Neem van dat geld maar een abonnement op de sportschool, dikzak!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:05 schreef -SG- het volgende:
Ik wil ook een nieuwe horloge.
Hehehehehehe.quote:
Jonge, voor bier ga ik wel naar de kroeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Neem van dat geld maar een abonnement op de sportschool, dikzak!
Daarom ben jij Belg en wij Nederlanders.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie nu iets voor me van iemand die haar hele arm heeft volhangen met horloges zodat het net lijkt alsof het een tatoo is
Neehoor.quote:
God ook niet.quote:
Ja, en die is ook niet kapot.quote:
Echte bazen dragen een Breitlingquote:
Wtf ben je zwanger ofzo?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik heb 80D.Nee, op tv bij How To Look Good Naked.
Die nieuwe bh is lelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik heb zij heeft 80D.Nee, op tv bij How To Look Good Naked.
Kan ik niet betalenquote:
Oaaaaahquote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat het garpje niet grappig was.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom [afbeelding]
Dus jij deed expres HAHAhahaHAHAquote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat het garpje niet grappig was.
Het was om mijn sarcasme kracht bij te zetten.
Snap je?
Nee?
Oh.
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij deed expres HAHAhahaHAHA [afbeelding]
iew, want?quote:
niet overal, denk ik?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet gaan waxen, da's beterrr.
Ja, daar wel.quote:
omdat ik onaardig ben.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n onaardige hyves-profielfoto.
Er schoten ff beelden door mn hoofd van een vrouw met n snorquote:
Ah, oke.quote:
Wie waar?!!?quote:
Aww. Doe je niks aanquote:
Zoe-ken.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef x3ro het volgende:
Doe eens posten Blax, die hyves pheuteu
[..]
Wie waar?!!?
quote:
zie fobo van haar voor haar hyvesquote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie waar?!!?
Op tv.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie waar?!!?
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die middelvinger is zeker voor hollanders heh...
omdat je nu in groningen zit?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook hollands, dus waarom zou ik
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook hollands, dus waarom zou ik
Omg jaquote:
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt mij dat anders dan de rest van de 'hollanders'?
Een Dromenvangertje die rond zit te kijken in mijn fobo zonder wat achter te latenquote:
HUR DUR DURquote:
Ik mag graag wat rond kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een Dromenvangertje die rond zit te kijken in mijn fobo zonder wat achter te laten
quote:
Not gonna happen kennelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke nu kanje die feestelijke bedanking al wel helemaal vergeten
Zuid-Holland en Noord-Holland is geen groningen, voor dat je het even weetquote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke nu kanje die feestelijke bedanking al wel helemaal vergeten
Waarom ben jij een uitzondering op de rest danquote:
no commentquote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waarom ben jij een uitzondering op de rest dan
Dan heb je dr ook geen recht opquote:
Zeeland en Brabant bij Limburg betrekkenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
In Nederland heb je de Hollanders, de zuiderburen(Zeeland, Brabant en Limburg), de noorderburen(Groningen en Frieslân) en de oosterburen(de rest)
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zuid-Holland en Noord-Holland zijn geen groningen, voor dat je het even weet
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
In Nederland heb je de Hollanders, de zuiderburen(Zeeland, Brabant en Limburg), de noorderburen(Groningen en Frieslân) en de oosterburen(de rest)
oh.. ik dacht dat iedereen Hollands was..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, iedereen is NEDERLANDSquote:Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh.. ik dacht dat iedereen Hollands was..
sorry
Ik heb zo vaak gelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En deze keer heeft de troll helemaal gelijk
Ik ken nog wel wat mensen daar in het zuiden van EU en nog een engelsmanquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
Ik ben in een geweldadige bui, wie mag ik met een A4tje bewerken? PAPERCUTS BITCH!
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
Ik ben in een geweldadige bui, wie mag ik met een A4tje bewerken? PAPERCUTS BITCH!
Ik ga niet om met mensen die gelovigen kennen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat mensen daar in het zuiden van EU en nog een engelsman
snij jezelf maar, emoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Schieganger het volgende:
Stinken naar kaas, arrogant, dom, irritant.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
Wat is er trouwens mis met Fransen?Bijna iedereen die ik spreek heeft wel iets tegen Fransen.
Bonjour, vous voulez voir mon croissantquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
Wat is er trouwens mis met Fransen?Bijna iedereen die ik spreek heeft wel iets tegen Fransen.
Helemaal niks infeite. De oudere generatie is vrij chauvinistisch, maar dat is dat. Nooit problemen gehad met Fransen. Ben komende week ook weer in Paris te vinden. De mensen zijn prima daar.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
Dit raakt kant noch walquote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Stinken naar kaas, arrogant, dom, irritant.
Ohja, en ze geven alles op. WO2
Hun topsport is parkour, een sport die gebaseerd is op de franse kunst van zo snel mogelijk wegrennen.
Dus Webb is geen kandidaat voor jouw papierquote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ga niet om met mensen die gelovigen kennen.
Stel opgefokte luie lamzakken die de god ganse dag door geen fuck uitvoeren en dan, na klaar te zijn met het "werk", zich lam gaan zuipen. Tevens zijn ze nogal vervelend hier in Maastricht(coffeeshop pauper Franse Algarijnen)quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Klopt maar ik vind die laatste zin erg grappig
Klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij vind je eigen grapjes wel vaker erg grappig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben geen emo schat, nog nooit iets scherps in mezelf gezet behalve mijn humor
Weet ie zeker dat er al tenminste 1 iemand om zit te lachenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij vind je eigen grapjes wel vaker erg grappig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bonjour, vous voulez voir mon croissant
ZONNE VUURBAL JONGEquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:55 schreef -SG- het volgende:
BAM
Nou naatje, die kun je in je zak steken, dacht ik zo.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Voulez vous chousher avec moi, ce coir
Dat zei iemand in mijn vorige klas tegen de fransleraar in de brugklasquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Quanta costa?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben geen emo schat, nog nooit iets scherps in mezelf gezet behalve mijn humor
Coucher ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker *wilde een dubbelzinnige opmerking maken, maar toch maar niet*quote:Op maandag 12 juli 2010 16:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nou naatje, die kun je in je zak steken, dacht ik zo.
Don't be so hard on herquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* lacht *quote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker *wilde een dubbelzinnige opmerking maken, maar toch maar niet*
Die kun je in d'r kut steken. Bedoelde ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker *wilde een dubbelzinnige opmerking maken, maar toch maar niet*
Wat kost het deluxe pakket? En wat zit daar extra bij?quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Don't be so hard on herIk studeerde basisschool, dus bekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ohja damn.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik studeerde basisschool, dus bekkie
We hebben het al een heel topic over Grun gehad, kom jij er weer meequote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Marco001 het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
wtf?
Typ je wachtwoord en hij zal verschijnen als ***quote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
* lacht *
* dit doet me denken aan habbo *
* loopt weg *
aan habbo? WTF bespreken ze daarquote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
* lacht *
* loopt weg *
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat kost het deluxe pakket? En wat zit daar extra bij?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
* lacht *
* loopt weg *
haha het geweldige groningenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben het al een heel topic over Grun gehad, kom jij er weer mee
PM de lijst met extra optie's dan maar nsquote:
quote:
Ook towerbridgen?quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt in deze zeggen wat je wilt over Tjibbe, maar hij heeft het in deze wel voor elkaar met al die meiden (niet allemaal even mooi, maar goed)
Een bepaald soort vrouw heb je niet veel voor nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je kunt in deze zeggen wat je wilt over Tjibbe, maar hij heeft het in deze wel voor elkaar met al die meiden (niet allemaal even mooi, maar goed)
nee dat durf ik nietquote:Op maandag 12 juli 2010 17:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
PM de lijst met extra optie's dan maar ns
quote:
Wie the fuck, is Tjibbequote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
laat maar zitten, ik haak afquote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe weet ik nu hoeveel geld ik af moet halen dan?
quote:
quote:
Was ik maar tjibbe!quote:
mag ik wel?quote:
...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekstra_weekendquote:
Net een Francaise, zo'n aanhouderquote:
3FMquote:Op maandag 12 juli 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekstra_weekend
"Gedurende het programma is producer Tjitse Leemhuis (als Tjibbe Tjibsma) ook af en toe te horen."
quote:
Nee man, dat is Radio 10 Gold, en dat weet jequote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
3FM is nu nog serieus het beste wat Nederlandse radiostations te bieden hebben.
Ohja. RADIO TIEN GOOOOOOOAAALLLLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dat is Radio 10 Gold, en dat weet je
http://oncyclopedia.net/wiki/Hoofdpagina dat zijn pas mongolen, wel grappig..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
Wat een enorme mongool heeft die wikipedia pagina geschreven
Lekker die Jody Bernal!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dat is Radio 10 Gold, en dat weet je
MNM Radio(de Belgische zender van die muts met die sterren in dr gezicht) draaien ook wel leuk spul meestalquote:Op maandag 12 juli 2010 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja. RADIO TIEN GOOOOOOOAAALLLLLLLLLLLLLL
Studio Brusselquote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
MNM Radio(de Belgische zender van die muts met die sterren in dr gezicht) draaien ook wel leuk spul meestalVooral de vrijdag en zaterdag avond
Ja ik wil.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
WIE WIL ZOENEN? heb net lekker knoflook gehad nomnomnom
Zoals ik al zei, je weet me te vindenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Straks wanneer ik naar drank ruik merk ik dr toch niks vanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Idd! Zoenen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.net/wiki/Hoofdpagina dat zijn pas mongolen, wel grappig..
Radio Donnaquote:
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
MNM Radio(de Belgische zender van die muts met die sterren in dr gezicht) draaien ook wel leuk spul meestalVooral de vrijdag en zaterdag avond
Ik eerst, ik eerst!quote:
apiesquote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdamme, stelletje vieze aapjes
Tsja, in het echt krijg ik niets geregeld dus dan maar online, hè.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdamme, stelletje vieze aapjes
Radio is voor dove mensen die niet kunnen genieten van hun eigen muziekselectie.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
Hoe is het nog afgelopen met die chick van je?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, in het echt krijg ik niets geregeld dus dan maar online, hè.
Maar met radio leer je nieuwe muziek kennen!quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe is het nog afgelopen met die chick van je?
Zit je te trollen of wil je serieus reactiequote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik niet zoveel, de meeste muziek die ik op de Nederlandse radio hoor, ken ik allang. Alleen in Duitsland ontdek ik soms nog wel leuke dingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar met radio leer je nieuwe muziek kennen!
Balen.. te weinig initiatief of vanaf het begin al haar bedoeling?quote:
In 1 van de 2 auto's waar ik vaker in rond rij, heeft 1 een installatie met harddisk en alles, toch heb ik nog wel vaker de radio op staanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Had daar naar optreden van Matt Weasel willen gaanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:18 schreef Schieganger het volgende:
Die jody bernal kwam ikeen keer tegen in Paard van Troje, toen werd er bier ophem gegooid
Vanaf het begin af aan. Alhoewel ze eerst nog twijfelde en dus gewoon ja zei maar later kreeg ik toen dus toch een smsje van je bent gewoon een vriend voor me.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Balen.. te weinig initiatief of vanaf het begin al haar bedoeling?
Sorry, ik dacht dat hij serieus was.quote:
De beste instelling.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan. Alhoewel ze eerst nog twijfelde en dus gewoon ja zei maar later kreeg ik toen dus toch een smsje van je bent gewoon een vriend voor me.
Achja, vervelend maar het leven gaat verder.
Wacht maar tot Japsnars utigaat met haar en haar door een of andere marokkaanse hosselaar versierd ziet worden en gepaald in de WCs.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
De beste instelling.
Maar het steekt soms nog wel ff he?
'nieuws' Dat zeiden ze 15 jaar geleden alquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Schieganger het volgende:
Heb je het nieuws al gehoord? Jezus was een negert!
graag gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahh, ik heb nu serieus echt al de hele tjd que si, que no in mn hoofd.
thanks a lot.
Met alle plezier aangeboden door de Pub SCquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
thanks a lot.
No thanksquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
thanks a lot.
Dat klinkt als reclamequote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met alle plezier aangeboden door de Pub SC
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"quote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'nieuws' Dat zeiden ze 15 jaar geleden al
Ik heb het KEIHEET en ben harstikke natquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen wuut.
kleren uit + foto'squote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen whuut.
Ik zit al dagen half naakt op mn kamer.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen wuut.
Is t ookquote:
Hier werkt de airco gelukkig weerquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen whuut.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"
en Maria was like:"Mozes, het is niet wat je denkt!"
"ik heet Jozef!"
"Dat zei ik!"
"oh."
"Ja maar luister Jozef, dit kind... is niet van jou, noch van mij, het is het kind van God. Ik ben nog maagd!"
9 maanden eerder was Maria onderdeel van een gangbang met allemaal negers.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"
en Maria was like:"Mozes, het is niet wat je denkt!"
"ik heet Jozef!"
"Dat zei ik!"
"oh."
"Ja maar luister Jozef, dit kind... is niet van jou, noch van mij, het is het kind van God. Ik ben nog maagd!"
9 maanden eerder was Maria onderdeel van een gangbang met allemaal negers.
lekker.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zit al dagen half naakt op mn kamer.
kutweer.
KACHUUUUUUUUUUquote:
Tuurlijk, op sommige momenten voelt het wel even kut maar ik voelde het toch wel een beetje aankomen afgelopen weekend dus toen het verlossende woord woensdag kwam, was de opluchting toch iets groter dan de teleurstelling.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
De beste instelling.
Maar het steekt soms nog wel ff he?
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het KEIHEET en ben harstikke nat
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, op sommige momenten voelt het wel even kut maar ik voelde het toch wel een beetje aankomen afgelopen weekend dus toen het verlossende woord woensdag kwam, was de opluchting toch iets groter dan de teleurstelling.
Jij bent lekker.quote:
Gelukkig woon ik niet in omgeving Den Haagquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wacht maar tot Japsnars utigaat met haar en haar door een of andere marokkaanse hosselaar versierd ziet worden en gepaald in de WCs.
Gelukkig weet ik dat ze dat nu niet aan het doen is.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?
Mooiboymarocs heb je overal swa.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in omgeving Den Haag
omgggggggg.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is t ook
Per unique viewer krijg ik 0.07 cent van Nijnja
[..]
Hier werkt de airco gelukkig weer
maar dat gebeurt sowieso op een momentquote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ze dat nu niet aan het doen is.
Dan mag ik gehersenspoeld zijn door mijn creationismevriendjes, dan ben jij gehersenspoeld door je atheïstenvriendjesquote:
Wie is nijnja?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is t ook
Per unique viewer krijg ik 0.07 cent van Nijnja
[..]
Hier werkt de airco gelukkig weer
Al mijn vrienden geloven in Godquote:Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag ik gehersenspoeld zijn door mijn creationismevriendjes, dan ben jij gehersenspoeld door je atheïstenvriendjes
Mehehehe, doe je dan ook die vanaf prijs van 5 euro opheffen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omgggggggg.
ik denk dat ik toch maar ff langskom
Je troll werkt niet zo he?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?
Op dat moment zit ik vuistdiep in een ander meisje.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
maar dat gebeurt sowieso op een moment
Meh, die andere gast reageerde er leuker op. Japsnars kan er echt mee leven.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Meh, die andere gast reageerde er leuker op. Japsnars kan er echt mee leven.
Dus een ceremoniële boks naar Jasper. Boks ouwe.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hoe gaat het met sporty spice?quote:
ghehe.nja..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mehehehe, doe je dan ook die vanaf prijs van 5 euro opheffen?![]()
Ben ik die andere gast? Ik heb ook een naam hoor...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
X3ro is 15quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ghehe.nja..
ik doe nu; 5 euro per leeftijds jaar dat we verschillen
Dus ik moet 5 euro betalen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ghehe.nja..
ik doe nu; 5 euro per leeftijds jaar dat we verschillen
14 zelfs, dus krijg geld van jouquote:
Ik had jou ouder geschatquote:
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben ik die andere gast? Ik heb ook een naam hoor...
Ik smelt.quote:
Zeg ik ook maar ergens dat Nijnja mod is?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat nijnja geen moderator meer is.
Rob kan de tering krijgen. Hoe oud ben je? Ik ben rijkquote:Op maandag 12 juli 2010 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar wordt Rob niet vrolijk van
Hij komt niet meer op FOK!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeg ik ook maar ergens dat Nijnja mod is?Hij doet mij alleen financieren
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.
Dan is er toch niet genoeg plekquote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nee gaat over een friendzone gast wiens droommeisje gister de WK bij 4 gasten keek en waarschijnlijk keihard geneukt werd.
danx-x ofzo toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Merk je niks van!quote:
Nee sperzieboontoonquote:
Mensen die niet weten dat PUB modloos isquote:Op maandag 12 juli 2010 17:34 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat nijnja geen moderator meer is.
Dat is met mijn andere passpoortquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als dat zo is.... op je 15e 40 uur werken....![]()
watisjemsnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit al heel dag in bikini en nee geen foto's wtf![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zit al hele dag in bikini en nee geen foto's wtf![]()
Ik moet eens wat minder etenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik smelt.
En moet ook weer es gaan sporten geloof ik *prikt in buik* *blubber* **
Wordt er ook een wakker.quote:
pics van jou in bikiniquote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Foto van je linkerteen, voor schieganger. Deze man staat al jaren droog namelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Goed genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lekker samen blubberenquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet eens wat minder eten*prikt ook in buik* *blubber*
Wat nouquote:
Kusjes.quote:
Sinds zaterdag op zondagnacht ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Foto van je linkerteen, voor schieganger. Deze man staat al jaren droog namelijk.
Ik zou geld van jou willen als je jezelf in bikini liet zienquote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed genoeg.
En foto's zijn verplicht als je hier nieuw in de SC komt. Ik heb destijds ook een foto van mijzelf in bikini geplaatst om ontgroend te worden in de SC.
Het is al 2010 hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Sinds zaterdag op zondagnacht ja.
Niiiice *A la southpark*quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ja dat zalquote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed genoeg.
En foto's zijn verplicht als je hier nieuw in de SC komt. Ik heb destijds ook een foto van mijzelf in bikini geplaatst om ontgroend te worden in de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |