Is t ookquote:
Hier werkt de airco gelukkig weerquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
hebben jullie het ook nog zo warm? ik smelt hier gewoon terwijl het nog een uur geleden keihard zat te stormen whuut.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"
en Maria was like:"Mozes, het is niet wat je denkt!"
"ik heet Jozef!"
"Dat zei ik!"
"oh."
"Ja maar luister Jozef, dit kind... is niet van jou, noch van mij, het is het kind van God. Ik ben nog maagd!"
9 maanden eerder was Maria onderdeel van een gangbang met allemaal negers.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk eerder 2000 jaar geleden, toen hij geboren was en Jozef zei:"Ey, maar ik ben blank. The fuck maria!?"
en Maria was like:"Mozes, het is niet wat je denkt!"
"ik heet Jozef!"
"Dat zei ik!"
"oh."
"Ja maar luister Jozef, dit kind... is niet van jou, noch van mij, het is het kind van God. Ik ben nog maagd!"
9 maanden eerder was Maria onderdeel van een gangbang met allemaal negers.
lekker.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zit al dagen half naakt op mn kamer.
kutweer.
KACHUUUUUUUUUUquote:
Tuurlijk, op sommige momenten voelt het wel even kut maar ik voelde het toch wel een beetje aankomen afgelopen weekend dus toen het verlossende woord woensdag kwam, was de opluchting toch iets groter dan de teleurstelling.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef VASND het volgende:
[..]
De beste instelling.
Maar het steekt soms nog wel ff he?
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het KEIHEET en ben harstikke nat
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, op sommige momenten voelt het wel even kut maar ik voelde het toch wel een beetje aankomen afgelopen weekend dus toen het verlossende woord woensdag kwam, was de opluchting toch iets groter dan de teleurstelling.
Jij bent lekker.quote:
Gelukkig woon ik niet in omgeving Den Haagquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wacht maar tot Japsnars utigaat met haar en haar door een of andere marokkaanse hosselaar versierd ziet worden en gepaald in de WCs.
Gelukkig weet ik dat ze dat nu niet aan het doen is.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Moet je nu even voorstellen dat ze een of andere marokkaan of negert (of BEIDE!) aan het pijpen is terwijl jij diep van binnen weet dat ze perfect bij jou past... is dat niet erg?
Mooiboymarocs heb je overal swa.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in omgeving Den Haag
omgggggggg.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is t ook
Per unique viewer krijg ik 0.07 cent van Nijnja
[..]
Hier werkt de airco gelukkig weer
maar dat gebeurt sowieso op een momentquote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ze dat nu niet aan het doen is.
Dan mag ik gehersenspoeld zijn door mijn creationismevriendjes, dan ben jij gehersenspoeld door je atheïstenvriendjesquote:
Wie is nijnja?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is t ook
Per unique viewer krijg ik 0.07 cent van Nijnja
[..]
Hier werkt de airco gelukkig weer
Al mijn vrienden geloven in Godquote:Op maandag 12 juli 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag ik gehersenspoeld zijn door mijn creationismevriendjes, dan ben jij gehersenspoeld door je atheïstenvriendjes
Mehehehe, doe je dan ook die vanaf prijs van 5 euro opheffen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omgggggggg.
ik denk dat ik toch maar ff langskom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |