Waarom!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Lang wachten op Oeteldonk! Maar wat een heerlijk briesje hier.
Was een hint voor iemand anders.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Ik kom niet op je verjaardag denk ik en das niet persoonlijk bedoeld.
Tast nu toch eindelijk eens in die geldbundel van je en koop dat horlogedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Jij komt vanaf richting Eindhoven en gaat richting Nijmegen?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:00 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je mist met de intercity net de stoptrein!
Ik heb heel veel horloges.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ookMaar heb net een maand of 2 terug mijn oude ingeruild voor een nieuw model
Maar was toch iets leuks tegen gekomen zaterdag
AHAHHAHHAHAHAHAhahaHAHAHHA.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik ben 12, wat is een hint?
Ja en nee. Ik ga richting Utrecht.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij komt vanaf richting Eindhoven en gaat richting Nijmegen?
Meerdere zou onbetaalbaar wordenquote:
Het is een virus!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, heb ik van mijn vader overgenomen.
Verkopen jullie ze wel dan, of zijn het verzameldingetjes?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, heb ik van mijn vader overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |