Bij mij is het meestal soms dat mannen zeggen dat ze jonger zijn, maar ook dat ze ouder zijn (ligt er maar aan denk ik).quote:Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom er ook zoveel tegen die aan 't smokkelen zijn met hun leeftijd.
Toen ik 25 was, waren zij écht geen 15.
Nou, op iemand met zulke hobby's zou ik waarschijnlijk ook afknappen. Je hoeft echt niet precies dezelfde interesses hebben, maar er zijn grenzen hoor, kom op! Met iemand die aangeeft voor de PVV te flyeren ga je ook niet verder.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 02:02 schreef moomoo het volgende:
beetje jammer als iemand op paiq volledig afknapt op basis van je do's :/ Toen ik net lid was heeft een meisje me meteen uit haar lijstje gegooid, weliswaar met een verklaring "sorry maar ik heb echt een hekel aan lord of the rings en gamen en ik denk dat je mijn hobby's ook niks gaat vinden".
Het vervelende aan die do's is dat er 3 van de x getoond worden en dat sommige mensen er van uit gaan dat dat de 3 belangrijkste dingen in je leven zijn.
Mijn droommeisje houdt ook totaal niet van LOTR, maar we kunnen het wel goed vinden.
Oh man, ze was goed nat zeg! Echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:26 schreef Karina het volgende:
Op RP een nieuwe match, KeeskkHet zou toch niet DE Keeskk zijn?
Afknappen op 't feit dat iemand LOTR en games leuk vindt? Kun je je dat permiteren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:29 schreef DonVincenzo het volgende:
Nou, op iemand met zulke hobby's zou ik waarschijnlijk ook afknappen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh man, ze was goed nat zeg! Echt gruwelijk.
Keeskk na de eerste date met Karina
Tja, verstand komt met de jaren zegt men wel eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Friek_ het volgende:
Uiteindelijk kreeg ik alleen maar vrouwen boven de dertig. Wel apart.
Als Kees don't had, was het wel die kkkachelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal soms dat mannen zeggen dat ze jonger zijn, maar ook dat ze ouder zijn (ligt er maar aan denk ik).
Ik weet nog steeds niet wat ik bij die do's and dont's moet invullen, sommige woorden pakt hij niet lijkt wel (geen rare woorden, maar heel normale dingen).
Op RP een nieuwe match, KeeskkHet zou toch niet DE Keeskk zijn?
Je kan zelf wel standaard interesse berichtjes sturen naar wie je wilt (max 5 per dag). Meestal snappen mannen (enige ervaring die ik heb) na 2 interesse berichtjes dat je geen full member bent, maar wel graag contact wil en sturen ze je je emailadres. Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Shoombak het volgende:
Dus met zo'n RP profiel moet je maar wachten tot iemand die wel een abo heeft een bericht stuurt met daarin een emailadres?
Voor de grap ook maar een profiel aangemaakt, zie alleen het nu niet zo, en ik ga er echt niet voor betalen.
Waarom zou ik betalen als het zo ook prima werkt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
Wel willen daten maar niet willen betalen. Paupers
Wat wil je zeggen spirit dat je toch niet zo zeker van je zaak wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Verdommie, jullie hebben mn lol in datingsites verpest... Iedere keer dat ik een berichtje van een leuke man krijg, denk ik nu dat het een soort Picardmike II, een fake profiel of een fokker is
Ik snap nog steeds niet wat je zegtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen spirit dat je toch niet zo zeker van je zaak was![]()
Trouwens wil je mij niet tegenover een leuke man zetten, dank u.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik betalen als het zo ook prima werkt?
Je bent gewaun jaloers!!!!!!!
je betaald iemand toch ook niet als je haar tegenkomt voor een praatje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
Wel willen daten maar niet willen betalen. Paupers
Ligt aan de situatie... Loop je in jouw voorbeeld over de Amsterdamse wallen??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
je betaald iemand toch ook niet als je haar tegenkomt voor een praatje?
"goh, jij ziet er best leuk uit! hier heb je een 20je, even praten?"
ben je wel meer dan 20 kwijt denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie... Loop je in jouw voorbeeld over de Amsterdamse wallen??
whateverquote:Ik snap nog steeds niet wat je zegt
Ja omdat ik donker ben testen ze alleen maar en op een gegeven moment durven ze niet meer zo gaat het altijd. Blanken hebben hier nooit last van als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ze houd je aan het lijntje picardmike.
Overigens kan ze je ook aan het testen zijn. Als je nu al ongeduldig wordt voor de eerste date dan ben je dat misschien ook met andere dingen
GAST!! Snap je nou echt niet dat het NIKS met je huidskleur, maar ALLES met je sneue persoonlijkheid te maken heeft?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja omdat ik donker ben testen ze alleen maar en op een gegeven moment durven ze niet meer zo gaat het altijd. Blanken hebben hier nooit last van als ik het zo hoor.
Het is een gebed zonder einde![]()
Wel een beetje flauw hoor, om telkens maar weer de racisme troefkaart uit te spelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef picardmike het volgende:
Ja omdat ik donker ben testen ze alleen maar en op een gegeven moment durven ze niet meer zo gaat het altijd. Blanken hebben hier nooit last van als ik het zo hoor.
sommige meisjes hebben gewoon liever een blanke jongen. Heb ik ook met meisjes, allochtonen doen mij gewoon totaal niks, al zou het een topmodel zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GAST!! Snap je nou echt niet dat het NIKS met je huidskleur, maar ALLES met je sneue persoonlijkheid te maken heeft?!
Ja dat zeg ik en de meeste vinden donkere mannen ook wel leuk maar als het om daten gaat gaan ze liever met een blanke. Heeft niks met racisme te maken, maar met het feit dat daten en donkere mensen niet echt samengaan.quote:sommige meisjes hebben gewoon liever een blanke jongen. Heb ik ook met meisjes, allochtonen doen mij gewoon totaal niks, al zou het een topmodel zijn.
Moet jij zeggen, jij durfde je donkere vriend ook geen bericht te sturen.quote:GAST!! Snap je nou echt niet dat het NIKS met je huidskleur, maar ALLES met je sneue persoonlijkheid te maken heeft?!
Heb je het al geprobeerd bij de blonde dames?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik en de meeste vinden donkere mannen ook wel leuk maar als het om daten gaat gaan ze liever met een blanke. Heeft niks met racisme te maken, maar met het feit dat daten en donkere mensen niet echt samengaan.
[..]
Moet jij zeggen, jij durfde je donkere vriend ook geen bericht te sturen.
Anders doe je gewoon op het einde elke keer je Ali G imitatie:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hee, die opmerking wilde ik al maken!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
maar als die stelling van hemzelf komt vind ik het wel erg amerikaans "its because i'm black", reinste bullshit
Hoe groot is dat bord voor jouw kop?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij durfde je donkere vriend ook geen bericht te sturen.
Alleen zullen die meisjes überhaupt niet reageren op het profiel c.q. de foto van een gekleurde of donkere jongen? Het lijkt mij dat jij ook niet reageert op de profielen van allochtone dames (aangezien ze je niets doen).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Rick_dB het volgende:
sommige meisjes hebben gewoon liever een blanke jongen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen zullen die meisjes überhaupt niet reageren op het profiel c.q. de foto van een gekleurde of donkere jongen? Het lijkt mij dat jij ook niet reageert op de profielen van allochtone dames (aangezien ze je niets doen).
Nee, waar stel ik dat dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:![]()
zeg je nou dat Picardmike zelf een racist is?!?
Houd eens op met dat gepruil, als die dames in eerste instantie reageren weten ze toch al dat je donker bent? En wat testen ze dan volgens jou?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik reageer wel op donkere dames, hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gepruil, als die dames in eerste instantie reageren weten ze toch al dat je donker bent? En wat testen ze dan volgens jou?
En ik heb het vaak zat dat iemand eerst geinteresseerd lijkt en dan opeens om een of andere reden afhaakt...
Je reageert zelf niet eens op donkere dames! Beetje pot verwijt de ketel he? De blanke dames reageren tenminste nog...
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen sorry, maar reageren die dan WEL? En nogmaals, wat testen ze volgens jou?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik reageer wel op donkere dames, hoe kom je daar nou bij?
Ik heb het liefst een halfbloedje.
Ja eentje maar die wou ook liever een blanke daten en was 2mnd ziek ineens.quote:Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen sorry, maar reageren die dan WEL? En nogmaals, wat testen ze volgens jou?
Maar zeggen ze dat dan recht in je gezicht, zo van "sorry, maar ik ga liever met een blanke uit"?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja eentje maar die wou ook liever een blanke daten en was 2mnd ziek ineens.
Nee ik mag haar niet claimen zeggen ze dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar zeggen ze dat dan recht in je gezicht, zo van "sorry, maar ik ga liever met een blanke uit"?
en dat kan niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja eentje maar die wou ook liever een blanke daten en was 2mnd ziek ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |