Potjandorie!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je niet gebruik maakt van de juiste PI's en smileys
Daar ga je al!quote:
Niks mis met een paar jaar jongerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg op RP steeds interesseberichten van mannen die veel jonger zijn dan ikwat moet ik daar nou mee, dat wordt toch nooit iets.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar ga je al!
Een PI is een posticon. Dus het knipoogje dat ik hier plaats.
Zoals Techno al vroegquote:
quote:
Val je ook op ouder?quote:
Is dit weer een grapje?quote:
Spirit gebruikt haar fantasie vaak zoals ik al in haar profiel las. Wel zeldzaam dat zie je niet zo vaak bij hoger opgeleiden dat ze zich wenden tot spirituele zaken. Het is van het ene naar het andere uiterste gaan heb ik het idee.quote:
15-20 jaar jonger. Tien jaar jonger, OK geen probleem hoor, maar de rest hoeft voor mij niet.quote:
Ja dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jij bent zeker boven de 30 en zij onder de 23 ?
Wow hoe oud ben jij zelf dan. Ik dacht rond de 25.quote:15-20 jaar jonger. Tien jaar jonger, OK geen probleem hoor, maar de rest hoeft voor mij niet.
Zojuist weer 1, ik ga denk ik mijn foto wisselen.
Ze heeft gewoon een knuffel nodig in plaats van een toetsenbord.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is van het ene naar het andere uiterste gaan heb ik het idee.
das mooi, want wij snappen jou nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor de rest snap ik haar humor ook niet altijd echt
doe ik in jouw geval ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zolang je elkaar maar begrijpt.
omdat ik niet sneu meisjes achterna ga mailen als ze me blokken op msnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan dat ik jou wel begrijp en jij mij niet?
Niet?? Oh... dan heeft jou blokkeren dus ook geen zin..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:54 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
omdat ik niet sneu meisjes achterna ga mailen als ze me blokken op msn
Grappig eigenlijk dat het voor de meeste vrouwen niets uitmaakt als een man 10 jaar jonger is maar andersom dan wordt je gelijk afgedaan als opa of vies oud mannetje (tenzij je een George Clooney uiterlijk hebt)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
15-20 jaar jonger. Tien jaar jonger, OK geen probleem hoor, maar de rest hoeft voor mij niet.
Zojuist weer 1, ik ga denk ik mijn foto wisselen.
[..]
Ja dus.
MILFS kun je toch beter in de kroeg regelen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat het voor de meeste vrouwen niets uitmaakt als een man 10 jaar jonger is maar andersom dan wordt je gelijk afgedaan als opa of vies oud mannetje (tenzij je een George Clooney uiterlijk hebt)
Ben overigens op RP pas 1 vrouw (33) tegengekomen die in haar profiel had staan dat ze absoluut iemand van boven 38 jaar wilde want dat was net als met kaas en wijn hoe ouder hoe beter. (Arm schaap wat zal haar mailbox uitelkaar klappen)
23 jarige of jonger die op een vrouw reageren welke ouder is als 35 + willen daarmee een bepaalde status bij hun vrienden bewerkstelligen. Zo van kijk eens ik heb een lekkere MILF opgeschreven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet?? Oh... dan heeft jou blokkeren dus ook geen zin..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
MILFS kun je toch beter in de kroeg regelen?
geloof me, dat wil je niet wetenquote:
Lol laat ik het zo zeggen, ik ben al boven de 40quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wow hoe oud ben jij zelf dan. Ik dacht rond de 25.
MILFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol laat ik het zo zeggen, ik ben al boven de 40Foto in het FoBo is trouwens niet heel erg oud, als je dat nu denkt, die is een jaar of 5/6 oud.
MILFquote:
aka cougarsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MILF
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
MILF kan verwijzen naar:
Een Islamitische beweging op de Filipijnen, zie Moro Islamic Liberation Front
Engelse bargoens (slang) voor Mother I('d) like to fuck: Een (veronderstelde) moeder die seksueel aantrekkelijk is.
'Monsters, Inc. Laugh Floor', een attractie in Walt Disneypark Magic Kingdom in Florida, Verenigde Staten
Ik snap het niet
En ik krijg ook ineens de openbaring dat dat geen coole chick is, maar een blinde kip...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Cougars hoeven toch niet persé een kind te hebben? Ik identificeerde me overigens wel een beetje met de dame uit die serie, erg he?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
cougars zijn vrouwen rond de 40 die seks met jongere mannen wilt. denk dat je blue mountain streak bedoel? want die cougar had toch geen kindquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cougars hoeven toch niet persé een kind te hebben? Ik identificeerde me overigens wel een beetje met de dame uit die serie, erg he?
maar ik heb voorangquote:
Kinderen eerst...?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
maar ik heb voorangze heft mijn pix al namelijk
then again, ik ben de jongste hier
![]()
Neenee, ik bedoelde cougar town! Omdat ik op ietsje jongere mannen val vonden mensen het heel hard nodig om mij cougar te noemen en gezien ik overloop van zelfspot zag ik zelf ook wel overeenkomsten. Maar 23 is echt het minimum!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
cougars zijn vrouwen rond de 40 die seks met jongere mannen wilt. denk dat je blue mountain streak bedoel? want die cougar had toch geen kind
als je stiffler's mom bedoel, dat is meer een milfook wel cougar, maar meer milf
Laat die arme jongen nou es met rust zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is voor haar te hopen dat Socios hier niet langskomt.
20quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kinderen eerst...?
Hoe oud ben je dan?
Gewoon zeggen dat je 23 bent, ik geloof toch alles!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 23 bent, ik geloof toch alles!!in jouw geval ben ik dan 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouwe of mijne
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
Jouw of mijn.... wat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
in jouw geval ben ik dan 23jouwe of mijne
your place or minequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jouw of mijn.... wat?
Zie, daar heb je de generatiekloof al
Ik ga echt NEVER NOOIT meer naar "de place" van een man zonder dat ik er van te voren van overtuigd bent dat ie weet hoe hij schoon moet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |