abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:22:12 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83993171
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef Maanvis het volgende:
gvd moet het hier nou telkens over picardmike gaan? kunnen we het niet beter over datingsites hebben?
Ja, ik ben er ook wel klaar mee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:22:55 #152
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83993199
Dat jullie nog steeds op hem reageren....
Picardmike is echt een plaat die blijft steken en die je met geen mogelijkheid in beweging krijgt.
pi_83993274
1*negeermode picardmike aan
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:28:59 #154
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83993475
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zou trouwens niet afknappen op iemand die van gamen en LOTR houdt.
hoi.
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 12:30:21 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_83993527
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook wel klaar mee.
Eigenlijk wel ja. Ik wil er nog 1 ding over zeggen tegen picardmike: er zitten op RP sowieso veel meer blanke dan donkere mannen, dus de kans dat je wordt afgewezen vanwege een blanke man is dan altijd groter...

Hoi moomoo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83993779
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Ik wil er nog 1 ding over zeggen tegen picardmike: er zitten op RP sowieso veel meer blanke dan donkere mannen, dus de kans dat je wordt afgewezen vanwege een blanke man is dan altijd groter...
Andersom is het precies hetzelfde veel meer blanke als donkere dames op RP.
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Meestal snappen mannen (enige ervaring die ik heb) na 2 interesse berichtjes dat je geen full member bent, maar wel graag contact wil en sturen ze je je emailadres. Lekker makkelijk
Mannen denken nu eenmaal gewoon met hun pik en bij een interesse bericht van een leuke dame neemt die een abonnement op bijv. RP

[ Bericht 37% gewijzigd door Provinciaaltje op 13-07-2010 12:45:36 ]
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:50:21 #157
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83994296
Ik vind dat hele betalen zo'n onzin.... Kan me herinneren dat het 2 jaar geleden dat ikvoor het laatst daarmee bezig was de helft goedkoper was... En nu? Wegens succes verhogen wij de prijzen..?

Ze zouden je gewoon de helft minder moeten laten betalen, en als je dan uiteindelijk scoort de andere helft.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:51:11 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83994337
PaiQ heeft mij gematcht aan een meiske van 17 jaar. Dat is dus veel te jong.
Hoe krijg ik haar weg uit mijn lijst? En hoe krijg ik ingesteld dat mensen die hemelsbreed veel te ver weg wonen niet mijn match worden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:52:16 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83994375
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:37 schreef Provinciaaltje het volgende:

Mannen denken nu eenmaal gewoon met hun pik en bij een interesse bericht van een leuke dame neemt die een abonnement op bijv. RP
En dan krijg je bij het terugsturen van het bericht een reactie in het brakengels terug met een link naar een website .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:57:29 #160
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83994588
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Hoe krijg ik haar weg uit mijn lijst? En hoe krijg ik ingesteld dat mensen die hemelsbreed veel te ver weg wonen niet mijn match worden?
Je kan bij opties toch gewoon 'contactpersoon verwijderen' selecteren? Zegmaar waar je ook de do's en dont's en berichtgeschiedenis kunt inzien.
Daar kon het vroeger in ieder geval wel.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83994776
Mentaal alvast aan 't voorbereiden op een teleurstelling (dan kan 't alleen maar meevallen ). Dinsdag a.s. een internet-'date' met iemand met wie ik al sinds april/mei wat aan 't chatten ben. Eerst via Twitter leren 'kennen', en daarna tegengekomen op profielen/dating-site.

.

*stiekem beetje hoop*
pi_83994940
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Chatbericht openen > Menu > verwijderen

instellen van afstand weet ik zo snel niet
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83995038
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef Rick_dB het volgende:

instellen van afstand weet ik zo snel niet
Dat was een van de vragen die je moest invullen geloof ik, met die schuifbalkjes. Hoe erg je 't zou vinden als de ander >100 km weg woont.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:08:56 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83995095
Waarom ga je uit van een teleurstelling dan? Jullie gaan toch afspreken omdat het heel gezellig is tijdens het chatten?
Gourmetten of steengrillen?
pi_83995204
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
Waarom ga je uit van een teleurstelling dan? Jullie gaan toch afspreken omdat het heel gezellig is tijdens het chatten?
mss heeft ie in het verleden net als ik vaak gefaald. ik schud het nu wel van me af maar in het begin ging ik ook altijd uit van failure

Ik denk trouwens ook dat er best wat mensen hier zitten die wel op RP / PaiQ zitten maar dan hier zo'n houding hebben van "pff, datingsites ". Snap niet precies waarom.. vind het juist wel slim, je kansen vergroten.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:15:55 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83995377
Ik heb nog nooit gedacht dat een date kut zou worden. Is uiteraard soms wel gebeurd (:')), maar je moet wel uitgaan van het positieve en er lekker vrolijk ingaan.

En over dat laatste heb je gelijk. "Ik heb me voor de grap eens ingeschreven"... Tuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83995465
achja, ik vind het niet lachwekkend ofzo.. je hoeft ook niet lelijk te zijn om je aan te melden onder het mom Last Resort. Ik hoop ergens dat mijn meisje in brabant / omgeving deventer/amersfoort/nijmegen woont terwijl ik uit zuid-holland kom. Op deze manier is de kans DAT iemand uit die omgevingen in contact met me komt gewoon groter. Ik kan ook niet elke dag op en af gaan om allerlei meisjes aan te gaan spreken toch
pi_83995682
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Rick_dB het volgende:
achja, ik vind het niet lachwekkend ofzo.. je hoeft ook niet lelijk te zijn om je aan te melden onder het mom Last Resort. Ik hoop ergens dat mijn meisje in brabant / omgeving deventer/amersfoort/nijmegen woont terwijl ik uit zuid-holland kom. Op deze manier is de kans DAT iemand uit die omgevingen in contact met me komt gewoon groter. Ik kan ook niet elke dag op en af gaan om allerlei meisjes aan te gaan spreken toch
Waarom hoop je dat ze helemaal daar vandaan komt ?
Van de reistijd/kosten word je niet vrolijk plus dat er toch veel minder ruimte is om elkaar 'even' te zien.
Ik spreek uit ervaring
pi_83995986
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Van de reistijd/kosten word je niet vrolijk
Misschien heeft ie een riante auto van de zaak
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:32:35 #170
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83996010
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat ze helemaal daar vandaan komt ?
Van de reistijd/kosten word je niet vrolijk plus dat er toch veel minder ruimte is om elkaar 'even' te zien.
Ik spreek uit ervaring
Kan me daar wel iets van inzien:
Ruimte hebben voor elkaar. De spanning er in blijven houden.
Geld of tijdgebrek is alleen maar bijzaak. Tijd maak je voor elkaar wanneer je dat wilt, geld hoeft daarbij geen rol te spelen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:34:05 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83996069
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog nooit gedacht dat een date kut zou worden. Is uiteraard soms wel gebeurd (:')), maar je moet wel uitgaan van het positieve en er lekker vrolijk ingaan.

En over dat laatste heb je gelijk. "Ik heb me voor de grap eens ingeschreven"... Tuurlijk.
Wat je ook veel ziet is "Je kent het wel je vrienden gaan samenwonen, kindjes plannen, kindjes krijgen etc en dan besef je dat je zelf nog alleen bent".
Daar knap ik in de regel wel op af .
Een gedicht over Maanvis
pi_83996086
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat je ook veel ziet is "Je kent het wel je vrienden gaan samenwonen, kindjes plannen, kindjes krijgen etc en dan besef je dat je zelf nog alleen bent".
Daar knap ik in de regel wel op af .
*streept Maanvis van interesselijstje

Sarcasme. Herken het.
pi_83996372
de reden dat ik het liever verderop wil hebben:

* M'n vorige 2 relaties waren allemaal relaties waarbij je elkaar vaak ziet. Na een tijdje zie je elkaar gewoon te vaak en krijg je negatieve spanning
* Na mijn studies wil ik het liefst in het zuiden (brabant) of het oosten (nijmegen, amersfoort, deventer) verhuizen. Omdat veel vrouwen graag dichtbij de familie is, is daar alvast een kleine voorsprong te behalen. Daarnaast is de mentaliteit ook anders, omgevingen zijn er mooier en fijner voor mijn gezondheid.
* Reistijd boeit me geen zak, op vrije dagen ga ik spontaan treinen naar een plaats die ik nog niet ken

Daarnaast volg ik nu nog een fulltime mbo opleiding, MISSCHIEN 2012 voltijd of deeltijd opleiding hbo bachelor en daarna wil ik nog een hbo master diploma behalen. Dat gecombineerd met een bijbaantje en sporten heb ik de tijd niet om "even" elkaar te zien. Ik zie mn vriendin liever een weekend lang en in de vakanties dan dat ik om de dag haar even zie.
pi_83996483
wel jammer overigens, eerste interessebericht kwam van best een leuk meisje, tot ze begon over de 3010 sms dienst. liefde is veel waard, maar geen torenhoge rekeningen van een meisje waar ik niks mee heb
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:42:58 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83996495
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

*streept Maanvis van interesselijstje

Leg eens uit waarom dat bij jou staat dan? Ik krijg dan altijd zo'n indruk van "m'n vrienden doen het dus ik moet het ook doen" .
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')