Dominee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarna zeker weer een nieuwe studie
![]()
Maar wat kan je ermee worden dan? Zwemclubmanager?
Geen idee hoe ik er aan zou moeten komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik dat jij er misschien wel een paar over had ofzo.
Ja jij download natuurlijk alle spellenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er aan zou moeten komen.
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarna zeker weer een nieuwe studie
![]()
Maar wat kan je ermee worden dan? Zwemclubmanager?
omdat ze niets met het geloof heeftquote:
Ik zie wel of ik nog naar de universiteit ga, eerst maar eens die studie fotografie doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee.O.a. beweeg- en lijfstijladviseur.
Ik heb wel plannen om daarna nog naar de universiteit te gaan, maar dat zien we dan wel weer.
Heb ik ook nog ff over zitten twijfelen, die richting.quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen om daarna nog naar de universiteit te gaan, maar dat zien we dan wel weer.
Is je abonnement afgelopen?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja jij download natuurlijk alle spellen. nvm.
Natuurlijk wel. Gawd, jij weet ook niks.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ze niets met het geloof heeftMet geen enkel geloof en dan kan je dus moeilijk dominee worden
Als ik met deze studie klaar ben, ben ik 21. Ook tijd zat nog dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik nog naar de universiteit ga, eerst maar eens die studie fotografie doen.
Als ik daarmee klaar ben, ben ik 19, tijd zat om dan nog een universitaire studie te doen
Wat adviseer je mijquote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, heb al een nieuwe gekocht, maar moet nog wachten op de code.quote:
Ik had het in een keer moeten kiezen maar ik was jong en naïef.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb ik ook nog ff over zitten twijfelen, die richting.
luna nietquote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gawd, jij weet ook niks.
Of diëten goed is is natuurlijk ook relatief en dat weet jij ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat adviseer je mijOw wacht, je moet nog aan je studie beginnen
![]()
Maar dan kom je er dus ook achter of diëten wel goed is
Oja, weet ik dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of diëten goed is is natuurlijk ook relatief en dat weet jij ook.
En jullie zijn natuurlijk boezem(hihi)vriendinnen, dus jij weet dat wel.quote:
HOAX. Ik heb geen vrienden.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk boezem(hihi)vriendinnen, dus jij weet dat wel.
ik ben een jongen, en ik ben er trots opquote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En jullie zijn natuurlijk boezem(hihi)vriendinnen, dus jij weet dat wel.
Je bent nou niet bepaald een jongen om trots op te zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben een jongen, en ik ben er trots op
Je huisdieren tellen nietquote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BURNNN!!!!!
Ik heb wel vrienden, best eng, voor een fokker
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je hebt mij nog niet met zonnebril gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent nou niet bepaald een jongen om trots op te zijn
Het feit dat ik geen vrienden heb niet wou je zeggen?quote:
linkje alleen is genoegquote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
even tussen door, kanje een youtube video plaatsen in je reactie? zo ja hoe.
Houd alsjeblieft op DeLuna. Houd alsjeblieft op.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen vrienden heb niet wou je zeggen?![]()
Maar ik ben er allang aan gewend.
oh oke, kweet niet of je het al kan zien, ( heb m net ge-upload )quote:
Ha, dan lijk je op een cavia met een zonnebril.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je hebt mij nog niet met zonnebril gezien
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
even tussen door, kanje een youtube video plaatsen in je reactie :')? zo ja hoe.
| 1 |
Praat me er niet vanquote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Hyman het volgende:
Wut, zijn de kinders van 1995 nu al pubers
Ik word oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |