quote:
Nee man, dat is Radio 10 Gold, en dat weet jequote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
3FM is nu nog serieus het beste wat Nederlandse radiostations te bieden hebben.
Ohja. RADIO TIEN GOOOOOOOAAALLLLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dat is Radio 10 Gold, en dat weet je
http://oncyclopedia.net/wiki/Hoofdpagina dat zijn pas mongolen, wel grappig..quote:Op maandag 12 juli 2010 17:13 schreef Bravebart het volgende:
Wat een enorme mongool heeft die wikipedia pagina geschreven
Lekker die Jody Bernal!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dat is Radio 10 Gold, en dat weet je
MNM Radio(de Belgische zender van die muts met die sterren in dr gezicht) draaien ook wel leuk spul meestalquote:Op maandag 12 juli 2010 17:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja. RADIO TIEN GOOOOOOOAAALLLLLLLLLLLLLL
Studio Brusselquote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
MNM Radio(de Belgische zender van die muts met die sterren in dr gezicht) draaien ook wel leuk spul meestalVooral de vrijdag en zaterdag avond
Ja ik wil.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
WIE WIL ZOENEN? heb net lekker knoflook gehad nomnomnom
Zoals ik al zei, je weet me te vindenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Straks wanneer ik naar drank ruik merk ik dr toch niks vanquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Idd! Zoenen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://oncyclopedia.net/wiki/Hoofdpagina dat zijn pas mongolen, wel grappig..
Radio Donnaquote:
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
MNM Radio(de Belgische zender van die muts met die sterren in dr gezicht) draaien ook wel leuk spul meestalVooral de vrijdag en zaterdag avond
Ik eerst, ik eerst!quote:
apiesquote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdamme, stelletje vieze aapjes
Tsja, in het echt krijg ik niets geregeld dus dan maar online, hè.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
gatverdamme, stelletje vieze aapjes
Radio is voor dove mensen die niet kunnen genieten van hun eigen muziekselectie.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
Hoe is het nog afgelopen met die chick van je?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, in het echt krijg ik niets geregeld dus dan maar online, hè.
Maar met radio leer je nieuwe muziek kennen!quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Radio is sowieso kut. Radio is voor mensen zonder brede muziekkennis. Radio is voor mensen die niet creatief zijn en geen fantasie hebben en derhalve geen explorerend vermogen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe is het nog afgelopen met die chick van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |