Zit je te trollen of wil je serieus reactiequote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
Ik niet zoveel, de meeste muziek die ik op de Nederlandse radio hoor, ken ik allang. Alleen in Duitsland ontdek ik soms nog wel leuke dingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar met radio leer je nieuwe muziek kennen!
Balen.. te weinig initiatief of vanaf het begin al haar bedoeling?quote:
In 1 van de 2 auto's waar ik vaker in rond rij, heeft 1 een installatie met harddisk en alles, toch heb ik nog wel vaker de radio op staanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
Had daar naar optreden van Matt Weasel willen gaanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:18 schreef Schieganger het volgende:
Die jody bernal kwam ikeen keer tegen in Paard van Troje, toen werd er bier ophem gegooid
Vanaf het begin af aan. Alhoewel ze eerst nog twijfelde en dus gewoon ja zei maar later kreeg ik toen dus toch een smsje van je bent gewoon een vriend voor me.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Balen.. te weinig initiatief of vanaf het begin al haar bedoeling?
Sorry, ik dacht dat hij serieus was.quote:
De beste instelling.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan. Alhoewel ze eerst nog twijfelde en dus gewoon ja zei maar later kreeg ik toen dus toch een smsje van je bent gewoon een vriend voor me.
Achja, vervelend maar het leven gaat verder.
Wacht maar tot Japsnars utigaat met haar en haar door een of andere marokkaanse hosselaar versierd ziet worden en gepaald in de WCs.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
De beste instelling.
Maar het steekt soms nog wel ff he?
'nieuws' Dat zeiden ze 15 jaar geleden alquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Schieganger het volgende:
Heb je het nieuws al gehoord? Jezus was een negert!
graag gedaanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahh, ik heb nu serieus echt al de hele tjd que si, que no in mn hoofd.
thanks a lot.
Met alle plezier aangeboden door de Pub SCquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
thanks a lot.
No thanksquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
thanks a lot.
Dat klinkt als reclamequote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met alle plezier aangeboden door de Pub SC
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"quote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'nieuws' Dat zeiden ze 15 jaar geleden al
Ik heb het KEIHEET en ben harstikke natquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen wuut.
kleren uit + foto'squote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen whuut.
Ik zit al dagen half naakt op mn kamer.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen wuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |