Lol laat ik het zo zeggen, ik ben al boven de 40quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wow hoe oud ben jij zelf dan. Ik dacht rond de 25.
MILFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol laat ik het zo zeggen, ik ben al boven de 40Foto in het FoBo is trouwens niet heel erg oud, als je dat nu denkt, die is een jaar of 5/6 oud.
MILFquote:
aka cougarsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MILF
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
MILF kan verwijzen naar:
Een Islamitische beweging op de Filipijnen, zie Moro Islamic Liberation Front
Engelse bargoens (slang) voor Mother I('d) like to fuck: Een (veronderstelde) moeder die seksueel aantrekkelijk is.
'Monsters, Inc. Laugh Floor', een attractie in Walt Disneypark Magic Kingdom in Florida, Verenigde Staten
Ik snap het niet
En ik krijg ook ineens de openbaring dat dat geen coole chick is, maar een blinde kip...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Cougars hoeven toch niet persé een kind te hebben? Ik identificeerde me overigens wel een beetje met de dame uit die serie, erg he?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
cougars zijn vrouwen rond de 40 die seks met jongere mannen wilt. denk dat je blue mountain streak bedoel? want die cougar had toch geen kindquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Cougars hoeven toch niet persé een kind te hebben? Ik identificeerde me overigens wel een beetje met de dame uit die serie, erg he?
maar ik heb voorangquote:
Kinderen eerst...?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
maar ik heb voorangze heft mijn pix al namelijk
then again, ik ben de jongste hier
![]()
Neenee, ik bedoelde cougar town! Omdat ik op ietsje jongere mannen val vonden mensen het heel hard nodig om mij cougar te noemen en gezien ik overloop van zelfspot zag ik zelf ook wel overeenkomsten. Maar 23 is echt het minimum!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
cougars zijn vrouwen rond de 40 die seks met jongere mannen wilt. denk dat je blue mountain streak bedoel? want die cougar had toch geen kind
als je stiffler's mom bedoel, dat is meer een milfook wel cougar, maar meer milf
Laat die arme jongen nou es met rust zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is voor haar te hopen dat Socios hier niet langskomt.
20quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kinderen eerst...?
Hoe oud ben je dan?
Gewoon zeggen dat je 23 bent, ik geloof toch alles!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 23 bent, ik geloof toch alles!!in jouw geval ben ik dan 23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouwe of mijne
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
Jouw of mijn.... wat?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
in jouw geval ben ik dan 23jouwe of mijne
your place or minequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jouw of mijn.... wat?
Zie, daar heb je de generatiekloof al
Ik ga echt NEVER NOOIT meer naar "de place" van een man zonder dat ik er van te voren van overtuigd bent dat ie weet hoe hij schoon moet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |