.

Iedereen alvast heel veel (of nog meer) succes en hopelijk kan ik hier een beetje meedoen en supporten

:)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 25 juli 2010 @ 18:34:20 #161
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_84475059
Lekker net de 4 mile walk gedaan met Leslie O+ Heb het de hele dag uit lopen stellen toch maar gedaan. Ik voel me zo lekker nu. Pilates daar heb ik ff geen zin in :{w
pi_84481901
Net een uurtje gesport *O* *O*

Wel lekker dat het wat kouder is dan hou je het nog een een beetje vol w/
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 25 juli 2010 @ 21:15:41 #163
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_84482161
Ik heb nu trek in bier en borrelnootjes.
pi_84493536
Hij gaat goed alleen haal ik mijn verjaardagsplanningsgewicht niet.

Maar ik zit er zeer dichtbij :) dus ik klaag niet ben ruim 15 kilo afgevallen *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_84493553
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:45 schreef xBlossomx het volgende:

Ik ben maandag jarig en ik ga ook helemaal los! Maar in de ochtend wel hardlopen. *O*
:s) >:O ~:) O~) *O*

Gefelecitaart :Y) *O* *O* *O* *O* *O*
pi_84494347
Feli xBlossomx *O*

En NIMBY, feli met die ruim 15 kg ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 26 juli 2010 @ 10:28:07 #167
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_84496116
Na een paar jaar meldt ik me hier ook maar weer eens. Na de vorige keer ca 30 kg verloren te hebben moet er deze keer weer het een en ander af (Jojo ftw) :|W .

Ik ben nu al een 8 weken bezig en gelukkig alweer ca 12 kg kwijt dus op dit moment weer ca 8 kg vanaf mijn eerste doel. De eerste 7 weken gedeeltelijk ge-Sonja Bakkert, maar sinds een week overgestapt naar een eigen invulling gegeven (ik ben vooral meer gaan eten, naar aanleiding van dit topic Diėtist: (veel) meer eten!)

Op dit moment val ik ca 0.5 kg - 1kg per week af en ik hoop dat dus vast te houden. Hoe ik het verder moet bij gaan houden wanneer ik weer rond het streefgewicht zit moet ik nog over gaan nadenken, want dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een dieet poging doe.

Ik wens iedereen hier veel succes met hun pogingen en wees vooral blij met wat je al bereikt hebt en probeer het vast te houden.
Drop you like an ill, bad habit
pi_84497626
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef pmponer het volgende:
Na een paar jaar meldt ik me hier ook maar weer eens. Na de vorige keer ca 30 kg verloren te hebben moet er deze keer weer het een en ander af (Jojo ftw) :|W .

Ik ben nu al een 8 weken bezig en gelukkig alweer ca 12 kg kwijt dus op dit moment weer ca 8 kg vanaf mijn eerste doel. De eerste 7 weken gedeeltelijk ge-Sonja Bakkert, maar sinds een week overgestapt naar een eigen invulling gegeven (ik ben vooral meer gaan eten, naar aanleiding van dit topic Diėtist: (veel) meer eten!)

Op dit moment val ik ca 0.5 kg - 1kg per week af en ik hoop dat dus vast te houden. Hoe ik het verder moet bij gaan houden wanneer ik weer rond het streefgewicht zit moet ik nog over gaan nadenken, want dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een dieet poging doe.

Ik wens iedereen hier veel succes met hun pogingen en wees vooral blij met wat je al bereikt hebt en probeer het vast te houden.
welkom, en heel veel succes! :)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_84497742
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef pmponer het volgende:

Dat gaat wel weer heel erg snel
Goed dat je meer bent gaan eten ^O^ zeker als je al een jojo verleden hebt is het veiliger om rustig aan af te vallen

Vanochtend weer een rondje Evy gedaan *O*
pi_84504314
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nou hoef ik gelukkig niet zo afschuwelijk vroeg op als Barretje80, ik woon op loop afstand van mijn werk, maar voor het werk hardlopen daar mis ik de discipline voor . Ooh en met mijn voorgevel, loop ik liever niet hard Ik hou het wel bij walk at home fitness.
Ik heb ook een idioot grote voorgevel hoor. Gewoon een goede sport bh laten maken / kopen.

En ja..in het begin is het hardlopen wel zwaar, maar na een tijdje wen je er wel aan.
pi_84504340
@Hoog & Nimby: Dank jeeee. Ik ga denk ik zo gebak halen..slecht ja..maar goed..
pi_84504393
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je lichaam heeft ook rust nodig je spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
Ja misschien heb je gelijk...misschien 1 dag ertussen en op de rustdag fietsen of zwemmen. Maar zodra ik weer 10KM kan lopen ren ik wel weer elke dag, maar dan is mijn lichaam er weer aan gewend en ben ik lichter etc. etc.
pi_84508621
Zowaar net voor het eerst sinds lange tijd een broek maat 42 gekocht :o Wel aan de strakke kant, maar 44 was echt te groot.
Echt ik haat shoppen nu, niet omdat het allemaal niet meer past, maar omdat ik nu 42,44 en 46 mee het hokje in moet slepen _O-
pi_84509218
Tof moment is dat he ladyina!!

Gefeliciteerd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 26 juli 2010 @ 18:06:55 #175
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_84513141
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef DarkElf het volgende:
je lichaam heeft ook rust nodig :) je spieren en zo moeten zich kunnen herstellen dus elke dag is sowieso niet aan te raden.
rust is alleen nodig bij krachttraining en daar valt hardlopen niet onder. Je kan prima elke dag hardlopen, of je er zin in hebt is een 2e. Lijkt mij op de langere duur niet vol te houden. Je kan beter 3 dagen intensief trainen dan 7 dagen op gemiddeld niveau.
I intend to be formidably armed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')