Ja, ik ben er ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef Maanvis het volgende:
gvd moet het hier nou telkens over picardmike gaan? kunnen we het niet beter over datingsites hebben?
1 |
hoi.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet afknappen op iemand die van gamen en LOTR houdt.
Eigenlijk wel ja. Ik wil er nog 1 ding over zeggen tegen picardmike: er zitten op RP sowieso veel meer blanke dan donkere mannen, dus de kans dat je wordt afgewezen vanwege een blanke man is dan altijd groter...quote:
Andersom is het precies hetzelfde veel meer blanke als donkere dames op RP.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Ik wil er nog 1 ding over zeggen tegen picardmike: er zitten op RP sowieso veel meer blanke dan donkere mannen, dus de kans dat je wordt afgewezen vanwege een blanke man is dan altijd groter...
Mannen denken nu eenmaal gewoon met hun pik en bij een interesse bericht van een leuke dame neemt die een abonnement op bijv. RPquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meestal snappen mannen (enige ervaring die ik heb) na 2 interesse berichtjes dat je geen full member bent, maar wel graag contact wil en sturen ze je je emailadres. Lekker makkelijk
En dan krijg je bij het terugsturen van het bericht een reactie in het brakengels terug met een link naar een websitequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
Mannen denken nu eenmaal gewoon met hun pik en bij een interesse bericht van een leuke dame neemt die een abonnement op bijv. RP
Je kan bij opties toch gewoon 'contactpersoon verwijderen' selecteren? Zegmaar waar je ook de do's en dont's en berichtgeschiedenis kunt inzien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
PaiQ heeft mij gematcht aan een meiske van 17 jaar. Dat is dus veel te jong.
Hoe krijg ik haar weg uit mijn lijst? En hoe krijg ik ingesteld dat mensen die hemelsbreed veel te ver weg wonen niet mijn match worden?
Chatbericht openen > Menu > verwijderenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
PaiQ heeft mij gematcht aan een meiske van 17 jaar. Dat is dus veel te jong.
Hoe krijg ik haar weg uit mijn lijst? En hoe krijg ik ingesteld dat mensen die hemelsbreed veel te ver weg wonen niet mijn match worden?
Dat was een van de vragen die je moest invullen geloof ik, met die schuifbalkjes. Hoe erg je 't zou vinden als de ander >100 km weg woont.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef Rick_dB het volgende:
instellen van afstand weet ik zo snel niet
mss heeft ie in het verleden net als ik vaak gefaald. ik schud het nu wel van me af maar in het begin ging ik ook altijd uit van failurequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
Waarom ga je uit van een teleurstelling dan? Jullie gaan toch afspreken omdat het heel gezellig is tijdens het chatten?
Waarom hoop je dat ze helemaal daar vandaan komt ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Rick_dB het volgende:
achja, ik vind het niet lachwekkend ofzo.. je hoeft ook niet lelijk te zijn om je aan te melden onder het mom Last Resort. Ik hoop ergens dat mijn meisje in brabant / omgeving deventer/amersfoort/nijmegen woont terwijl ik uit zuid-holland kom. Op deze manier is de kans DAT iemand uit die omgevingen in contact met me komt gewoon groter. Ik kan ook niet elke dag op en af gaan om allerlei meisjes aan te gaan spreken toch
Misschien heeft ie een riante auto van de zaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Van de reistijd/kosten word je niet vrolijk
Kan me daar wel iets van inzien:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat ze helemaal daar vandaan komt ?
Van de reistijd/kosten word je niet vrolijk plus dat er toch veel minder ruimte is om elkaar 'even' te zien.
Ik spreek uit ervaring
Wat je ook veel ziet is "Je kent het wel je vrienden gaan samenwonen, kindjes plannen, kindjes krijgen etc en dan besef je dat je zelf nog alleen bent".quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht dat een date kut zou worden. Is uiteraard soms wel gebeurd (:')), maar je moet wel uitgaan van het positieve en er lekker vrolijk ingaan.
En over dat laatste heb je gelijk. "Ik heb me voor de grap eens ingeschreven"...Tuurlijk.
*streept Maanvis van interesselijstjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat je ook veel ziet is "Je kent het wel je vrienden gaan samenwonen, kindjes plannen, kindjes krijgen etc en dan besef je dat je zelf nog alleen bent".
Daar knap ik in de regel wel op af.
Leg eens uit waarom dat bij jou staat dan? Ik krijg dan altijd zo'n indruk van "m'n vrienden doen het dus ik moet het ook doen"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*streept Maanvis van interesselijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |