/mooiquote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ook /care dat jij geen vrienden hebt.
Die ook niet, het zijn echt vleselijke mensen van vlees en bloed die ik ken van de basisschool, die ik nog steeds elke week zie in levende lijve en dan gaan we het hebben over van alles en nogwatquote:
Ik zag zo'een heeel mooie meid lopen, echt zo'n iemand waarvoor ik zou smeltenquote:
tienermoeders...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag zo'een heeel mooie meid lopen, echt zo'n iemand waarvoor ik zou smelten
Loopt ze met dr kind van 1 jaar
[ afbeelding ]
Ik word oud, want ik ga op MILFS vallen.
Ik bedoel wat HJ boven mij zegt, dat het niet moeilijk is om op iemand te vallen die kinderen heeft, omdat er nu heel veel tienermoeders zijn enzoquote:
Kut liedquote:
Flikker op man.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja, wel te oud voor mijMaar die was echt superleuk!
Ik wil sowieso wel iemand die niet ouder dan 20 isquote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja erg moeilijk, je mond open trekken en praten.
[..]
Ja.
Voor sommige mensen wel ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja erg moeilijk, je mond open trekken en praten.
Post dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft iemand dat filmpje van mij uberhaupt wel gezien
speciaal voor jullie gefilmt en op youtube gezet.![]()
Ja hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
heeft iemand dat filmpje van mij uberhaupt wel gezien
speciaal voor jullie gefilmt en op youtube gezet.![]()
Van die mensen die constant gapen, inderdaad ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
Sommige mensen kunnen alleen maar andere dingen dan praten als ze hun mond opentrekken
'NEE.'quote:Op maandag 12 juli 2010 14:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet per se, je kunt ook een assertiviteitstraining volgen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
Gelukkig maar, want van psychologen krijg ik nu al de rillingen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet per se, je kunt ook een assertiviteitstraining volgen.
dat bedoelde ik ja, natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Van die mensen die constant gapen, inderdaad ja.
Wat een onzin, er is niks mis met naar een psycholoog gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want van psychologen krijg ik nu al de rillingen.
Als je de andere mensen van de ONZ SC mocht geloven, dan dacht je nu wel andersquote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een onzin, er is niks mis met naar een psycholoog gaan.
IEquote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef x3ro het volgende:
Verdomme god ganse tijd runtime errors in met iexplorer.exe
Dat dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je de andere mensen van de ONZ SC mocht geloven, dan dacht je nu wel anders
ONZ SC zegt al genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je de andere mensen van de ONZ SC mocht geloven, dan dacht je nu wel anders
gebruik jij IE?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef x3ro het volgende:
Verdomme god ganse tijd runtime errors in met iexplorer.exe
De rest van Nederland die niet in Groningen woont, natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie woont er nou niet in Groningen
Winnaars van het leven wonen niet in Groningen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie woont er nou niet in Groningen
scherpquote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
De rest van Nederland die niet in Groningen woont, natuurlijk
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als dat al groningen op z'n best is.......
Tikkemaanquote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Winnaars van het leven wonen niet in Groningen.
Ik zit op werk nuquote:
Die verblijven in Limburgquote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Winnaars van het leven wonen niet in Groningen.
Sjezus, N-Korea belde op, ze wilden hun strenge regelgeving terugquote:Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zit op werk nuen wegens compliance regelgeving mag ik geen chrome oid dr op gooien
Verklaart toch wel?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sjezus, ING-Korea Bank belde op, ze wilden hun strenge regelgeving terug
met bier en jonko'squote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Feestelijk, wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:
He, ik verwachtte iets anders. Maar dit is ook goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
met bier en jonko's
Ik het bier, jij het wiet
Komt goedquote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb daar mn geld, pas wel een beetje op dan
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Hyman het volgende:
Eigenlijk moet ik nu die foto van Stevie pakken met die vega stick.
wat wil je je daarbij voorstellen?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Feestelijk, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Hmm, let me think.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat wil je je daarbij voorstellen?
Maar ik krijg het niet zo snel voor elkaar om het witte om de tekst weg te krijgenquote:
Goeie.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar ik krijg het niet zo snel voor elkaar om het witte om de tekst weg te krijgen
Sloppy secondsquote:
En je hebt een babyface.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar van Groningen naar Gouda is zeker weer iets te veel graaien in het centenlaatje
Oh my god je bent het kindje uit de relatie?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Zij is 1 jaar en 3 dagen ouder, wat is daar nou mis mee
Dat ze 3 jaar jonger is dan mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Zij is 1 jaar en 3 dagen ouder, wat is daar nou mis mee
HAHHHA KIJK UIT DAT JE JE HEUPEN EN RUG ENZO HAHAquote:
Ik struikelde vanmorgen over een stoeprand.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 15:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HAHHHA KIJK UIT DAT JE JE HEUPEN EN RUG ENZO HAHA
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ow wacht, als je in 95 geboren bent, dan ben je jonger dan iemand uit 94
Goedemorgen naatje
Dan ik. Drie maanden. En tóch zie ik er ouder uit.quote:
Goeie dis.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik struikelde vanmorgen over een stoeprand.
Zonder ondertitel merken we het ook wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zal ik de Faalhaas titel weer in mijn ondertitel zetten
Dat weet je nu niet, want het is al 3 maanden geleden, die fotoquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ik. Drie maanden. En tóch zie ik er ouder uit.
Op je 8ste een baard hebben is niet cool hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ik. Drie maanden. En tóch zie ik er ouder uit.
jwt.quote:
Zo'n prachtige vlassnorquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op je 8ste een baard hebben is niet cool hoor.
Er zal vast een hoop veranderd zijn in de tussentijd.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet je nu niet, want het is al 3 maanden geleden, die foto
Op die leeftijd neukte ik al bitches mang.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op je 8ste een baard hebben is niet cool hoor.
en ik ben bruin geworden, in die tussentijdquote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er zal vast een hoop veranderd zijn in de tussentijd.
sneuheid ten topquote:Op maandag 12 juli 2010 15:11 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Op die leeftijd neukte ik al bitches mang.
Occupied.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
\
dus zeg maar een plaats en een tijd
HEJ, ik eerstquote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
\
dus zeg maar een plaats en een tijd
Koop een hond.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Niet dat ik ooit aan een bitch geraken zal
Je bent 19?quote:
Jaj, in 2e instantie toch goedquote:Op maandag 12 juli 2010 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja je bent 1 jaar en 3 dagen ouder
Voel jij je ook oud?quote:
Nopequote:
Oh er staat 1900, ik las 1990quote:
*high five'd*quote:
Dat dacht ik tochquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh er staat 1900, ik las 1990.
Teregden klagd dan.
wat een falers. Zoek een anders subforum ofzo.quote:
Daarvoor ben je man ehquote:
you still have much to learn, young grasshopperquote:
Geel blauw Brazilie?quote:
auto/motorquote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarvoor ben je man ehAlleen veranderen we het speelgoed naar auto/motor
quote:[..]
you still have much to learn, young grasshopper
Wat dan wel?quote:
Jah, gezien ik niet echt zo fan ben van de ONZ SC enzoquote:
Dat ventjequote:
Same.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Jah, gezien ik niet echt zo fan ben van de ONZ SC enzo
nuja, die gesprekken erover boeien me niet, je hebt een auto of niet en that's itquote:
quote:[..]
De ONZ SC bestaat ook niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
http://www.wk2010.eu/brazilie.htmquote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef VASND het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Technisch correct.
Maar de associatie is over het algemeen Groen/Geel.
Ja, het uitshirt inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.wk2010.eu/brazilie.htm
Hier is het anders blauw en geel
Klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.wk2010.eu/brazilie.htm
Hier is het anders blauw en geel
Nou dan, dat bedoelde ik inderdaadquote:
Ouwe lullen unite!quote:
Zijn doekoe ja, maar de rest...quote:Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Hij heeft het beter voor elkaar dan jij.
Boeit mij ook niet zoveel, trap m liever dwars de bocht om op t industrieterrein of beetje knallen in t bosquote:Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nuja, die gesprekken erover boeien me niet, je hebt een auto of niet en that's itEen beetje snufjes is handig, maar mij boeit het niet of die snufjes in een toyota zitten of in een bmw, als het ware
![]()
[..]
b00behsquote:
Is de wireless 'm aant crappen?quote:
Xbox.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:31 schreef -SG- het volgende:
Fack mijn controller van xbox doet kut.
Ja denk het. Ik bedoel als ik ingame ben dan doet ie vaag als ik rondbeweeg enzo. Het voelt gewoon kut aanquote:
Maar wanneer en hoe ga je me nu feestelijk bedankenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
lol het is dat ik m in me hoofd had.
Jonge, ik dacht, lekker op 49 inch gaan gamen. Doet mijn controller kut.quote:
Openmaken en ff schoonmaken van binnen, wrs zit er crap op de sensors.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 15:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja denk het. Ik bedoel als ik ingame ben dan doet ie vaag als ik rondbeweeg enzo. Het voelt gewoon kut aan
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je terug sloeg op die dike.
Doet traag reageren? of soms gewoon niet?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja denk het. Ik bedoel als ik ingame ben dan doet ie vaag als ik rondbeweeg enzo. Het voelt gewoon kut aan
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht, lekker op 49 inch gaan gamen. Doet mijn controller kut.
Traag, hij reageert heel traag lijkt, en als ik wil stoppen met bewegen dan beweegt ie nog een klein beetje door voordat ie de andere beweging maakt.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee":+
[..]
Doet traag reageren? of soms gewoon niet?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wanneer en hoe ga je me nu feestelijk bedanken
Goed idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Openmaken en ff schoonmaken van binnen, wrs zit er crap op de sensors.
Ik en iets vergeten? Vooral niet als het om dit soort dingen gaatquote:Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh..
ik dacht dat je dat deel al wel vergeten was
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik en iets vergeten? Vooral niet als het om dit soort dingen gaat
Das een soort van beveiliging, heb je een speciale schroevendraaier voor nodig, of je sloopt dat pinnetje met een ijzeren penquote:
In het water.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
?
[..]
Ga je samen met mij spelen?
heh, lulquote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
spot met je eigen geslachtsdeel
Nee, je moet het opbouwenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Gewoon naakt, ik ben niet zo moeilijk.
het begint al weer op te klaren..quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Of durft de zon zich niet te vertonen in Groningen?
Inderdaad, omdat ie nooit in Groningen zal komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het begint al weer op te klaren..
tegen de tijd dat je hier bent schijnt de zon al wel weer
Ik ben al bijna op de helft van de reis!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat ie nooit in Groningen zal komen.
Zozoquote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ben al bijna op de helft van de reis!
Waarom!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Lang wachten op Oeteldonk! Maar wat een heerlijk briesje hier.
Was een hint voor iemand anders.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus? Ik kom niet op je verjaardag denk ik en das niet persoonlijk bedoeld.
Tast nu toch eindelijk eens in die geldbundel van je en koop dat horlogedingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Jij komt vanaf richting Eindhoven en gaat richting Nijmegen?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:00 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je mist met de intercity net de stoptrein!
Ik heb heel veel horloges.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ookMaar heb net een maand of 2 terug mijn oude ingeruild voor een nieuw model
Maar was toch iets leuks tegen gekomen zaterdag
AHAHHAHHAHAHAHAhahaHAHAHHA.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 16:02 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ik ben 12, wat is een hint?
Ja en nee. Ik ga richting Utrecht.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij komt vanaf richting Eindhoven en gaat richting Nijmegen?
Meerdere zou onbetaalbaar wordenquote:
Het is een virus!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, heb ik van mijn vader overgenomen.
Verkopen jullie ze wel dan, of zijn het verzameldingetjes?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, heb ik van mijn vader overgenomen.
Nee, we dragen ze.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verkopen jullie ze wel dan, of zijn het verzameldingetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |