abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:44:07 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83996538
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Rick_dB het volgende:
de reden dat ik het liever verderop wil hebben:

* M'n vorige 2 relaties waren allemaal relaties waarbij je elkaar vaak ziet. Na een tijdje zie je elkaar gewoon te vaak en krijg je negatieve spanning
* Na mijn studies wil ik het liefst in het zuiden (brabant) of het oosten (nijmegen, amersfoort, deventer) verhuizen. Omdat veel vrouwen graag dichtbij de familie is, is daar alvast een kleine voorsprong te behalen. Daarnaast is de mentaliteit ook anders, omgevingen zijn er mooier en fijner voor mijn gezondheid.
* Reistijd boeit me geen zak, op vrije dagen ga ik spontaan treinen naar een plaats die ik nog niet ken

Daarnaast volg ik nu nog een fulltime mbo opleiding, MISSCHIEN 2012 voltijd of deeltijd opleiding hbo bachelor en daarna wil ik nog een hbo master diploma behalen. Dat gecombineerd met een bijbaantje en sporten heb ik de tijd niet om "even" elkaar te zien. Ik zie mn vriendin liever een weekend lang en in de vakanties dan dat ik om de dag haar even zie.
Protip: ga in Mook wonen of in een ander plaatsje aan de maas. Da's wel limburg, maar de omgeving is heel mooi daar en je bent zo in nijmegen voor winkelen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83996636
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Protip: ga in Mook wonen of in een ander plaatsje aan de maas. Da's wel limburg, maar de omgeving is heel mooi daar en je bent zo in nijmegen voor winkelen .
nooit van gehoord. de zachte g spreekt me overigens wel aan, hoewel de nijmeegse g bij meisjes schattiger is dan de brabantse g, maar het dialect is dan ook weer wat anders
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83996655
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:

Waarom ga je uit van een teleurstelling dan? Jullie gaan toch afspreken omdat het heel gezellig is tijdens het chatten?
Oh nee, ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden. Daarvoor zijn we beide sociaal vaardig genoeg .
Maar de kans is héél groot dat daarna de verwachtingen uit elkaar lopen. Da's mijn ervaring namelijk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:49:14 #179
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83996741
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nooit van gehoord. de zachte g spreekt me overigens wel aan, hoewel de nijmeegse g bij meisjes schattiger is dan de brabantse g, maar het dialect is dan ook weer wat anders
ja het dialect verschilt wel, ook in tilburg praten ze al anders als hier (noordoost brabant), maar jij hebt tenminste respect voor de brabantse way of life, dus dat moet helemaal goedkomen .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83996751
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oh nee, ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden. Daarvoor zijn we beide sociaal vaardig genoeg .
Maar de kans is héél groot dat daarna de verwachtingen uit elkaar lopen. Da's mijn ervaring namelijk.
je moet gewoon nergens vanuit gaan, op dat moment zie je het wel. komt het niet ver, heb je iig een leuke dag gehad
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:50:12 #181
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83996776
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom dat bij jou staat dan? Ik krijg dan altijd zo'n indruk van "m'n vrienden doen het dus ik moet het ook doen" .
Vind ik ook. Al is het wel kut als er niemand meer wil stappen omdat al je vrienden saaie burgerlijke lullen zijn geworden en je denkt 'oh noes, hoe kom ik nog ooit aan de partner?!'

Maar het komt over als een soort 'ik gooi de handdoek in de ring, m'n leven is voorbij'-openbaring. "Iedereen heeft kinderen en zit de godganse week thuis. Een avondje stappen in het weekend is er niet mer bij. Mijn vrienden vullen hun avond met het kijken naar X-factor en het verschonen der luiers. Hoewel ik nog wil stappen zijn al m'n vrienden gevallen voor de toorn der burgerlijkheid. Dan kap ik er ook mee. Weg m'n leuke leven. Wil er iemand met mij een relatie, zodat ik ook dat leven kan hebben en me niet meer kansloos voel"?
Gourmetten of steengrillen?
pi_83997000
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja het dialect verschilt wel, ook in tilburg praten ze al anders als hier (noordoost brabant), maar jij hebt tenminste respect voor de brabantse way of life, dus dat moet helemaal goedkomen .
tilburgs bij een meisje is ook altijd wel lievig haha

mja kennissen van me (van een tuning team, zit vaak al vol met brabanders) zijn in mijn mening luide, maar altijd gezellige mensen, ook lekker makkelijk, zien het wel. dat is ook voor mij een leukere mentaliteit dan noordhollandse/zuidhollandse/friese/groningse mentaliteit, waarbij het wel leuk kan zijn maar vaak ook serieus. ik erger me zelf ook soms kapot aan westerlingen die new kids nadoen. oke, tis mss wel stereotypisch brabants, want de brabo's waar ik mee omgaan zijn nu eenmaal luid, grof in de mond (op een grappige manier), maar als je de mentaliteit niet kent moet je ook niet meedoen omdat het van een tv show is. dat maakt het gewoon minder grappig. nijmeegse meisjes en tilburgse meisjes die ik vroeger heb leren kennen waren vaak wat verlegen, lief en zorgzaam waar de brabantse meisjes juist heel open zijn en alles wel leuk vinden. Daarom zou ik mezelf eerder met een nijmeegse zien dan met een brabantse, hoewel dat natuurlijk ook wel kan ach, ze hebben 1 ding gemeen, en dat is de zachte g haha
pi_83997090
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Rick_dB het volgende:
de reden dat ik het liever verderop wil hebben:

* M'n vorige 2 relaties waren allemaal relaties waarbij je elkaar vaak ziet. Na een tijdje zie je elkaar gewoon te vaak en krijg je negatieve spanning
* Na mijn studies wil ik het liefst in het zuiden (brabant) of het oosten (nijmegen, amersfoort, deventer) verhuizen. Omdat veel vrouwen graag dichtbij de familie is, is daar alvast een kleine voorsprong te behalen. Daarnaast is de mentaliteit ook anders, omgevingen zijn er mooier en fijner voor mijn gezondheid.
* Reistijd boeit me geen zak, op vrije dagen ga ik spontaan treinen naar een plaats die ik nog niet ken

Daarnaast volg ik nu nog een fulltime mbo opleiding, MISSCHIEN 2012 voltijd of deeltijd opleiding hbo bachelor en daarna wil ik nog een hbo master diploma behalen. Dat gecombineerd met een bijbaantje en sporten heb ik de tijd niet om "even" elkaar te zien. Ik zie mn vriendin liever een weekend lang en in de vakanties dan dat ik om de dag haar even zie.
Tja, als je iemand vindt die dat eveneens niet uitmaakt (en die zijn, volgens mij, vrij schaars) dan is dat een goeie deal ja
pi_83997175
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

tilburgs bij een meisje is ook altijd wel lievig haha

mja kennissen van me (van een tuning team, zit vaak al vol met brabanders) zijn in mijn mening luide, maar altijd gezellige mensen, ook lekker makkelijk, zien het wel. dat is ook voor mij een leukere mentaliteit dan noordhollandse/zuidhollandse/friese/groningse mentaliteit, waarbij het wel leuk kan zijn maar vaak ook serieus. ik erger me zelf ook soms kapot aan westerlingen die new kids nadoen. oke, tis mss wel stereotypisch brabants, want de brabo's waar ik mee omgaan zijn nu eenmaal luid, grof in de mond (op een grappige manier), maar als je de mentaliteit niet kent moet je ook niet meedoen omdat het van een tv show is. dat maakt het gewoon minder grappig. nijmeegse meisjes en tilburgse meisjes die ik vroeger heb leren kennen waren vaak wat verlegen, lief en zorgzaam waar de brabantse meisjes juist heel open zijn en alles wel leuk vinden. Daarom zou ik mezelf eerder met een nijmeegse zien dan met een brabantse, hoewel dat natuurlijk ook wel kan ach, ze hebben 1 ding gemeen, en dat is de zachte g haha
Nijmegen, Nijmegen Waarom geen Arnhem?
pi_83997264
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nijmegen, Nijmegen Waarom geen Arnhem?
nooit geweest lol
pi_83997341
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom dat bij jou staat dan? Ik krijg dan altijd zo'n indruk van "m'n vrienden doen het dus ik moet het ook doen" .
Ik snap je vraag niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:07:51 #187
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83997529
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal 'm maar weer uitleggen. Maanvis zegt dat 'ie er een hekel aan heeft als vrouwen zeggen dat ze 'ook maar een vriend zoeken omdat de rest baby's heeft', Spirit maakt de grap dat ze dat zogenaamd zelf ook heeft op haar profiel, Maanvis gaat er serieus op in, blijft bij zijn standpunt dat het kansloos is en vraagt Spirit waarom ze dat heeft, Spirit heeft niet door dat Maanvis niet door had dat het een grapje was en wordt onzeker.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:09:30 #188
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83997597
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zal 'm maar weer uitleggen. Maanvis zegt dat 'ie er een hekel aan heeft als vrouwen zeggen dat ze 'ook maar een vriend zoeken omdat de rest baby's heeft', Spirit maakt de grap dat ze dat zogenaamd zelf ook heeft op haar profiel, Maanvis gaat er serieus op in, blijft bij zijn standpunt dat het kansloos is en vraagt Spirit waarom ze dat heeft, Spirit heeft niet door dat Maanvis niet door had dat het een grapje was en wordt onzeker.
heel goed!

Eternal Sunshine of the Spotless Mind anyone?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_83997688
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Damn.. ik heb nooit door dat mensen niet door hebben dat ik grapjes maak
Sarcasme. Herken het.
pi_83997873
quote:
Maar de kans is héél groot dat daarna de verwachtingen uit elkaar lopen. Da's mijn ervaring namelijk

Bij een date zelf maakt het mij ook niet veel uit, het gaat om de gezelligheid. Als het niet klikt dan merk je dat snel genoeg. Het voelt een beetje aan als een wedstrijd tegen een koploper. Als je verloren heb jammer dan heb je in elk geval een spannende wedstrijd gehad.

Maar voor de aanvang van een date vind ik toch wel een heel ander verhaal.
quote:
Ik had je niet door

[ Bericht 9% gewijzigd door picardmike op 13-07-2010 14:29:08 ]
UITGESCHREVEN
pi_83998353
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
Het blijft een lastig medium, dat internet.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:30:43 #192
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83998523
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Het blijft een lastig medium, dat internet.
Waarom denk je dat het heen en weer versturen van RP berichtjes zo verschrikkelijk zwaar weegt..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83998572
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik had je niet door
Ja maar jij hebt nooit iets door..
Sarcasme. Herken het.
pi_83998840
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dus wat heb je nu geleerd ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83999159
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:37 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dus wat heb je nu geleerd ?
Dat mijn humor niet door iedereen gelijkwaardig gewaardeerd wordt?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:53:02 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83999486
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat mijn humor niet door iedereen gelijkwaardig gewaardeerd wordt?
Dat je niet gebruik maakt van de juiste PI's en smileys
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 15:04:44 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_84000116
Ik krijg op RP steeds interesseberichten van mannen die veel jonger zijn dan ik wat moet ik daar nou mee, dat wordt toch nooit iets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:07:23 #198
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84000246
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik krijg op RP steeds interesseberichten van mannen die veel jonger zijn dan ik wat moet ik daar nou mee, dat wordt toch nooit iets.
Vast wel toch? Gewoon even flink doorkneden!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_84000270
quote:
Definieer veel jonger eens?
pi_84000285
quote:
Jij bent zeker boven de 30 en zij onder de 23 ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')