abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83981757
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:27 schreef Harajuku. het volgende:

Innit past daar heul niet.
Grammaticaal niet nee. Maar in de praktijk wel .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:02:11 #102
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83985867
beetje jammer als iemand op paiq volledig afknapt op basis van je do's :/ Toen ik net lid was heeft een meisje me meteen uit haar lijstje gegooid, weliswaar met een verklaring "sorry maar ik heb echt een hekel aan lord of the rings en gamen en ik denk dat je mijn hobby's ook niks gaat vinden".

Het vervelende aan die do's is dat er 3 van de x getoond worden en dat sommige mensen er van uit gaan dat dat de 3 belangrijkste dingen in je leven zijn.

Mijn droommeisje houdt ook totaal niet van LOTR, maar we kunnen het wel goed vinden.
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 07:26:09 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_83987002
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kom er ook zoveel tegen die aan 't smokkelen zijn met hun leeftijd .
Toen ik 25 was, waren zij écht geen 15 .
Bij mij is het meestal soms dat mannen zeggen dat ze jonger zijn, maar ook dat ze ouder zijn (ligt er maar aan denk ik).

Ik weet nog steeds niet wat ik bij die do's and dont's moet invullen, sommige woorden pakt hij niet lijkt wel (geen rare woorden, maar heel normale dingen).

Op RP een nieuwe match, Keeskk Het zou toch niet DE Keeskk zijn?

[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 13-07-2010 08:06:55 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83987405
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:02 schreef moomoo het volgende:
beetje jammer als iemand op paiq volledig afknapt op basis van je do's :/ Toen ik net lid was heeft een meisje me meteen uit haar lijstje gegooid, weliswaar met een verklaring "sorry maar ik heb echt een hekel aan lord of the rings en gamen en ik denk dat je mijn hobby's ook niks gaat vinden".

Het vervelende aan die do's is dat er 3 van de x getoond worden en dat sommige mensen er van uit gaan dat dat de 3 belangrijkste dingen in je leven zijn.

Mijn droommeisje houdt ook totaal niet van LOTR, maar we kunnen het wel goed vinden.
Nou, op iemand met zulke hobby's zou ik waarschijnlijk ook afknappen. Je hoeft echt niet precies dezelfde interesses hebben, maar er zijn grenzen hoor, kom op! Met iemand die aangeeft voor de PVV te flyeren ga je ook niet verder.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_83987482
Oh hé, Paiq heeft toch al een match voor me gevonden. Veel eerder dan de 20 dagen die er stond dus. Vanavond eens naar kijken.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_83987645
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:26 schreef Karina het volgende:
Oh man, ze was goed nat zeg! Echt gruwelijk.

Keeskk na de eerste date met Karina
pi_83987685
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:29 schreef DonVincenzo het volgende:

Nou, op iemand met zulke hobby's zou ik waarschijnlijk ook afknappen.
Afknappen op 't feit dat iemand LOTR en games leuk vindt? Kun je je dat permiteren?
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 08:58:30 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_83987769
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:51 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Oh man, ze was goed nat zeg! Echt gruwelijk.

Keeskk na de eerste date met Karina

Ik zou trouwens niet afknappen op iemand die van gamen en LOTR houdt.
niet zo tof doen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:04:27 #109
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83987845
Net ook maar even een Paiq accountje aangemaakt. Ben nu aan het brainwashen over mijn Doodoo's en Don'ts

Nou ja.. Aprez Ski zekerrr bij Don'ts
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_83988920
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Friek_ het volgende:
Uiteindelijk kreeg ik alleen maar vrouwen boven de dertig. Wel apart.
Tja, verstand komt met de jaren zegt men wel eens.
pi_83988940
"Verstand is de kam die het leven je geeft zodra je kaal begint te worden."

.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:09:29 #112
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83989045
Emotie is overrated.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83990217
das lekker, krijg ik 2 berichten. eentje met een mailadres en eentje alleen als interesse. maarja, om te reageren moet je betalen
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83990276
Verdommie, jullie hebben mn lol in datingsites verpest... Iedere keer dat ik een berichtje van een leuke man krijg, denk ik nu dat het een soort Picardmike II, een fake profiel of een fokker is
Sarcasme. Herken het.
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 10:55:57 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_83990308
Krijg een view van iemand op Badoo, ik kijken, hee, zit Bryan Ferry ook op Badoo!
niet zo tof doen
pi_83990340
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 07:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij mij is het meestal soms dat mannen zeggen dat ze jonger zijn, maar ook dat ze ouder zijn (ligt er maar aan denk ik).

Ik weet nog steeds niet wat ik bij die do's and dont's moet invullen, sommige woorden pakt hij niet lijkt wel (geen rare woorden, maar heel normale dingen).

Als Kees don't had, was het wel die kkkachel
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83990456
Dus met zo'n RP profiel moet je maar wachten tot iemand die wel een abo heeft een bericht stuurt met daarin een emailadres?

Voor de grap ook maar een profiel aangemaakt, zie alleen het nu niet zo, en ik ga er echt niet voor betalen.
pi_83990559
Wel willen daten maar niet willen betalen. Paupers
pi_83990582
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Shoombak het volgende:
Dus met zo'n RP profiel moet je maar wachten tot iemand die wel een abo heeft een bericht stuurt met daarin een emailadres?

Voor de grap ook maar een profiel aangemaakt, zie alleen het nu niet zo, en ik ga er echt niet voor betalen.
Je kan zelf wel standaard interesse berichtjes sturen naar wie je wilt (max 5 per dag). Meestal snappen mannen (enige ervaring die ik heb) na 2 interesse berichtjes dat je geen full member bent, maar wel graag contact wil en sturen ze je je emailadres. Lekker makkelijk
Sarcasme. Herken het.
pi_83990606
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom zou ik betalen als het zo ook prima werkt?

Je bent gewaun jaloers!!!!!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_83990622
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Verdommie, jullie hebben mn lol in datingsites verpest... Iedere keer dat ik een berichtje van een leuke man krijg, denk ik nu dat het een soort Picardmike II, een fake profiel of een fokker is
Wat wil je zeggen spirit dat je toch niet zo zeker van je zaak was

Trouwens wil je mij en andere fokkers niet tegenover een leuke man zetten, dank u.
UITGESCHREVEN
pi_83990720
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen spirit dat je toch niet zo zeker van je zaak was

Trouwens wil je mij niet tegenover een leuke man zetten, dank u.
Ik snap nog steeds niet wat je zegt
Sarcasme. Herken het.
pi_83990817
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom zou ik betalen als het zo ook prima werkt?

Je bent gewaun jaloers!!!!!!!
pi_83990900
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
je betaald iemand toch ook niet als je haar tegenkomt voor een praatje?

"goh, jij ziet er best leuk uit! hier heb je een 20je, even praten?"
pi_83990943
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

je betaald iemand toch ook niet als je haar tegenkomt voor een praatje?

"goh, jij ziet er best leuk uit! hier heb je een 20je, even praten?"
Ligt aan de situatie... Loop je in jouw voorbeeld over de Amsterdamse wallen??
Sarcasme. Herken het.
pi_83990970
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ligt aan de situatie... Loop je in jouw voorbeeld over de Amsterdamse wallen??
ben je wel meer dan 20 kwijt denk ik
pi_83990990
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:17 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ben je wel meer dan 20 kwijt denk ik
Ik heb werkelijk geen idee
Sarcasme. Herken het.
pi_83991065
Verdomme krijg ik weer een smoes de dame had met een vriendin afgesproken dus kan vandaag niet daten. Nu moet ik de hele week weer wachten. Als ik er haast achter zet komt ze de hele tijd met de waarom vraag?

En ze word maar intiemer en intiemer ik denk dat haar maar de hele week ga ontlopen.
quote:
Ik snap nog steeds niet wat je zegt
whatever
UITGESCHREVEN
pi_83991211
Ze houd je aan het lijntje picardmike.
Overigens kan ze je ook aan het testen zijn. Als je nu al ongeduldig wordt voor de eerste date dan ben je dat misschien ook met andere dingen
pi_83991298
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ze houd je aan het lijntje picardmike.
Overigens kan ze je ook aan het testen zijn. Als je nu al ongeduldig wordt voor de eerste date dan ben je dat misschien ook met andere dingen
Ja omdat ik donker ben testen ze alleen maar en op een gegeven moment durven ze niet meer zo gaat het altijd. Blanken hebben hier nooit last van als ik het zo hoor.

Het is een gebed zonder einde
UITGESCHREVEN
pi_83991534
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:27 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja omdat ik donker ben testen ze alleen maar en op een gegeven moment durven ze niet meer zo gaat het altijd. Blanken hebben hier nooit last van als ik het zo hoor.

GAST!! Snap je nou echt niet dat het NIKS met je huidskleur, maar ALLES met je sneue persoonlijkheid te maken heeft?!

Sarcasme. Herken het.
pi_83991567
quote:
Wel een beetje flauw hoor, om telkens maar weer de racisme troefkaart uit te spelen.
pi_83991634
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

GAST!! Snap je nou echt niet dat het NIKS met je huidskleur, maar ALLES met je sneue persoonlijkheid te maken heeft?!

sommige meisjes hebben gewoon liever een blanke jongen. Heb ik ook met meisjes, allochtonen doen mij gewoon totaal niks, al zou het een topmodel zijn.

maar als die stelling van hemzelf komt vind ik het wel erg amerikaans "its because i'm black", reinste bullshit
pi_83991848
quote:
sommige meisjes hebben gewoon liever een blanke jongen. Heb ik ook met meisjes, allochtonen doen mij gewoon totaal niks, al zou het een topmodel zijn.
Ja dat zeg ik en de meeste vinden donkere mannen ook wel leuk maar als het om daten gaat gaan ze liever met een blanke. Heeft niks met racisme te maken, maar met het feit dat daten en donkere mensen niet echt samengaan.
quote:
Moet jij zeggen, jij durfde je donkere vriend ook geen bericht te sturen.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:45:24 #135
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83991926
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik en de meeste vinden donkere mannen ook wel leuk maar als het om daten gaat gaan ze liever met een blanke. Heeft niks met racisme te maken, maar met het feit dat daten en donkere mensen niet echt samengaan.
[..]

Heb je het al geprobeerd bij de blonde dames?
The proof is in the puddin'
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83991992
quote:

[..]

Anders doe je gewoon op het einde elke keer je Ali G imitatie:

"Is it coz i iz black?!"
pi_83992011
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

maar als die stelling van hemzelf komt vind ik het wel erg amerikaans "its because i'm black", reinste bullshit
Hee, die opmerking wilde ik al maken!
pi_83992052
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hoe groot is dat bord voor jouw kop?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:50:30 #139
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83992103
Picardmike is toch wel de held van deze reeks.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83992125
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Rick_dB het volgende:
sommige meisjes hebben gewoon liever een blanke jongen.
Alleen zullen die meisjes überhaupt niet reageren op het profiel c.q. de foto van een gekleurde of donkere jongen? Het lijkt mij dat jij ook niet reageert op de profielen van allochtone dames (aangezien ze je niets doen).
pi_83992157
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Alleen zullen die meisjes überhaupt niet reageren op het profiel c.q. de foto van een gekleurde of donkere jongen? Het lijkt mij dat jij ook niet reageert op de profielen van allochtone dames (aangezien ze je niets doen).

zeg je nou dat Picardmike zelf een racist is?!?
Sarcasme. Herken het.
pi_83992198
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:

zeg je nou dat Picardmike zelf een racist is?!?
Nee, waar stel ik dat dan?
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 11:54:23 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_83992240
quote:

[..]

Houd eens op met dat gepruil, als die dames in eerste instantie reageren weten ze toch al dat je donker bent? En wat testen ze dan volgens jou?

En ik heb het vaak zat dat iemand eerst geinteresseerd lijkt en dan opeens om een of andere reden afhaakt...

Je reageert zelf niet eens op donkere dames! Beetje pot verwijt de ketel he? De blanke dames reageren tenminste nog...
niet zo tof doen
pi_83992432
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Houd eens op met dat gepruil, als die dames in eerste instantie reageren weten ze toch al dat je donker bent? En wat testen ze dan volgens jou?

En ik heb het vaak zat dat iemand eerst geinteresseerd lijkt en dan opeens om een of andere reden afhaakt...

Je reageert zelf niet eens op donkere dames! Beetje pot verwijt de ketel he? De blanke dames reageren tenminste nog...
Ik reageer wel op donkere dames, hoe kom je daar nou bij?

Ik heb het liefst een halfbloedje.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 12:02:05 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_83992474
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik reageer wel op donkere dames, hoe kom je daar nou bij?

Ik heb het liefst een halfbloedje.
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen sorry, maar reageren die dan WEL? En nogmaals, wat testen ze volgens jou?
niet zo tof doen
pi_83992814
quote:
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen sorry, maar reageren die dan WEL? En nogmaals, wat testen ze volgens jou?
Ja eentje maar die wou ook liever een blanke daten en was 2mnd ziek ineens.
UITGESCHREVEN
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 12:17:50 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_83992982
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar zeggen ze dat dan recht in je gezicht, zo van "sorry, maar ik ga liever met een blanke uit"?
niet zo tof doen
pi_83993063
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Maar zeggen ze dat dan recht in je gezicht, zo van "sorry, maar ik ga liever met een blanke uit"?
Nee ik mag haar niet claimen zeggen ze dan.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:20:55 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83993107
gvd moet het hier nou telkens over picardmike gaan? kunnen we het niet beter over datingsites hebben?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83993132
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

en dat kan niet natuurlijk!

je bent best sneu bezig.. als een meisje afbelt zit je meteen met hele theorien. Als je nou eens bij je zelf dacht "haar verlies", wordt je mss ook minder seksueel gefrustreerd.. heb al wat reacties van je gelezen op een meisje die na even chatten jou blokte. Moet toch duidelijk zijn? Ga dan geen hele discussies aan want dat zet jou alleen maar in een slechtere positie. Zij weet toch wel wat ze wilt en jij zet jezelf alleen maar meer voor aap (no pun intended)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')