Protip: ga in Mook wonen of in een ander plaatsje aan de maas. Da's wel limburg, maar de omgeving is heel mooi daar en je bent zo in nijmegen voor winkelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Rick_dB het volgende:
de reden dat ik het liever verderop wil hebben:
* M'n vorige 2 relaties waren allemaal relaties waarbij je elkaar vaak ziet. Na een tijdje zie je elkaar gewoon te vaak en krijg je negatieve spanning
* Na mijn studies wil ik het liefst in het zuiden (brabant) of het oosten (nijmegen, amersfoort, deventer) verhuizen. Omdat veel vrouwen graag dichtbij de familie is, is daar alvast een kleine voorsprong te behalen. Daarnaast is de mentaliteit ook anders, omgevingen zijn er mooier en fijner voor mijn gezondheid.
* Reistijd boeit me geen zak, op vrije dagen ga ik spontaan treinen naar een plaats die ik nog niet ken
Daarnaast volg ik nu nog een fulltime mbo opleiding, MISSCHIEN 2012 voltijd of deeltijd opleiding hbo bachelor en daarna wil ik nog een hbo master diploma behalen. Dat gecombineerd met een bijbaantje en sporten heb ik de tijd niet om "even" elkaar te zien. Ik zie mn vriendin liever een weekend lang en in de vakanties dan dat ik om de dag haar even zie.
nooit van gehoord. de zachte g spreekt me overigens wel aan, hoewel de nijmeegse g bij meisjes schattiger is dan de brabantse g, maar het dialect is dan ook weer wat andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Protip: ga in Mook wonen of in een ander plaatsje aan de maas. Da's wel limburg, maar de omgeving is heel mooi daar en je bent zo in nijmegen voor winkelen.
Oh nee, ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden. Daarvoor zijn we beide sociaal vaardig genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
Waarom ga je uit van een teleurstelling dan? Jullie gaan toch afspreken omdat het heel gezellig is tijdens het chatten?
ja het dialect verschilt wel, ook in tilburg praten ze al anders als hier (noordoost brabant), maar jij hebt tenminste respect voor de brabantse way of life, dus dat moet helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nooit van gehoord. de zachte g spreekt me overigens wel aan, hoewel de nijmeegse g bij meisjes schattiger is dan de brabantse g, maar het dialect is dan ook weer wat anders
je moet gewoon nergens vanuit gaan, op dat moment zie je het wel. komt het niet ver, heb je iig een leuke dag gehadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden. Daarvoor zijn we beide sociaal vaardig genoeg.
Maar de kans is héél groot dat daarna de verwachtingen uit elkaar lopen. Da's mijn ervaring namelijk.
Vind ik ook. Al is het wel kut als er niemand meer wil stappen omdat al je vrienden saaie burgerlijke lullen zijn geworden en je denkt 'oh noes, hoe kom ik nog ooit aan de partner?!'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dat bij jou staat dan? Ik krijg dan altijd zo'n indruk van "m'n vrienden doen het dus ik moet het ook doen".
tilburgs bij een meisje is ook altijd wel lievig hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja het dialect verschilt wel, ook in tilburg praten ze al anders als hier (noordoost brabant), maar jij hebt tenminste respect voor de brabantse way of life, dus dat moet helemaal goedkomen.
Tja, als je iemand vindt die dat eveneens niet uitmaakt (en die zijn, volgens mij, vrij schaars) dan is dat een goeie deal jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Rick_dB het volgende:
de reden dat ik het liever verderop wil hebben:
* M'n vorige 2 relaties waren allemaal relaties waarbij je elkaar vaak ziet. Na een tijdje zie je elkaar gewoon te vaak en krijg je negatieve spanning
* Na mijn studies wil ik het liefst in het zuiden (brabant) of het oosten (nijmegen, amersfoort, deventer) verhuizen. Omdat veel vrouwen graag dichtbij de familie is, is daar alvast een kleine voorsprong te behalen. Daarnaast is de mentaliteit ook anders, omgevingen zijn er mooier en fijner voor mijn gezondheid.
* Reistijd boeit me geen zak, op vrije dagen ga ik spontaan treinen naar een plaats die ik nog niet ken
Daarnaast volg ik nu nog een fulltime mbo opleiding, MISSCHIEN 2012 voltijd of deeltijd opleiding hbo bachelor en daarna wil ik nog een hbo master diploma behalen. Dat gecombineerd met een bijbaantje en sporten heb ik de tijd niet om "even" elkaar te zien. Ik zie mn vriendin liever een weekend lang en in de vakanties dan dat ik om de dag haar even zie.
Nijmegen, Nijmegenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
tilburgs bij een meisje is ook altijd wel lievig haha
mja kennissen van me (van een tuning team, zit vaak al vol met brabanders) zijn in mijn mening luide, maar altijd gezellige mensen, ook lekker makkelijk, zien het wel. dat is ook voor mij een leukere mentaliteit dan noordhollandse/zuidhollandse/friese/groningse mentaliteit, waarbij het wel leuk kan zijn maar vaak ook serieus. ik erger me zelf ook soms kapot aan westerlingen die new kids nadoen. oke, tis mss wel stereotypisch brabants, want de brabo's waar ik mee omgaan zijn nu eenmaal luid, grof in de mond (op een grappige manier), maar als je de mentaliteit niet kent moet je ook niet meedoen omdat het van een tv show is. dat maakt het gewoon minder grappig. nijmeegse meisjes en tilburgse meisjes die ik vroeger heb leren kennen waren vaak wat verlegen, lief en zorgzaam waar de brabantse meisjes juist heel open zijn en alles wel leuk vinden. Daarom zou ik mezelf eerder met een nijmeegse zien dan met een brabantse, hoewel dat natuurlijk ook wel kanach, ze hebben 1 ding gemeen, en dat is de zachte g haha
nooit geweest lolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nijmegen, NijmegenWaarom geen Arnhem?
Ik snap je vraag nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dat bij jou staat dan? Ik krijg dan altijd zo'n indruk van "m'n vrienden doen het dus ik moet het ook doen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet
Ik zal 'm maar weer uitleggen. Maanvis zegt dat 'ie er een hekel aan heeft als vrouwen zeggen dat ze 'ook maar een vriend zoeken omdat de rest baby's heeft', Spirit maakt de grap dat ze dat zogenaamd zelf ook heeft op haar profiel, Maanvis gaat er serieus op in, blijft bij zijn standpunt dat het kansloos is en vraagt Spirit waarom ze dat heeft, Spirit heeft niet door dat Maanvis niet door had dat het een grapje was en wordt onzeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar weer uitleggen. Maanvis zegt dat 'ie er een hekel aan heeft als vrouwen zeggen dat ze 'ook maar een vriend zoeken omdat de rest baby's heeft', Spirit maakt de grap dat ze dat zogenaamd zelf ook heeft op haar profiel, Maanvis gaat er serieus op in, blijft bij zijn standpunt dat het kansloos is en vraagt Spirit waarom ze dat heeft, Spirit heeft niet door dat Maanvis niet door had dat het een grapje was en wordt onzeker.
Damn.. ik heb nooit door dat mensen niet door hebben dat ik grapjes maakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zal 'm maar weer uitleggen. Maanvis zegt dat 'ie er een hekel aan heeft als vrouwen zeggen dat ze 'ook maar een vriend zoeken omdat de rest baby's heeft', Spirit maakt de grap dat ze dat zogenaamd zelf ook heeft op haar profiel, Maanvis gaat er serieus op in, blijft bij zijn standpunt dat het kansloos is en vraagt Spirit waarom ze dat heeft, Spirit heeft niet door dat Maanvis niet door had dat het een grapje was en wordt onzeker.
quote:Oh nee, ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden. Daarvoor zijn we beide sociaal vaardig genoeg .
Maar de kans is héél groot dat daarna de verwachtingen uit elkaar lopen. Da's mijn ervaring namelijk
Ik had je niet doorquote:Damn.. ik heb nooit door dat mensen niet door hebben dat ik grapjes maak
Het blijft een lastig medium, dat internet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Damn.. ik heb nooit door dat mensen niet door hebben dat ik grapjes maak
Waarom denk je dat het heen en weer versturen van RP berichtjes zo verschrikkelijk zwaar weegt..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het blijft een lastig medium, dat internet.
Dus wat heb je nu geleerd ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damn.. ik heb nooit door dat mensen niet door hebben dat ik grapjes maak
Dat je niet gebruik maakt van de juiste PI's en smileysquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mijn humor niet door iedereen gelijkwaardig gewaardeerd wordt?
Vast wel toch? Gewoon even flink doorkneden!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg op RP steeds interesseberichten van mannen die veel jonger zijn dan ikwat moet ik daar nou mee, dat wordt toch nooit iets.
Definieer veel jonger eens?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg op RP steeds interesseberichten van mannen die veel jonger zijn dan ikwat moet ik daar nou mee, dat wordt toch nooit iets.
Jij bent zeker boven de 30 en zij onder de 23 ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |